Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   No i kura nie odpaliła!

No i kura nie odpaliła!

Data: 2012-02-03 00:21:33
Autor: to
No i kura nie odpaliła!
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko ropa z Auchana chyba zamarzła. :D

Jutro ciÄ…g dalszy eksperymentĂłw. ;-)

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-02-03 07:58:24
Autor: szufla
No i kura nie odpaliła!
Jutro ci±g dalszy eksperymentów. ;-)

Chyba ropa z Bialorusi ;)
http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.php?pkamnum=458

sz.

Data: 2012-02-03 08:06:31
Autor: Myjk
No i kura nie odpaliła!
Fri, 3 Feb 2012 07:58:24 +0100, szufla
Chyba ropa z Bialorusi ;)

Tam jest najlepsze paliwo, kaĹĽdy mÄ…dry Ci to powie!

http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.php?pkamnum=458

Na Siekierkowskim [DC] dzisiaj było -28. Mandatu za prędkość za dużego bym
nie dostał, bo przy większym zapotrzebowaniu na paliwo silnik dostawał
czkawki. Jakiegoś miszcza lewego pasa chciałem wyprzedzić a tu zonk,
paliwo za zimne, za gęste. :D

--
Pozdor Myjk

Data: 2012-02-03 09:28:13
Autor: J.F
No i kura nie odpaliła!
UĹĽytkownik "to"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
ropa z Auchana chyba zamarzła. :D
Jutro ciÄ…g dalszy eksperymentĂłw. ;-)

Aaa, widze ze juz sie nie dziwisz .
No tak, nie dba sie o auto,  tankuje na jakim Auchanie, a potem sa efekty :-)

Nie przyganiam wiecej, bo moje stoi od tygodnia i nie bardzo wiem dlaczego :-)

J.

Data: 2012-02-03 00:41:35
Autor: Czarek Daniluk
No i kura nie odpaliła!
On Feb 3, 9:28 am, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "to"  napisał w wiadomo¶ci

>Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło),
>tylko
>ropa z Auchana chyba zamarzła. :D
>Jutro ci±g dalszy eksperymentów. ;-)

Aaa, widze ze juz sie nie dziwisz .
No tak, nie dba sie o auto,  tankuje na jakim Auchanie, a potem sa
efekty :-)

Nie przyganiam wiecej, bo moje stoi od tygodnia i nie bardzo wiem
dlaczego :-)

J.

A moje jeĽdzi :P ale jest "w benzynie" ;)

Pozdrawiam !

Data: 2012-02-03 10:28:52
Autor: Mikolaj Jopczynski
No i kura nie odpaliła!
W dniu 2012-02-03 09:28, J.F pisze:
Użytkownik "to" napisał w wiadomości
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
ropa z Auchana chyba zamarzła. :D
Jutro ciÄ…g dalszy eksperymentĂłw. ;-)

Aaa, widze ze juz sie nie dziwisz .
No tak, nie dba sie o auto, tankuje na jakim Auchanie, a potem sa efekty
:-)

Nie przyganiam wiecej, bo moje stoi od tygodnia i nie bardzo wiem
dlaczego :-)

J.


A moj tedeji co ma lat 11 odpalil za 3 razem dzisiaj - ewidetnie bylo mu zimno....

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-02-03 11:07:42
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
No i kura nie odpaliła!
On 2012-02-03 09:28, J.F wrote:
Użytkownik "to" napisał w wiadomo¶ci
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
ropa z Auchana chyba zamarzła. :D
Jutro ci±g dalszy eksperymentów. ;-)

Aaa, widze ze juz sie nie dziwisz .
No tak, nie dba sie o auto, tankuje na jakim Auchanie, a potem sa efekty
:-)

Nie wiem jak u was, ale u nas -25C było, poniżej gwarantowanych parametrów dla ON :-) Depresator Twoim przyjacielem :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-02-03 11:20:58
Autor: Artur Maśląg
No i kura nie odpaliła!
W dniu 2012-02-03 09:28, J.F pisze:
Użytkownik "to" napisał w wiadomości
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
ropa z Auchana chyba zamarzła. :D
Jutro ciÄ…g dalszy eksperymentĂłw. ;-)

Aaa, widze ze juz sie nie dziwisz .
No tak, nie dba sie o auto, tankuje na jakim Auchanie, a potem sa efekty
:-)

CoĹ› w ty jest - ja nie tankujÄ™ na Auchan i oba parchy dajÄ… radÄ™ ;)

Nie przyganiam wiecej, bo moje stoi od tygodnia i nie bardzo wiem
dlaczego :-)

Może kluczyki zgubiłeś...

--
Jutro to dziĹ›, tyle ĹĽe jutro.

Data: 2012-02-03 11:41:24
Autor: to
No i kura nie odpaliła!
begin J.F
Aaa, widze ze juz sie nie dziwisz .
No tak, nie dba sie o auto,  tankuje na jakim Auchanie, a potem sa
efekty :-)

Ale to ewidentnie wina ropy, bo już przy -15 pierwsze 2 km jechała, jakby maiła 50 KM. :>

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-02-04 23:50:08
Autor: Mlody
No i kura nie odpaliła!
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jgg5qv$dtu$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "to"  napisał w wiadomo¶ci
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
ropa z Auchana chyba zamarzła. :D
Jutro ci±g dalszy eksperymentów. ;-)
Aaa, widze ze juz sie nie dziwisz .
No tak, nie dba sie o auto,  tankuje na jakim Auchanie, a potem sa efekty :-)
Nie przyganiam wiecej, bo moje stoi od tygodnia i nie bardzo wiem dlaczego :-)
J.

 A moje ewidentne gówno pod mask± czyli VAGowe 2.5 V6 TDI o którego wadach można napisać ksi±żkę odpala jakby nigdy nic, ot wsiadam, przekręcam kluczyk, czekam aż kontrolka od ¶wiec zga¶nie, dosłownie pstryk kluczykiem i odpala.
Aż normalnie jestem w szoku...



--
Pozdrawiam!
Mlody
www.partacze.pl
'99 Audi A4 2.5 V6 TDI Quattro
'81 Fiat 125p "WPT 1313" edyszyn :P

Data: 2012-02-03 10:24:55
Autor: Agent
No i kura nie odpaliła!

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2b288d$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
ropa z Auchana chyba zamarzła. :D

Jutro ciÄ…g dalszy eksperymentĂłw. ;-)

To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można dbać i mimo to stać :)

Data: 2012-02-03 11:42:23
Autor: to
No i kura nie odpaliła!
begin Agent
To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można
dbać i mimo to stać :)

Ale to nie wina auta tylko ropy. :> --
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-02-03 13:15:19
Autor: Agent
No i kura nie odpaliła!

Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2bc81f$0$1265$65785112news.neostrada.pl...
begin Agent

To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można
dbać i mimo to stać :)

Ale to nie wina auta tylko ropy. :>

Możliwe. Tyle że mój poprzedni diesel był kapryśny nawet jak miał nowy filtr, świece i akumulator + depresator + PB w zbiorniku. Miałem tak samo jak u Ciebie. Zapalił, zgasł i po 30 minutach zabawy z pompowaniem paliwa itp zamilkł z powodu akumulatora i braku kaleson kierownika. Obecny pali od strzała mimo że kręci tak wolno że obroty wału można liczyć. Tak więc można dbać a i tak auto zostanie na parkingu.

Data: 2012-02-03 14:44:16
Autor: Ukaniu
No i kura nie odpaliła!

Użytkownik "Agent" <weqwer@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:jggj4p$n6p$1inews.gazeta.pl...
Obecny pali od
strzała mimo że kręci tak wolno że obroty wału można liczyć. Tak więc można dbać a i tak auto zostanie na parkingu.

¦migam jak muszę jak±¶ cytryn± dostawcz± z silnikiem XUD9 1.9D.
Ma tylko 30 tys i powiem tak, jak rozrusznik ma siłę przekręcić silnik to nie ma wafla odpali.
Wczoraj (-25) nie miał siły (w samochodzie aku 42 Ah, bo padł na trasie i nie było nic innego w zieleniaku) zniosłem dodatkowo 17 Ah z UPSa i po 2 obrotach wału odpalił.
Za to ojciec pod starym Oplem 1,7D musi rozpalić ogień ;-)

--
Pozdrawiam,
Łukasz

Data: 2012-02-03 16:09:42
Autor: kakmar
No i kura nie odpaliÂła!
Dnia 03.02.2012 Ukaniu <l99ukaszWYWALTO@gazeta.pl> napisał/a:

¦migam jak muszê jak±¶ cytryn± dostawcz± z silnikiem XUD9 1.9D.
Ma tylko 30 tys i powiem tak, jak rozrusznik ma si³ê przekrêciæ silnik to nie ma wafla odpali.
Wczoraj (-25) nie miaÂł siÂły (w samochodzie aku 42 Ah, bo padÂł na trasie i nie byÂło nic innego w zieleniaku) zniosÂłem dodatkowo 17 Ah z UPSa i po 2 obrotach waÂłu odpaliÂł.
Za to ojciec pod starym Oplem 1,7D musi rozpaliæ ogieñ ;-)

Kiedyś był prosty motyw na odpalenie wszystkiego w banalny sposób, eter
lub coś podobnie palnego, w dolot za filtrem i pali. Patrząc na -28 pomyślałem że może jakąś puszkę samostartu na wszelki wypadek warto zakupić. W sklepie samostart na półce jest, ale już na puszcze pod nierówno przyklejoną polską instrukcją znalazłem: nie używać do diesli ze świecami żarowymi. No niby jak zassie ten samostart z powietrzem, do cylindra z taką świecą, to może odpalić zanim zamkną się zawory ssące. Walnie w dolocie i? Ma ktoś jakieś praktyczne doświadczenia? Tak z ciekawości pytam.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2012-02-03 16:18:02
Autor: to
No i kura nie odpaliła!
begin Agent
Tyle że mój poprzedni diesel był kapryśny nawet jak miał nowy
filtr, świece i akumulator + depresator + PB w zbiorniku. Miałem tak
samo jak u Ciebie. Zapalił, zgasł i po 30 minutach zabawy z pompowaniem
paliwa itp zamilkł z powodu akumulatora i braku kaleson kierownika.
Obecny pali od strzała mimo że kręci tak wolno że obroty wału można
liczyć. Tak więc można dbać a i tak auto zostanie na parkingu.

Ten pali bez problemu o ile ma normalnÄ… ropÄ™. :>

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-02-03 15:00:23
Autor: J.F
No i kura nie odpaliła!
UĹĽytkownik "to"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci
begin Agent
To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można
dbać i mimo to stać :)
Ale to nie wina auta tylko ropy. :>

Kierowcy wina !

A auta tez - czemu nie ma podgrzewacza paliwa ?
Mondeo ma. (a i tak stoi :-))

J.

Data: 2012-02-03 16:16:57
Autor: to
No i kura nie odpaliła!
begin J.F
A auta tez - czemu nie ma podgrzewacza paliwa ?

Bo ja wiem? W sumie prĂłbowaĹ‚em zakrÄ™cić tylko dwa razy i pojechaĹ‚em  innym, baĹ‚em siÄ™ rozĹ‚adować do koĹ„ca aku. :D Postoi sobie do wtorku, ma być cieplej. :>

Mondeo ma. (a i tak stoi
:-))

Jaki silnik?

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-02-04 18:54:17
Autor: AL
No i kura nie odpaliła!
W dniu 2012-02-03 12:42, to pisze:
begin Agent

To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można
dbać i mimo to stać :)

Ale to nie wina auta tylko ropy. :>

no to tym bardziej - jak sie dba to sie ma ;)
( o depresatorach slyszal? )

--
pozdr
Adam (AL)
TG

Data: 2012-02-04 18:02:52
Autor: to
No i kura nie odpaliła!
begin AL
Ale to nie wina auta tylko ropy. :>

no to tym bardziej - jak sie dba to sie ma ;) ( o depresatorach slyszal?
)

Ale ja wiedziałem, że jest kiepska, byłem ciekaw jak kiepska. No i już wiem. :>

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-02-03 10:51:09
Autor: Bartek
No i kura nie odpaliła!
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f2b288d$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
ropa z Auchana chyba zamarzła. :D

Jutro ci±g dalszy eksperymentów. ;-)

lybra pali idealnie [ale już slychac wtryski przy prawie 300000 :-)] slychac ze mrozno jest;)

ale matki fiesta odmowila wspolpracy [akum]
wczoraj krecil idealnie dzisiaj dupa.
albo cos prad wnocy ukradlo [alarm? na mrozie...]
albo....;)

--
Pozdrawiam, Bartek

Data: 2012-02-03 14:11:54
Autor: Andrzej Lawa
No i kura nie odpaliła!
W dniu 03.02.2012 01:21, to pisze:
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
ropa z Auchana chyba zamarzła. :D

U mnie to samo, aczkolwiek nie z Oszołoma tylko z Statoil przy Realu i miałem rano nie -20C a -28C.

Aktualnie próbuję grzać filtr paliwa elektrycznym kocem plus dolałem trochę benzyny (ćwierć litra na 40 litrów). S± szanse, że odpali - kilka prychnięć już było, ale akumulator zacz±ł padać.

Data: 2012-02-03 18:37:17
Autor: kogutek
No i kura nie odpaliła!
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a):
W dniu 03.02.2012 01:21, to pisze:
> Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
> ropa z Auchana chyba zamarzła. :D

U mnie to samo, aczkolwiek nie z Oszołoma tylko z Statoil przy Realu i miałem rano nie -20C a -28C.

Aktualnie próbuję grzać filtr paliwa elektrycznym kocem plus dolałem trochę benzyny (ćwierć litra na 40 litrów). S± szanse, że odpali - kilka prychnięć już było, ale akumulator zacz±ł padać.

I optymistycznie my¶lisz że te ćwierć litra co¶ da? Pięć litrów jak być nalał
na 40 to pewno by co¶ z tego było. --


Data: 2012-02-03 19:45:17
Autor: Andrzej Lawa
No i kura nie odpaliła!
W dniu 03.02.2012 19:37, kogutek pisze:

Aktualnie próbuję grzać filtr paliwa elektrycznym kocem plus dolałem
trochę benzyny (ćwierć litra na 40 litrów). S± szanse, że odpali - kilka
prychnięć już było, ale akumulator zacz±ł padać.

I optymistycznie my¶lisz że te ćwierć litra co¶ da?

Lepszy rydz niż nic ;)

Pięć litrów jak być nalał
na 40 to pewno by co¶ z tego było.

Cóż, 5 litrów by się nie zmie¶ciło - wczoraj tankowałem (moja wina, że zapomniałem dolać nieco benzyny).

Poza tym tylko tyle udało mi się odci±gn±ć ze zbiornika mojego agregatu pr±dotwórczego ;) Dalej strzykawka nie sięgała ;)

Data: 2012-02-03 14:53:45
Autor: Tomasz Gorbaczuk
No i kura nie odpaliła!
Dnia 03-02-2012 o 01:21:33 to <to_usenet@interia.pl> napisał(a):

Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
ropa z Auchana chyba zamarzła. :D

Jutro ci±g dalszy eksperymentów. ;-)


Przy -25 ropa z Auchana (W-wa , górczewska) w Hdi - zero problemów, dCi na  ropie z Orlenu - też bez problemu.

Selekcja natruralna na drogach jednak działa - dzisiaj byłem w robocie 20  min. przed czasem :-)

Pzdr
TG

Data: 2012-02-03 15:09:15
Autor: Kamil 'Model'
No i kura nie odpaliła!
W dniu 2012-02-03 14:53, Tomasz Gorbaczuk pisze:


Selekcja natruralna na drogach jednak działa - dzisiaj byłem w robocie
20 min. przed czasem :-)

Pzdr
TG

Hehe, to jest wła¶nie fajne. Też byłem 20 minut przed czasem, do tego full miejsca na parkingu. Zero korków, do tego zielona fala. Przy takich mrozach od razu luĽniej na drogach :)

Data: 2012-02-03 15:17:59
Autor: J.F
No i kura nie odpaliła!
Użytkownik "Kamil 'Model'"  napisał w
Hehe, to jest wła¶nie fajne. Też byłem 20 minut przed czasem, do tego full miejsca na parkingu. Zero korków, do tego zielona fala. Przy takich mrozach od razu luĽniej na drogach :)

No nie wiem - we wrocku na parkingu luzniej od tygodnia, a mrozow duzych na poczatku nie bylo.  Ferie sie skonczyly ... sesja studentow ?


J.

Data: 2012-02-08 14:16:30
Autor: Kamil 'Model'
No i kura nie odpaliła!
W dniu 2012-02-03 15:17, J.F pisze:
Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w
Hehe, to jest wła¶nie fajne. Też byłem 20 minut przed czasem, do tego
full miejsca na parkingu. Zero korków, do tego zielona fala. Przy
takich mrozach od razu luĽniej na drogach :)

No nie wiem - we wrocku na parkingu luzniej od tygodnia, a mrozow duzych
na poczatku nie bylo. Ferie sie skonczyly ... sesja studentow ?


J.

U mnie dopiero ferie od najbliższego poniedziałku się zaczn±, więc mróz wykonał naturaln± selekcję

Data: 2012-02-03 16:14:59
Autor: to
No i kura nie odpaliła!
begin Tomasz Gorbaczuk
Selekcja natruralna na drogach jednak działa - dzisiaj byłem w robocie
20 min. przed czasem :-)

Ale V6 odpaliło bez problemu (aku ok. 50 Ah, mniejszy niż zaleca producent). :>

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-02-03 20:26:39
Autor: Cavallino
No i kura nie odpaliła!
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomo¶ci news:

Selekcja natruralna na drogach jednak działa - dzisiaj byłem w robocie 20 min. przed czasem :-)

Dokładnie.
U mnie pod robot± o 8 nie było miejsca na parkingu, a teraz połowa pusta.
Od razu przypominaj± mi się opowie¶ci z pms, jaki to wspaniały stan techniczny jest kursuj±cych po naszych drogach pojazdów.
Ciekawe gdzie ten stan się teraz podział, a szczególnie jego doskonało¶ć?

Data: 2012-02-03 17:47:11
Autor: PavveL
No i kura nie odpaliła!
Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.

I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią się ujemne (luzy) to jest kłopot.

Data: 2012-02-03 19:14:14
Autor: Andrzej Lawa
No i kura nie odpaliła!
W dniu 03.02.2012 17:47, PavveL pisze:
Jako¶ nikt z Was nie zainteresował się ¶wiecami żarowymi.

Z tym nie miałem problemu - u mnie zwyczajnie paliwo nie docierało do silnika.

A, muszę pamiętać, żeby dzi¶ na wszelki wypadek położyć na filtrze poduszkę elektryczn± i cały silnik przykryć kołdr± ;)

W zeszłym roku to mi sporo pomagało, nawet przy marnym akumulatorze.

Data: 2012-02-03 20:16:24
Autor: AZ
No i kura nie odpaliła!
On 02/03/2012 05:47 PM, PavveL wrote:
Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.

I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią
się ujemne (luzy) to jest kłopot.

Chyba popłynąłeś. Czym zimniej tym luzy większe.


--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-03 19:33:40
Autor: to
No i kura nie odpaliła!
begin AZ
I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią
się ujemne (luzy) to jest kłopot.

Chyba popłynąłeś. Czym zimniej tym luzy większe.

No i dlatego spada kompresja i bywa problem z odpaleniem (w skrajnym przypadku).

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-02-03 20:43:55
Autor: AZ
No i kura nie odpaliła!
On 02/03/2012 08:33 PM, to wrote:

No i dlatego spada kompresja i bywa problem z odpaleniem (w skrajnym
przypadku).

Przez luzy zaworowe spada Ci kompresja? Jak silnik już błaga o remont to faktycznie mocny minus może powodować słabe uszczelnienie na pierścieniach. Gdybym parkował na dworze to z ciekawości zmierzyłbym kompresję na takim silniku schłodzonym do -25.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-03 19:50:02
Autor: to
No i kura nie odpaliła!
begin AZ
Przez luzy zaworowe spada Ci kompresja?

Jak zawory zrobią się mało szczelne, to nie spadnie?
Jak silnik już błaga o remont to
faktycznie mocny minus może powodować słabe uszczelnienie na
pierścieniach.

To fakt, że to musi być złom. :-)

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-02-03 21:13:37
Autor: J.F.
No i kura nie odpaliła!
Dnia 03 Feb 2012 19:50:02 GMT, to napisał(a):
begin AZ
Przez luzy zaworowe spada Ci kompresja?

Jak zawory zrobi± się mało szczelne, to nie spadnie?

Na zimno ? nie powinna, bo ty chyba myslisz o jakis innych luzach niz
zaworowe.

J.

Data: 2012-02-03 21:31:13
Autor: AZ
No i kura nie odpaliła!
On 02/03/2012 08:50 PM, to wrote:

Jak zawory zrobią się mało szczelne, to nie spadnie?

Ale czemu mają zrobić się mało szczelne? Chodzi o luz szklanka-wałek/dźwigienka.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-02-03 21:22:36
Autor: to
No i kura nie odpaliła!
begin AZ
Ale czemu mają zrobić się mało szczelne? Chodzi o luz
szklanka-wałek/dźwigienka.

A czemu nie? Sam zawĂłr teĹĽ jest z metalu. :>

--
"An intelligent man is sometimes forced to be drunk
 to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

Data: 2012-02-03 22:09:03
Autor: Artur Maśląg
No i kura nie odpaliła!
W dniu 2012-02-03 17:47, PavveL pisze:
Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.

Po co? Ważniejsza jest obserwacja mętnienia ON w oczku dystrybutora
przy -10C, która niewątpliwie daje pogląd na właściwości ON przy -25C.
To sÄ… nowoczesne formy wnioskowania w zakresie stanu technicznego
układu zasilania.

I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią
się ujemne (luzy) to jest kłopot.

Aaaa, to widzę kontynuacja tych światłych myśli...

Data: 2012-02-04 17:09:03
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik
No i kura nie odpaliła!
On 2012-02-03 22:09, Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2012-02-03 17:47, PavveL pisze:
Jako¶ nikt z Was nie zainteresował się ¶wiecami żarowymi.

Po co? Ważniejsza jest obserwacja mętnienia ON w oczku dystrybutora
przy -10C, która niew±tpliwie daje pogl±d na wła¶ciwo¶ci ON przy -25C.
To s± nowoczesne formy wnioskowania w zakresie stanu technicznego
układu zasilania.

A ja słyszałem, że ważniejsza jest wiara iż ON, ktory przeznaczony jest do jedynie -20C zagwarantuje poprawne uruchomienie silnika w temperaturze -25C lub niższej.Może to ta sama wiara, co w ABS ? :-)

--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik

Data: 2012-02-03 23:36:04
Autor: jerzu
No i kura nie odpaliła!
On 03 Feb 2012 00:21:33 GMT, to <to_usenet@interia.pl> wrote:

Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko ropa z Auchana chyba zamarzła. :D

Odpalił wczoraj, dzisiaj. Jutro pewnie też odpali. Akumulator
fabryczny.

Jutro ci±g dalszy eksperymentów. ;-)

:)) Ja dzisiaj ci±gałem s±siada - http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/p480x480/423278_373044499388878_1184362603_n.jpg


--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@interia.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200

Data: 2012-02-05 00:10:15
Autor: Mlody
No i kura nie odpaliła!
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f2b288d$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
ropa z Auchana chyba zamarzła. :D
Jutro ci±g dalszy eksperymentów. ;-)

Tak czytam ten cały w±tek, zwalanie na paliwo itp itd.
Jeżeli chodzi o Diesle to należy pamiętać że:
1. Akumulator - jak jest słaby to można zapomnieć o odpaleniu.
2. ¦wiece żarowe - jak pojarane to j.w.
Na prawdę parafinę w paliwie znam tylko z opowie¶ci, od ładnych paru lat nie sporkałem się z takim problemem.
Stacje wbrew spiskowym teoriom dziejów oferuj± paliwo dostosowane do warunków.
Sam mam pod opiek± firmow± malutk± foltę ok. 6 Diesli(+ 4 w rodzinie), na tym samym podwórku kolega ma foltę 80 Diesli, i generalnie jak który¶ nie odpala to kwesita aku, podpina się kable chwila walki i samochód odpala.
Sprawny _DOBRY_ Diesel z sprawnymi ¶wiecami i aku w dobrym stanie odpali nawet i przy takich mrozach jak były w ostatnich dniach odpali bez problemu. Koniec, kropka.

Za to słyszałem ostanio wie¶ci gminne o problemach z benzyniakami w tym sezonie, podzieli kto¶ ten przekaz?

--
Pozdrawiam!
Mlody
www.partacze.pl
'99 Audi A4 2.5 V6 TDI Quattro
'81 Fiat 125p "WPT 1313" edyszyn :P

No i kura nie odpaliła!

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona