Data: 2012-02-03 00:21:33 | |
Autor: to | |
No i kura nie odpaliła! | |
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko ropa z Auchana chyba zamarzła. :D
Jutro ciÄ…g dalszy eksperymentĂłw. ;-) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-02-03 07:58:24 | |
Autor: szufla | |
No i kura nie odpaliła! | |
Jutro ci±g dalszy eksperymentów. ;-) Chyba ropa z Bialorusi ;) http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.php?pkamnum=458 sz. |
|
Data: 2012-02-03 08:06:31 | |
Autor: Myjk | |
No i kura nie odpaliła! | |
Fri, 3 Feb 2012 07:58:24 +0100, szufla
Chyba ropa z Bialorusi ;) Tam jest najlepsze paliwo, każdy mądry Ci to powie! http://www.traxelektronik.pl/pogoda/kamery/kamera.php?pkamnum=458 Na Siekierkowskim [DC] dzisiaj było -28. Mandatu za prędkość za dużego bym nie dostał, bo przy większym zapotrzebowaniu na paliwo silnik dostawał czkawki. Jakiegoś miszcza lewego pasa chciałem wyprzedzić a tu zonk, paliwo za zimne, za gęste. :D -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2012-02-03 09:28:13 | |
Autor: J.F | |
No i kura nie odpaliła! | |
Użytkownik "to" napisał w wiadomości
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko Aaa, widze ze juz sie nie dziwisz . No tak, nie dba sie o auto, tankuje na jakim Auchanie, a potem sa efekty :-) Nie przyganiam wiecej, bo moje stoi od tygodnia i nie bardzo wiem dlaczego :-) J. |
|
Data: 2012-02-03 00:41:35 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
No i kura nie odpaliła! | |
On Feb 3, 9:28 am, "J.F" <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "to" napisał w wiadomo¶ci A moje jeĽdzi :P ale jest "w benzynie" ;) Pozdrawiam ! |
|
Data: 2012-02-03 10:28:52 | |
Autor: Mikolaj Jopczynski | |
No i kura nie odpaliła! | |
W dniu 2012-02-03 09:28, J.F pisze:
Użytkownik "to" napisał w wiadomości A moj tedeji co ma lat 11 odpalil za 3 razem dzisiaj - ewidetnie bylo mu zimno.... -- Pozdrawiam, Mikolaj Jopczynski tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl |
|
Data: 2012-02-03 11:07:42 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
No i kura nie odpaliła! | |
On 2012-02-03 09:28, J.F wrote:
Użytkownik "to" napisał w wiadomo¶ci Nie wiem jak u was, ale u nas -25C było, poniżej gwarantowanych parametrów dla ON :-) Depresator Twoim przyjacielem :-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-02-03 11:20:58 | |
Autor: Artur Maśląg | |
No i kura nie odpaliła! | |
W dniu 2012-02-03 09:28, J.F pisze:
Użytkownik "to" napisał w wiadomości Coś w ty jest - ja nie tankuję na Auchan i oba parchy dają radę ;) Nie przyganiam wiecej, bo moje stoi od tygodnia i nie bardzo wiem Może kluczyki zgubiłeś... -- Jutro to dziś, tyle że jutro. |
|
Data: 2012-02-03 11:41:24 | |
Autor: to | |
No i kura nie odpaliła! | |
begin J.F
Aaa, widze ze juz sie nie dziwisz . Ale to ewidentnie wina ropy, bo już przy -15 pierwsze 2 km jechała, jakby maiła 50 KM. :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-02-04 23:50:08 | |
Autor: Mlody | |
No i kura nie odpaliła! | |
Użytkownik "J.F" <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jgg5qv$dtu$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "to" napisał w wiadomo¶ci A moje ewidentne gówno pod mask± czyli VAGowe 2.5 V6 TDI o którego wadach można napisać ksi±żkę odpala jakby nigdy nic, ot wsiadam, przekręcam kluczyk, czekam aż kontrolka od ¶wiec zga¶nie, dosłownie pstryk kluczykiem i odpala. Aż normalnie jestem w szoku... -- Pozdrawiam! Mlody www.partacze.pl '99 Audi A4 2.5 V6 TDI Quattro '81 Fiat 125p "WPT 1313" edyszyn :P |
|
Data: 2012-02-03 10:24:55 | |
Autor: Agent | |
No i kura nie odpaliła! | |
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2b288d$0$26687$65785112news.neostrada.pl... Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylkoTo nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można dbać i mimo to stać :) |
|
Data: 2012-02-03 11:42:23 | |
Autor: to | |
No i kura nie odpaliła! | |
begin Agent
To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać można Ale to nie wina auta tylko ropy. :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-02-03 13:15:19 | |
Autor: Agent | |
No i kura nie odpaliła! | |
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2bc81f$0$1265$65785112news.neostrada.pl... begin AgentMożliwe. Tyle że mój poprzedni diesel był kapryśny nawet jak miał nowy filtr, świece i akumulator + depresator + PB w zbiorniku. Miałem tak samo jak u Ciebie. Zapalił, zgasł i po 30 minutach zabawy z pompowaniem paliwa itp zamilkł z powodu akumulatora i braku kaleson kierownika. Obecny pali od strzała mimo że kręci tak wolno że obroty wału można liczyć. Tak więc można dbać a i tak auto zostanie na parkingu. |
|
Data: 2012-02-03 14:44:16 | |
Autor: Ukaniu | |
No i kura nie odpaliła! | |
Użytkownik "Agent" <weqwer@onet.eu> napisał w wiadomo¶ci news:jggj4p$n6p$1inews.gazeta.pl... Obecny pali od strzała mimo że kręci tak wolno że obroty wału można liczyć. Tak więc można dbać a i tak auto zostanie na parkingu. ¦migam jak muszę jak±¶ cytryn± dostawcz± z silnikiem XUD9 1.9D. Ma tylko 30 tys i powiem tak, jak rozrusznik ma siłę przekręcić silnik to nie ma wafla odpali. Wczoraj (-25) nie miał siły (w samochodzie aku 42 Ah, bo padł na trasie i nie było nic innego w zieleniaku) zniosłem dodatkowo 17 Ah z UPSa i po 2 obrotach wału odpalił. Za to ojciec pod starym Oplem 1,7D musi rozpalić ogień ;-) -- Pozdrawiam, Łukasz |
|
Data: 2012-02-03 16:09:42 | |
Autor: kakmar | |
No i kura nie odpaliÂła! | |
Dnia 03.02.2012 Ukaniu <l99ukaszWYWALTO@gazeta.pl> napisał/a:
Kiedyś był prosty motyw na odpalenie wszystkiego w banalny sposób, eter lub coś podobnie palnego, w dolot za filtrem i pali. Patrząc na -28 pomyślałem że może jakąś puszkę samostartu na wszelki wypadek warto zakupić. W sklepie samostart na półce jest, ale już na puszcze pod nierówno przyklejoną polską instrukcją znalazłem: nie używać do diesli ze świecami żarowymi. No niby jak zassie ten samostart z powietrzem, do cylindra z taką świecą, to może odpalić zanim zamkną się zawory ssące. Walnie w dolocie i? Ma ktoś jakieś praktyczne doświadczenia? Tak z ciekawości pytam. -- kakmaratgmaildotcom |
|
Data: 2012-02-03 16:18:02 | |
Autor: to | |
No i kura nie odpaliła! | |
begin Agent
Tyle że mój poprzedni diesel był kapryśny nawet jak miał nowy Ten pali bez problemu o ile ma normalną ropę. :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-02-03 15:00:23 | |
Autor: J.F | |
No i kura nie odpaliła! | |
Użytkownik "to" napisał w wiadomości
begin Agent To nie Ty się wymądrzałeś że jak się dba tak się ma. Jak widać możnaAle to nie wina auta tylko ropy. :> Kierowcy wina ! A auta tez - czemu nie ma podgrzewacza paliwa ? Mondeo ma. (a i tak stoi :-)) J. |
|
Data: 2012-02-03 16:16:57 | |
Autor: to | |
No i kura nie odpaliła! | |
begin J.F
A auta tez - czemu nie ma podgrzewacza paliwa ? Bo ja wiem? W sumie próbowałem zakręcić tylko dwa razy i pojechałem innym, bałem się rozładować do końca aku. :D Postoi sobie do wtorku, ma być cieplej. :> Mondeo ma. (a i tak stoi Jaki silnik? -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-02-04 18:54:17 | |
Autor: AL | |
No i kura nie odpaliła! | |
W dniu 2012-02-03 12:42, to pisze:
begin Agentno to tym bardziej - jak sie dba to sie ma ;) ( o depresatorach slyszal? ) -- pozdr Adam (AL) TG |
|
Data: 2012-02-04 18:02:52 | |
Autor: to | |
No i kura nie odpaliła! | |
begin AL
Ale to nie wina auta tylko ropy. :>no to tym bardziej - jak sie dba to sie ma ;) ( o depresatorach slyszal? Ale ja wiedziałem, że jest kiepska, byłem ciekaw jak kiepska. No i już wiem. :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-02-03 10:51:09 | |
Autor: Bartek | |
No i kura nie odpaliła! | |
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f2b288d$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko lybra pali idealnie [ale już slychac wtryski przy prawie 300000 :-)] slychac ze mrozno jest;) ale matki fiesta odmowila wspolpracy [akum] wczoraj krecil idealnie dzisiaj dupa. albo cos prad wnocy ukradlo [alarm? na mrozie...] albo....;) -- Pozdrawiam, Bartek |
|
Data: 2012-02-03 14:11:54 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
No i kura nie odpaliła! | |
W dniu 03.02.2012 01:21, to pisze:
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko U mnie to samo, aczkolwiek nie z Oszołoma tylko z Statoil przy Realu i miałem rano nie -20C a -28C. Aktualnie próbuję grzać filtr paliwa elektrycznym kocem plus dolałem trochę benzyny (ćwierć litra na 40 litrów). S± szanse, że odpali - kilka prychnięć już było, ale akumulator zacz±ł padać. |
|
Data: 2012-02-03 18:37:17 | |
Autor: kogutek | |
No i kura nie odpaliła! | |
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a):
W dniu 03.02.2012 01:21, to pisze:I optymistycznie my¶lisz że te ćwierć litra co¶ da? Pięć litrów jak być nalał na 40 to pewno by co¶ z tego było. -- |
|
Data: 2012-02-03 19:45:17 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
No i kura nie odpaliła! | |
W dniu 03.02.2012 19:37, kogutek pisze:
Aktualnie próbuję grzać filtr paliwa elektrycznym kocem plus dolałemI optymistycznie my¶lisz że te ćwierć litra co¶ da? Lepszy rydz niż nic ;) Pięć litrów jak być nalał Cóż, 5 litrów by się nie zmie¶ciło - wczoraj tankowałem (moja wina, że zapomniałem dolać nieco benzyny). Poza tym tylko tyle udało mi się odci±gn±ć ze zbiornika mojego agregatu pr±dotwórczego ;) Dalej strzykawka nie sięgała ;) |
|
Data: 2012-02-03 14:53:45 | |
Autor: Tomasz Gorbaczuk | |
No i kura nie odpaliła! | |
Dnia 03-02-2012 o 01:21:33 to <to_usenet@interia.pl> napisał(a):
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko Przy -25 ropa z Auchana (W-wa , górczewska) w Hdi - zero problemów, dCi na ropie z Orlenu - też bez problemu. Selekcja natruralna na drogach jednak działa - dzisiaj byłem w robocie 20 min. przed czasem :-) Pzdr TG |
|
Data: 2012-02-03 15:09:15 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
No i kura nie odpaliła! | |
W dniu 2012-02-03 14:53, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Hehe, to jest wła¶nie fajne. Też byłem 20 minut przed czasem, do tego full miejsca na parkingu. Zero korków, do tego zielona fala. Przy takich mrozach od razu luĽniej na drogach :) |
|
Data: 2012-02-03 15:17:59 | |
Autor: J.F | |
No i kura nie odpaliła! | |
Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w
Hehe, to jest wła¶nie fajne. Też byłem 20 minut przed czasem, do tego full miejsca na parkingu. Zero korków, do tego zielona fala. Przy takich mrozach od razu luĽniej na drogach :) No nie wiem - we wrocku na parkingu luzniej od tygodnia, a mrozow duzych na poczatku nie bylo. Ferie sie skonczyly ... sesja studentow ? J. |
|
Data: 2012-02-08 14:16:30 | |
Autor: Kamil 'Model' | |
No i kura nie odpaliła! | |
W dniu 2012-02-03 15:17, J.F pisze:
Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał wU mnie dopiero ferie od najbliższego poniedziałku się zaczn±, więc mróz wykonał naturaln± selekcję |
|
Data: 2012-02-03 16:14:59 | |
Autor: to | |
No i kura nie odpaliła! | |
begin Tomasz Gorbaczuk
Selekcja natruralna na drogach jednak działa - dzisiaj byłem w robocie Ale V6 odpaliło bez problemu (aku ok. 50 Ah, mniejszy niż zaleca producent). :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-02-03 20:26:39 | |
Autor: Cavallino | |
No i kura nie odpaliła! | |
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomo¶ci news:
Selekcja natruralna na drogach jednak działa - dzisiaj byłem w robocie 20 min. przed czasem :-) Dokładnie. U mnie pod robot± o 8 nie było miejsca na parkingu, a teraz połowa pusta. Od razu przypominaj± mi się opowie¶ci z pms, jaki to wspaniały stan techniczny jest kursuj±cych po naszych drogach pojazdów. Ciekawe gdzie ten stan się teraz podział, a szczególnie jego doskonało¶ć? |
|
Data: 2012-02-03 17:47:11 | |
Autor: PavveL | |
No i kura nie odpaliła! | |
Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.
I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią się ujemne (luzy) to jest kłopot. |
|
Data: 2012-02-03 19:14:14 | |
Autor: Andrzej Lawa | |
No i kura nie odpaliła! | |
W dniu 03.02.2012 17:47, PavveL pisze:
Jako¶ nikt z Was nie zainteresował się ¶wiecami żarowymi. Z tym nie miałem problemu - u mnie zwyczajnie paliwo nie docierało do silnika. A, muszę pamiętać, żeby dzi¶ na wszelki wypadek położyć na filtrze poduszkę elektryczn± i cały silnik przykryć kołdr± ;) W zeszłym roku to mi sporo pomagało, nawet przy marnym akumulatorze. |
|
Data: 2012-02-03 20:16:24 | |
Autor: AZ | |
No i kura nie odpaliła! | |
On 02/03/2012 05:47 PM, PavveL wrote:
Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi.Chyba popłynąłeś. Czym zimniej tym luzy większe. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-03 19:33:40 | |
Autor: to | |
No i kura nie odpaliła! | |
begin AZ
I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobiąChyba popłynąłeś. Czym zimniej tym luzy większe. No i dlatego spada kompresja i bywa problem z odpaleniem (w skrajnym przypadku). -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-02-03 20:43:55 | |
Autor: AZ | |
No i kura nie odpaliła! | |
On 02/03/2012 08:33 PM, to wrote:
Przez luzy zaworowe spada Ci kompresja? Jak silnik już błaga o remont to faktycznie mocny minus może powodować słabe uszczelnienie na pierścieniach. Gdybym parkował na dworze to z ciekawości zmierzyłbym kompresję na takim silniku schłodzonym do -25. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-03 19:50:02 | |
Autor: to | |
No i kura nie odpaliła! | |
begin AZ
Przez luzy zaworowe spada Ci kompresja? Jak zawory zrobią się mało szczelne, to nie spadnie? Jak silnik już błaga o remont to To fakt, że to musi być złom. :-) -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-02-03 21:13:37 | |
Autor: J.F. | |
No i kura nie odpaliła! | |
Dnia 03 Feb 2012 19:50:02 GMT, to napisał(a):
begin AZ Na zimno ? nie powinna, bo ty chyba myslisz o jakis innych luzach niz zaworowe. J. |
|
Data: 2012-02-03 21:31:13 | |
Autor: AZ | |
No i kura nie odpaliła! | |
On 02/03/2012 08:50 PM, to wrote:
Ale czemu mają zrobić się mało szczelne? Chodzi o luz szklanka-wałek/dźwigienka. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2012-02-03 21:22:36 | |
Autor: to | |
No i kura nie odpaliła! | |
begin AZ
Ale czemu mają zrobić się mało szczelne? Chodzi o luz A czemu nie? Sam zawór też jest z metalu. :> -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2012-02-03 22:09:03 | |
Autor: Artur Maśląg | |
No i kura nie odpaliła! | |
W dniu 2012-02-03 17:47, PavveL pisze:
Jakoś nikt z Was nie zainteresował się świecami żarowymi. Po co? Ważniejsza jest obserwacja mętnienia ON w oczku dystrybutora przy -10C, która niewątpliwie daje pogląd na właściwości ON przy -25C. To są nowoczesne formy wnioskowania w zakresie stanu technicznego układu zasilania. I trzeba pamiętać że im zimniej tym mniejsze luzy zaworowe. Gdy zrobią Aaaa, to widzę kontynuacja tych światłych myśli... |
|
Data: 2012-02-04 17:09:03 | |
Autor: Marcin 'Yans' Bazarnik | |
No i kura nie odpaliła! | |
On 2012-02-03 22:09, Artur Ma¶l±g wrote:
W dniu 2012-02-03 17:47, PavveL pisze: A ja słyszałem, że ważniejsza jest wiara iż ON, ktory przeznaczony jest do jedynie -20C zagwarantuje poprawne uruchomienie silnika w temperaturze -25C lub niższej.Może to ta sama wiara, co w ABS ? :-) -- pozdrawiam, Marcin 'Yans' Bazarnik |
|
Data: 2012-02-03 23:36:04 | |
Autor: jerzu | |
No i kura nie odpaliła! | |
On 03 Feb 2012 00:21:33 GMT, to <to_usenet@interia.pl> wrote:
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko ropa z Auchana chyba zamarzła. :D Odpalił wczoraj, dzisiaj. Jutro pewnie też odpali. Akumulator fabryczny. Jutro ci±g dalszy eksperymentów. ;-) :)) Ja dzisiaj ci±gałem s±siada - http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/p480x480/423278_373044499388878_1184362603_n.jpg -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |
|
Data: 2012-02-05 00:10:15 | |
Autor: Mlody | |
No i kura nie odpaliła! | |
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4f2b288d$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko Tak czytam ten cały w±tek, zwalanie na paliwo itp itd. Jeżeli chodzi o Diesle to należy pamiętać że: 1. Akumulator - jak jest słaby to można zapomnieć o odpaleniu. 2. ¦wiece żarowe - jak pojarane to j.w. Na prawdę parafinę w paliwie znam tylko z opowie¶ci, od ładnych paru lat nie sporkałem się z takim problemem. Stacje wbrew spiskowym teoriom dziejów oferuj± paliwo dostosowane do warunków. Sam mam pod opiek± firmow± malutk± foltę ok. 6 Diesli(+ 4 w rodzinie), na tym samym podwórku kolega ma foltę 80 Diesli, i generalnie jak który¶ nie odpala to kwesita aku, podpina się kable chwila walki i samochód odpala. Sprawny _DOBRY_ Diesel z sprawnymi ¶wiecami i aku w dobrym stanie odpali nawet i przy takich mrozach jak były w ostatnich dniach odpali bez problemu. Koniec, kropka. Za to słyszałem ostanio wie¶ci gminne o problemach z benzyniakami w tym sezonie, podzieli kto¶ ten przekaz? -- Pozdrawiam! Mlody www.partacze.pl '99 Audi A4 2.5 V6 TDI Quattro '81 Fiat 125p "WPT 1313" edyszyn :P |