No i kura nie odpaliła!

Data: 2012-02-03 14:11:54
Autor: Andrzej Lawa
No i kura nie odpaliła!
W dniu 03.02.2012 01:21, to pisze:
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
ropa z Auchana chyba zamarzła. :D

U mnie to samo, aczkolwiek nie z Oszołoma tylko z Statoil przy Realu i miałem rano nie -20C a -28C.

Aktualnie próbuję grzać filtr paliwa elektrycznym kocem plus dolałem trochę benzyny (ćwierć litra na 40 litrów). Są szanse, że odpali - kilka prychnięć już było, ale akumulator zaczął padać.

Data: 2012-02-03 18:37:17
Autor: kogutek
No i kura nie odpaliła!
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał(a):
> [...]

Aktualnie próbuję grzać filtr paliwa elektrycznym kocem plus dolałem trochę benzyny (ćwierć litra na 40 litrów). Są szanse, że odpali - kilka prychnięć już było, ale akumulator zaczął padać.

I optymistycznie myślisz że te ćwierć litra coś da? Pięć litrów jak być nalał
na 40 to pewno by coś z tego było. --

Data: 2012-02-03 19:45:17
Autor: Andrzej Lawa
No i kura nie odpaliła!
W dniu 03.02.2012 19:37, kogutek pisze:

[...]

Lepszy rydz niż nic ;)

Pięć litrów jak być nalał
na 40 to pewno by coś z tego było.

Cóż, 5 litrów by się nie zmieściło - wczoraj tankowałem (moja wina, że zapomniałem dolać nieco benzyny).

Poza tym tylko tyle udało mi się odciągnąć ze zbiornika mojego agregatu prądotwórczego ;) Dalej strzykawka nie sięgała ;)

No i kura nie odpaliła!