No i kura nie odpaliła!

Data: 2012-02-05 00:10:15
Autor: Mlody
No i kura nie odpaliła!
Użytkownik "to" <to_usenet@interia.pl> napisał w wiadomości news:4f2b288d$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
Przy -20. Ale nie z powodu aku (bo kręci rozrusznikiem aż miło), tylko
ropa z Auchana chyba zamarzła. :D
Jutro ciąg dalszy eksperymentów. ;-)

Tak czytam ten cały wątek, zwalanie na paliwo itp itd.
Jeżeli chodzi o Diesle to należy pamiętać że:
1. Akumulator - jak jest słaby to można zapomnieć o odpaleniu.
2. Świece żarowe - jak pojarane to j.w.
Na prawdę parafinę w paliwie znam tylko z opowieści, od ładnych paru lat nie sporkałem się z takim problemem.
Stacje wbrew spiskowym teoriom dziejów oferują paliwo dostosowane do warunków.
Sam mam pod opieką firmową malutką foltę ok. 6 Diesli(+ 4 w rodzinie), na tym samym podwórku kolega ma foltę 80 Diesli, i generalnie jak któryś nie odpala to kwesita aku, podpina się kable chwila walki i samochód odpala.
Sprawny _DOBRY_ Diesel z sprawnymi świecami i aku w dobrym stanie odpali nawet i przy takich mrozach jak były w ostatnich dniach odpali bez problemu. Koniec, kropka.

Za to słyszałem ostanio wieści gminne o problemach z benzyniakami w tym sezonie, podzieli ktoś ten przekaz?

--
Pozdrawiam!
Mlody

No i kura nie odpaliła!