No i macie 20 lat tej waszej "katechizacji"...

Data: 2010-06-07 18:51:28
Autor: rAzor
No i macie 20 lat tej waszej "katechizacji"...
Darz bór! Użytkownik... he he - Grzegorz Z. raczył napisać:
Polskę zalewa fala przestępstw popełnianych przez nieletnich -
alarmuje policja. "Dziennik Gazeta Prawna" dotarł do niepublikowanych
dotąd danych Komendy Głównej Policji.

Wynika z nich, że tylko do 20 kwietnia 2010 roku nieletni popełnili
już ponad 40 tys. przestępstw.

Czy tylko? A taki Heniu Skalimowski (znany tutaj z wielu odmian ksywy hessk) - kilkakrotnie obiecywał mi oklep! Czujesz? Stary dziadyga, a jak się młodo czuje! Jak blockers. I podobnie jak blockers jest cieniutki w majtkach, bo wymiękł. Pewnie koledzy nie dotarli z pomocą - a w czterech na jednego raźniej.
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

No i macie 20 lat tej waszej "katechizacji"...