No i mamy panowie PO

Data: 2010-08-17 14:31:49
Autor: awe
No i mamy panowie PO
czyli wzrost bezrobocia, wzrost inflacji, niski poziom wzrostu gospodarczego, monstrualny deficyt budzetowy i wzrost podatkow, a wkrotce ciecia rent i emerytur...panowie ale o co chodzi "jest wspaniale";-)
awe

Data: 2010-08-17 14:32:26
Autor: u2
No i mamy panowie PO
W dniu 2010-08-17 14:31, awe pisze:
czyli wzrost bezrobocia, wzrost inflacji, niski poziom wzrostu gospodarczego, monstrualny deficyt budzetowy i wzrost podatkow, a wkrotce ciecia rent i emerytur...panowie ale o co chodzi "jest wspaniale";-)

Tak nie ściemniali za Gierka czy nawet Jeruzela :)

Data: 2010-08-17 14:44:04
Autor: Kostek Wycirowski
No i mamy panowie PO

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i4dve9$tt7$1news.onet.pl...
[...]
Nie wykończyła cię ta kaszanka? A miałem nadzieję...

Data: 2010-08-17 14:46:29
Autor: u2
No i mamy panowie PO
W dniu 2010-08-17 14:44, Kostek Wycirowski pisze:
Nie wykończyła cię ta kaszanka?

A co, nie smakuje tobie ?

Data: 2010-08-17 15:21:02
Autor: awe
No i mamy panowie PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6a84aa$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-17 14:44, Kostek Wycirowski pisze:
Nie wykończyła cię ta kaszanka?

A co, nie smakuje tobie ?
-- -- -- -- -- -- -
on ma kaszane we lbie.
awe

Data: 2010-08-17 17:53:17
Autor: Kostek Wycirowski
No i mamy panowie PO

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i4e2a8$68i$1news.onet.pl...

[...]

Biedny awuś jak zwykle próbuje swoje problemy imputować innym...

Data: 2010-08-17 17:57:33
Autor: u2
No i mamy panowie PO
W dniu 2010-08-17 17:53, Kostek Wycirowski pisze:
Biedny awuś jak zwykle próbuje swoje problemy imputować innym.

Ty masz imputowany mózg, Kostuch.

Data: 2010-08-17 18:00:38
Autor: awe
No i mamy panowie PO

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c6ab172$0$27040$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-17 17:53, Kostek Wycirowski pisze:
Biedny awuś jak zwykle próbuje swoje problemy imputować innym.

Ty masz imputowany mózg, Kostuch.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
kostus jakis niezadowolony z zycia
awe

Data: 2010-08-17 18:09:15
Autor: u2
No i mamy panowie PO
W dniu 2010-08-17 18:00, awe pisze:
Ty masz imputowany mózg, Kostuch.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
kostus jakis niezadowolony z zycia

Nieudacznik życiowy, sfrustrowane beztalencie. :)

Data: 2010-08-17 18:20:58
Autor: Kostek Wycirowski
No i mamy panowie PO

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4c6ab430$0$27030$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-17 18:00, awe pisze:
Ty masz imputowany mózg, Kostuch.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
kostus jakis niezadowolony z zycia

Nieudacznik życiowy, sfrustrowane beztalencie. :)

Żebyś ty bidulu w jednej setnej był tak zadowolony z życia jak ja.....

Data: 2010-08-17 19:49:50
Autor: u2
No i mamy panowie PO
W dniu 2010-08-17 18:20, Kostek Wycirowski pisze:
Żebyś ty bidulu w jednej setnej był tak zadowolony z życia jak ja.

Nie widać tego. Toczysz tylko piane z pyska na psp.

Data: 2010-08-17 20:23:44
Autor: Kostek Wycirowski
No i mamy panowie PO

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4c6acbc3$0$22793$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-17 18:20, Kostek Wycirowski pisze:
Żebyś ty bidulu w jednej setnej był tak zadowolony z życia jak ja.

Nie widać tego. Toczysz tylko piane z pyska na psp.

Piana to wam się raczej ulewa, PiSiaki. Ja to was polewam ciepłym moczem, na szczęście nie muszę się waszym cyrkiem przejmować. Tylko mnie bawi, jak reagujecie, sącząc swój jad i "miłość bliżniego" na biednego, przygłupiego i chamskiego "Kostusia"...

Barany....

Data: 2010-08-17 18:20:18
Autor: Kostek Wycirowski
No i mamy panowie PO

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i4ebmg$v2c$1news.onet.pl...

[...]

Bo cała kaszankę wyżarłeś, synu listonosza (no, może hydraulika).

Data: 2010-08-17 19:47:35
Autor: awe
No i mamy panowie PO

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i4ecs6$k74$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
nie kazdy jak ty byl synem pulku doslownie i w przenosni;-))
awe

Data: 2010-08-17 20:21:39
Autor: Kostek Wycirowski
No i mamy panowie PO

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i4ehtu$g5p$1news.onet.pl...

[...]

Widzisz, ja mam dużo tatusiów, a ty bidulu nie wiesz który....

Data: 2010-08-17 21:50:45
Autor: awe
No i mamy panowie PO

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i4ejvp$oue$1news01.versatel.de...

[...]

-- -- -- -- -- -
no to ktory?
awe

Data: 2010-08-18 00:40:17
Autor: awe
No i mamy panowie PO

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i4es2v$ua3$1news01.versatel.de...

[...]
no tak ty masz duzo tatusiow
awe

Data: 2010-08-17 18:19:37
Autor: Kostek Wycirowski
No i mamy panowie PO

"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:4c6ab172$0$27040$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-17 17:53, Kostek Wycirowski pisze:
Biedny awuś jak zwykle próbuje swoje problemy imputować innym.

Ty masz imputowany mózg, Kostuch.

Przynajmniej taki mam, ty nie masz żadnego, tylko kupę PiSiorskiego gówna...

Data: 2010-08-18 18:12:00
Autor: [heÂŽsk]
No i mamy panowie PO
On Tue, 17 Aug 2010 14:44:04 +0200, "Kostek Wycirowski"
<kozidupczyk@uni.de> wrote:

> [...]
> awe
Nie wykończyła cię ta kaszanka? A miałem nadzieję...

 awus odpierdzielil na pryczy ponad m-c to i tylek ma zerzniety ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-19 11:45:55
Autor: awe
No i mamy panowie PO

<kozidupczyk@uni.de> wrote:

> [...]
Nie wykończyła cię ta kaszanka? A miałem nadzieję...

awus odpierdzielil na pryczy ponad m-c to i tylek ma zerzniety ;o)))

zerznieta to ty masz glowe.
awe

No i mamy panowie PO