No i mamy precedens

Data: 2011-03-10 18:15:18
Autor: yamma
No i mamy precedens
http://legia.com/www/index.php?akt=21173
"Komisja Ligi Ekstraklasy S.A. zadecydowała, że Trybuna Północna stadionu przy Łazienkowskiej 3 w meczu ze Śląskiem Wrocław (11.03 g. 20) będzie zamknięta. Na Legię nałożono również karę w wysokości 15 tysięcy złotych.
Jest to skutek zachowania kibiców podczas derbów Warszawy. W 91. minucie na murawę rzucono race, zaś sędzia został zmuszony do przerwania spotkania."

Ciekaw jestem czy KL zdawała sobie w ogóle sprawę z tego co zrobiła. Teraz po każdej rzuconej racy w dowolnym meczu na dowolnym stadionie będzie presja na zamknięcie odpowiedniej trybuny.
yamma

Data: 2011-03-10 18:36:41
Autor: PawelC
No i mamy precedens
W dniu 2011-03-10 18:15, yamma pisze:
[...]

No, ale w czym widzisz problem, dla mnie bomba, po za za tym, że powinna być zamknięta na 3 mecze, a kara finansowa, jest po prostu śmieszna.
Jak teraz powielą ten schemat na każdy inny tego typu przypadek, to ja się nie zmartwię.

Data: 2011-03-10 19:19:57
Autor: Fedor
No i mamy precedens
On 10.03.2011 18:36, PawelC wrote:
No, ale w czym widzisz problem, dla mnie bomba,

Powinny byc karane jednostki. Bylo wielokrotnie tlumaczone, ze to pare lebkow niezwiazanych z SKLW i o ktorych zamiarach SKLW nie wiedzialo (jesli chodzi o rzut) to zrobilo, wiec to oni powinni zostac ukarani, a nie od razu zamykac trybune. Ogarnijcie sie, nie zyjemy w komunie!

po za za tym, że powinna
być zamknięta na 3 mecze, a kara finansowa, jest po prostu śmieszna.

Bardzo smieszna. Zamkniecie Zylety to stary do 500 tys zl.

Data: 2011-03-10 19:44:11
Autor: Hades
No i mamy precedens
Użytkownik "Fedor"
[...]

Mowisz jako besposrednio zainteresowany czy tez po prostu teoretyzujesz?
I co ma komuna do tego?

po za za tym, że powinna
być zamknięta na 3 mecze, a kara finansowa, jest po prostu śmieszna.

Bardzo smieszna. Zamkniecie Zylety to stary do 500 tys zl.

I bardzo dobrze. Moze tym z tej trybuny da to cos do myslenia choc smiem
watpic. Do tego czeba jednak myslec.

Jak teraz powielą ten schemat na każdy inny tego typu przypadek, to ja
się nie zmartwię.

AM

Data: 2011-03-10 19:54:18
Autor: Fedor
No i mamy precedens
On 10.03.2011 19:44, Hades wrote:
Mowisz jako besposrednio zainteresowany czy tez po prostu teoretyzujesz?

Bezposrednio zainteresowany, ale staram spojrzec sie obiektywnie. Znam te trybune i wiem jak to wyglada od srodka. Niestety w takich grupach zawsze musi sie znalezc paru idiotow, ktorzy robia cos na opak, ale dlaczego wszyscy musza na tym cierpiec? Po prostu nie ma szans, zeby wszystkich upilnowac, tym bardziej, ze wiadomo na takich trybunach pojawia sie troche marginesu i dresiarstwa niestety.

Kara pieniezna + zakazy dla tych co rzucali (to i tak bedzie na pewno) i tyle.

Data: 2011-03-10 20:07:44
Autor: Cavallino
No i mamy precedens
Użytkownik "Fedor" <nie@mam.ru> napisał w wiadomości news:ilb6p0$1rl$1news.onet.pl...
[...]

Bo nie wymierzyli sprawiedliwości ad-hoc tym idiotom?

Po prostu nie ma szans, zeby wszystkich upilnowac, tym bardziej, ze wiadomo na takich trybunach pojawia sie troche marginesu i dresiarstwa niestety.

A mówią że jak kibice pilnują porządku to jest źle.

Data: 2011-03-10 20:16:07
Autor: grzeda
No i mamy precedens
W dniu 2011-03-10 20:07, Cavallino pisze:

[...]

Wiesz...To nie Poznan...

pozdr
PG

Data: 2011-03-10 23:16:09
Autor: Cavallino
No i mamy precedens
Użytkownik "grzeda" <grzeda333wytnij@towp.pl> napisał w wiadomości news:ilb81r$k2e$1inews.gazeta.pl...
[...]

No właśnie na tym polega problem.
To był właśnie cel takiego a nie innego układu w Poznaniu, żeby wyeliminować debili którzy szkodzą WSZYSTKIM.
A jak tu już zostało powiedziane - inaczej jest ciężko.

Data: 2011-03-10 23:22:55
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
No i mamy precedens
Pewna osoba, czyli Cavallino
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

Wyeliminowano?

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2011-03-11 00:02:08
Autor: Cavallino
No i mamy precedens
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski" <kihltd@alfa-system.pl> napisał w wiadomości news:

To był właśnie cel takiego a nie innego układu w Poznaniu, żeby
wyeliminować debili którzy szkodzą WSZYSTKIM.

Wyeliminowano?

Tych którzy szkodzą wszystkim w 99% tak, czasem zdarza się, że ktoś rzuci butelką po coli czy śnieżką.
Pozostał problem innego pojmowania co jest szkodliwe, a co nie, stąd ludzie pokroju Litara zdaniem jednej grupy są nieszkodliwi.

Data: 2011-03-11 08:49:24
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
No i mamy precedens

napisał w wiadomości news:

[...]

OK, tylko potem jeden "kibic" opluje drugiego
i znów jest raban na całą Polskę.
Wiem, że są to jednostkowe przypadki, ale na to m.in. prasa poluje.
Jemu to wisi, bo i tak wyjdzie na swoje, ale ogólnie wygląda to inaczej.
Naśladowcy zobaczą, że nie poniósł żadnej konsekwencji
i potem masz rzucanie rac, wejście z bramą czy zwykłe bluzgi.
I jak w końcu ktoś powie dość i walnie jakąś karę, to jest płacz,
że tak dużo, że kiedyś tak nie było.
Dzięki komu tak się m.in. dzieje?
Dzięki tym, co stoją obok i to tolerują.
Jak między sobą nie zrobi się porządku, to potem są takie tego efekty.
Ale po co...

Data: 2011-03-11 10:50:19
Autor: Cavallino
No i mamy precedens
[...]

Ale nie o tym pisałem.
Skutek który miał zostać osiągnięty został osiągnięty.
W układzie nie ma pomysłów żeby z trybun stadionu zrobić widownię operową, albo że kibice biorą na siebie takie zadanie.

Data: 2011-03-10 20:20:02
Autor: Fedor
No i mamy precedens
On 10.03.2011 20:07, Cavallino wrote:
A mówią że jak kibice pilnują porządku to jest źle.

No nie ma szans, zeby wszystkiego dopilnowac. 7 czy 8 tys ludzi, w tym troche "ciezkich przypadkow". No ale dzieki zakazom oni beda powoli eliminowani, a inni beda mieli nauczke na przyszlosc.

Co nie zmienia faktu, ze wymiar tej kary ma sie nijak do poprzednich kar za podobne wykroczenia (max to bylo chyba 30tys).

Aha, SKLW + Warszawa + KP Legia byly za niezamykaniem stadionu. To tak na marginesie dodaje, zeby poinformowac, ze te organizacje wystosowaly wspolne stanowisko. I ma byc jeszcze odwolanie.

Mam nadzieje, ze w przyszlosci takie akcje z rzucaniem piro na murawe nie beda mialy miejsca, bo sama atmosfera na Legii to miazga.

Data: 2011-03-10 23:17:11
Autor: Cavallino
No i mamy precedens
Użytkownik "Fedor" <nie@mam.ru> napisał w wiadomości news:ilb898$7k0$1news.onet.pl...
[...]

Eeeee, tam słyszę to od nastu lat, a jak się nic na Legii nie zmieniało, tak się nie zmienia.

Data: 2011-03-10 23:23:41
Autor: Hades
No i mamy precedens
Użytkownik "Cavallino"
[...]

Co nie przeszkadza takiemy jednemu na "y" w tworzenia spiskowych teorii
a nie szukanie problemu tam gdzie on rzeczywiscie jest. To juz jednak sie
chyba nie zmieni. Jak nie dajemy sobie rady z "wrogami" wewnetrzynymi to
zaczynamy ich szukac na zewnatrz.
AM

Data: 2011-03-10 21:42:05
Autor: PawelC
No i mamy precedens
W dniu 2011-03-10 20:07, Cavallino pisze:

A mówią że jak kibice pilnują porządku to jest źle.

Piszesz serio czy ironizujesz?

Data: 2011-03-10 23:19:52
Autor: Cavallino
No i mamy precedens
Użytkownik "PawelC" <pawelcCUTTHIS@fortfun.pl> napisał w wiadomości news:4d7937a8$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-03-10 20:07, Cavallino pisze:

A mówią że jak kibice pilnują porządku to jest źle.

Piszesz serio czy ironizujesz?

Jak najbardziej serio.
Na takich tylko natychmiastowy lincz może zadziałać.
Wolę aby ktoś komu do łba wpadnie pomysł żeby coś rzucić, został spacyfikowany profilaktycznie, niż przerwanie meczu.

Data: 2011-03-10 23:24:03
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
No i mamy precedens
[...]

Parę lat temu jak to napisałem, to mnie prawie zlinczowano ;-)

Data: 2011-03-11 00:03:32
Autor: Cavallino
No i mamy precedens
[...]

A jak Litar chciał wyprosić profilaktycznie spitusa z trybun to mu aferę wykręcili.
Nie ma sprawiedliwości na tym świecie.;-)

Data: 2011-03-11 08:50:29
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
No i mamy precedens

napisał w wiadomości news:

[...]

Możesz rozwinąć?
Coś przeoczyłem?
Był pijany?
Rozrabiał?

Data: 2011-03-11 10:51:26
Autor: Cavallino
No i mamy precedens
[...]

Tak zeznają.
Poprzez pilnowanie porządku jest rozumiane również gonienie z trybun spitusów, małyszów i innych czapkowiczów czy trąbkowiczów.

Data: 2011-03-11 10:25:34
Autor: UGI
No i mamy precedens
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Tak zeznają.
Poprzez pilnowanie porządku jest rozumiane również gonienie z trybun spitusów, małyszów i innych czapkowiczów czy trąbkowiczów.

Jeśli spitus rozrabia to mogę to zrozumieć ale na tym filmiku gość przez cały
czas sobie po prostu stał. Dla mnie jest jasne, że się przyczepili bo miał
nieodpowiedni dla nich ubiór na ten sektor.

Data: 2011-03-11 12:17:18
Autor: Cavallino
No i mamy precedens
Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilctau$jdh$1inews.gazeta.pl...
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

Tak zeznają.
Poprzez pilnowanie porządku jest rozumiane również gonienie z trybun
spitusów, małyszów i innych czapkowiczów czy trąbkowiczów.

Jeśli spitus

Nie zrozumiałeś.
Cofnij się do początku.

Data: 2011-03-11 15:24:14
Autor: UGI
No i mamy precedens
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> Jeśli spitus

Nie zrozumiałeś.

Faktycznie, nie rozumiem jakie dokładnie stanowisko Ty przyjmujesz. --

Data: 2011-03-11 17:59:16
Autor: Cavallino
No i mamy precedens
Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ildequ$km3$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Jeśli spitus

Nie zrozumiałeś.

Faktycznie, nie rozumiem jakie dokładnie stanowisko Ty przyjmujesz.

Niejednoznaczne.
Spitusów w ogóle nie wpuszczałbym na stadion, takich z wuwuzelami również - więc jestem za.
Rogate czapki czy brak koszulek w odpowiednich barwach nijak mi nie przeszkadza i gonienie za to uważam za niesłuszne, a przy braku wyboru (np. na wyjazdach) wręcz skandaliczne.

Niemniej - jest tyle pozostałych miejsc na stadionie, gdzie nikomu to nie będzie przeszkadzał, że za jeszcze większą głupotę uważam stawianie się "bo ja pójdę akurat w środek kotła".

Data: 2011-03-11 11:29:22
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
No i mamy precedens

napisał w wiadomości news:

[...]

Czegoś tu nie rozumiem.
Jestem trzeźwy, o to się rozbija, i mimo wszystko
_jakieś kolesie mają prawo wywalić mnie z trybuny_?
O wpierdolu nie wspomnę.
Tak to w każdym razie zrozumiałem.

Data: 2011-03-11 12:18:21
Autor: Cavallino
No i mamy precedens
[...]

Z kotła - tak.
Oczywiście "mogą" to jest ich zdaniem.
Idziesz sobie w czapce z rogami na sektor dla pikników i po sprawie.

Data: 2011-03-11 14:11:45
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
No i mamy precedens

napisał w wiadomości news:

[...]

O właśnie, to jest _ich_ zdanie.
I reszta normalnych się przygląda, jak komuś dają z liścia.
Potem mają pretensje, że klub dostają jakąś tam karę.
Nie przekonują mnie argumenty typu nie pomagam psom, bo tak się utarło itp.

Data: 2011-03-11 17:56:07
Autor: Cavallino
No i mamy precedens

napisał w wiadomości news:

[...]

W kotle tych normalnych (czyli takich co to mają inne zdanie) nie ma zbyt wielu
..
No i przy stadionie o pojemności 42 tys luda, pchać się akurat na tą jedną trybunę zaludnioną przez tego typu dzikusów, najbardziej zatłoczoną (o poj. gdzieś 3 tys), i to jeszcze na złość jej użytkownikom - to trzeba chcieć robić sobie na złość.
W najbardziej upartym przypadku można po prostu iść na jej 3 piętro i po sprawie.

Data: 2011-03-11 15:25:18
Autor: UGI
No i mamy precedens
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Z kotła - tak.
Oczywiście "mogą" to jest ich zdaniem.
Idziesz sobie w czapce z rogami na sektor dla pikników i po sprawie.

A jeśli zostały bilety tylko na 'kocioł'?

Data: 2011-03-11 17:59:49
Autor: Cavallino
No i mamy precedens
Użytkownik "UGI " <ugi3.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ildesu$krd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Problem jest dokładnie odwrotny - bilety na kocioł wychodzą jako pierwsze i cieszą się największym powodzeniem.

Data: 2011-03-11 00:33:52
Autor: yamma
No i mamy precedens
Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
[...]

Ale to jest patologia. Patologia, której efektem jest np. plucie na kibiców. To jest hodowanie sobie wrzoda na tyłku w postaci jakiegoś lokalnego mafioso. To ja już wolę aby bydłem rzucającym race jednak zajmowała się policja wyposażona w monitoring.
yamma

Data: 2011-03-11 08:52:03
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
No i mamy precedens
Pewna osoba, czyli yamma
[...]

OK, zgadza się, ale dlaczego jej w tym nie pomóc?
Ale nie, bo przecież psami się nie współpracuje.

Data: 2011-03-11 09:25:01
Autor: yamma
No i mamy precedens
[...]

W sensie, że kibice sami z siebie takiego delikwenta zadenuncjują? Nierealne. To jest tak nierealne, że w ogóle nie powinniśmy sobie tym zawracać głowy - szkoda czasu. To środowisko ma pewne zasady pielęgnowane od wielu wielu lat. Tutaj są osiągalne tylko dwie metody: albo poznański zamordyzm ze wszystkimi konsekwencjami, o których pisałem wyżej albo systematyczne usuwanie z trybun idiotów przy pomocy monitoringu i stadionowych zakazów. Ktoś pewnie powie, że zaraz znajdzie się inny idiota. Ja się z tym nie zgadzam. Przykładem są choćby kradzieże samochodów, których liczba w Warszawie w ostatnich latach znacząco spadła. Spadła nie dlatego, że podniesiono kary czy wzrosła wykrywalność tylko przede wszystkim dlatego, że znacznie przetrzebiono środowiska przestępcze.
yamma

Data: 2011-03-11 09:36:38
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
No i mamy precedens
Pewna osoba, czyli yamma
[...]

Przetrzebiono m.in. dzięki współpracy części tego środowiska z policją.
Też mają swoje zasady lecz dla jakiegoś powodu z nich zrezygnowali.
Dla kasy? Zapewne też. Mniejsza konkurencja, większy zysk.
To dlaczego kibice też tak nie zrobią?

Data: 2011-03-11 10:47:59
Autor: Cavallino
No i mamy precedens
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:

osiągalne tylko dwie metody: albo poznański zamordyzm ze wszystkimi konsekwencjami, o których pisałem wyżej albo systematyczne usuwanie z trybun idiotów przy pomocy monitoringu i stadionowych zakazów.

No i właśnie w praktyce możemy się przekonać co jest bardziej skuteczne. ;-)

Data: 2011-03-10 20:08:07
Autor: Hades
No i mamy precedens
[...]

Jakby jednak spytac pozostalych kibicow bedacych na tej trybunie o to
kto rzucal to dobrze sie doyslam ze nie znalazl by sie ani jeden ktory
potrafil by wskazac sprawce. Czy tak?
AM

Data: 2011-03-10 20:16:42
Autor: grzeda
No i mamy precedens
W dniu 2011-03-10 20:08, Hades pisze:

Jakby jednak spytac pozostalych kibicow bedacych na tej trybunie o to
kto rzucal to dobrze sie doyslam ze nie znalazl by sie ani jeden ktory
potrafil by wskazac sprawce. Czy tak?
AM

Tylko ku*wy daja na psy! ;)

pozdr
PG

Data: 2011-03-10 20:22:48
Autor: Fedor
No i mamy precedens
On 10.03.2011 20:08, Hades wrote:
Jakby jednak spytac pozostalych kibicow bedacych na tej trybunie o to
kto rzucal to dobrze sie doyslam ze nie znalazl by sie ani jeden ktory
potrafil by wskazac sprawce. Czy tak?

Nie wiem, bo wiekszosc rozmow SKLW z klubem jest niedostepna i wiedza o tym tylko nieliczni. Tak czy inaczej tasmy z monitoringiem poszly do policji niedlugo po meczu i beda wylapywac.

Poza tym... no bez przesady, to przeciez kapowanie zwykle.

Data: 2011-03-11 00:13:09
Autor: UGI
No i mamy precedens
Fedor <nie@mam.ru> napisał(a):
Poza tym... no bez przesady, to przeciez kapowanie zwykle.

Bredzisz. Zgłoszenie popełnienia przestepstwa jest prawnym obowiązkiem.

Data: 2011-03-11 08:53:30
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
No i mamy precedens
Pewna osoba, czyli UGI

Fedor <nie@mam.ru> napisał(a):

Poza tym... no bez przesady, to przeciez kapowanie zwykle.

Bredzisz. Zgłoszenie popełnienia przestepstwa jest prawnym
obowiązkiem.

No co Ty, donosić psom?
Przecież to takie nie kibicowskie...

Data: 2011-03-11 11:05:37
Autor: Fedor
No i mamy precedens
On 11.03.2011 08:53, Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
No co Ty, donosić psom?
Przecież to takie nie kibicowskie...

Daruj sobie ten cynizm.

Data: 2011-03-11 11:31:10
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
No i mamy precedens
Pewna osoba, czyli Fedor
oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

On 11.03.2011 08:53, Henryk "Plumski" Plumowski wrote:
No co Ty, donosić psom?
Przecież to takie nie kibicowskie...

Daruj sobie ten cynizm.

Dlaczego?
Przecież takie. infantylne tłumaczenie, powinno być właśnie piętnowane.
To,że tego nie robię, tylko się z tego nabijam,
to z powodu wrodzonej uprzejmości.

Data: 2011-03-10 20:33:40
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
No i mamy precedens
Pewna osoba, czyli Fedor
[...]

Zawsze mnie zastanawia jedno: wiecie kto dymi;
dlaczego im nie wpierdolicie?

Data: 2011-03-10 21:14:00
Autor: yamma
No i mamy precedens
[...]

Bo nie mamy zamordyzmu na trybunach? To środowisko nigdy nie było homogeniczne. I nigdy nie będzie. To nie Poznań gdzie klub wchodzi w układy z przestępcami. Niewątpliwie ogromna część winy leży po stronie SKLW, które dało piro do ręki ludziom nieodpowiedzialnym. Mam nadzieję, że mają nauczkę na przyszłość. A może w końcu zastanowią się nad tym aby w ogóle zrezygnować z piro. Choć to raczej marzenia ściętej głowy.
yamma

Data: 2011-03-10 21:22:44
Autor: Maciej Dobrzanski
No i mamy precedens
"Fedor"  wrote in message news:ilb4oh$pct$1news.onet.pl...

Bardzo smieszna. Zamkniecie Zylety to stary do 500 tys zl.

Śmiem przypuszczać, że kara była by mniejsza gdyby w poniedziałek posypały się sprawy w prokuraturze i zakazy stadionowe, tak jak miało to miejsce niedawno na Cracovii. W tym przypadku wygląda na to, że sprawcy pozostali nieznani, a Cracovia akurat wyjątkowo pokazała, że używając monitoringu da się sprawę błyskawicznie załatwić. Czemu na Legii w niedzielę i poniedziałek tak nie zrobiono?

Maciek

Data: 2011-03-10 21:40:27
Autor: yamma
No i mamy precedens
Maciej Dobrzanski wrote:
[...]

A o to już pytaj policję. Przestępstwa stadionowe są sądzone w tzw. postępowaniu przyspieszonym (sądy 24-godzinne). Przepisy są tutaj jednoznaczne: przestępca powinien być złapany na gorącym uczynku i doprowadzony przez policję do sądu. Jedyne co może zrobić klub, to wydać policji materiały z monitoringu i z tego co wiem Legia to zrobiła.
yamma

Data: 2011-03-10 22:05:35
Autor: Maciej Dobrzanski
No i mamy precedens
"yamma"  wrote in message news:ilbd0a$ap7$1inews.gazeta.pl...

doprowadzony przez policję do sądu. Jedyne co może zrobić klub, to wydać policji materiały z monitoringu i z tego co wiem Legia to zrobiła.

No właśnie chodzi o to, że na Cracovii delikwenta wyjęto jeszcze na stadionie, więc zapewne to właśnie klub podjął wysiłek wychwycenia i upewnienia się, że zostanie zatrzymany. Był zresztą cały opis jak ów delikwent zmieniał miejsce siedzenia, a nawet kurtki. Inną kwestią jest, że był to kibic gości a nie "swój", więc motywacja mogła być zupełnie różna. Mimo wszystko jednak widać, że wydanie taśm to nie jedyne co można zrobić, choć oczywiście nasze prawo i mentalność generalnie umożliwiają i wspierają spychologię odpowiedzialności, co w służbach publicznych jest powszechnie uskuteczniane.

Maciek

Data: 2011-03-10 21:50:14
Autor: Smok Eustachy
No i mamy precedens
Dnia Thu, 10 Mar 2011 22:05:35 +0100, Maciej Dobrzanski napisał(a):

"yamma"  wrote in message news:ilbd0a$ap7$1inews.gazeta.pl...
/../

[...]
róşna.

On był gościu, a nie swój ale Legionista. Czyli Legia w warunkach recydywy. Ustalmy, czy jak Legionista rzuca racę to ma to obciążać Legię czy Cracovie. Coś yamma krótka pamięć selektywna.

Data: 2011-03-11 00:28:39
Autor: yamma
No i mamy precedens
Smok Eustachy wrote:
[...]

A ty jak zwykle nie kumasz o czym jest dyskusja. A skoro już przytaczasz przykład meczu z Craxą to znajdź sobie wątek pt. "Żegnajcie race".
yamma

Data: 2011-03-10 22:19:07
Autor: Fedor
No i mamy precedens
On 10.03.2011 21:22, Maciej Dobrzanski wrote:
Śmiem przypuszczać, że kara była by mniejsza gdyby w poniedziałek
posypały się sprawy w prokuraturze i zakazy stadionowe

Materialy do policji zostaly przekazane w niedziele/poniedzialek. Jak zweryfikuja, to zakazy i tak beda + grzywny albo jakies zawiasy.

Data: 2011-03-11 00:06:09
Autor: UGI
No i mamy precedens
Fedor <nie@mam.ru> napisał(a):
Powinny byc karane jednostki. Bylo wielokrotnie tlumaczone, ze to pare lebkow niezwiazanych z SKLW i o ktorych zamiarach SKLW nie wiedzialo

Żyleta to dość specyficzna trybuna. Jako że należy do ludzi dopingujących a
organizatorem dopingu jest zapewne SKLW to musza brać pełną odpowiedzialność
za wydarzenia na niej.
(jesli chodzi o rzut) to zrobilo, wiec to oni powinni zostac ukarani, a nie od razu zamykac trybune.

Już widze jak SKLW przyklaśnie ewentualnej karze dla kolegów po szalu.

Data: 2011-03-11 01:39:08
Autor: Fedor
No i mamy precedens
On 11.03.2011 01:06, UGI wrote:
(jesli chodzi o rzut) to zrobilo, wiec to oni powinni zostac ukarani, a
nie od razu zamykac trybune.

Już widze jak SKLW przyklaśnie ewentualnej karze dla kolegów po szalu.

Monitoring -> policja -> sad -> klubowy zakaz

SKLW nie ma nic do gadania w tej sprawie. Tak jak bylo z zakazem automatycznie po meczu Craxa-Legia

Data: 2011-03-11 12:48:02
Autor: Michal Jankowski
No i mamy precedens

"yamma" <yamma@wp.pl> writes:

układy z przestępcami. Niewątpliwie ogromna część winy leży po stronie
SKLW, które dało piro do ręki ludziom nieodpowiedzialnym. Mam

No to winni czy nie?

A poza tym, to pewna gazeta 8-) napisała, że:

- w pierwszej połowie zapłonęły race nie na widowni, tylko na koronie
  stadionu, w miejscu niedostępnym dla publiczności
- dopingiem na trybunie nadal kieruje człowiek, który miał na stadion
  już nie być wpuszczany (oidp pamiętam, ma nawet sądowy zakaz wydany
  w grudniu)

Prawda to wszystko?

  MJ

Data: 2011-03-10 19:20:45
Autor: tester
No i mamy precedens
 a kara finansowa, jest po prostu śmieszna.

Raczej najwyższa w historii.

Data: 2011-03-10 20:10:20
Autor: yamma
No i mamy precedens
PawelC wrote:
[...]

Widzę problem w nierównym traktowaniu. Za podobne wykroczenie (wrzucenie petardy w pole karne) Bełchatów zarobił tylko 20 tys. zł kary. Ja odnoszę wrażenie, że Legia zaczyna być traktowana "szczególnie" już nie tylko przez sędziów. Zaczynam się zastanawiać, co jest grane i czym to się skończy.

Jak teraz powielą ten schemat na każdy inny tego typu
przypadek, to ja się nie zmartwię.

Sęk w tym, że ja w to kompletnie nie wierzę.
yamma

Data: 2011-03-10 20:17:09
Autor: Hades
No i mamy precedens
Użytkownik "yamma"
[ciach]

[...]

Sprawa jest naprawde bardzo prosta. Wyeliminujcie ze swojego grona czarne
owce i nie bedziecie mieli zadnych problemow w przyszlosci.

Jak teraz powielą ten schemat na każdy inny tego typu
przypadek, to ja się nie zmartwię.

Sęk w tym, że ja w to kompletnie nie wierzę.
yamma

Wolno ci wierzyc lub nie w to co chcesz. Nam nic do tego.
AM

Data: 2011-03-10 20:19:17
Autor: yamma
No i mamy precedens
Hades wrote:
Użytkownik "yamma"
[ciach]

[...]

Ojejku! Jakie to proste! Dziękuję ci bardzo! Nigdy bym na to nie wpadł.
yamma

Data: 2011-03-10 20:41:00
Autor: Hades
No i mamy precedens
Użytkownik "yamma"
Użytkownik "yamma"
[ciach]

[...]

Po jaka wiec cholere jeczysz? Nie macie odwagi zrobic porzadku we
wlasnym gronie to po co zawracasz glowe swoimi problemami innym?
Czekacie na zmilowanie Boskie ze moze najwyzszy zesle pioruny ktore
raza tych "nietykalnych" i tym samym pozbedziecie sie problemu nie
ruszajac reka? Nic z tych rzeczy. Nie macie odwagi to bedziecie cierpiec.
I dobrze wam tak.
AM

Data: 2011-03-10 21:57:24
Autor: KASA
No i mamy precedens
W dniu 2011-03-10 20:10, yamma pisze:
[...]

To się nazywa sprawiedliwość dziejów ;)

BPNMSP

KASA

Data: 2011-03-10 22:21:44
Autor: yamma
No i mamy precedens
KASA wrote:
[...]

Ja to nazywam lobbowaniem właściciela pewnej bardzo znanej w Warszawie firmy budowlanej, który bardzo zazdrości Legii i stadionu i marki i liczby kibiców. Tajemnicą Poliszynela jest, że obserwator PZPNu będący na tym meczu, to człowiek ściśle związany z pewnym innym warszawskim klubem. Inną tajemnicą Poliszynela jest fakt, że ten pan bardzo lubi zapraszać na kolacje niektórych dziennikarzy.
yamma

Data: 2011-03-10 22:23:29
Autor: yamma
No i mamy precedens
yamma wrote:

warszawskim klubem. Inną tajemnicą Poliszynela jest fakt, że ten pan
bardzo lubi zapraszać na kolacje niektórych dziennikarzy.

Ten pan, w sensie, ten właściciel firmy budowlanej.
yamma

Data: 2011-03-11 07:56:30
Autor: Aman
No i mamy precedens

Ja to nazywam lobbowaniem właściciela pewnej bardzo znanej w Warszawie firmy budowlanej, który bardzo zazdrości Legii i stadionu i marki i liczby kibiców.

Akurat uważam , że miasto zachowało się nie fair w stosunku co do Polonii. Zbudowało stadion Legii to powinno i Polonii. Tak jak mialo to miejsce w Krakowie gdzie obie druzyny dostaly stadiony.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-11 08:08:28
Autor: yamma
No i mamy precedens
Aman wrote:
[...]

Pisałem już o tym tutaj. W czasie gdy miasto było w stanie sfinansować stadion przy Konwiktorskiej Polonia szwędała się po II lidze i była poważnie zagrożona degradacją za długi. Teraz miasto nie ma pieniędzy bo parę lat temu wybuchł kryzys. Legia i tak miała furę szczęścia, bo gdyby przetarg przesunięto o kilka miesięcy to nie byłoby nowego stadionu.
Jak to mówią: life is brutal and full of zasadzkas.
yamma

Data: 2011-03-11 10:00:02
Autor: Maciej Dobrzanski
No i mamy precedens
"yamma"  wrote in message news:ilchpk$5bc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Bo trzeba było wykazać się sprytem jak Cracovia i w krytycznym momencie załatwić pozostanie w Ekstraklasie pod stołem :)

Maciek

Data: 2011-03-11 11:39:23
Autor: grzeda
No i mamy precedens
W dniu 2011-03-11 08:08, yamma pisze:

[...]

No to niech Polonia gra na stadionie, o ktorym mowi sie "stadion Legii".

pozdr
PG

Data: 2011-03-11 18:31:47
Autor: Marcin Kasperski
No i mamy precedens
grzeda <grzeda333wytnij@towp.pl> writes:

[...]

W Warszawie właśnie kończy się budowa jeszcze jednego urokliwego
stadionu. Inna sprawa, że on po Euro chyba będzie znowu przekształcony w
bazar ;-)

Data: 2011-03-10 20:26:56
Autor: yamma
No i mamy precedens
yamma wrote:

I jeszcze komentarz rzecznika KP Legia (Michał Kocięba):
"Spodziewaliśmy się konsekwencji niewłaściwego zachowania naszych kibiców i nie uciekaliśmy od odpowiedzialności, ale orzeczona przez Komisję Ligi kara jest skandaliczna, niewspółmierna do przewinienia i sprzeczna z dotychczasowym orzecznictwem Ekstraklasy SA. Będziemy się odwoływali.

Biorąc pod uwagę konsekwencję orzeczenia Komisji Ligi faktyczna kara dla Legii to kilkaset tysięcy złotych. Takiego orzeczenia w historii naszej ligi jeszcze nie było. To pierwsze tego typu zdarzenie na naszym stadionie i nie rozumiemy surowości tej kary. W podobnych przypadkach inne kluby karane były jedynie karami finansowymi. Najwyższa z nich w tym sezonie wynosiła 30 tysięcy złotych.

Będziemy z pełną stanowczością walczyć z chuligaństwem na naszym obiekcie. Nie godzimy się - co wielokrotnie udowodniliśmy - na łamanie przepisów, ale uważamy, że receptą na poprawę bezpieczeństwa nie jest z pewnością zamykanie stadionów. Dziś zamiast wsparcia ze strony ligi zawodowej, dostaliśmy nożem w plecy."
yamma

Data: 2011-03-10 20:45:57
Autor: Hades
No i mamy precedens
Użytkownik "yamma"
[ciach]

[...]

To chyba pajac jakis. Co to za argument ze jeszcze nigdy takiej kary nie bylo?
Nie bylo, ale jest i bardzo dobrze. Choc szkoda ze mimo swojej surowosci ta
kara niczego i nikogo nie nauczy.

[...]

Oj tak Dzielini rycerze beda walczyc z chuliganstwem. Walka ta zas bedzie
wygladala tak ze skonczy sie na ... mowieniu. Po nastepnym identycznym
zdazeniu bedzie ta sama gadka.
AM

Data: 2011-03-10 20:54:40
Autor: Aman
No i mamy precedens

To chyba pajac jakis. Co to za argument ze jeszcze nigdy takiej kary nie bylo?
Nie bylo, ale jest i bardzo dobrze. Choc szkoda ze mimo swojej surowosci ta
kara niczego i nikogo nie nauczy.

no  jak tak mamy przestrzegac przepisow , to stadion Gornika Zabrze powinien byc zamkniety w całości. Nie dosc ze relikt to jeszcze wnosza na niego drób , a potem rozdaja pilkarza :)

Pozdrawiam

Aman

Data: 2011-03-11 14:19:18
Autor: yamma
No i nie mamy precedensu [było: No i mamy precedens]
yamma wrote:
http://legia.com/www/index.php?akt=21189

"Trybuna Północna będzie otwarta w meczu ze Śląskiem Wrocław. PZPN uwzględnił odwołanie Legii i zawiesił rygor natychmiastowej wykonalności!
Dzisiejszą decyzją PZPN nie anulował kary, a jedynie ją zawiesił. Bardzo prosimy Kibiców o żywiołowy i kulturalny doping podczas dzisiejszego meczu. Udowodnijmy, że werdykt PZPN-u jest słuszny."

LOL! Tak coś czułem, że przestraszą się precedensu. :-D
yamma

Data: 2011-03-11 14:27:45
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Teraz to jest dopiero precedens :))) [Bylo: No i mamy precedens]
[...]

Odwołanie uniemożliwia uprawomocnienie się kary co właśnie zostało wykorzystane.

--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-03-11 15:02:27
Autor: TheBest
W dniu 2011-03-11 14:27, Andrzej Zbierzchowski pisze:
W dniu 2011-03-10 18:15, yamma pisze:

http://legia.com/www/index.php?akt=21189

Odwołanie uniemożliwia uprawomocnienie się kary co właśnie zostało
wykorzystane.

jestem dziwnie spokojny ze a) kibolia pokaze ze ma wszystkich w dupie b) komisja odwolanie odrzuci

Data: 2011-03-11 18:14:18
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-03-11 15:02, TheBest pisze:
Odwołanie uniemożliwia uprawomocnienie się kary co właśnie zostało
wykorzystane.

jestem dziwnie spokojny ze a) kibolia pokaze ze ma wszystkich w dupie b)
komisja odwolanie odrzuci

A prawda jest taka, że tę sprawę należy załatwić inaczej - nie przez zamykanie trybuny. Są sposoby.
--
http://plfoto.com/4922/autor.html

Data: 2011-03-14 15:32:47
Autor: UGI
No i mamy precedens
" Na inaugurację rundy wiosennej sezonu 2010/2011 piłkarze Wisły przegrali w
Iławie z Jeziorakiem. Mecz został przerwany w 84. minucie przy wyniku 1:2.

Spotkanie zostało przerwane i przedwcześnie zakończone ze względu na kolejne
rzucenie petard na boisko przez kibiców z Płocka.

Wisła Płock zostanie najprawdopodobniej ukarana za to co wydarzyło się w
Iławie. Decyzje o walkowerze i ewentualnych karach fansowych zapadną w
najbliższym czasie."

http://www.youtube.com/watch?v=gMVIPZZFi3Y&feature=player_embedded ______________________

Tu jest precedens a przynajmniej ja nie pamiętam by zakończono u nas mecz z
powodu rzucania petard. Pomysł ogólnie niezły. Zmusi kluby do walki z idiotami.

Data: 2011-03-14 17:41:45
Autor: tester
No i mamy precedens
Pomysł ogólnie niezły. Zmusi kluby do walki z idiotami.

Nieźle. Wystarczy się przebrać za kibica drużyny przeciwnej i świętować awans/mistrzostwo.

Data: 2011-03-14 17:03:16
Autor: UGI
No i mamy precedens
tester <tester324@onet.pl> napisał(a):
> Pomysł ogólnie niezły. Zmusi kluby do walki z idiotami.

Nieźle. Wystarczy się przebrać za kibica drużyny przeciwnej i świętować awans/mistrzostwo.

Tyle, że mowa nie o jednostkowym rzuceniu tylko walkowerze z powodu PRZERWANIA
meczu rzucaniem petard/rac. --

No i mamy precedens