Data: 2009-12-18 22:03:36 | |
Autor: Rafał Zawierta | |
No i nie zapalił, dziad jeden | |
W dniu 2009-12-18 21:26, J_K_K pisze:
Znaczy - zacząłeś od akumulatora.Tak. Bo był mały i stary (od nowości auta, 47Ah) A jak z alternatorem / regulatorem/ klemami / ładowaniem ?Klemy ok. Na pozostałe pytania odpowie mechanik, ja się nie podejmuję. Jako hint mogę powiedzieć, że znajomy z klatki w Almerze z podobnym stażem miał też problemy z odpalaniem i skończyło się na suszeniu jak on to nazwał cewek w domu na kaloryferze. Swoją drogą dopiero dzisiaj okryłem, że nie mam kabli WN :) PzdrR. |
|
Data: 2009-12-18 22:50:56 | |
Autor: Adampio | |
No i nie zapalił, dziad jeden | |
Rafał Zawierta pisze:
Klemy ok. Na pozostałe pytania odpowie mechanik, ja się nie podejmuję. Chyba elektryk? ;-) Pożycz byle woltomierz do 15-20V i zapisz co wskazuje na klemach: bez swiatel, z dlugimi, na wolnych obrotach i po dobrym przegazowaniu a potem raportuj tutaj. |
|
Data: 2009-12-20 16:56:40 | |
Autor: R. | |
No i nie zapalił, dziad jeden | |
Adampio pisze:
Rafał Zawierta pisze: Raportuję: jałowy bez świateł: 14.1V jałowy + długie + nawiew: 14.0V jałowy + długie + nawiew + halogeny: 13.8-13.9V Na wyższych obrotach nie wiem, zapomniałem sprawdzić, a że nadal pi*ga to nie chce mi się powtarzać testu :) R. |
|
Data: 2009-12-22 00:51:42 | |
Autor: Adampio | |
No i nie zapalił, dziad jeden | |
R. pisze:
Raportuję: To zupelnie niezle Warto by tez pomierzyc na samym akumulatorze przyv wlczonym zaploncie (powinno spasc ale jesli aku trzyma pojemniosc to bez przesady ) Na wyższych obrotach nie wiem, zapomniałem sprawdzić, a że nadal pi*ga to nie chce mi się powtarzać testu :)Szkoda, bo wiemy jak w praniu zachowuje sie regulator. |
|