No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !

Data: 2013-02-17 11:22:52
Autor: Irokez
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
WItam.

Tak, myślałem że jak już działa to nie padnie.. zwłąszcza że w telefonie.
Tyle kart mi przez ręce przeszło różnych, mój pierwszy przypadek...
Zraziłem się do płyt DVD-R od EMTEC, czemu kupiłem kartę MicroSD 8GB Class4 od EMTEC? No bo promocja, niedroga, to tylko do telefonu a nie wyczynowa do lustrzanki, no i jak działa to co się jej ma stać?
No i EMTEC padł, po 2 miesiącach pracy w smartfonie. Padł kontroler bo ma 0MB z 0MB i ani format ani inne programy nie działają tylko totalny zwis czytnika.
Miałem pare fotek które nie zdążyłem zgrać... Poza tym trochę zabawy mnie czeka w powtórne instalowanie aplikacji.

Tak więc trzymajcie paragony... i róbcie kopię karty co jakiś czas.

A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani Pendrive (ktoś przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.

Pozdro.

--
Irokez

Data: 2013-02-17 10:34:55
Autor: pueblo
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
Witaj Irokez, 17 lut 2013 w
news:5120af7f$0$26684$65785112news.neostrada.pl napisałeś/aś:

A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani
Pendrive (ktoś przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.
Apropos, że wolne - ze 3 lata temu dziewczyna cos u mnie zgrywała na swojego pena. Szło to b. wolno, więc się wkurzyłem i zrobiłem trochę testów np. Flash Memory Toolkit, gdzie wyszło mi że transfery tego pena są za małe w stosunku do tego, co deklaruje producent, tak mw. 2 x mniejsze. Nawet mój starszy pendrive był szybszy. Przetestowałem go solidnie - różne systemy plików itp., inny komputer i system - wszędzie tak samo kiepskie wyniki zapisałem do screenów i poszedłem z tym do sklepu. Trochę się dziwili, ale zgodzili się wysłać na gwarancję.
Tyle że to był Kingston 2GB Data Traveller.
Po 3 tygodniach odesłali jej nowszy 4GB. Ten już działał przyzwoicie, aż go nie zgubiła...

Data: 2013-02-17 11:53:41
Autor: mappl
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC.

Dziś EMTEC to już nie jest dawny BASF :) Pod tą marką sprzedawany jest najtańszy crap w marketach. Z ciekawości kupiłem pena 8GB, bo kosztował raptem 15 zł a potrzebowałem czymś przenieść kilka GB danych. Pen działa, ale zapis tych danych potrwał niemal cały dzień roboczy :)

Data: 2013-02-20 01:37:30
Autor: the_foe
W dniu 2013-02-17 11:53, mappl pisze:
[...]

mam dokladnie to samo, kupilem w neo za 15 zeta i zapis jest tragiczny. Skusilem sie bo mam dokladnie ten sam model 16 GB (zolty) i działą jak demon...

--
the_foe

Data: 2013-02-17 21:54:29
Autor: Michal
W dniu 2013-02-17 11:22, Irokez pisze:
Tak więc trzymajcie paragony... i róbcie kopię karty co jakiś czas.

A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani Pendrive
(ktoś przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.

Żadna nowość, że z dawnej jakości BASFa EMTECowi praktycznie nic nie zostało i teraz to w większości przypadków jest supermaketowa masówka sprzedawana po Biedronkach.
5,25" 1,2 MB czerwone dyskietki BASF MEGA z okresu 1990-1992 to były chyba najlepsze nośniki tego typu jakie miałem (niższa awaryjność chyba nawet od wyraźnie droższych teflonowych Verbatimów DLP), żółte BASFY 5,25" 1,2 MB były już wyraźnie gorsze, a dyskietki BASF/EMTEC z okresu 1997-98 sypały się na potęgę bez wyraźnego powodu. Tak samo nośniki CDR 650 MB BASF z około 2000 r. (srebrne) - to chyba jedyne nośniki w których od samego stania w jawelboxie na półce porobiły się otwory w warstwie barwnika (chyba utlenienie) - takie rzeczy to nawet w najtańszych noname/przedrukach trzeciego sortu CDR nie miały miejsca.
Tak więc BASF/EMTEC rozmienił swoją dawną renomę na drobne na własne życzenie.

--
/MB

Data: 2013-02-18 09:13:42
Autor: Adam Wysocki
Irokez <no.email@wp.pl> wrote:

Tak więc trzymajcie paragony... i róbcie kopię karty co jakiś czas.

Niektórzy nie trzymają i robią tak:

1. Kupują nową kartę z paragonem
2. Następnego dnia oddają starą z paragonem od nowej
3. Sprzedają nową na Allegro albo używają

Pozostawiam Twojemu sumieniu :)

--
Gof
http://www.chmurka.net/

Data: 2013-02-18 18:16:43
Autor: Irokez
Użytkownik "Adam Wysocki" <gof@somewhere.invalid> napisał w wiadomości news:gof.pcp.1361178822news.chmurka.net...
Irokez <no.email@wp.pl> wrote:
[...]

Moje sumienie wywaliło kartę w recycling.

Wsadziłem teraz SanDiska microSDHC 8GB Class 4 (SDSDQM-008G-B35). Zapis 5MB/s, odczyt  20MB/s (pliczki 512kB odpowiednio 2,4 / 20 MB/s), do komórki może być.

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2013-02-18 17:16:17
Autor: jerzu
On Sun, 17 Feb 2013 11:22:52 +0100, "Irokez" <no.email@wp.pl> wrote:

A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani Pendrive (ktoś przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.

No właśnie. Mam jakiegoś pendraka EMTECa. Wolne toto, jak ślimak.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-19 08:17:19
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2013-02-18 17:16,  *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani Pendrive (ktoś
przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.

No właśnie. Mam jakiegoś pendraka EMTECa. Wolne toto, jak ślimak.

Mam 3 takie :) - 8 i 16 GB działają podobnie jak reszta tanich penów - około 10 MB/s w zapisie - dla mnie ujdzie. Natomiast 32 GB ma około 4 MB/s, nagrałem trochę filmów dla młodej i tak już zostanie :)

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2013-02-19 19:32:32
Autor: jerzu
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
On Tue, 19 Feb 2013 08:17:19 +0100, Mirek Ptak
<nieprawdziwy@nieprawdziwy.pl> wrote:

Mam 3 takie :) - 8 i 16 GB działają podobnie jak reszta tanich penów - około 10 MB/s w zapisie - dla mnie ujdzie. Natomiast 32 GB ma około 4 MB/s, nagrałem trochę filmów dla młodej i tak już zostanie :)

Jakbym miał dychę w zapisie to bym skakał z radości :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-19 19:36:42
Autor: jerzu
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
On Tue, 19 Feb 2013 19:32:32 +0100, jerzu
<to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:

Jakbym miał dychę w zapisie to bym skakał z radości :)

Taki badziewiak :)
http://img826.imageshack.us/img826/6357/dsc0305ya.jpg

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-20 18:37:08
Autor: Padre
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !

No właśnie. Mam jakiegoś pendraka EMTECa. Wolne toto, jak ślimak.

Mam 3 takie :) - 8 i 16 GB działają podobnie jak reszta tanich penów -

To chyba nie kwestia tego ze EMTEC, zapłaciłeś za wolnego to masz wolnego. Mój EMTEC ma zapis 15Mb/s a bez problemu kupisz i 70Mb/s tylko nie za 20zł.

Data: 2013-02-20 14:09:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !

"Irokez" 5120af7f$0$26684$65785112@news.neostrada.pl

Zraziłem się do płyt DVD-R od EMTEC, czemu kupiłem kartę MicroSD 8GB Class4

Taką kartę można już kupić za kilka plnów, więc
chyba nie o odzysk szmalu Ci chodzi a raczej
paragon nie pomoże w odzyskaniu zdjęć.

Data: 2013-02-20 14:30:18
Autor: Chris
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
Irokez nabazgrał(a):

Miałem pare fotek które nie zdążyłem zgrać... Poza tym trochę zabawy mnie czeka w powtórne instalowanie aplikacji.

To już twój problem że nie robisz backupu a nie karty ...

Tak więc trzymajcie paragony... i róbcie kopię karty co jakiś czas.

Jeśli płaciłes kartą wystarczy zrobić wyciąg tranzakcji z konta.

A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani Pendrive
(ktoś  przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.

EMTEK pada naprawdę sporadycznie, najwięcej padów to ma Kingstone, ten to pada na potęgę :)

Data: 2013-02-20 18:24:07
Autor: jerzu
On Wed, 20 Feb 2013 14:30:18 +0100, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:

EMTEK pada naprawdę sporadycznie, najwięcej padów to ma Kingstone, ten to pada na potęgę :)

Kart Kingstona mam z 10 sztuk. Jakoś nie chcą padać na potęgę :)

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-21 12:41:55
Autor: Chris
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
jerzu nabazgrał(a):

[...]

W tym roku sprzedaliśmy 13500 sztuk pamięci SD Kingstona więc mam troszkę większe pojęcie czy coś jest awaryjne czy nie :)

Data: 2013-02-21 20:37:53
Autor: jerzu
On Thu, 21 Feb 2013 12:41:55 +0100, "Chris" <chris@spam.pl> wrote:

W tym roku sprzedaliśmy 13500 sztuk pamięci SD Kingstona więc mam troszkę większe pojęcie czy coś jest awaryjne czy nie :)

No i ile wróciło? Bo mnie na 10 sztuk padła jedna, czyli awaryjnośc
1%. A u Ciebie?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-21 20:17:05
Autor: Jacek Politowski
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
In article <7rtci85ohgib26qrpg7898bqt0vqglmshs@4ax.com>
jerzu <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> wrote:

No i ile wróciło? Bo mnie na 10 sztuk padła jedna, czyli awaryjnośc
1%. A u Ciebie?

Ciekawa matematyka.

--
Jacek Politowski

Data: 2013-02-21 21:23:45
Autor: marfi
Użytkownik "Jacek Politowski" <sorry@nie.istnieje> napisał w wiadomości news:slrnkid061.dkr.sorrynie.istnieje...
[...]

  Matura Giertycha?

--
marfi

Data: 2013-02-21 21:57:09
Autor: jerzu
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
On Thu, 21 Feb 2013 21:23:45 +0100, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

 Matura Giertycha?

Za stary jestem.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-21 21:56:57
Autor: jerzu
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
On 21 Feb 2013 20:17:05 GMT, Jacek Politowski <sorry@nie.istnieje>
wrote:

Ciekawa matematyka.

Faktycznie, ciekawa :) Zero się nie wcisło - 10% miało być.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-02-20 18:30:50
Autor: Irokez
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
Użytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisał w wiadomości news:kg2j5a$k14$1node2.news.atman.pl...
Irokez nabazgrał(a):
Miałem pare fotek które nie zdążyłem zgrać... Poza tym trochę zabawy
mnie  czeka w powtórne instalowanie aplikacji.
To już twój problem że nie robisz backupu a nie karty ...

ale ja nie doniosłem do domu tylko te "pare fotek które nie zdążyłem zgrać"
Resztę miałem.

A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani Pendrive
(ktoś  przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.
EMTEK pada naprawdę sporadycznie, najwięcej padów to ma Kingstone, ten to pada na potęgę :)

Mi nie padł, mam wprawdzie kilka, ale są z reguły strasznie wolne więc nie kupuję.
Najczęściej kupuję SanDisk, PNY,Trascend, Pretec. Inne trafiają się wraz z kupionym sprzętem - o, dostałem Nokię E52, była tam karta (mam ją gdzieś jeszcze) 2GB która ma taką właściwość, że nie można nagrać plików większych niż 500MB (błąd braku miejsca)... ciekawa, nie? Poza tym działa zupełnie dobrze.

--
Irokez

Data: 2013-02-21 12:36:35
Autor: Chris
[...]

Zależy od model, te tanie są do dupy ale są też serie szybkie tylko że droższe a w polsce jest moda żeby kupować to co najtańsze a potem marudzić że wolno :)

Najczęściej kupuję SanDisk, PNY,Trascend, Pretec. Inne trafiają się wraz

SanDisk to inna liga ale też cenowo dużo odstaje od reszty. Co do reszty to racej niszowe produkity ze średnią jakością. Preteki potrtafiły się sypać na potęgę głównie flashdrivy takie metalowe beczki.

[...]

Z czego co wiem jest soft który likwiduje ten problem ale nie powiem ci co to jest bo nie pamiętam, na pewno działa to z kingstonem.

Data: 2013-02-21 13:02:08
Autor: radekp@konto.pl
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
Thu, 21 Feb 2013 12:36:35 +0100, w <kg50s3$vig$1@node2.news.atman.pl>, "Chris"
<chris@spam.pl> napisał(-a):

> Najczęściej kupuję SanDisk, PNY,Trascend, Pretec. Inne trafiają się wraz

SanDisk to inna liga ale też cenowo dużo odstaje od reszty.

Mam Sandiska Edge 32GB -- no, inna liga, szybki to on nie jest...

Data: 2013-02-21 13:22:28
Autor: Chris
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
radekp@konto.pl nabazgrał(a):

[...]

Maks. szybkość zapisu  10 MB/s
Maks. szykość odczytu  15 MB/s

No nie gadaj że to jest takie złe ...

Weż na przykład takiego KINGSTON FLASHDRIVE DataTraveler Micro

Maks. szybkość zapisu  3 MB/s
Maks. szykość odczytu  6 MB/s

Data: 2013-03-17 15:58:03
Autor: radekp@konto.pl
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
Thu, 21 Feb 2013 13:22:28 +0100, w <kg53i5$2f0$1@node2.news.atman.pl>, "Chris"
<chris@spam.pl> napisał(-a):

radekp@konto.pl nabazgrał(a):

> Mam Sandiska Edge 32GB -- no, inna liga, szybki to on nie jest...

Maks. szybkość zapisu  10 MB/s
Maks. szykość odczytu  15 MB/s

Może i pewnym momencie maksymalna to ona taka i jest.
Przy zapisie chyba nawet 5MB/s nie osiągał.

Data: 2013-03-18 10:42:23
Autor: Chris
[...]

Zmień kompa albo program do mierzenia transferu ...

Data: 2013-04-25 12:24:51
Autor: radekp@konto.pl
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
Mon, 18 Mar 2013 10:42:23 +0100, w <ki6nhv$bnu$1@node1.news.atman.pl>, "Chris"
<chris@spam.pl> napisał(-a):

radekp@konto.pl nabazgrał(a):

> Może i pewnym momencie maksymalna to ona taka i jest.
> Przy zapisie chyba nawet 5MB/s nie osiągał.

Zmień kompa albo program do mierzenia transferu ...

Po przejrzeniu opinii w necie o tym Sandisku wygląda na to, że wszyscy powinni
zmienić kompy.
Mierzę normalnie -- przegrywając.

Data: 2013-05-06 12:05:35
Autor: radekp@konto.pl

radekp@konto.pl nabazgrał(a):

Data: 2013-05-06 12:57:39
Autor: Chris
[...]

Coś w tym jest ...  zwracam chonor ...
http://usbflashspeed.com/8038

Data: 2013-05-06 16:39:21
Autor: Dawid
W dniu 2013-05-06 12:57, Chris pisze:

Coś w tym jest ...  zwracam chonor ...
http://usbflashspeed.com/8038

Honoru to ty nie masz łajzo, ty masz chonor lol
Już tyle razy pokazywałeś, że pisać nie potrafisz, może wreszcie przestaniesz.Twoje porady i pisownia są żenujące.

Data: 2013-02-21 17:37:06
Autor: Irokez
Użytkownik "Chris" <chris@spam.pl> napisał w wiadomości news:kg50s3$vig$1node2.news.atman.pl...

[...]

To nie tak...
Jeżeli potrzebuję kartę CF do lustra, to biorę SanDisk Extreme i nie mam najmniejszej ochoty w zabawę czy trafię w szybkiego czy nie Kingstona. U SanDiska wiem co otrzymuję.
Jak potrzebuję kartę do telefonu czy nawigacji to już mi nie zależy na wielkich cyfrach bo i tak sprzęt tego nie przetrawi. Wtedy biorę jak to nazwałeś "co najtańsze". Nie mam w naturze poszpanować kartą 50MB/s zapis/odczyt w nawigacji "z Biedronki".
Emtec był w promocji za niską cenę, jakąś tam historię firma ma, więc spodziewałem się słabszych osiągów ale nie padu po 2 miesiącach. Teraz miałem do wyboru w sklepie w tej samej cenie 29,90zł za 8GB SanDiska, Toshibę i jakiś trudnopowiedziećcotojestzawynalazek Platinium które miało gratis jeszcze czytnik MicroSD-USB. Wybrałem SanDiska. Były droższe class 10, ale po co?

Pozdrawiam.

--
Irokez

Data: 2013-02-21 13:36:10
Autor: Jaskiniowiec
W dniu 20.02.2013 o 14:30 Chris <chris@spam.pl> pisze:

[...]

tranSSSakcji - sorry, wiem, ze nieladnie jest wytykac bledy, ale nie  moglem sie powstrzymac ;)

A dla mnie nauczka, nigdy więcej EMTEC. Ani DVD-R, ani SD ani Pendrive
(ktoś  przyniósł coś zgrać, jakie to woooolne.

EMTEK pada naprawdę sporadycznie, najwięcej padów to ma Kingstone, ten  to pada na potęgę :)

A jak jest z MicroSD (tymi czarnymi) GoodRam? Mozna je torturowac, czy  lepiej oszczedzac?

Swoja droga, Class 10, ale nic poza normy GoodRam nie oferuje :( Nastepnom  razom trza bedzie kupic SanDiska...

--
Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,  to mówi.

Data: 2013-02-21 15:24:46
Autor: Chris
No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !
Jaskiniowiec nabazgrał(a):

[...]

Przyganiał kocioł garnkowi :)

[...]

Ciężko powiedzić, mało tego wraca a jako dystrybutor goodrama sprzedajemy tego sporo.
Ja prywatnie wolałem dołożyć i kupić coś innego :)

Data: 2013-02-21 17:59:26
Autor: JoteR
"Chris" napisał:

najwięcej padów to ma Kingstone, ten to pada na potęgę :)

To przestań handlować podróbkami, które ktoś dla zmylenia ciebie nazwał Kingstone (kto żółtemu zabroni?). Handluj tym: http://www.kingston.com

JoteR

No i padła mi karta MikroSD - trzymajcie paragony !