No i pieknie spalanie spadło na wiosnę

Data: 2010-04-08 20:23:19
Autor: Katanka
No i pieknie spalanie spadło na wiosnę

Ale jestem zadowolony :) Na zimówkach średnie spalanie 9,3l na baku (cykl mieszany). Wystarczyło zmienić na letnie, do tego trochę cieplej jest za oknem i już tylko 8,7l średnie spalanie na baku, a jazda taka sama charakterystyką i na tym samym paliwie :) Jest gites!

Ciekawe ile dają same opony, a ile to, że za oknem jest już dobrze na plusie.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-04-08 20:23:44
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Katanka pisze:

[...]

Daj mi go na tydzień do Wrocka, to zobaczysz ile potrafi przepalić i to bez zbędnego pałowania. ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-04-09 07:12:16
Autor: Katanka
Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
Katanka pisze:

[...]

To wiem, bo na poczatku to średnio na baku było 20l/100 :)

Data: 2010-04-08 20:32:50
Autor: Tomek
No i pieknie spalanie spadło na wiosnę
Użytkownik "Katanka" napisał
[...]

jeszcze miło by było jakbyś napisał jaka maszyna tak pali ;)

pzdr

Data: 2010-04-08 20:46:03
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Tomek pisze:
[...]

Katankowóz to Mondolvo (lub Voldeo, jak kto woli) 2.5T. ;)

Data: 2010-04-08 21:02:12
Autor: Jurand

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hpl6uj$d20$1inews.gazeta.pl...

[...]

Naciśnij w końcu gaz!

Jurand.

Data: 2010-04-08 21:22:23
Autor: bratPit
[...]

albo zacznij jeździć po jakimś mieście ;-)
brat

Data: 2010-04-09 07:13:31
Autor: Katanka
bratPit wrote:
[...]

Im mniej po mieście, tym przyjemniej :)

Data: 2010-04-09 09:01:21
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Katanka" <> napisał w wiadomości ...

Naciśnij w końcu gaz!

albo zacznij jeździć po jakimś mieście ;-)

Im mniej po mieście, tym przyjemniej :)

jak komu przyjemniej...
a widziałeś wkur....nie tych co się muszą wlec za tobą? :)

Data: 2010-04-09 11:19:06
Autor: Katanka
Tadeusz wrote:
[...]

Raczej widziałem zacięcie jak sobie przygazują do 4 tysięcy obr. i mnie wyprzedzają :) Czasem macham z uśmiechem. Wtedy im sie humor poprawia. Natomiast jak mnie ktos na światłach deneruje gazowaniem, to wtedy nie odpuszczam. Ale na prostej drodze nie mam problemów z tym, że jak na zabudowanym jadę 60, to inni mnie wyprzedzają. Ich wybór, ich kasa na mandaty :)

Data: 2010-04-09 15:14:42
Autor: krzysiek82
Katanka pisze:
Ale na prostej drodze nie mam problemów z tym, że jak na
zabudowanym jadę 60, to inni mnie wyprzedzają. Ich wybór, ich kasa na mandaty :)

popieram, także staram się jeździć przepisowo, efekty bywają różne ale zwykle mi się udaje.

--
krzysiek82

Data: 2010-04-09 07:12:59
Autor: Katanka
Jurand wrote:
[...]

Jak trzeba to naciskam, ale nie zawsze się da i nie zawsze jest po co :)

Data: 2010-04-09 00:15:57
Autor: .B:artek.
W dniu 08-04-2010 20:23, Katanka pisze:
[...]

To nie opony, a temperatura na zewnątrz. Silnik się szybciej nagrzewa, krócej chodzi na ssaniu, nie używasz ogrzewania... i się robią oszczędności.

--
..B:artek.

Data: 2010-04-09 00:31:07
Autor: Bastion

Użytkownik ".B:artek." <maila@nie.ma.i.nie.bylo.pl> napisał w wiadomości news:hplkip$ukb$1news.onet.pl...

To nie opony, a temperatura na zewnątrz. Silnik się szybciej nagrzewa, krócej chodzi na ssaniu, nie używasz ogrzewania... i się robią oszczędności.

Tez tak mysle.
Jednak roznica jest najbardziej widoczna w deslach.
W benzynowcach raczej trzeba dobrze sledzic wskazania komputera
zeby zauwazyc roznice.

Data: 2010-04-09 01:23:19
Autor: Olleo
No i pieknie spalanie spadło na wiosnę
Ciekawe ile dają same opony, a ile to, że za oknem jest już dobrze na plusie.

Wciaz na zimowych - spalanie spadlo z srednio 14.6 na ok. 12.5 po
miescie. Opony (pewnie jeszcze zalezy jakie) maja mniejszy wplyw, niz
sama temperatura.
--
Olleo

Data: 2010-04-09 09:49:09
Autor: kamil

"Olleo" <olleo@tlen.pl> wrote in message news:5e89fa38-69f0-412d-b6b2-5f26d3119234r36g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

U mnie z powrotem spadlo do 14, jak tylko zima odpuscila. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-09 08:01:17
Autor: Olleo
No i pieknie spalanie spadło na wiosnę
U mnie z powrotem spadlo do 14, jak tylko zima odpuscila. ;)

U mnie pewnie wzrosnie do 15, jak mi sie znudzi jazda o kropelce.
--
Olleo

Data: 2010-04-09 12:24:20
Autor: neelix
[...]

Trzeba było zimą pojeździć trochę na letnich, trochę na zimowych to byś wiedział. Oczywiście te same trasy w tych samych warunkach, co byłoby trudne do spełnienia. Zawsze będą to tylko szacunki. Na spalanie zimą największy wpływ ma jednak pogoda.
neelix

Data: 2010-04-09 11:35:59
Autor: Sergiusz Rozanski
Dnia 09.04.2010 neelix <aneelix@wp.pl> napisał/a:

[...]

No i trasę 100km na letnich zimą to może pokazać 110km :) i jak tu wierzyć w
pomiary :)

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-04-09 19:53:05
Autor: Kwik
No i pieknie spalanie spadło na wiosnę
(ciach)

a czy ktos z Was uzywa Michelin Energy Saver? Sa zauwazalne roznice przy tej samej temp? Z ciekawosci pytam...

Kwik

No i pieknie spalanie spadło na wiosnę