No i pieknie spalanie spadło na wiosnę

Data: 2010-04-08 21:02:12
Autor: Jurand
No i pieknie spalanie spadło na wiosnę

Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:hpl6uj$d20$1inews.gazeta.pl...

Ale jestem zadowolony :) Na zimówkach średnie spalanie 9,3l na baku (cykl mieszany). Wystarczyło zmienić na letnie, do tego trochę cieplej jest za oknem i już tylko 8,7l średnie spalanie na baku, a jazda taka sama charakterystyką i na tym samym paliwie :) Jest gites!

Ciekawe ile dają same opony, a ile to, że za oknem jest już dobrze na plusie.

Naciśnij w końcu gaz!

Jurand.

Data: 2010-04-08 21:22:23
Autor: bratPit
[...]

albo zacznij jeździć po jakimś mieście ;-)
brat

Data: 2010-04-09 07:13:31
Autor: Katanka
bratPit wrote:
[...]

Im mniej po mieście, tym przyjemniej :)

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

Data: 2010-04-09 09:01:21
Autor: Tadeusz

Użytkownik "Katanka" <> napisał w wiadomości ...

Naciśnij w końcu gaz!

albo zacznij jeździć po jakimś mieście ;-)

Im mniej po mieście, tym przyjemniej :)

jak komu przyjemniej...
a widziałeś wkur....nie tych co się muszą wlec za tobą? :)

Data: 2010-04-09 11:19:06
Autor: Katanka
Tadeusz wrote:
[...]

Raczej widziałem zacięcie jak sobie przygazują do 4 tysięcy obr. i mnie wyprzedzają :) Czasem macham z uśmiechem. Wtedy im sie humor poprawia. Natomiast jak mnie ktos na światłach deneruje gazowaniem, to wtedy nie odpuszczam. Ale na prostej drodze nie mam problemów z tym, że jak na zabudowanym jadę 60, to inni mnie wyprzedzają. Ich wybór, ich kasa na mandaty :)

Data: 2010-04-09 15:14:42
Autor: krzysiek82
Katanka pisze:
Ale na prostej drodze nie mam problemów z tym, że jak na
zabudowanym jadę 60, to inni mnie wyprzedzają. Ich wybór, ich kasa na mandaty :)

popieram, także staram się jeździć przepisowo, efekty bywają różne ale zwykle mi się udaje.

--
krzysiek82

Data: 2010-04-09 07:12:59
Autor: Katanka
Jurand wrote:
[...]

Jak trzeba to naciskam, ale nie zawsze się da i nie zawsze jest po co :)