No i pieknie spalanie spadło na wiosnę

Data: 2010-04-09 01:23:19
Autor: Olleo
No i pieknie spalanie spadło na wiosnę
Ciekawe ile dają same opony, a ile to, że za oknem jest już dobrze na plusie.

Wciaz na zimowych - spalanie spadlo z srednio 14.6 na ok. 12.5 po
miescie. Opony (pewnie jeszcze zalezy jakie) maja mniejszy wplyw, niz
sama temperatura.
--
Olleo

Data: 2010-04-09 09:49:09
Autor: kamil

"Olleo" <olleo@tlen.pl> wrote in message news:5e89fa38-69f0-412d-b6b2-5f26d3119234r36g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

U mnie z powrotem spadlo do 14, jak tylko zima odpuscila. ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-04-09 08:01:17
Autor: Olleo
No i pieknie spalanie spadło na wiosnę
U mnie z powrotem spadlo do 14, jak tylko zima odpuscila. ;)

U mnie pewnie wzrosnie do 15, jak mi sie znudzi jazda o kropelce.
--
Olleo

No i pieknie spalanie spadło na wiosnę