No i po Kasperczaku

Data: 2009-06-03 12:50:56
Autor: Mark
No i po Kasperczaku
Henryk Kasperczak doszedł do porozumienia z działaczami Górnika Zabrze.
Doświadczony fachowiec przyznał się do winy, że Górnik nie utrzymał się w
lidze i całą odpowiedzialność za spadek drużyny z ekstraklasy wziął na
siebie.
Co teraz będzie z Kasperczakiem? - Nic nie przewidziałem. Na razie będę
myślał tylko i wyłącznie o piłce nożnej. Jestem w Wydziale Szkolenia PZPN.
Póki co, nie mam żadnej oferty - przyznał otwarcie 63-letni fachowiec.

- Chcę panu podziękować za pracę. Wiemy ile włożył pan wysiłku w utrzymanie
Górnika. Jesteśmy smutni, wszyscy bardzo przeżywamy porażkę. Gdybyśmy mieli
troszeczkę szczęścia to dziś spotkalibyśmy się w innych nastrojach. Piłka
nożna jest sportem bardzo nieprzewidywalnym - zauważył prezes Górnika,
Jędrzej Jędrych. - Rozstajemy się z wszystkimi trenerami, z którymi
współpracował trener Kasperczak. - dodał po chwili sternik 14-krotnego
mistrza Polski.

--
Mark

Data: 2009-06-03 12:59:13
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl> napisał w wiadomości news:ou00ea03emt1.dlgsmok.wot...
[...]

No i za to szacunek.
Niektórym tej klasy brakuje.

Mimo że są w wieku Kasperczaka mniej więcej.

Data: 2009-06-03 13:02:25
Autor: Mane
No i po Kasperczaku
Cavallino pisze:

No i za to szacunek.

Dla trenera owszem.

Niektórym tej klasy brakuje.

Dzialaczom zabraklo, zobacz tabele ligi angielskiej z druzyn ktore spadaja nikogo nie zwolnili, chyba tylko Shearer odejdzie, ale on byl zatrudniony w rodzaju straszaka :)

Data: 2009-06-03 16:21:36
Autor: UGI
No i po Kasperczaku

Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości

Dzialaczom zabraklo, zobacz tabele ligi angielskiej z druzyn ktore spadaja nikogo nie zwolnili,

I to ma dowodzic klase dzialaczy?

Data: 2009-06-03 13:43:56
Autor: Mark
No i po Kasperczaku
Dnia Wed, 3 Jun 2009 12:59:13 +0200, Cavallino napisał(a):

No i za to szacunek.
Niektórym tej klasy brakuje.

A dla mnie  istotne jesto ze udowodnil dwie rzeczy (udowodnil ktorzy wierza,
podobnie jak w przypadku Smudy, w magie nazwiska)
Po pierwsze ze nie jest trenerem-cudotworca. I jak dostanie miernych kopaczy
to nie potrafi z nich zrobic chocby nawet przyzoitych zawodnikow - co kaze
przy okazji z nieco innej perspektywy popatrzec na jego sukcesy w Wisle, w
ktorj trafl na najlepsza chyba mozliwa ekipe.
Po drugie - choc wielu juz to zauwazylo w Wisle - sciaganie nowych
zawodnikow to nie jest jego mocna strona.. delikatnie mowiac.

--
Mark

Data: 2009-06-03 14:11:17
Autor: maciej
No i po Kasperczaku
Cavallino napisał:

No i za to szacunek.

Za gadanie rzeczy oczywistych? ROTFL

Niektórym tej klasy brakuje.

To nie kwestia klasy, to kwestia braku alternatyw.

Data: 2009-06-03 14:21:19
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:

Niektórym tej klasy brakuje.

To nie kwestia klasy, to kwestia braku alternatyw.

Znaczy co, Leo po Euro i Smuda w zeszłym tygodniu nie mieli alternatyw?
Ale na co?

Data: 2009-06-03 14:48:33
Autor: maciej
No i po Kasperczaku
Cavallino napisał:

To nie kwestia klasy, to kwestia braku alternatyw.

Znaczy co, Leo po Euro i Smuda w zeszłym tygodniu nie mieli alternatyw?
Ale na co?

Znaczy, że Kasperczak nie miał alternatyw.

Data: 2009-06-03 14:51:10
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h05rjh$c1v$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

To nie kwestia klasy, to kwestia braku alternatyw.

Znaczy co, Leo po Euro i Smuda w zeszłym tygodniu nie mieli alternatyw?
Ale na co?

Znaczy, że Kasperczak nie miał alternatyw.

Przecież mógł palić głupa jak Leo, zwalać na słabych piłkarzy, sędziów, dziennikarzy itd.
Albo na zarząd tak jak Smuda.

Data: 2009-06-03 15:03:51
Autor: maciej
No i po Kasperczaku
Cavallino napisał:

Przecież mógł palić głupa

Właśnie chodzi o to, że nie mógł (brak alternatyw).

jak Leo, zwalać na słabych piłkarzy

Sam ich sprowadził.

sędziów,

Górnikowi nie przeszkadzali.

dziennikarzy itd.

Heniu to długo świeta krowa była u nich.

Albo na zarząd tak jak Smuda.

Nie mógł, bo zarząd dał kupę kasy i wolną rękę (zdaje się, że dokładnie odwrotnie niż Smudzie).

Gdyby którąś z tych wymówek podniósł Kapsrczak to nie dość, że przegrany to jeszcze z podejrzeniami choroby umysłowej by odchodził.

Data: 2009-06-03 15:12:52
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h05su1$p21$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Przecież mógł palić głupa

Właśnie chodzi o to, że nie mógł (brak alternatyw).

jak Leo, zwalać na słabych piłkarzy

Sam ich sprowadził.

A Leo to swoich sam nie wybierał?

Data: 2009-06-03 15:19:41
Autor: tees
No i po Kasperczaku

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:h05ssn$mvn$1news.onet.pl...

A Leo to swoich sam nie wybierał?

Ale starał się mydlić oczy ludziom - raz tym jak zaraz po Euro powołał kilku innych twierdząc, że dojrzeli do "international level", a dwa - zwalając że akurat na okres turnieju wszystkich dopadła jakaś niemoc - to co on miał biedny zrobić...
Kasperczak nie miał takiej możliwości - ani nowych zawodników, a czas na pokazanie się i opanowanie kryzysu też długi ;)

Btw: na ile Kasperczak miał podpisany kontrakt? Bo pamiętając jego odporność na sugestie zwolnienia stołka w Wiśle - trzymał się wyjątkowo słabo teraz ;)

pzdrw
tees

Data: 2009-06-03 16:29:44
Autor: UGI
No i po Kasperczaku

Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Btw: na ile Kasperczak miał podpisany kontrakt?

Dwa lata.

Data: 2009-06-03 15:23:44
Autor: osLek
No i po Kasperczaku
A Leo to swoich sam nie wybierał?

Gdzie ktoś w tym wątku pisze o Leo lub Smudzie?

Data: 2009-06-03 15:32:47
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "osLek" <kelsohaha@wp.pl> napisał w wiadomości news:h05tkv$gqn$1atlantis.news.neostrada.pl...
A Leo to swoich sam nie wybierał?

Gdzie ktoś w tym wątku pisze o Leo lub Smudzie?

Ja, w drugim poście w wątku.

Data: 2009-06-03 15:42:03
Autor: maciej
No i po Kasperczaku
Cavallino napisał:

A Leo to swoich sam nie wybierał?

Co gadał Leo to ja już szczerze mówiąc nie pamiętam, bardziej do Kasperczaka się odnosiłem (i delikatnie do Smudy, który ma _prawo_ coś tam na zarząd pomarudzić).

Data: 2009-06-03 16:23:57
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h05uo0$jdg$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

A Leo to swoich sam nie wybierał?

Co gadał Leo to ja już szczerze mówiąc nie pamiętam, bardziej do Kasperczaka się odnosiłem (i delikatnie do Smudy, który ma _prawo_ coś tam na zarząd pomarudzić).

Ja tam mu tego prawa odmawiam.
Miał prawo za to dobrze drużynę prowadzić.
Nie skorzystał.

Data: 2009-06-03 16:27:18
Autor: UGI
No i po Kasperczaku

[...]

Leo na EURO tez sam wybral.

sędziów,

Górnikowi nie przeszkadzali.

Cracovii tez nie, ale Filipiak ma na ten temat inne zdanie.

Gdyby którąś z tych wymówek podniósł Kapsrczak to nie dość, że przegrany to jeszcze z podejrzeniami choroby umysłowej by odchodził.

Ale to nie jest kwestia czy Kasperczak mialby racje czy nie. Z reguly zwalniani jej nie maja, ale i tak rżną głupa.

Data: 2009-06-03 16:37:23
Autor: maciej
No i po Kasperczaku
UGI napisał:

Ale to nie jest kwestia czy Kasperczak mialby racje czy nie. Z reguly zwalniani jej nie maja, ale i tak rżną głupa.

Nieczęsto trener dostaje tyle władzy i œrodków co Kasperczak (mi się kojarzy Wdowczyk w Koronie, Kasperczak w Wiœle, Michniewicz w Arce, Majewski w Cracovii i tyle, a œrodków to chyba tyle co teraz Kasperczak to nie dostał żaden z nich), więc trudno będzie znaleŸć przykłady potwierdzajace tš tezę.
Którzy z nich "rżnęli głupa"?

Data: 2009-06-03 16:47:47
Autor: UGI
No i po Kasperczaku

Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomoœci

Nieczęsto trener dostaje tyle władzy i œrodków co Kasperczak

Ale to w zasadzie nie ma nic do rzeczy. Jak ktos jest winny to jest winny. Jedni sie do tego przyznaja, drudzy nie. Jesli juz sie doszukiwac przyczyn to moim zdaniem zdecydowalo to ze Henri jest.....urodzonym Zabrzaninem. Mozna gdzies palic glupia i zwiac ale jesli robi sie sobie mierna opinie w "swoim" miescie to juz przychodzi refleksja czy warto. A przeciez Kasperczak za rycerza honoru nie byl uwazany, po tym jak wygladalo jego pozegnanie z Wisla.

Data: 2009-06-03 16:59:32
Autor: maciej
No i po Kasperczaku
UGI napisał:

Ale to w zasadzie nie ma nic do rzeczy.

No w tym watku rozmawiamy głównie o trenerach, którzy _nie_mieli_alternatyw_, bo dostali pełnię władzy.

QŃ (a Ty się dopisałeœ) twierdzi, że zachowanie Kasperczaka wynika z jego klasy, ja twierdzę, że jak trener nie ma alternatyw to musi wzišć tš odpowiedzialnoœć na siebie, bo dostał tyle władzy, że już nie ma na kogo zrzucić.

I teraz jeżeli to nie ja mam rację to staram się znaleŸć jakieœ _analogoiczne_ przykłady (wypisałem w poprzednim poœcie) z innym zachowaniem trenerów niż obecne Kasperczaka.
Osobiœcie nic sobie nie przypominam, ale różnie z pamięciš bywa.

Data: 2009-06-03 17:04:54
Autor: UGI
No i po Kasperczaku

[...]

Ale jesli nie ma pelni wladzy a celu jaki mu sie postawilo nie osiaga i zrzuca wine na innych to znaczy ze zachowuje sie _z klasš_ ? Bo i moze troche racji miec ale wybielajac sie poprzez zrzucenie winy na innych wcale tej klasy nie dowodzi.

Data: 2009-06-03 17:56:42
Autor: maciej
No i po Kasperczaku
UGI napisał:

Ale jesli nie ma pelni wladzy a celu jaki mu sie postawilo nie osiaga i zrzuca wine na innych to znaczy ze zachowuje sie _z klasš_ ?

Nie, tego nie rozważam. Jedyne nad czym sie ewentualnie zastanawiam to czy zachowanie Kasperczaka wynika z klasy (QŃ), czy z braku innych możliwoœci (ja). Żeby szukać odpowiedzi trzeba rozważać analogicznie przypadki, a nie powstałe na bazie zupełnie innych warunków.

Jeżeli wszyscy trenerzy w sytuacji Kasperczaka zachowali się jak Kasperczak to dowodzi, że wszyscy majš klasę? Czy może po prostu majš szczštki przyzwoitoœci w takich warunkach...

Data: 2009-06-03 16:24:10
Autor: UGI
No i po Kasperczaku

Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości

Niektórym tej klasy brakuje.

To nie kwestia klasy, to kwestia braku alternatyw.

Nie. Wiekszosc polskich trenerów zwyczajnie pali głupia i obwinia caly swiat. Kasperczak doskonale wie ze to on zawalil i publicznie sie do tego przyznal, dla mnie zachowanie klasa.

Data: 2009-06-03 19:03:48
Autor: Robert Gosik
No i po Kasperczaku
Nie. Wiekszosc polskich trenerów zwyczajnie pali głupia i obwinia caly swiat. Kasperczak doskonale wie ze to on zawalil i publicznie sie do tego przyznal, dla mnie zachowanie klasa.

Mogl zwalic na kibicow. Dalby rade, Sarzallo znalazl winnych i nie byl to Henio.

Gbdzie ty tu widzisz klase? Klasa by byla jakby powiedzial ze chcialby, za prawie darmo, "orac" z Gornikiem w drugiej lidze, by za rok wrocic do pierwszej.
To bylaby klasa, trenera niegdys reprezentacyjnego.

Data: 2009-06-03 19:27:42
Autor: AJK
No i po Kasperczaku
03-06-2009  o godz. 13:54 UGI napisał:

[...]

"Niepalenie głupa" to niekoniecznie "klasa". To prostu niepalenie głupa :-)
Klasę to by miał, gdyby został i odpracował.
Aczkolwiek dopuszczam możliwość, że chciał to zrobić, tylko klub odmówił. A propos tematu - Płatek nabił u mnie kilka punktow na plus. W sezonie
dostawał czasem klasycznych "pasiastych" odpałów spiskowych, ale po
ostatnim meczu wziął przegraną na klatę, nie zdziwiał, nie zrzucał winy
na zawodników i sędziów... No, inna sprawa, że Filipiakowi i tak by nie
dotrzymał kroku :-) Ale docenić warto.

--
AJK

Data: 2009-06-03 16:20:43
Autor: UGI
No i po Kasperczaku

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości

No i za to szacunek.

Dla obu stron. Jędrych też ładnie to uzasadnil.

Data: 2009-06-03 17:00:20
Autor: Dr No
No i po Kasperczaku
Cavallino wrote:

> [...]

No i za to szacunek.
Niektórym tej klasy brakuje.

Mimo że są w wieku Kasperczaka mniej więcej.

ale reklamy nie zrobił sobie najlepszej
ciekawe jaki nastepny klub podpisze z nim kontrakt?
Kopaczy wg mnie miał całkiem niezłych.
Dla porónania podam przykład druzyny Śląska, Tarasiewicz nie miał
lepszych zawodników do dyspozycji. Gdyby cieniowali taki Mila byłby
pośmiewiskiem prspn. A zajeli całkiem przyzwoitą pozycje na koniec
sezonu.

--
-- -Dr No-- -<

Data: 2009-06-03 21:20:10
Autor: Citizen Cain
No i po Kasperczaku

Użytkownik "Dr No"

[...]

Akurat każdy piłkarz z Górnika (poza Brzęczkiem i Hajtą, ale oni to jednak przebrzmiała sława) Mili mógłby najwyżej buty czyścić.

CC

Data: 2009-06-03 21:40:06
Autor: Mane
No i po Kasperczaku
Dr No pisze:

ale reklamy nie zrobił sobie najlepszej
ciekawe jaki nastepny klub podpisze z nim kontrakt?
Kopaczy wg mnie miał całkiem niezłych.

Nie przesadzaj to kopacze na dół tabeli nic więcej.
Nie wiem jak można było za takiego Szczota dać 1-1,5 mln zł nie pamiętam dokładnie, biorąc pod uwagę, że za 1mln (?) to Lech kupił Lewandowskiego, a Dawid Nowak pewnie za podobne pieniądze jest do wyjęcia z Bełchatowa.

Kasperczak to chyba myślał ze jak za średniego grajka da takie pieniądze to on będzie grał jak kopacz który faktycznie jest tyle wart.

Data: 2009-06-03 22:13:48
Autor: Citizen Cain
No i po Kasperczaku

Użytkownik "Mane"

Nie przesadzaj to kopacze na dół tabeli nic więcej.
Nie wiem jak można było za takiego Szczota dać 1-1,5 mln zł nie pamiętam dokładnie, biorąc pod uwagę, że za 1mln (?) to Lech kupił Lewandowskiego,

Taki strzał się udaje raz na dwadzieścia razy.

a Dawid Nowak pewnie za podobne pieniądze jest do
wyjęcia z Bełchatowa.

Tak, za milion, ale euro. Drobna różnica.

Kasperczak to chyba myślał ze jak za średniego grajka da takie pieniądze to on będzie grał jak kopacz który faktycznie jest tyle wart.

Tak czy owak, taka Polonia albo Ruch albo Piast się utrzymały - wcale nie mając lepszych składów.

CC

Data: 2009-06-03 22:40:01
Autor: Mane
No i po Kasperczaku
Citizen Cain pisze:

Taki strzał się udaje raz na dwadzieścia razy.

Nie przesadzaj, wystarczylo zobaczyc goscia jak gral w Zniczu, i nie chodzi mi o to czy sie udalo, czy nie tylko o kase.

Szczot, przeszedl runde wczesniej z ŁKSu do Jagiellonii za kilka set tys (pewnie cos około 500), i chyba nie powiesz mi ze w jedna runde tak eksplodowal jego talent zeby placic 2-3 razy wiecej.

Tak czy owak, taka Polonia albo Ruch albo Piast się utrzymały - wcale nie mając lepszych składów.

Zgadza sie, jak sie wezmie do kupy druzyny od miejsca 7-16 to zadna nie ma zdecydowanie lepszego skladu, ale ktos musial spasc.

Data: 2009-06-03 23:23:48
Autor: Andy
No i po Kasperczaku
"Mane" <mane1979@gazeta.pl> wrote in message
[...]

Jak sie chcesz posmiac z transferow Gornika (ale nie Kasperczak), to
znacznie lepszym obiektem niz Szczot jest transfer za 1 mln zl Pitrego.
Szczot mial chociaz jedna dobra runde zanim zostal kupiony przez Gornika.
Pitry mial jedynie dobre koncowki meczow :).

Data: 2009-06-03 23:49:04
Autor: Mane
No i po Kasperczaku
Andy pisze:

[...]

Nawet nie wiedzialem ze za niego tyle kasy dali, wiec za Pitrego plus Szczota napewno by starczylo na Nowaka, z tego co wyczytalem Lech oferuje za niego 600 tys euro.

Ale z drugiej strony jak sie patrzy na transfery grajkow z 1.ligi za ktorych ich obecne kluby wolaja juz nie w setkach tysiecy tylko w milionach to az smiech ogarnia.

Data: 2009-06-03 23:56:44
Autor: Andy
No i po Kasperczaku
"Mane" <mane1979@gazeta.pl> wrote in message news:h06r4o$kn5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dodajmy, ze bardzo optymistycznie zakladasz, ze Nowak bylby zainteresowany przejsciem do Gornika Zabrze.

Data: 2009-06-04 01:13:58
Autor: Mane
No i po Kasperczaku
Andy pisze:

Dodajmy, ze bardzo optymistycznie zakladasz, ze Nowak bylby zainteresowany przejsciem do Gornika Zabrze.

W to akurat watpie, ale to temat na inne opoiwadanie... to mial byc tylko przyklad na to ze ktos niezle przeplacil.

Data: 2009-06-03 23:28:12
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "Mane" <mane1979@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h06jit$a82$1inews.gazeta.pl...
Dr No pisze:

[...]

Szczot to pikuś.
Za Pitrego też tyle dali. ;-)

Data: 2009-06-03 23:27:02
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "Dr No" <w_a_l_d.bezpodkreslen@aol.pl> napisał w wiadomości news:h06a73$en8$1mx1.internetia.pl...
Cavallino wrote:

> [...]

lepszych zawodników do dyspozycji. Gdyby cieniowali taki Mila byłby
pośmiewiskiem prspn. A zajeli całkiem przyzwoitą pozycje na koniec

Obstawiam, że gdyby początek sezonu mieli odwrotny, to Górnik byłby 6, a Śląsk spadł.
I trenerzy by tu nie pomogli/nie zaszkodzili.
To siedzi w głowach, a zmiana w głowach jest najcięższa do wykonania.

Data: 2009-06-04 20:57:51
Autor: Citizen Cain
No i po Kasperczaku

Użytkownik "Cavallino"

Obstawiam, że gdyby początek sezonu mieli odwrotny, to Górnik byłby 6, a Śląsk spadł.
I trenerzy by tu nie pomogli/nie zaszkodzili.
To siedzi w głowach, a zmiana w głowach jest najcięższa do wykonania.

Ale też od tego są trenerzy.

Faktem jest, że Górnik miał bardzo trudny układ meczów na początku i właśnie w dużej mierze z jego powodu od razu znalazł się na samym końcu tabeli.

CC

Data: 2009-06-05 00:08:58
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "Citizen Cain" <cc1@go2.pl> napisał w wiadomości news:h095i1$kfu$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Cavallino"

[...]

Ale nie było dane sprawdzić jak by sobie poradzili.

Data: 2009-06-03 22:54:33
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Cavallino pisze:
[...]

Do kogo pijesz? Niby Smuda miąłby się do czegoś przyznawać?

Data: 2009-06-03 23:23:51
Autor: Andy
No i po Kasperczaku
"jadrys" <che@yahoo.com> wrote in message
Mimo że są w wieku Kasperczaka mniej więcej.

Do kogo pijesz? Niby Smuda miąłby się do czegoś przyznawać?

No skad. Przeciez fatalna wiosna to nie wina Smudy, tylko zlego zarzadu
Lecha (brak kasy na porzadne transfery), fatalnego skautingu (no bo jak
mozna sprowadzac graczy bez akceptacji trenera), kiepskich bramkarzy,
krotkiej lawki rezerwowych no i bledow indywidualnych. Na to wszystko to
nawet Smuda juz nie poradzil.
Prawda?

Data: 2009-06-03 23:32:18
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Andy pisze:
[...]

Jaka fatalna wiosna? Niezłe mecze w pucharze UEFA, w pucharze Polski i o ile mnie pamięć nie myli żadnej porażki w lidze.  Oj nie nazwałbym tego dorobku fatalnym..

Data: 2009-06-03 23:37:59
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h06q54$2vf$1news.task.gda.pl...
Andy pisze:

[...]

W Twoim matrixie była świetna?

Data: 2009-06-04 17:16:44
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Andy pisze:

[...]

To w Twoim matrixie była fatalna, natomiast w rzeczywistości niezła  a nawet dobra..

Data: 2009-06-04 18:42:46
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Jaka fatalna wiosna?

W Twoim matrixie była świetna?

To w Twoim matrixie była fatalna, natomiast w rzeczywistości niezła

Jasne.
Ale pisz to tam, gdzie taka była, po co to piszesz w tej rzeczywistości?

Data: 2009-06-05 10:10:36
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Cavallino pisze:
[...]

Rzeczywistość jest jedna - Po prostu Ty sobie postawiłeś za cel mistrzostwo a ja utworzenie  dobrej drużyny z Kolejorza. Ty jesteś zawiedziony a ja mam satysfakcję..

Data: 2009-06-05 14:31:32
Autor: Przemek Budzyński
No i po Kasperczaku
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
Rzeczywistość jest jedna - Po prostu Ty sobie postawiłeś za cel mistrzostwo a ja utworzenie  dobrej drużyny z Kolejorza. Ty jesteś zawiedziony a ja mam satysfakcję..

wątpliwą. Naprawdę dobry zespół nie przegrywa w idiotyczny sposób mistrzostwa,
zwłaszcza że nawet sędziowie w końcówce sezonu pomagali mu do ostatniej chwili....

Data: 2009-06-06 21:00:43
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Przemek Budzyński pisze:
[...]

Co rozumiesz przez "idiotyczne przegrane mistrzostwa"?  W sporcie nie ma takiego pojęcia, szczególnie w ligowym.

Data: 2009-06-03 23:55:29
Autor: Andy
No i po Kasperczaku
"jadrys" <che@yahoo.com> wrote in message news:h06q54$2vf$1news.task.gda.pl...
[...]

A to przepraszam. Trener pracowal znakomicie, druzyna grala swietnie, tylko przegrala z kretesem na najwazniejszym froncie. No ale Puchar Polski zdobyli! I do polowy rewanzu z Udinese byli nawet w nastepnej rundzie.
Faktycznie, dzieki temu mozna zapomniec o tym malym drobiazgu w postaci 3. miejsca w lidze.

Data: 2009-06-04 17:27:41
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Andy pisze:
[...]

Oczywiście, tym bardziej że zespół jest na dorobku.

Data: 2009-06-04 00:04:45
Autor: Mark
No i po Kasperczaku
Dnia Wed, 03 Jun 2009 23:32:18 +0200, jadrys napisał(a):

Jaka fatalna wiosna?

Ta w ktorej Lech, ku mojej wielkiej uldze, frajersko przerznal MP
Juz tlumaczylem, ze Wislllle - chocby grala najlepiej  wioasna - nic by to
nie dalo gdyby Lech gral  podobnie jak jesienia.Nie odrobila by straty po
prostu

--
Mark

Data: 2009-06-04 17:18:59
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Mark pisze:
[...]

Mistrzostwo to nie wszystko. Ważne  że w Poznaniu jest zbudowany zespół z perspektywami.

Data: 2009-06-04 22:34:49
Autor: Mark
No i po Kasperczaku
Dnia Thu, 04 Jun 2009 17:18:59 +0200, jadrys napisał(a):

Mistrzostwo to nie wszystko. Ważne  że w Poznaniu jest zbudowany zespół z perspektywami.

LOL. Perspektywami na co, skoro mistrzostwo to nie wszystko?
No wez nie sciemniaj. Mistrzostwo to cel najwazniejszy dla kazdego zespolu.

--
Mark

Data: 2009-06-05 00:09:52
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:13m04xphl079.dlgsmok.wot...
Dnia Thu, 04 Jun 2009 17:18:59 +0200, jadrys napisał(a):

Mistrzostwo to nie wszystko. Ważne  że w Poznaniu jest zbudowany zespół
z perspektywami.

LOL. Perspektywami na co

Bez jaj, perspektywy są gorsze niż rok temu.

Data: 2009-06-05 10:06:06
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Cavallino pisze:
[...]

Też tak sądzę - zamiana trenera to błąd, z całym oczywiście szacunkiem dla Zielińskiego..

Data: 2009-06-05 10:43:54
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h0ajlc$n6h$2news.task.gda.pl...
Cavallino pisze:
[...]

Twoich bredni nie da się czytać, a przynajmniej ja nie mam siły.
EOD

Data: 2009-06-05 14:29:33
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Cavallino pisze:
[...]

No i dobrze.. Przy Twoim zaślepieniu prawda nigdy do Ciebie nie dotrze..

Data: 2009-06-05 16:08:07
Autor: maciej
No i po Kasperczaku
Cavallino napisał:

Twoich bredni nie da się czytać, a przynajmniej ja nie mam siły.

Pokonany własną bronią... :-)

Data: 2009-06-05 16:15:00
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h0b92i$dt5$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Twoich bredni nie da się czytać, a przynajmniej ja nie mam siły.

Pokonany własną bronią... :-)

Ty już się za swoje alter ego nie wypowiadaj, pasujecie do siebie idealnie.

Data: 2009-06-05 16:39:43
Autor: maciej
No i po Kasperczaku
Cavallino napisał:

Ty już się za swoje alter ego

Ocho, ktoś nauczył się nowego pojęcia i szpanuje :-)

nie wypowiadaj, pasujecie do siebie idealnie.

Nie sądzę, mam dość odmienne poglądy, powiedziałbym, że jestem dokładnie pośrodku waszych opinii, kolejorscy ekstremiści ;-)

Data: 2009-06-05 19:49:57
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:

nie wypowiadaj, pasujecie do siebie idealnie.

Nie sądzę, mam dość odmienne poglądy, powiedziałbym, że jestem dokładnie pośrodku waszych opinii,

Może i jesteś, nie wiem, ale wypowiadasz się dokładnie w tym samym tonie co jadrys.

Data: 2009-06-05 20:23:03
Autor: maciej
No i po Kasperczaku
Cavallino napisał:

Może i jesteś, nie wiem, ale wypowiadasz się dokładnie w tym samym tonie co jadrys.

Jak zwykle bredzisz.

Data: 2009-06-05 20:49:54
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:h0bod9$7tt$1nemesis.news.neostrada.pl...
Cavallino napisał:

Może i jesteś, nie wiem, ale wypowiadasz się dokładnie w tym samym tonie co jadrys.

Jak zwykle bredzisz.

Czyli jest ok, zważywaszy na to, że zawsze jest dokładnie odwrotnie niż nawijasz.

Data: 2009-06-05 21:40:09
Autor: maciej
No i po Kasperczaku
Cavallino napisał:

Jak zwykle bredzisz.

Czyli jest ok

Skoro tak twierdzisz.

Data: 2009-06-05 22:30:22
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "maciej" <f_r_e_n_z_@_o_2_._p_l> napisał w wiadomości news:

Czyli jest ok, zważywaszy na to, że zawsze jest dokładnie odwrotnie niż nawijasz.

Skoro tak twierdzisz.

To nie trzeba twierdzić, wystarczy trochę Ciebie poczytać.

Data: 2009-06-05 10:04:11
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Mark pisze:
[...]

Z perspektywami walki o najwyższe cele. Mam wielką nadzieje że Zieliński tego nie zmarnuje..

Wiadomo że mistrzostwo to marzenie każdej drużyny, ja jednak chętnie bym je zamienił na chociażby finał któregoś z europejskich pucharów.. ;-)

Data: 2009-06-05 14:30:02
Autor: Przemek Budzyński
No i po Kasperczaku
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
Mistrzostwo to nie wszystko. Ważne  że w Poznaniu jest zbudowany zespół z perspektywami.

nie ma czegoś takiego jak "zbudowany zespół" w Polsce. W sytuacji, kiedy w II lidze niemieckiej można zarobić więcej niż u nas, w
każdej chwili taki "zbudowany" zespół może się rozlecieć. Wystarczy, że np w
Lechu sprzedsz Lewandowskiego i Stilicia, a wartość drużyny spadnie o jakieś
35-40%. I Cavallino ma rację, że w zeszłym sezonie perspektywy były lepsze, bo ci
gracze byli jeszcze względnie anonimowi, a dziś trafili już na rynek łowów
scoutów.....

Data: 2009-06-05 19:48:52
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h0ba59$ken$1inews.gazeta.pl...
[...]

A jak jeszcze Rengifo plus obu bramkarzy (to już się stało ponoć) to o ponad 50%.
Cienko to widzę.

[...]

Do tego w zeszłym sezonie byli szczęśliwi że są w Lechu i chcieli w nim grać.

Data: 2009-06-06 21:15:54
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Przemek Budzyński pisze:
[...]

Ja z kolei uważam że tylko odejście Arboledy  mogłoby poważnie osłabić zespół..  Naprawdę nie widzę  na ligowych boiskach  godnego  następcy.  Natomiast na miejsce Lewego  jest taki sam (o ile nie lepszy) Frankowski, Szczot  i wielu innych.  Za Stilića  - Iwanicki i jeszcze paru innych.  Niestety prawda jest taka że aby zbudować silną drużynę to trzeba się wzmacniać dobrymi zawodnikami a nie drugoligowcami i egzotyką.. Dobry trener też kosztuje.. ;-)

Data: 2009-06-08 18:27:04
Autor: Mermi
No i po Kasperczaku
jadrys pisze:

[...]

Szczot??? O rany, co ludzie widzą w tym kopaczu??? No ale nie będę tutaj się wtrącał, a nawet w pełni poprę wymianę Lewandowskiego na Szczota :D

Data: 2009-06-09 20:52:20
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Mermi pisze:
jadrys pisze:

[...]

Widziałeś jego zaangażowanie?  Dla faceta nie ma straconych piłek..

Data: 2009-06-09 21:35:42
Autor: Mermi
No i po Kasperczaku
jadrys pisze:
Mermi pisze:
jadrys pisze:

[...]

To równie dobrze możesz się zachwycać Rockim.

Data: 2009-06-09 22:20:21
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Mermi pisze:
jadrys pisze:
Mermi pisze:
jadrys pisze:

[...]

Roki jest zbyt chaotyczny.. Ale swoją drogą przydałby się ktoś taki jak Rocki w Kolejorzu. Nie po to żeby kogoś zastępować, ale jako rezerwę.

Data: 2009-06-09 23:49:18
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Ale swoją drogą przydałby się ktoś taki jak Rocki w Kolejorzu.

Coraz lepiej.

Data: 2009-06-07 16:39:04
Autor: Mekk
No i po Kasperczaku
On 4 Cze, 00:04, Mark <x...@op.pl> wrote:
> [...]

nie dalo gdyby Lech gral  podobnie jak jesienia.Nie odrobila by straty po

Zauważyłeś wiosenne kontuzje paru ważnych graczy Lecha?

Data: 2009-06-08 09:15:36
Autor: Mark
No i po Kasperczaku
Dnia Sun, 7 Jun 2009 16:39:04 -0700 (PDT), Mekk napisał(a):

[...]

A zauwazyles wiosenne kontuzje Brozka, Boguskiego, Baszczynskiego, Chinyamy
?
Zaden argument.

--
Mark

Data: 2009-06-04 06:40:11
Autor: Przemek Budzyński
No i po Kasperczaku
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):

Jaka fatalna wiosna?

rozumiem, że "fatalny" byłby dla Ciebie jedynie spadek Lecha z ligi?

Niezłe mecze w pucharze UEFA, w pucharze Polski i o ile mnie pamięć nie myli żadnej porażki w lidze.

brak tychże porażek przynajmniej w dwu przypadkach zawdzięcza Lech jedynie
fatalnemu sędziowaniu. A remisy z takimi rywalami jak ŁKS czy Arka to są
porażki co do meritum.....

Data: 2009-06-04 10:30:15
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "Przemek Budzyński" <bat_oczir.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

A remisy z takimi rywalami jak ŁKS czy Arka to są
porażki co do meritum.....

O Ruchu, Craxie i Górniku nie wspominając.

Data: 2009-06-04 17:25:10
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Przemek Budzyński pisze:
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
Jaka fatalna wiosna?

rozumiem, że "fatalny" byłby dla Ciebie jedynie spadek Lecha z ligi?

Nawet nie spadek, fatalnym by można nazwać środek tabeli po jakiejś siermiężnej grze.

[...]

No cóż to jest sport, liczy się wynik. Zresztą Legia i Wisła też miały podobne "fuksy"..

Data: 2009-06-05 14:24:21
Autor: Przemek Budzyński
No i po Kasperczaku
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
No cóż to jest sport, liczy się wynik. Zresztą Legia i Wisła też miały podobne "fuksy"..

taaa? Np 4 gole ze spalonych na 5 kolejno zdobytych?

Data: 2009-06-06 21:18:11
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Przemek Budzyński pisze:
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
No cóż to jest sport, liczy się wynik. Zresztą Legia i Wisła też miały podobne "fuksy"..

taaa? Np 4 gole ze spalonych na 5 kolejno zdobytych?

W ostatnich meczach?  To i tak już nie miało żadnego znaczenia dla układu tabeli..

Data: 2009-06-04 10:35:17
Autor: Andy
No i po Kasperczaku
[...]

Na marginesie, Twoj trenerski guru po sezonie czuje "niesmak i rozczarowanie". A Ty uwazasz, ze wykonal dobra robote i ogolnie wiosna byla spoko :).

Data: 2009-06-04 17:31:52
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Andy pisze:
[...]

Myślę że i tak dużo zrobił, a przy odrobinie szczęścia mogło by być jeszcze lepiej. To oczekiwania były trochę na wyrost, zresztą wnikliwi obserwatorzy mówili nie po próżnicy o rozdętym balonie oczekiwań..

Data: 2009-06-05 14:26:27
Autor: Przemek Budzyński
No i po Kasperczaku
jadrys <che@yahoo.com> napisał(a):
Myślę że i tak dużo zrobił, a przy odrobinie szczęścia mogło by być jeszcze lepiej.

no nieee.....zaraz wyjdę przez zamknięte drzwi, zostawiając w nich otwór w
kształcie Przemka.

Chłopie! Lech chyba 7 czy 8 goli strzelił w samych końcówkach meczy, z czego
część w doliczonym czasie meczu! Ile Ty byś jeszcze chciał do tej "odrobiny"
szczęścia?!

Data: 2009-06-06 21:24:05
Autor: jadrys
No i po Kasperczaku
Przemek Budzyński pisze:
[...]

Wiesz, paradoksalnie ale mogło by być lepiej -  gdyby Lech przegrał jeden z tych meczów. Może wtedy nastąpiłoby przebudzenie, trenera i zawodników.. I majster byłby w Poznaniu..

Data: 2009-06-03 23:29:26
Autor: Cavallino
No i po Kasperczaku
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:

Niektórym tej klasy brakuje.

Mimo że są w wieku Kasperczaka mniej więcej.

Do kogo pijesz?

Jest dwóch takich.

Niby Smuda miąłby się do czegoś przyznawać?

Nie pojmiesz, szkoda klawiatury.

No i po Kasperczaku