No i po Mobylandzie......

Data: 2009-07-14 12:20:38
Autor: Jan Strybyszewski
No i po Mobylandzie......
Aero zaplacilo za caly Mobyland  polowe ceny jaka Mobyland wywalil na czestotliwosci interes zycia :)

Czekamy wiec na Aero iz ruszy z kopyta

Data: 2009-07-14 14:15:13
Autor: J.F.
No i po Mobylandzie......
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:h3hm8i$2c6$1inews.gazeta.pl...
Aero zaplacilo za caly Mobyland  polowe ceny jaka Mobyland wywalil na czestotliwosci interes zycia :)
Czekamy wiec na Aero iz ruszy z kopyta

Czekaj czekaj, bo to nie musi byc takie proste jak sie wydaje.

Zaplacil, ma zaplacic, czy zaplacil pierwsza rate ?
A jak zaplacil, to z kapitalu zalozycielskiego czy z kredytu ?

Bo jesli wlasciciel sprzedal udzialy za wiecej niz oni wplacil kapitalu zalozycielskiego, to interes jest.

J.

Data: 2009-07-15 19:32:48
Autor: kogutek44
No i po Mobylandzie......
Aero zaplacilo za caly Mobyland  polowe ceny jaka Mobyland wywalil na czestotliwosci interes zycia :)

Czekamy wiec na Aero iz ruszy z kopyta
Żeby się wywiązać z umowy muszą do końca sierpnia odpalić minimum jedną stację.
I nie ważne jak się będzie sieć nazywała i czyja będzie. Ja im życzę żeby
zbudowali i odpalili. --

Data: 2009-07-16 09:02:20
Autor: Jan Strybyszewski
No i po Mobylandzie......
[...]