No i po SONY

Data: 2010-06-16 09:20:40
Autor: Czezare
No i po SONY
Dawid Per pisze:
Jednak miałem rację, niestety nie pokazując nic "wspaniałego" Sony zmiotło MS, które pokazało kaszanę.

Oczywiście się spóźniłem i nie widziałem części o 3D :)

Mało w tym exclusivów (bardziej exclusive content), ale widać że S kładzie wciąż duży nacisk na hardcorowców.

Z newsów: playstation plus, czyli płatna opcja psn (z jakimiś gównami :) - granie wciąż pozostanie za free), kolejny raz podnieta GT5 (ciekawe czy na E3 2011 wciąż będzie "to come ?")

Najwyrazniej przeoczyles date premiery GT5, ktora jest 2 listopada 2010.
Sony ciut lepsze od M$, ale znacznie ponizej oczekiwan...
Pozdr
Cz.

Data: 2010-06-16 13:18:06
Autor: szczebel
No i po SONY
U¿ytkownik "Czezare" <ogalicur@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hv9u0c$rf5$1news.onet.pl...

Najwyrazniej przeoczyles date premiery GT5, ktora jest 2 listopada 2010.

Dziwi mnie zaufanie jakim darzone jest Sony za GT5:Forever... Jak zobaczê t± grê na pó³ce sklepowej to w ni± uwierzê. Newsów o dacie jej premiery czyta³em ju¿ pierdylion - ³±cznie z tym, ¿e przed rokiem pitoli³, "¿e pi±ta ods³ona cyklu Gran Turismo jest ju¿ praktycznie gotowa i gdyby tylko Sony zadecydowa³o o wprowadzeniu jej na rynek, to by³oby to mo¿liwe do zrealizowania ju¿ teraz."
¯al...

--
szczebel

Data: 2010-06-17 16:36:10
Autor: gctechs
No i po SONY
Dnia 16-06-2010 o 13:18:06 szczebel <tgrenda@gmail.usun_to.pl> napisał(a):

[...]

Bzdury, nie bylo nigdy wczesniej podawanej daty premiery GT5, z jednym
wyjatkiem (byl swego czasu podany marzec 2010 na Japonii).

--
....::-- _GomezCore Technologies_-- ::...
..DRUM.&.BASS..TECHNO..HARDCORE..NOIZE.

No i po SONY