No i po dolarze

Data: 2009-05-26 12:27:57
Autor: Baloo
No i po dolarze
http://www.globtrex.com/Wiadomosci/show/15654-+Peter+Schiff+Natychmiast+pozbadzcie+sie+amerykanskich+akcji+obligacji+i+dolara

BTW - czy to ten gość, który "przepowiedział" kryzys finansowy już 3 lata temu, ale wszyscy go zakrzyczeli i obśmiali?

Data: 2009-05-26 12:30:19
Autor: Jan Werbiński
No i po dolarze
Użytkownik "Baloo" <baluu@onet.eu> napisał w wiadomości news:gvgg7l$st$1news.onet.pl...
[...]

Dopiero teraz to zobaczyłeś?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-26 13:02:31
Autor: Baloo
No i po dolarze

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał

Dopiero teraz to zobaczyłeś?

Nie, od jakiegoś czasu dziwi mnie to sztuczne pompowanie dolara i nawet tu o tym pisałem.
Ale teraz potwierdził to ktoś, kto zna się na tym o wiele lepiej, niż ja.

Data: 2009-05-26 12:30:34
Autor: george
No i po dolarze

"Baloo" <baluu@onet.eu> wrote in message news:gvgg7l$st$1news.onet.pl...
[...]

wczoraj tez go obśmiali, za bardzo chłopak wyprzedza :). Strasznie niecierpliwy jest.
george

Data: 2009-05-26 13:03:49
Autor: Baloo
No i po dolarze
"george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:gvgggm$1ne$1atlantis.news.neostrada.pl...

wczoraj tez go obśmiali, za bardzo chłopak wyprzedza :). Strasznie niecierpliwy jest.

Jakoś dziwnie to jemu bardziej ufam, niż takiemu Bernankowi ;-)

Data: 2009-05-26 04:14:07
Autor: kl1
No i po dolarze
On 26 Maj, 13:03, "Baloo" <ba...@onet.eu> wrote:

Jakoś dziwnie to jemu bardziej ufam, niż takiemu Bernankowi ;-)
Ciekawe jest, że wieszcze kłopoty na amerykańskim rynku akcji
natomiast przewiduje wzrosty na rynkach wschodzących. Byłaby to dosyć
zaskakująca dysproporcja, jak na razie to standy jakby "dyktowały"
trendy na świecie.

Data: 2009-05-26 13:23:01
Autor: george
No i po dolarze

<kl1@o2.pl> wrote in message news:169b50e3-b13b-400a-8482-e78c6f66a6a3y7g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

W tym wywiadzie poruszyl dwie,  moim zdaniem słabe, sprawy.
1. Ten jego "Decoupling" raczej nie nastąpi bo niby jaki rynek miałby zastąpić amerykańskiego konsumenta ?
2. Stwierdził że świat nie potrzebuje amerykańskiego konsumenta.

Niestety, światu potrzebna jest amerykańska konsumpcja, tyle że już nie na kredyt :).

george

Data: 2009-05-26 19:31:30
Autor: Wwieslaw
No i po dolarze
george wrote:

[...]

Amerykanskich konsumentow zastapi, wypasiona na amerykanskich zleceniach, armia chinskich i indyjskich konsumentow.

Wieslaw

Data: 2009-05-26 19:35:33
Autor: george
No i po dolarze

"Wwieslaw" <user@op.pl> wrote in message news:gvh91r$4nh$1inews.gazeta.pl...
george wrote:

[...]

hmmm .. fajnie by było, ale nie to nie stanie sie tak prędko.
george

Data: 2009-05-26 13:41:43
Autor: Jeremiasz Kafelski
No i po dolarze
Baloo wrote:

"george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości

wczoraj tez go obśmiali, za bardzo chłopak wyprzedza :). Strasznie
niecierpliwy jest.

Jakoś dziwnie to jemu bardziej ufam, niż takiemu Bernankowi ;-)

Ja jakoś obu nie ufam. Ale Piotruś cytuje dużo ciekawsze dane. A Benek to tylko jakoś tak usmiecha sie jak nie przymierzając Tusk

Data: 2009-05-26 11:49:15
Autor: ab
No i po dolarze
Juz o tym pisalem. KAZDY wie ze dolar upadnie i ze zloto osiagnie mega maxy
(korelacja ujemna).

W takim razie KAZDY zakupi zloto i osiagnie mega zyski.

I bedzie sie zylo lepiej, wszystkim. A swistak siedzi i zawija.

Data: 2009-05-26 14:47:08
Autor: Jeremiasz Kafelski
No i po dolarze
 ab wrote:

[...]

 zainteresowales mnie i sprawdzilem ;) http://stooq.pl/q/?s=xauusd&c=10d&t=l&a=lg&b=0

Wyglada raczej na to, ze bedzie spadek. Natomiast dolar sie oslabia dosc mocno. Nadal zaufanie jest ogromne, ale sie oslabia. Ale skoro w ciagu 1/2 roku go oslabili to moze i go wzmocnia w ciagu 2 lat. Kto wie. Na razie jest nerwowo. Ja czekam i patrzę. Wyszedłem z giełdy. Odkupie jesli sadnie ponizej ostatniego dołka. Za duże nerwy.

Data: 2009-05-27 08:24:58
Autor: pablo
No i po dolarze

Użytkownik "Jeremiasz Kafelski" <jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj@jggjjj.pl> napisał w wiadomości news:gvgou5$s68$1nemesis.news.neostrada.pl...
zainteresowales mnie i sprawdzilem ;)
http://stooq.pl/q/?s=xauusd&c=10d&t=l&a=lg&b=0

Wyglada raczej na to, ze bedzie spadek.

Jaki spadek? Sprawdź co wyrysowało od marca 2008 r.
Po mojemu to odwrócona formacja głowy i ramion. A co mówi teoria na temat ? Imo złote czasy dla goldbugów.
pozdrawiam
pablo

Data: 2009-05-27 08:50:50
Autor: pablo
No i po dolarze
Potwierdzeniem jest wykres w CHF bo nastąpiło wyraźne przełamanie trendu spadkowego.

pozdrawiam

Data: 2009-05-27 09:36:17
Autor: Jeremiasz Kafelski
No i po dolarze
pablo wrote:

Potwierdzeniem jest wykres w CHF bo nastąpiło wyraźne przełamanie
trendu
spadkowego.

znów nie rozumiem chodzi Ci o to?
http://stooq.pl/q/?s=chfpln&c=3m&t=l&a=lg&b=0
czy o chf usd?
http://stooq.pl/q/?s=chfusd&c=1y&t=l&a=lg&b=0
Tez nie ma przełamania. Nie bardzo rozumiem co widzisz na wykresach?

Dla mnie mamy umocnienie złotówki i raczej spadek lub słabośc byków. To samo dotyczy CHF (zresztą to jedna waluta, patrzeć trzeba szeroko)

Data: 2009-05-27 14:39:29
Autor: pablo
No i po dolarze

Użytkownik "Jeremiasz Kafelski" <jjjjjjjjjjjjjjjjjjjj@jggjjj.pl> napisał w wiadomości news:gvir39$ou5$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Nie o to. Odniosłem się do linka z twojego poprzedniego posta, który dotyczy złota. W moich dwóch postach pisałem o złocie w $ i CHF

pozdrawiam

No i po dolarze