No i po drogach

Data: 2015-12-10 23:01:01
Autor: Endriu
No i po drogach

< http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19326348,adamczyk-wciaz-analizujemy-program-budowy-drog.html>

Masti kto czyta wybi贸rcz膮 ten sam sobie szkodzi .....

Endriu

Data: 2015-12-10 22:00:56
Autor: masti
No i po drogach
Endriu wrote:

< http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,19326348,adamczyk-wciaz-analizujemy-program-budowy-drog.html>

Masti kto czyta wybi贸rcz膮 ten sam sobie szkodzi .....

bardzo merytoryczne.

i wywal w ko艅cu ten HTML

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋. To grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2015-12-10 23:25:32
Autor: Endriu
No i po drogach

i wywal w ko艅cu ten HTML

Nie. Lubie html i nie chce mi si臋 przekleja膰 do przegl膮darki tych adres贸w www, 偶eby sobie na nie popatrze膰. To co proponujecie jest niepraktyczne. Czytanie wybi贸rczej czyli 偶ydowskiej gazety dla polak贸w w perspektywie d艂ugoterminowej te偶 jest szkodliwe. Masti masz pejsy i jeste艣 obrzezany, 偶e czystasz t膮 偶ydo-komunistyczno-maso艅sk膮 propagand臋 ?.

Endiu

Data: 2015-12-10 22:47:02
Autor: masti
No i po drogach
Endriu wrote:

i wywal w ko艅cu ten HTML

Nie. Lubie html i nie chce mi si臋 przekleja膰 do przegl膮darki tych adres贸w www, 偶eby sobie na nie popatrze膰. To co proponujecie jest niepraktyczne.

to pisz sobie na kolorwych forach

Czytanie wybi贸rczej czyli 偶ydowskiej gazety dla polak贸w w perspektywie d艂ugoterminowej te偶 jest szkodliwe. Masti masz pejsy i jeste艣 obrzezany, 偶e czystasz t膮 偶ydo-komunistyczno-maso艅sk膮 propagand臋 ?.

zabawny jeste艣 w tych pr贸bach obra偶ania.

Data: 2015-12-11 00:28:34
Autor: Endriu
No i po drogach

to pisz sobie na kolorwych forach

Zale偶y mi na szybkim dost臋pie do link贸w. Bez sensu jest to wkleja膰 do przegl膮darki. Masti, Romku jeste艣cie archaiczni.

Czytanie wybi贸rczej czyli 偶ydowskiej gazety dla polak贸w w perspektywie
d艂ugoterminowej te偶 jest szkodliwe. Masti masz pejsy i jeste艣 obrzezany, 偶e
czystasz t膮 偶ydo-komunistyczno-maso艅sk膮 propagand臋 ?.

Powt贸rz臋 jeszcze raz. W d艂u偶szej perspektywie s艂uchanie Adama Michnika jest szkodliwe i kto go s艂ucha sam sobie szkodzi. Mam nadzieje, 偶e zdajesz sobie spraw臋 z tego kim by艂 tato Adama Michnika i jak膮 rol臋 w historii Polski odegra艂 przyrodni brat Adama ?.

Endriu

Data: 2015-12-10 23:32:59
Autor: masti
No i po drogach
Endriu wrote:

[...]

jak wida膰 Tobie zaszkodzi艂o.

Data: 2015-12-11 09:20:00
Autor: TM
No i po drogach
W dniu 2015-12-11 o 00:28, Endriu pisze:

[...]

-- Pozdrawiam
Endriu
Wzorcu pislamisty, nie mo偶esz zaj膮膰 si臋 swoj膮 rodzin膮?

Data: 2015-12-11 10:09:39
Autor: Endriu
No i po drogach

Wzorcu pislamisty, nie mo偶esz zaj膮膰 si臋 swoj膮 rodzin膮?

Kolego jestem konserwatywnym libera艂em, i nie lubi臋 za bardzo PiS. Od 1992 (nocna zmiana) g艂osuje na Korwina i przegrywam konsekwentnie wszystkie wybory domagaj膮c si臋 przy tym ustalenia zakazu deficytu bud偶etowego. Ale jako, 偶e jestem w mniejszo艣ci i spo艂ecze艅stwo nie chce popiera膰 postulat贸w mojego 艣rodowiska politycznego:

Na wag臋 z艂ota...

[...] W 1992 roku pose艂 Janusz Korwin-Mikke proponowa艂, by zapisa膰 w konstytucji zakaz uchwalania bud偶etu z deficytem, a ka偶d膮 pr贸b臋 obej艣cia tego zakazu kara膰 jako kradzie偶 szczeg贸lnie zuchwa艂膮. [...].

..... to wol臋 ju偶, 偶eby zad艂u偶ali mnie u lichwiarskiej mi臋dzynarod贸wki socjali艣ci pobo偶ni z PiS....:

Pierwszy deal PiS-u z banksterami
http://nikander.neon24.pl/post/127974,pierwszy-deal-pis-u-z-banksterami

鈥瀃...] Sejm zmieni艂 regu艂臋 wydatkow膮. Znajduj膮cy si臋 w niej wska藕nik inflacji (CPI), wraz z korekt膮 b艂臋d贸w jej prognoz, zostanie zast膮piony tzw. sztywnym celem inflacyjnym NBP w wysoko艣ci 2,5 proc. Za nowel膮 g艂osowa艂o 232 pos艂贸w, przede wszystkim z PiS, przeciw by艂o 206 pos艂贸w z klub贸w opozycyjnych, trzech si臋 wstrzyma艂o [...]鈥 ...... ni偶 popieraj膮cy pedalstwo, zboczenia, homopropagand臋, kolorow膮 t臋cze LGBT na Placu Zbawiciela i zwalczaj膮cze ko艣ci贸艂 艣rodowisko skupione wok贸艂 gazety wybi贸rczej czyli pos艂贸w PO oraz NowoczesnejPL wraz z Palkociarni膮.

Endriu

Data: 2015-12-11 10:46:27
Autor: re
No i po drogach

U偶ytkownik "masti"

[...]

-- -
Co ma wsp贸lnego kolorowanie z odno艣nikami ?

Data: 2015-12-11 11:00:24
Autor: Alf/red/
No i po drogach
W dniu 11.12.2015 o 10:46, re pisze:
Co ma wsp贸lnego kolorowanie z odno艣nikami ?

A co ma wsp贸lnego ca艂y post w html z odno艣nikami? Ja czytam i pisz臋 w puretext, a odno艣niki s膮 klikalne.

--
Alf/red/

Data: 2015-12-11 18:44:37
Autor: re
No i po drogach

U偶ytkownik "Alf/red/"

Co ma wsp贸lnego kolorowanie z odno艣nikami ?

A co ma wsp贸lnego ca艂y post w html z odno艣nikami?
-- -
To, 偶e HTML jest w艂a艣ciwym sposobem na oznaczanie odno艣nik贸w.

Ja czytam i pisz臋 w
puretext, a odno艣niki s膮 klikalne.
-- -
I co z tego ?

Data: 2015-12-11 09:50:01
Autor: robot
No i po drogach
W dniu 2015-12-10 o 23:25, Endriu pisze:

i wywal w ko艅cu ten HTML

Nie. Lubie html

No to   WYPIERDALAJ

Endiu

Data: 2015-12-11 10:11:16
Autor: Endriu
No i po drogach
Nie. Lubie html

No to   WYPIERDALAJ

Nast臋pny idiota.....

Endriu

Data: 2015-12-11 10:31:12
Autor: radekp@konto.pl
No i po drogach
Thu, 10 Dec 2015 23:25:32 +0100, w <n4cu51$mm3$1@usenet.news.interia.pl>,
"Endriu" <ppp@interia.pl> napisa(-a):

> i wywal w ko馽u ten HTML

Nie. Lubie html i nie chce mi si przekleja do przegl眃arki tych adres體 www, 縠by sobie na nie popatrze.

Jest takie s硂wo na g, co nas obchodzi twoje niechcenie.
Masz netykiet i masz si do niej stosowa.

Czytanie wybi髍czej czyli 縴dowskiej gazety dla polak體 w perspektywie d硊goterminowej te jest szkodliwe. Masti masz pejsy i jeste obrzezany, 縠 czystasz t 縴do-komunistyczno-maso駍k propagand ?.

We jutro t czerwon...

Data: 2015-12-11 10:38:19
Autor: Endriu
No i po drogach
Jest takie s硂wo na g, co nas obchodzi twoje niechcenie.
Masz netykiet i masz si do niej stosowa.

Bedziesz si musia przyzwyczai. Netykieta jest niepraktyczna.

Endriu

Data: 2015-12-11 10:44:00
Autor: radekp@konto.pl
No i po drogach
Fri, 11 Dec 2015 10:38:19 +0100, w <n4e5ih$udl$1@usenet.news.interia.pl>,
"Endriu" <ppp@interia.pl> napisa(-a):

> Jest takie s硂wo na g, co nas obchodzi twoje niechcenie.
> Masz netykiet i masz si do niej stosowa.

Bedziesz si musia przyzwyczai. Netykieta jest niepraktyczna.

Nie b阣. Twoje zdanie na temat netykiety nie ma znaczenia.

Data: 2015-12-11 10:47:46
Autor: re
No i po drogach

U縴tkownik "Endriu"

Jest takie s硂wo na g, co nas obchodzi twoje niechcenie.
Masz netykiet i masz si do niej stosowa.

Bedziesz si musia przyzwyczai. Netykieta jest niepraktyczna.
-- -
To przede wszystkim tylko snobowanie si.

Data: 2015-12-11 10:46:58
Autor: Czes艂aw Wi艣niak
No i po drogach

[...]

Proponuje ola tego kretyna i przesta z nim dyskutowa, wrzuci do kf czy co tam jeszcze.

Data: 2015-12-11 10:50:12
Autor: Endriu
No i po drogach

Proponuje ola tego kretyna i przesta z nim dyskutowa, wrzuci do kf czy co tam jeszcze.

Nie da si mnie tak po prostu wrzuci do kf, bo zbyt ciekawie pisz. B阣ziesz musia si przyzwyczai.

Endriu

No i po drogach