No i po wszystkim :)

Data: 2009-05-30 18:56:42
Autor: castrol
No i po wszystkim :)
Chyba kolejka kazdemu mogla sie podobac. Do konca sytuacja zmieniala sie jak w kalejdoskopie i tylko mistrz byl znany, ale co za nim to bylo bardzo ciekawe :D

Lech we frajerski sposob stracil wicemistrzostwo, na ktore wskoczyla nedzna Legia. Rzutem na tasme Polonia wskakuje na miejsce pucharowe, degradujac ostatecznie Gornika Zabrze :D
Lechia latwo wygrywa w Gliwicach, co bylo do przewidzenia ;) No ale zagrali ambitnie i ekstraklasa sie im nalezala.
Wydawac by sie moglo, ze skazana juz na I lige Arka nic nie uratuje, a tu prosze - zwyciestwo i przy sprzyjajacych wynikach innych spotkan wskakuja na miejsce barazowe :D

No i najlepsze - spada Cracovia i wiadomo Gornik - za ich caly sezon chyba nikt nie mial watpliwosci ze sa najgorsi :)

Jacek Kustra

Data: 2009-05-30 17:02:06
Autor: smiglostopy
No i po wszystkim :)
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):
Lech we frajerski sposob stracil wicemistrzostwo, na ktore wskoczyla nedzna Legia.

ta nedzna legia stacila najmniej bramek w sezonie, ma krola strzelcow, a mistrzostwo przegrala w bezposrednim meczu z mistrzem polski.

Rzutem na tasme Polonia wskakuje na miejsce pucharowe,

no i pieknie.

degradujac ostatecznie Gornika Zabrze :D

szkoda ich.

Data: 2009-05-30 19:05:09
Autor: castrol
No i po wszystkim :)
smiglostopy pisze:

szkoda ich.

A tam szkoda. Caly sezon na to pracowali to maja czego chcieli. Ciesze sie ze Lechia pokazala charakter w Gliwicach, ale po takim meczu jak z Wisla to ekstraklasa sie im nalezala. Szkoda tylko ze przez patalacha Zielinskiego, musieli walczyc do samego konca.

Z awansu na pucharowe miejsce Polonii tez sie ciesze, uwazam, ze druzyna tez na to zasluguje.

Mam nadzieje, ze Wisla, Legia, Lech i Polonia kupia jakis grajkow przyzwoitych i bedzie co ogladac w LM i LE

Jacek Kustra

Data: 2009-05-30 17:12:46
Autor: smiglostopy
No i po wszystkim :)
smiglostopy pisze:

> szkoda ich.

A tam szkoda.

chodzi mi o "marke", a nie aktualny sklad. mam nadzieje, ze sponsor sie nie zdeprymuje;)

Mam nadzieje, ze Wisla, Legia, Lech i Polonia kupia jakis grajkow przyzwoitych i bedzie co ogladac w LM i LE

mam nadzieje, ze legii uda sie sciagnac kilku mlodych chlopakow z mysla o tytule mistrza polski na nowym stadionie. nie licze na wzmocnienia szykowane specjalnie na puchary. --

Data: 2009-05-30 20:22:01
Autor: pit
No i po wszystkim :)

Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvroqe$c8v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ta legia, to wogóle jakiś cud że jest w pierwszej 8 , z taką parszywą grą powinna zamykać tabele.

Data: 2009-05-30 20:25:32
Autor: ISS
No i po wszystkim :)
ta nedzna legia stacila najmniej bramek w sezonie, ma krola strzelcow, a
mistrzostwo przegrala w bezposrednim meczu z mistrzem polski.
=====

to ,ze stracila najmniej bramek nie oznacza, ze grala najladniej. Z calej trojki do konca walczacych o mistrzostwo byla bez watpienia najbardziej toporna ekipa, o czym tu juz niejednokrotnie rozmawialismy i co zauwazyli nie tylko forumowicze ale takze profesjonalisci w gazetach.

ISS

Data: 2009-05-30 19:10:37
Autor: yamma
No i po wszystkim :)
castrol wrote:
Chyba kolejka kazdemu mogla sie podobac. Do konca sytuacja zmieniala
sie jak w kalejdoskopie i tylko mistrz byl znany, ale co za nim to
bylo bardzo ciekawe :D

Ale trzeba uczciwie powiedzieć, że w przekroju całego sezonu Wisła na tego mistrza zasłużyła najbardziej ze wszystkich. Prezentowała najbardziej dojrzałą piłkę w odróżnieniu od Legii i Lecha, które dobre mecze przeplatały meczami na poziomie juniorskim. Moje gratulacje!
Jestem tylko ciekaw tego co się będzie działo na Bułgarskiej i Łazienkowskiej. Lech już się Franza pozbył, natomiast wszyscy czekają co zrobi Walter. Urban w jednym z ostatnich wywiadów stwierdził, że dymisja mu nie grozi. Wygląda na to, że kozłem ofiarnym zostanie Trzeciak.
yamma

Data: 2009-05-30 20:32:58
Autor: pit
No i po wszystkim :)

[...]

A jaki to dory mecz rozegrała Legia??? Wszystkie te ich bramki to jakieś fuksy, odbitki od murzyna, swojaki... itp. Żenada

Data: 2009-05-31 23:40:21
Autor: Cavallino
No i po wszystkim :)
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:gvrpbi$flc$1inews.gazeta.pl...
castrol wrote:
[...]

W sensie że najmniej spartaczyła - tak.
Ale pokazała równie niedużo tym razem.

Prezentowała najbardziej dojrzałą piłkę w odróżnieniu od Legii i Lecha, które dobre mecze przeplatały meczami na poziomie juniorskim. Moje gratulacje!

Się przyłączam.

Data: 2009-05-30 20:03:49
Autor: gasper
No i po wszystkim :)
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a216553$1news.home.net.pl...
Lech we frajerski sposob stracil wicemistrzostwo, na ktore wskoczyla nedzna Legia.

widać było, że nie chcą strzelić a to co strzelili to nie powinno być uznane

Data: 2009-05-30 20:26:05
Autor: castrol
No i po wszystkim :)
gasper pisze:

widać było, że nie chcą strzelić a to co strzelili to nie powinno być uznane

Wlasnie o tym pisze. Lech nie chcial wygrac i nie wygral, a slabiutka Cracovia nawet z tej pomocy skorzystac nie potrafila. I bardzo dobrze, ze takie ukladziki sie koncza tak jak sie pokonczyly.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-30 20:31:29
Autor: ISS
No i po wszystkim :)

Wlasnie o tym pisze. Lech nie chcial wygrac i nie wygral, a slabiutka
Cracovia nawet z tej pomocy skorzystac nie potrafila. I bardzo dobrze, ze takie ukladziki sie koncza tak jak sie pokonczyly.
=========

w kazdym badz razie kolejka skonczyla sie w dwoch wypadkach tak jak miala sie skonczyc:

1) Lech wszelkimi sposobami nie chcial skrzywdzic dennej Cracovii, niewiele brakowalo do "sensacyjnego zwyciestwa" gosci.... wiadomo

2) Wisla bez wiekszego problemu poradzila sobie z zaprzyjaznionym Slaskiem - wiadomo - ktos kto obstawial inny wynik mial swietne poczucie humoru :)

ISS

Data: 2009-05-30 20:48:16
Autor: Mark
No i po wszystkim :)
Dnia Sat, 30 May 2009 20:31:29 +0200, ISS napisał(a):

2) Wisla bez wiekszego problemu poradzila sobie z zaprzyjaznionym Slaskiem - wiadomo - ktos kto obstawial inny wynik mial swietne poczucie humoru :)

No wiesz. Dwie poprzeczki i slupek - niewiele braklo Slaskowi :)

--
Mark

Data: 2009-05-30 20:49:32
Autor: ISS
No i po wszystkim :)

Użytkownik "Mark" <x@op.pl> napisał w wiadomości news:1xl80hpitmtww$.dlgsmok.wot...
[...]

====

no ok, ok :) "Na szczescie nie trafili", wiec plan B nie byl (chyba) uruchamiany, natomaist b.powazne zastrzezenia mam do "czystej" gry Lecha. :/

ISS

Data: 2009-05-30 21:06:58
Autor: castrol
No i po wszystkim :)
ISS pisze:

no ok, ok :) "Na szczescie nie trafili", wiec plan B nie byl (chyba) uruchamiany, natomaist b.powazne zastrzezenia mam do "czystej" gry Lecha. :/

A o czym tu gadac? Lechowi zalezalo aby Cracovia wygrala, tylko te lajzy nawet tego nie potrafily zrobic :D I dobrze, obie druzyny poniosly jakas kare :D

Jacek Kustra

Data: 2009-05-31 23:42:06
Autor: Cavallino
No i po wszystkim :)
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a2183db$1news.home.net.pl...
ISS pisze:

[...]

No a o czym ja mówiłem od tygodnia?
Liga skończyła się tydzień temu tak naprawdę (przynajmniej jeśli chodzi o czołówkę).

Data: 2009-06-01 10:22:53
Autor: ISS
No i po wszystkim :)
No a o czym ja mówiłem od tygodnia?
Liga skończyła się tydzień temu tak naprawdę (przynajmniej jeśli chodzi o czołówkę).
=====

z tego co patrze na posty to akurat ja zaczalem prorokowac podkladke Lecha i Slaska, zreszta to mogl przewidziec kazdy.

ISS

Data: 2009-06-01 10:27:40
Autor: tees
No i po wszystkim :)

Użytkownik "ISS" <iss@aaa.pl> napisał w wiadomości news:h00350$1m7h$1news2.ipartners.pl...

z tego co patrze na posty to akurat ja zaczalem prorokowac podkladke Lecha i Slaska, zreszta to mogl przewidziec kazdy.

Nie oglądałem meczu Lecha - ale podkładka 2-2, czyli spadnięcie na 3 miejsce i jednoczesne spuszczenie Cracovii jakoś cały czas mi się słabo widzi.
Choć fakt faktem - obstawiałem wysokie zwycięstwo Kolejorza - i tu się pomyliłem.

pzdrw
tees

Data: 2009-06-01 11:04:37
Autor: ISS
No i po wszystkim :)
[...]

===========

no ja mialem nieszczescie sledzic ten mecz (zreszta wiekszosc poprzez Multilige+) i zbyt wyraznie bylo widac, ze Lechowi nie chce sie juz walczyc o mistrza a przy okazji robic krzywdy Cracovii.
Teraz poniosa zas konsekwencje swego czynu, bo wg rozpiski Ligi Europejskiej - rozpoczna rozgrywki - nie jak Legia - od rundy 3, ale juz od rundy 2. Kibice moga sie lubic, ale takie przyjacielskie ukladziki na boisku naprawde sa irytujace. W sumie gdyby tez nie te poprzeczki Slaska - moglbym smialo wystartowac tutaj z kolejna teoria spiskowa, na szczescie Wisle tak czy siak ten tytul sie nalezal, gorzej gdyby zdobyla go Legia, ktora przez sezon grala wspaniale usypiajacy football.

ISS

Data: 2009-06-01 11:06:18
Autor: Cavallino
No i po wszystkim :)
Użytkownik "ISS" <iss@aaa.pl> napisał w wiadomości news:

Teraz poniosa zas konsekwencje swego czynu, bo wg rozpiski Ligi Europejskiej - rozpoczna rozgrywki - nie jak Legia - od rundy 3, ale juz od rundy 2.

Bzdura.
Zdobywca PP rozpoczyna najpóźniej.

Data: 2009-06-01 13:16:07
Autor: ISS
No i po wszystkim :)
Bzdura.
Zdobywca PP rozpoczyna najpóźniej.
========

no to tym bardziej widac juz czemu odpuscili......

ISS

Data: 2009-06-01 13:23:58
Autor: Cavallino
No i po wszystkim :)
Użytkownik "ISS" <iss@aaa.pl> napisał w wiadomości news:h00d9r$1qov$1news2.ipartners.pl...
Bzdura.
Zdobywca PP rozpoczyna najpóźniej.
========

no to tym bardziej widac juz czemu odpuscili......

To akurat nie miało związku, zdecydowało o tym zdobycie Pucharu, II miejsce nic by nie zmieniło.

Data: 2009-06-01 13:34:37
Autor: ISS
No i po wszystkim :)
no to tym bardziej widac juz czemu odpuscili......

To akurat nie miało związku, zdecydowało o tym zdobycie Pucharu, II miejsce nic by nie zmieniło.
====

no wiec o tym pisze przeciez.....

Zdobyli puchar, wiec odpuscili mecz z Cracovia, skoro PP gwarantuje im start od 3 rundy...

ISS

Data: 2009-06-01 13:38:18
Autor: Cavallino
No i po wszystkim :)
Użytkownik "ISS" <iss@aaa.pl> napisał w wiadomości news:h00eci$1r9n$1news2.ipartners.pl...
[...]

Gdyby odpuścili, to by przegrali.
IMO po prostu byli za słabi żeby wygrać na luzie, bo to że się jakoś specjalnie nie sprężali jest jasne (i było od tygodnia).

Data: 2009-06-01 11:14:43
Autor: tees
No i po wszystkim :)

Użytkownik "ISS" <iss@aaa.pl> napisał w wiadomości news:h005ja$1na5$1news2.ipartners.pl...

no ja mialem nieszczescie sledzic ten mecz (zreszta wiekszosc poprzez Multilige+) i zbyt wyraznie bylo widac, ze Lechowi nie chce sie juz walczyc o mistrza a przy okazji robic krzywdy Cracovii.

I dlatego dwa razy wychodzili na prowadzenie (a okazji było z tego co widziałem w skrócie znacznie więcej)? I dlatego mecz się skończył wynikiem, który zepchnął Cracovię ligę niżej?
Chyba że ktoś liczy na to, że ŁKS jednak spadnie za licencję - dość wątpliwe.

pzdrw
tees

Data: 2009-06-01 14:14:05
Autor: maciej
No i po wszystkim :)
tees napisał:

I dlatego dwa razy wychodzili na prowadzenie (a okazji było z tego co widziałem w skrócie znacznie więcej)? I dlatego mecz się skończył wynikiem, który zepchnął Cracovię ligę niżej?

Podłożyli się i chuj, fakty się nie liczš, wynik się nie liczy, on wie, ze się podłożyli, bo do tego malutkiego móżdżku nie dociera, że mogliby się nie podłożyć i zburzyć jego całe wyobrażenie o œwiecie :/

Kurwa, czekam jeszcze na debila, który napisze, że goœć z Arki był kupiony i celowo wyłożył piłkę komus tam z Odry.

Staszek Lem to powinien nobla dostać za "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na œwiecie jest tylu idiotów."

Data: 2009-06-01 15:43:28
Autor: ISS
No i po wszystkim :)
hej, zakapturzony szczeniaku, znowu mama dopuscila Cie na minute do kompa i masz okazje do swego jazgotu? Nie potrafisz dysktuowac - to przynajmniej nie szczekaj i nie zasmiecaj grupy swoja nierozgarnieta postacia. Pisalismy juz wielokrotnie dziecko, ze klocki Duplo masz obok w pokoju, nie w tym gdzie jest komp. Pojdz, posprzataj i nie badz wiekszym niedorozwojem niz jestes.

ISS

Data: 2009-06-01 16:25:01
Autor: maciej
No i po wszystkim :)
ISS napisał:
Nie potrafisz dysktuowac

Z wariatem, który wbrew wbrew wynikowi na boisku twierdzi, że drużna, która nie oddała potrzebujšcemu punktów się podłożyła?
Nie, jak ktoœ na czarne mówi białe to ja to nazywam po imieniu - idiota, a nie dyskutuję z nim, bo o czym?

Data: 2009-06-01 16:54:46
Autor: ISS
No i po wszystkim :)
Z wariatem, który wbrew wbrew wynikowi na boisku twierdzi, że drużna, która nie oddała potrzebujšcemu punktów się podłożyła?
====

To, ze tak twierdze i ze nie jest to po Twojej wielmoznej mysli nie oznacza, ze zaraz musisz siegac do rynsztoka, co robisz od zawsze
wzgledem wszystkich. Naucz sie wkoncu kultury, powtarzalismy Ci to pare razy.

====

Nie, jak ktoœ na czarne mówi białe to ja to nazywam po imieniu - idiota, a nie dyskutuję z nim, bo o czym?
====

Z Toba glabie rzeczywiscie nie da sie o niczym dyskutowac ...bo jak ?

ISS

Data: 2009-06-01 17:00:32
Autor: maciej
No i po wszystkim :)
ISS napisał:

To, ze tak twierdze

Tworki jak nic.

i ze nie jest to po Twojej wielmoznej mysli

Myœli? Jakiej myœli, na pewno nic takiego u kogoœ kto wbrew faktom wypisuje idiotyzmy się nie zalęgło.

Data: 2009-06-01 19:04:26
Autor: ISS
No i po wszystkim :)

Myœli? Jakiej myœli, na pewno nic takiego u kogoœ kto wbrew faktom wypisuje idiotyzmy się nie zalęgło.
-- -- --

naucz sie czytac, potem kultury i wtedy byc moze dojrzejesz aby zrozumiec tekst i normalnie, jak zdrowy czlowiek, na niego odpowiedziec.

ISS

Data: 2009-06-01 11:39:34
Autor: yamma
No i po wszystkim :)
ISS wrote:

[...]

Po pierwsze Legia zacznie rozgrywki od II rundy a po drugie Lech gra w EuroLidze jako zdobywca PP, więc zaczyna rozgrywki od III rundy. Polonia z kolei rozpocznie najwcześniej, bo od I rundy.
yamma

Data: 2009-06-01 13:09:05
Autor: ISS
No i po wszystkim :)
[...]

a tak, sorry

ISS

Data: 2009-06-01 19:38:33
Autor: UGI
No i po wszystkim :)

Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Nie oglądałem meczu Lecha - ale podkładka 2-2, czyli spadnięcie na 3 miejsce i jednoczesne spuszczenie Cracovii jakoś cały czas mi się słabo widzi.

Nawet w studiu C+ mowili ze jak Wisla strzelila to Lech i Cracovia jakby zamienili sie koszulkami :)

Data: 2009-06-01 20:20:52
Autor: castrol
No i po wszystkim :)
UGI pisze:

Nawet w studiu C+ mowili ze jak Wisla strzelila to Lech i Cracovia jakby zamienili sie koszulkami :)

Bo tak wlasnie bylo, a ze nieudolnosc tych pseudokopaczy z Cracovii byla tak ogromna, ze nawet z pomoca Lecha nie udalo im sie zdobyc 3 pkt to juz zupelnie inna historia :D

Jacek Kustra

Data: 2009-05-30 22:27:24
Autor: bodyn
No i po wszystkim :)
ISS pisze:
[...]

Dziwne bylo to ze Cracovia na 2:2 strzelila zaraz po bramce na 2:0 w Krakowie
2) Wisla bez wiekszego problemu poradzila sobie z zaprzyjaznionym Slaskiem - wiadomo - ktos kto obstawial inny wynik mial swietne poczucie humoru :)
Slask mial dwie poprzeczki slupek. Zepsuli by mi miesiac caly:)

Data: 2009-05-30 23:42:44
Autor: bodyn
No i po wszystkim :)
castrol pisze:
gasper pisze:

[...]

Obie bramki dla Lecha ze spalonego. To juz 3 pod rzad:)

Data: 2009-05-30 21:13:07
Autor: stebi
No i po wszystkim :)
Ja się dziwię, że takie mecze jak Jagiellonia-GKS i Piast-Lechia były u buków.
Co do straconego mistrzostwa przez Lecha, to sami sobie jesteśmy winni. Widać było od kilku kolejek, że jakoś nie chciało im się wygrywać, pytanie tylko czemu? Może część piłkarzy liczy na to, że jak nie ma LM, to będą mogli odejść?

pozdr.
stebi

Data: 2009-05-30 21:45:06
Autor: tees
No i po wszystkim :)
castrol pisze:
Chyba kolejka kazdemu mogla sie podobac.

Szczególnie podoba się kibicom Cracovii, których wy**** w koncertowy sposób ;)
Nie będę udawał, że jakoś bardzo mi ich żal - bo ani mnie to martwi ani   cieszy, ale fakt faktem.

Lech we frajerski sposob stracil wicemistrzostwo, na ktore wskoczyla nedzna Legia. Rzutem na tasme Polonia wskakuje na miejsce pucharowe, degradujac ostatecznie Gornika Zabrze :D

Miejsce Legii pokazuje jak cienka jest ta liga w tym roku. Żeby nie było - miejsce Wisły pokazuje to samo (tyle wpadek i tak wywalczony tytuł to kuriozum jakieś).

Lechia latwo wygrywa w Gliwicach, co bylo do przewidzenia ;) No ale zagrali ambitnie i ekstraklasa sie im nalezala.

Runął mit o solidarności śląskich klubów - kibice Piasta z tego co przekazał mi znajomy obecny na meczu - dość zadowoleni z rozstrzygniecia i pogrążenia Górnika (którego akurat moi naprawdę żal)

Wydawac by sie moglo, ze skazana juz na I lige Arka nic nie uratuje, a tu prosze - zwyciestwo i przy sprzyjajacych wynikach innych spotkan wskakuja na miejsce barazowe :D

Kolejne kuriozum w naszej lidze - jedno zwycięstwo w rundzie dało miejsce barażowe.

pzdrw
tees

Data: 2009-05-30 23:20:07
Autor: Smok Eustachy
No i po wszystkim :)
tees pisze:
castrol pisze:
Chyba kolejka kazdemu mogla sie podobac.

Szczególnie podoba się kibicom Cracovii, których wy**** w koncertowy sposób ;)
Nie będę udawał, że jakoś bardzo mi ich żal - bo ani mnie to martwi ani  cieszy, ale fakt faktem.
  A ŁKS dostanie licencję czy nie dostanie?

Data: 2009-05-30 23:34:40
Autor: castrol
No i po wszystkim :)
Smok Eustachy pisze:

  A ŁKS dostanie licencję czy nie dostanie?

Glupie pytania, oczywiscie ze dostanie. Czy jakis klub kiedykolwiek nie dostal? :D

Jacek Kustra

Data: 2009-05-30 23:58:22
Autor: Smok Eustachy
No i po wszystkim :)
castrol pisze:
Smok Eustachy pisze:

  A ŁKS dostanie licencję czy nie dostanie?

Glupie pytania, oczywiscie ze dostanie. Czy jakis klub kiedykolwiek nie dostal? :D

Kurna moze nie dostać i wtedy Craxa do baraży czy więcej zespołów zlatuje?

Data: 2009-05-31 00:04:14
Autor: castrol
No i po wszystkim :)
Smok Eustachy pisze:

Kurna moze nie dostać i wtedy Craxa do baraży czy więcej zespołów zlatuje?

Jak nie dostanie to LKS laduje na ostatnim miejscu, i Cracovia bedzie miec baraze, a Arka zostaje w lidze. Ale nie oszukujmy sie. LKS sie odwolal i beda sprawe ich licencji rozpatrywac ponownie. Zgadnij z jakim skutkiem.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-31 08:52:12
Autor: Citizen Cain
No i po wszystkim :)

Użytkownik "tees"

Kolejne kuriozum w naszej lidze - jedno zwycięstwo w rundzie dało miejsce barażowe.

No bo liczą się wyniki z dwóch rund.

CC

Data: 2009-05-30 21:56:36
Autor: UGI
No i po wszystkim :)

Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości

No i najlepsze - spada Cracovia i wiadomo Gornik - za ich caly sezon chyba nikt nie mial watpliwosci ze sa najgorsi :)

A ja wciaz mam wrazenie ze Arka zaliczyla gorsza runde wiosenna niz Gornik jesienna. Ale moze to tylko wrazenie.

Data: 2009-05-30 22:15:55
Autor: AJK
No i po wszystkim :)
30-05-2009  o godz. 19:26 UGI napisał:

[...]

Nie wrażenie.
Górnik 5-5-5 - bramki - 13:12
Arka - 2-5-8 - bramki - 12:23

Arka przypomniała mi dawną, dawną walkę legendarnego Teofilo Stevensona,
jedną z jego ostatnich. Walczył w finale jakiejś imprezy z Rosjaninem,
który w półfinale odniósł powazną kontuzję łuku brwiowego i było wiadomo,
ze jeden celny cios w ten łuk - i dobranoc, sędzia kończy finał z powodu
niezdolności itd. Stevenson nawet nie spróbował walczyć - stał przez dwie
i pół rundy przy linach, brał baty od ambitnego Ruska i czekał. W drugiej
minucie trzeciej rundy machnął ręką po raz pierwszy  w walce, trafił w
łuk brwiowy Rosjanina, rozkwasił go i było po walce.
No to Arka miała tak właśnie w rundzie wiosennej.
Z tym, że Rosjanin (w tym przypadku z Wodzisławia) sam sobie rozwalił łuk
brwiowy :-)

--
AJK

Data: 2009-05-30 22:19:54
Autor: UGI
No i po wszystkim :)

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości

Nie wrażenie.
Górnik 5-5-5 - bramki - 13:12
Arka - 2-5-8 - bramki - 12:23

Ale mi chodzilo o runde JESIENNA Górnika.

Data: 2009-05-30 22:59:44
Autor: AJK
No i po wszystkim :)
30-05-2009  o godz. 19:49 UGI napisał(a):

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości

Nie wrażenie.
Górnik 5-5-5 - bramki - 13:12
Arka - 2-5-8 - bramki - 12:23

Ale mi chodzilo o runde JESIENNA Górnika.

Aha. To Górnik miał gorszą: 2-3-10 - bramki - 7:21

--
AJK

Data: 2009-05-30 23:22:49
Autor: topek
No i po wszystkim :)
castrol pisze:
Chyba kolejka kazdemu mogla sie podobac. Do konca sytuacja zmieniala sie
cut
chyba nikt nie mial watpliwosci ze sa najgorsi :)

Mnie sie nie podobalo :-/
Znow gks w ostatniej chwli stracil szanse na cos. Z zaglebiem stracilismy MP w ostatniej kolejce.
Teraz szanse na puchary stracilismy w 89 minucie. Kurwa mac :-(

Dlaczego to innym sie zawsze fuksi. Dlaczego gks nie moze czegos "psim swedem" jak to moj pan od fizyki w ogolniaku mowil (do tej pory nie bardzo wiem co to znaczy ;) zdobyc. Grrrrrrrrrrrrrrr

--
topek-> jak zawsze pozdrawiający
<-- -napisane przez Kazika na poczatku lat 90-tych-- ->

Data: 2009-05-31 20:07:04
Autor: CGC
No i po wszystkim :)
Dnia Sat, 30 May 2009 23:22:49 +0200, topek napisał(a):

[...]

W ostatniej kolejce straciliście ostatnią szansę. Wystarczyło wcześniej
wygrać jeden z kilku głupio przegranych meczy z cieniasami i GKS miałby
historyczny sukces. Analogicznie Lech Poznań -- majstra przegrał nie tyle w dwóch ostatnich
meczach, co we wcześniejszych teoretycznie łatwiejszych, które trzeba było
wygrać, a nie udało się. To nie tenis ziemny, za wygraną z ostatnią drużyną
tabeli jest dokładnie tyle samo punktów co za wygraną z liderem. Każda drużyna, której zabrakło kilku punktów do majstra, powinna raczej
winić zgubione punkty z najsłabszymi przeciwnikami, nie z ostatnimi. --
Cezary G. Cerekwicki

Data: 2009-05-30 23:53:21
Autor: gasper
No i po wszystkim :)
[...]
z tą Cracovią to sie zagalopowałeś ....

Data: 2009-05-31 00:04:59
Autor: castrol
No i po wszystkim :)
gasper pisze:

z tą Cracovią to sie zagalopowałeś ....

Taa, ludzisz sie ze LKS licencji nie dostanie? Na chwile obecna spada Gornik i Cracovia i tak juz zostanie.

Jacek Kustra

Data: 2009-05-31 00:20:05
Autor: gasper
No i po wszystkim :)
Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości news:4a21ad95$1news.home.net.pl...
gasper pisze:

z tą Cracovią to sie zagalopowałeś ....

Taa, ludzisz sie ze LKS licencji nie dostanie? Na chwile obecna spada
podobno Lacie podpadli

Data: 2009-05-31 02:02:17
Autor: Danpe
No i po wszystkim :)
On Sat, 30 May 2009 18:56:42 +0200, castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl>
wrote:

No i najlepsze - spada Cracovia i wiadomo Gornik - za ich caly sezon chyba nikt nie mial watpliwosci ze sa najgorsi :)

Wrocilem z fety.
Bardzo mi sie podobalo, przyspiewka Sobola (chyba mu ktos z poleglej
podpadl), no i ten okrzyk "ojj co ja widze! Cracovia gra w pierwszej
lidze"!   w paru kamienicach okna sie pozamykaly ;)
No i Baszczu na gniezdzie i Blaszczykowski na D, milo bylo, a i
pozegnanie Baszcza i Zienia wypadlo sympatycznie, co nie zawsze tak
wygladalo.
Poza tym mnostwo spiewania o mistrzowskim tytule i Wisle, znow w
poniedzialek w pracy nie bede mogl mowic.
Fajnie sie ta ostatnia kolejka ulozyla, Lechia sie utrzymala, a
Cracovia i Ara leca, lepiej nie moglo byc.

PS ten gosc co wlazl na Adasia to sie chyba smierci nie boi, jedna
reka machal flaga, a druga gadal przez komorke ;o
--
pozdrawiam, danpe
gg:827748

Data: 2009-05-30 23:37:49
Autor: bodyn
No i po wszystkim :)
Danpe pisze:

PS ten gosc co wlazl na Adasia to sie chyba smierci nie boi, jedna
reka machal flaga, a druga gadal przez komorke ;o
Wszyscy zwrocili uwage na niego:)
odwazny kolo:)

Data: 2009-05-30 23:39:50
Autor: castrol
No i po wszystkim :)
Danpe pisze:

Fajnie sie ta ostatnia kolejka ulozyla, Lechia sie utrzymala, a
Cracovia i Ara leca, lepiej nie moglo byc.

Gdzie Arka leci?

Jacek Kustra

Data: 2009-05-31 02:10:21
Autor: Danpe
No i po wszystkim :)
On Sat, 30 May 2009 23:39:50 +0200, castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl>
wrote:

Danpe pisze:

Fajnie sie ta ostatnia kolejka ulozyla, Lechia sie utrzymala, a
Cracovia i Ara leca, lepiej nie moglo byc.

Gdzie Arka leci?

na baraze ;) --
pozdrawiam, danpe
gg:827748