No i po wszystkim :)

Data: 2009-05-30 17:02:06
Autor: smiglostopy
No i po wszystkim :)
castrol <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał(a):
Lech we frajerski sposob stracil wicemistrzostwo, na ktore wskoczyla nedzna Legia.

ta nedzna legia stacila najmniej bramek w sezonie, ma krola strzelcow, a mistrzostwo przegrala w bezposrednim meczu z mistrzem polski.

Rzutem na tasme Polonia wskakuje na miejsce pucharowe,

no i pieknie.

degradujac ostatecznie Gornika Zabrze :D

szkoda ich.

Data: 2009-05-30 19:05:09
Autor: castrol
No i po wszystkim :)
smiglostopy pisze:

szkoda ich.

A tam szkoda. Caly sezon na to pracowali to maja czego chcieli. Ciesze sie ze Lechia pokazala charakter w Gliwicach, ale po takim meczu jak z Wisla to ekstraklasa sie im nalezala. Szkoda tylko ze przez patalacha Zielinskiego, musieli walczyc do samego konca.

Z awansu na pucharowe miejsce Polonii tez sie ciesze, uwazam, ze druzyna tez na to zasluguje.

Mam nadzieje, ze Wisla, Legia, Lech i Polonia kupia jakis grajkow przyzwoitych i bedzie co ogladac w LM i LE

Jacek Kustra

Data: 2009-05-30 17:12:46
Autor: smiglostopy
No i po wszystkim :)
smiglostopy pisze:

> szkoda ich.

A tam szkoda.

chodzi mi o "marke", a nie aktualny sklad. mam nadzieje, ze sponsor sie nie zdeprymuje;)

Mam nadzieje, ze Wisla, Legia, Lech i Polonia kupia jakis grajkow przyzwoitych i bedzie co ogladac w LM i LE

mam nadzieje, ze legii uda sie sciagnac kilku mlodych chlopakow z mysla o tytule mistrza polski na nowym stadionie. nie licze na wzmocnienia szykowane specjalnie na puchary. --

Data: 2009-05-30 20:22:01
Autor: pit
No i po wszystkim :)

Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvroqe$c8v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ta legia, to wogóle jakiś cud że jest w pierwszej 8 , z taką parszywą grą powinna zamykać tabele.

Data: 2009-05-30 20:25:32
Autor: ISS
No i po wszystkim :)
ta nedzna legia stacila najmniej bramek w sezonie, ma krola strzelcow, a
mistrzostwo przegrala w bezposrednim meczu z mistrzem polski.
=====

to ,ze stracila najmniej bramek nie oznacza, ze grala najladniej. Z calej trojki do konca walczacych o mistrzostwo byla bez watpienia najbardziej toporna ekipa, o czym tu juz niejednokrotnie rozmawialismy i co zauwazyli nie tylko forumowicze ale takze profesjonalisci w gazetach.

ISS

No i po wszystkim :)