No i po wszystkim :)

Data: 2009-05-30 21:56:36
Autor: UGI
No i po wszystkim :)

Użytkownik "castrol" <jacek_01@wywalto.wp.pl> napisał w wiadomości

No i najlepsze - spada Cracovia i wiadomo Gornik - za ich caly sezon chyba nikt nie mial watpliwosci ze sa najgorsi :)

A ja wciaz mam wrazenie ze Arka zaliczyla gorsza runde wiosenna niz Gornik jesienna. Ale moze to tylko wrazenie.

Data: 2009-05-30 22:15:55
Autor: AJK
No i po wszystkim :)
30-05-2009  o godz. 19:26 UGI napisał:

[...]

Nie wrażenie.
Górnik 5-5-5 - bramki - 13:12
Arka - 2-5-8 - bramki - 12:23

Arka przypomniała mi dawną, dawną walkę legendarnego Teofilo Stevensona,
jedną z jego ostatnich. Walczył w finale jakiejś imprezy z Rosjaninem,
który w półfinale odniósł powazną kontuzję łuku brwiowego i było wiadomo,
ze jeden celny cios w ten łuk - i dobranoc, sędzia kończy finał z powodu
niezdolności itd. Stevenson nawet nie spróbował walczyć - stał przez dwie
i pół rundy przy linach, brał baty od ambitnego Ruska i czekał. W drugiej
minucie trzeciej rundy machnął ręką po raz pierwszy  w walce, trafił w
łuk brwiowy Rosjanina, rozkwasił go i było po walce.
No to Arka miała tak właśnie w rundzie wiosennej.
Z tym, że Rosjanin (w tym przypadku z Wodzisławia) sam sobie rozwalił łuk
brwiowy :-)

--
AJK

Data: 2009-05-30 22:19:54
Autor: UGI
No i po wszystkim :)

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości

Nie wrażenie.
Górnik 5-5-5 - bramki - 13:12
Arka - 2-5-8 - bramki - 12:23

Ale mi chodzilo o runde JESIENNA Górnika.

Data: 2009-05-30 22:59:44
Autor: AJK
No i po wszystkim :)
30-05-2009  o godz. 19:49 UGI napisał(a):

Użytkownik "AJK" <to-co-w-podpisie@post.pl> napisał w wiadomości

Nie wrażenie.
Górnik 5-5-5 - bramki - 13:12
Arka - 2-5-8 - bramki - 12:23

Ale mi chodzilo o runde JESIENNA Górnika.

Aha. To Górnik miał gorszą: 2-3-10 - bramki - 7:21

--
AJK

No i po wszystkim :)