No i po wyborach ;)

Data: 2010-07-04 20:30:00
Autor: zazolty
No i po wyborach ;)
No i chyba mamy po wyborach, ale jest właściwie o włos - może być jeszcze
różnie.
Ja tak na gorąco: uważam, że przemówienie Komorowskiego było dobre,
szczególnie podkreśliłbym fakt, że zwrócił się z podziękowaniami do
_WSZYSTKICH_ którzy poszli na wybory i w szczególności zwrócił się do tych,
którzy głosowali na Kaczyńskiego - że rozumie ich rozczarowanie, ale będzie
się starał się być dobrym prezydentem także dla nich.

Natomiast Kaczyński, niestety - zaczął od formalnego (jak sam podkreślił),
pogratulowania
przeciwnikowi, po czym przeszedł wprost do retoryki podziałowej -
wyodrębniając
i konsolidując grupę swoich zwolenników, mobilizując ich do dalszej 'walki'.

Smutne trochę to moim zdaniem.
I tym bardziej odetchnę z ulgą, jeśłi wynik się potwierdzi.BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:;Redart
FN:Redart żółciš stonowany
EMAIL;PREF;INTERNET:reda_rt@wytnij_.op.pl
REV:20100704T183000Z
END:VCARD

Data: 2010-07-04 11:39:20
Autor: DJ MC Donald Musk
No i po wyborach ;)
On 4 Lip, 20:30, "zazolty" <rear...@xxx.op.pl> wrote:
No i chyba mamy po wyborach, ale jest w�a�ciwie o w�os - mo�e by� jeszcze
r�nie.
Ja tak na gor�co: uwa�am, �e przem�wienie Komorowskiego by�o dobre,
szczeg�lnie podkre�li�bym fakt, �e zwr�ci� si� z podzi�kowaniami do
_WSZYSTKICH_ kt�rzy poszli na wybory i w szczeg�lno�ci zwr�ci� si� do tych,
kt�rzy g�osowali na Kaczy�skiego - �e rozumie ich rozczarowanie, ale b�dzie
si� stara� si� by� dobrym prezydentem tak�e dla nich.

Natomiast Kaczy�ski, niestety - zacz�� od formalnego (jak sam podkre�li�),
pogratulowania
przeciwnikowi, po czym przeszed� wprost do retoryki podzia�owej -
wyodr�bniaj�c
i konsoliduj�c grup� swoich zwolennik�w, mobilizuj�c ich do dalszej 'walki'.

Smutne trochďż˝ to moim zdaniem.
I tym bardziej odetchn� z ulg�, je��i wynik si� potwierdzi.

 Redart żółcią stonowany.vcf
< 1KWyświetlPobierz

Hitler tez mial niezle przemowienia a co dopiero Boebbels!

Data: 2010-07-04 20:32:47
Autor: raff
No i po wyborach ;)
W dniu 2010-07-04 20:30, zazolty pisze:
No i chyba mamy po wyborach, ale jest właściwie o włos - może być jeszcze
róşnie.
[...]

Nie sadze. To bedzie prezydent wszystkich ZeKow.

W pierdlach najbardziej pro-europejski elektorat.

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-04 20:39:36
Autor: u2
No i po wyborach ;)
W dniu 2010-07-04 20:32, raff pisze:
Nie sadze. To bedzie prezydent wszystkich ZeKow.

W pierdlach najbardziej pro-europejski elektorat.

W sumie naszym ZK daleko do luksusów dostępnych w pierdlach w UE :-E

Data: 2010-07-04 11:48:18
Autor: DJ MC Donald Musk
No i po wyborach ;)
On 4 Lip, 20:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-07-04 20:32, raff pisze:

> Nie sadze. To bedzie prezydent wszystkich ZeKow.

> W pierdlach najbardziej pro-europejski elektorat.

W sumie naszym ZK daleko do luksus w dost pnych w pierdlach w UE :-E

No to bedzie program Komoroskiego (jeszcze nie byl zaprezentowal
swojego programu bo nie mial czasu przeciez, zajety obsadzaniem
stanowisk znajomkami)

Data: 2010-07-04 21:07:58
Autor: u2
No i po wyborach ;)
W dniu 2010-07-04 20:48, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

I przejmowaniem dokumentacji na temat spalonych WSI z pałacu
prezydenckiego :-E

Data: 2010-07-04 21:09:30
Autor: Bogdan Idzikowski
No i po wyborach ;)

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:78ba755e-298a-487c-b291-b067902aab30i28g2000yqa.googlegroups.com...
On 4 Lip, 20:39, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

No to bedzie program Komoroskiego (jeszcze nie byl zaprezentowal
swojego programu bo nie mial czasu przeciez, zajety obsadzaniem

Chorys? Jaki program ma miec prezydent?

Data: 2010-07-04 20:50:06
Autor: awe
No i po wyborach ;)

Użytkownik "zazolty" <rearttt@xxx.op.pl> napisał w wiadomości news:i0qjv5$rsd$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -
komorowski to bedzie taka biesiadna prezydentura. poza tym sam mowil ze otwiera dzis malego szapana a dopiero jutro bedzie wszystko jasne.
w starciu walesa kwasniewski - wygral walesa potem okazalo sie ze jednak kwasniewski
awe

Data: 2010-07-04 20:54:47
Autor: zazolty
No i po wyborach ;)

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0ql12$vgc$1news.onet.pl...

[...]

Biesiadna prezydentura w tym momencie to nie jest najgorsza prezydentura.
I teraz platforma musi sięwziąć do roboty. Jak dalej będąsobie wymyślać
naginane wymówki, że im ktoś przeszkadza - to sam ich w następnych wyborach
kopnę w d. Aczkolwiek trzeba też rozumieć, że wszelkie zmiany mająswoją
bezwładność, szczególnie zmiany w państwie pokomunistycznym.

Data: 2010-07-04 21:07:34
Autor: awe
No i po wyborach ;)

Użytkownik "zazolty" <rearttt@xxx.op.pl> napisał w wiadomości news:i0qldj$164$1news.onet.pl...

[...]

jest taka mala zasada ze jak ci wymyslaja inwestora katarskiego a potem bobra katarskiego to nie masz co liczyc na fachowe rzady
awe

Data: 2010-07-04 21:14:11
Autor: zazolty
No i po wyborach ;)

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0qm1k$3at$1news.onet.pl...

jest taka mala zasada ze jak ci wymyslaja inwestora katarskiego a potem bobra katarskiego to nie masz co liczyc na fachowe rzady

To pociesz się, ze to w końcu nie komunizm, nie każmy rządowi załatwiać wszystkich
problemów. Czasami najlepsze co może zrobićrząd to jak najwięcej spraw 'wypuścić',
a zająć sietylko tym, co wymaga rzeczywiscie ingerencji państwa. PO, mająca
w sobie słowo 'obywatelska' i gdzieś tam w głębiach swych idei mająca
'społeczeństwo obywatelskie' - jest tu dobrym - choc nie idealnym - ogniwem
w całym łańcuchu dziejowym. Oni nie są tu na wieki ;)

Data: 2010-07-04 21:23:32
Autor: awe
No i po wyborach ;)

Użytkownik "zazolty" <rearttt@xxx.op.pl> napisał w wiadomości news:i0qmi0$59g$1news.onet.pl...

[...]

PO to banda cudakow zalozona przez sluzby tak Samoobrona. To nie sa ludzie zdolni do rzadzenia. Mieli chronic interesy ukladu i wywiazuja sie z tego zadania swietnie. Niestety kosztem spoleczentwa. Jakos w innyuch krajach potrafia dbac o narodowe interesy a  u nas mam wrazenie ze jak przytupmnie Putin czy Anglea to oni jak te kundelki lataja kolo nich. Jednym slowem pytanie czy oni sa autonomiczni. Czy sa na nich jakies papiery w Rosji i w Niemczech?
awe

Data: 2010-07-04 21:25:36
Autor: zazolty
No i po wyborach ;)

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0qmvb$6of$1news.onet.pl...

-- -- -- -- -- -
[...]

Znaczy się, liczy się tylko jak tupią poważni sekretarze stanu w USA ?
Jesteśmy częścią UE. Nie USA. Czas ieprzyzwyczaić, panie emigrant. Siedzisz gdzieś
indziej. UE, czyli tego bardziej lewicowego eksperymentu na cywilizacji zachodniej.
Ktory z tych eksperymntów ostatecznie okaże sieszczęśliwszy - siezobaczy.
Za kilkaset lat.

Data: 2010-07-04 21:32:39
Autor: awe
No i po wyborach ;)

Użytkownik "zazolty" <rearttt@xxx.op.pl> napisał w wiadomości news:i0qn7d$7ho$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
wiesz co, Polska powoli zaczyna sie zmieniac w taka uboga wioche UE. U nas nic sie nie tworzy nowego. Prawie zadnych patentow
awe

Data: 2010-07-04 21:53:31
Autor: zazolty
No i po wyborach ;)

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i0qngb$8im$1news.onet.pl...

[...]

Siejesz defetyzm.
Nie jesteśmy krajem skazanym na turystykę, jak wypalone słońcem
kraje śródziemnomorskie.

Data: 2010-07-04 21:01:02
Autor: boukun
No i po wyborach ;)

[...]

A co miał powiedzieć, a teraz mam was w dupie i lecę do Juraty?
Polska i tak bedzie leżeć odłogiem...

Motłoch zrobił sobie na złość, może zdychać...

boukun

No i po wyborach ;)