No i proszę! Przykrywka z Nowaka

Data: 2020-07-21 07:01:08
Autor: Runt
No i proszę! Przykrywka z Nowaka
https://wyborcza.pl/7,75398,26145789,syn-jacka-kurskiego-zaczal-mnie-krzywdzic-gdy-mialam-dziewiec.html#s=BoxOpImg1

""Syn Jacka Kurskiego zaczął mnie krzywdzić, gdy miałam dziewięć lat". Czy dwukrotnie umarzane śledztwa były rzetelne?"

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-21 07:56:55
Autor: A. Filip
No i proszę! Przykrywka z Nowaka [GW Runt donosi]
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
[...]

Twoje streszczenie jest gówniane czy nie tylko? :-)

Nawet nie potrafiłeś zachęcić/zanęcić do jednego kliknięcia.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-07-20 23:14:08
Autor: japanizer
On Tuesday, July 21, 2020 at 2:56:57 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Twoje streszczenie jest gówniane czy nie tylko? :-)

Nawet nie potrafiłeś zachęcić/zanęcić do jednego kliknięcia.

To pedofilia, tzn. sprawa rodzinna. Duda ułaskawi, proszę się rozejść.

Data: 2020-07-23 08:22:44
Autor: Runt
W dniu 2020-07-21 o 07:56, pajac A. Filip pisze:
[...]

Twoja riposta jest tylko gówniana.

Nawet nie potrafiłeś zachęcić/zanęcić do jednego kliknięcia.

POważnie? Z jednego zdania nie potrafisz wywnioskować, że Nowak to przykrywka na wyczyny synalka katolika J.Kurskiego?

Nie masz nic do powiedzenia w temacie to WON!

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-23 10:40:16
Autor: boukun
Użytkownik "Runt"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

TVNazi zmienia się na TVNasza, idzie nowe...

https://twitter.com/Zosiaa16/status/1286015779285143552

boukun

Data: 2020-07-23 20:38:43
Autor: Runt
W dniu 2020-07-23 o 10:40, boukun pisze:

TVNazi zmienia się na TVNasza, idzie nowe...

A co z 5G? lasuje ci mózg?

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-21 17:01:09
Autor: boukun
[...]

Babcia
2 godziny temu

Chyba dorosła już kobieta wie co mówi i jakie może ponieść konsekwencje
Chcę zrzucić z siebie ten ciężar jak inne ofiary. Odwagi

Ja
1 godzinę temu

Tu nie chodzi o sąd. Tylko sprawa znana do 5 lat i to jest niepokojące. To przerażające jak takie sprawy muszą rozwiązywać same dzieci bo nikt im nie chce pomóc. Dopiero w wieku dorosłym ktoś zaczyna ich słuchać. Bardzo mnie irytuje to jak lekceważąco ludzie oceniają to po latach. Ale co może zrobić bezbronne dziecko? Musi czekać aż dorośnie by było traktowane w miarę poważnie. Bo np kto dziecku uwierzy że to zrobił np. ksiądz lub osoba znana lubiana szanowana no kto?

Data: 2020-07-23 14:22:51
Autor: z
No i proszę! Przykrywka z Nowaka
Nowak to pikuś. PiS przykrywa swoje harce szczytami UE.
PO tak nie potrafiło ;-)

No i proszę! Przykrywka z Nowaka