[mandat] No i przyszła na mnie kolej ...

Data: 2010-11-05 10:08:27
Autor: Robert_J
[mandat] No i przyszła na mnie kolej ...
Miałem farta chyba :)

Ano miałeś ;-). Nie zdziwiłbym się gdyby to była prowokacja korupcyjna ;-))). Kto wie czy nie nagrywali rozmowy. Dałbyś w łapę i do pudła ;-))

Ps. Faktycznie każdy się wykłuca o wysokośc mandatu i tłumaczy trudną sytuacją w
rodzinie, małym zarobkiem lub drogą uczelnią?

W zeszłym miesiącu też w sumie zagapiłem się i jechałem 71 przez wioskę. Dupnęli mnie, ale się nie tłumaczyłem :-). Pierwszy raz od chyba 10 lat :-). Nie tłumaczyłem się, ale mogłem w sumie zasugerować że, biorąc pod uwagę dokładność pomiaru, może jednak było 70 a nie 71, zawsze to 2 pkt. mniej ;-). Mandat byłby pewnie taki sam, pal sześć tę stówkę, nie majątek...

Data: 2010-11-05 10:16:03
Autor: Katanka
Robert_J wrote:
Miałem farta chyba :)

Ano miałeś ;-). Nie zdziwiłbym się gdyby to była prowokacja
korupcyjna ;-))). Kto wie czy nie nagrywali rozmowy. Dałbyś
w łapę i do pudła ;-))

O tym nie pomyślałem, ale pewnie dlatego, że nigdy nie dałem policjantowi w łapę, bo uważam to za skurwysyństwo. Nagrywana rozmowa raczej nie była, bo policjant powiedział coś w tym stylu "porządny z pana gość", jak ja zapytałem dlaczego obniżył mi mandat. Za takie coś nagrane policmajster by miał problemy w pracy. No chyba, że nagrywają i potem kasuja jak im sie podoba, a "centrala" nie ma dostępu do tych nagrań do czasu az faktycznie dostarczą rozmowy z protokołem sprawy próby wlepiania łapówki.

--
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

Data: 2010-11-05 10:51:10
Autor: P_ablo
Użytkownik "Katanka" <katanka24@interia.pl> napisał w wiadomości news:ib0i0h$cpj$1inews.gazeta.pl...

raczej nie była, bo  policjant powiedział coś w tym stylu "porządny z
pana gość",

I normalnie jeszcze czerwony dywan do samochodu rozwineli?!

--
Picasso

Data: 2010-11-05 11:04:13
Autor: J.F.
[mandat] No i przyszła na mnie kolej ...
Użytkownik "Robert_J" <dzidekszcz@onet.pl> napisał w
Miałem farta chyba :)
Ano miałeś ;-). Nie zdziwiłbym się gdyby to była prowokacja korupcyjna ;-))). Kto wie czy nie nagrywali rozmowy. Dałbyś w łapę i do pudła ;-))

Albo propozycja korupcyjna, bo norme dzienna mieli juz wypelniona :-)

J.

Data: 2010-11-05 11:09:44
Autor: P_ablo
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ib0kqu$9ov$1news.onet.pl...

Albo propozycja korupcyjna, bo norme dzienna mieli juz wypelniona

Tylko i wylacznie a ze sie nie udalo i nie chcialo mu sie pisac zbednych swistkow, to dal bez punktow.

Zadnego psa nie mozna nawet podejrzewać o ludzkie reakcje...

--
Picasso

Data: 2010-11-05 15:10:51
Autor: Jakub Witkowski
W dniu 2010-11-05 11:09, P_ablo pisze:

Zadnego psa nie mozna nawet podejrzewać o ludzkie reakcje...

A mnie zatrzymał za wyprzedzanie na zakazie, i już chciał wypisać mandat,
ale w końcu puścił wolno, ot tak: "Proszę tak nie robić, szerokiej drogi".
A powiedziałem tylko że wlokłem się za ciężarówką ponad 10 km (ciągłe zakazy)
droga pusta, więc w końcu nie wytrzymałem - i tyle.

Ale skoro twierdzisz nie można podejrzewać o nic ludzkiego, to cóż, pewnie
bloczek mandatowy mu się skończył albo długopisu nie miał.

Data: 2010-11-05 15:35:10
Autor: kamil

"P_ablo" <op@op.pl> wrote in message news:4cd3d8a9$0$20992$65785112news.neostrada.pl...
[...]

HWDP, JP, JP2, uwolnic krasnale ogrodowe i wogole to siemasz ziom, co tam na dzielni?

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-05 21:02:40
Autor: P_ablo
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości news:ib187f$1bd$1inews.gazeta.pl...

HWDP, JP, JP2, uwolnic krasnale ogrodowe i wogole to siemasz ziom, co
tam na  dzielni?

Stary makowiec siedzi i nie ma od kogo lewych bryczek brac. Mlodego makiego po tym gwalcie wypuscili ale z tym oszolomem nic nie idzie zalatwic. Drewniaki siedza bo ich rossi zagonil a rossiego ostatnio w knajpie widzialem co potwierdza, ze zaganiara z niego... Zloty nadal za ogura garuje ale to stara sprawa i wszyscy o tym wiedza

Co jeszcze bys chcial wiedziec?

--
Picasso

Data: 2010-11-06 01:35:13
Autor: Shrek
[...]

A tam. Jeszcze nigdy nie zapłaciłem za picie piwa;)

Shrek.

Data: 2010-11-06 03:53:26
Autor: to
[mandat] No i przyszła na mnie kolej ...
begin Shrek
A tam. Jeszcze nigdy nie zapłaciłem za picie piwa;)

Tylko za śmiecenie? ;)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-06 13:32:14
Autor: Shrek
W dniu 2010-11-06 04:53, to pisze:

A tam. Jeszcze nigdy nie zapłaciłem za picie piwa;)

Tylko za śmiecenie? ;)

Nie. Za nic;) Raz wypisali pouczenie - wysłali 10 patroli ze szkółki policyjnej na puste osiedle (długi weekend i upał). Panowi byli przeszczęśliwi, że jest nas dwóch i piemy na ławce po browarze. Wobec tego należy traktować to w kategorii dwóch niezależnych zdarzeń co wypełnia 20% ich dziennej normy;) Poprawiliśmy sobie na wzajem humory i rozstaliśmy się w pokoju;)

No i raz strażnicy wypisali, ale się przedawniło;)

Shrek.

[mandat] No i przyszła na mnie kolej ...