No i się Czempiński wymigał

Data: 2011-12-30 17:34:20
Autor: rAzor
No i się Czempiński wymigał
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10892777,Umorzono_sprawe_lapowki_gen__Czempinskiego__Przedawnienie.html Może teraz dotrze co do niektórych łbów maksyma mówiąca, że "z lewicą sie nie dyskutuje, do lewicy się strzela w obronie własnej".
Wyborców SLD i wcześniejszych i późniejszych emanacji tego bandyckiego tworu należałoby uznać za niepełnosprawnych umysłowo frajerów i pozbawić praw wyborczych.
--
[pl.soc.polityka]
!delete from "He®Sk" !delete from "bigbrednie" !delete from "stevep" !delete from "muto2100"

Data: 2011-12-30 16:46:10
Autor: Obserwator
No i siê Czempiñski wymiga³

wymiar sprawiedliwosci w Polsce jest upolityczniony, tak jak za komuny.

Umorzenie sprawy Czempinskiego, jest kolejnym dowodem na to, jakimi kryteriami
kieruje sie podtkomunityczne sadownictwo.

Data: 2011-12-30 18:15:29
Autor:
No i siê Czempiñski wymiga³
On Fri, 30 Dec 2011 16:46:10 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

wymiar sprawiedliwosci w Polsce jest upolityczniony, tak jak za komuny.

 od czasow rzadow kaczynskich wymieniono caly "wymiar"  na ten posluszny PO czy SLD?

Umorzenie sprawy Czempinskiego, jest kolejnym dowodem na to, jakimi kryteriami kieruje sie podtkomunityczne sadownictwo.

 najwyrazniej dowody byly slabe albo protektorzy mocni.
 na kogo stawiasz? tak przy okazji - c z e k a m. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 18:26:41
Autor: Bogdan Idzikowski
No i siê Czempiñski wymiga³

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jdkpsi$k7r$1inews.gazeta.pl...

wymiar sprawiedliwosci w Polsce jest upolityczniony, tak jak za komuny.

Umorzenie sprawy Czempinskiego, jest kolejnym dowodem na to, jakimi kryteriami
kieruje sie podtkomunityczne sadownictwo.

Tutaj s±d te¿ by³ stronniczy:
# "Super Express" ma przeprosiæ Jaros³awa Kaczyñskiego m.in. za sugerowanie jego "mo¿liwych dysfunkcji psychicznych" i naruszenie prawa do prywatno¶ci - orzek³ S±d Okrêgowy w Warszawie. #
http://niezalezna.pl/21047-"super-express"-ma-przeprosic-kaczynskiego

Proponujê jebn±æ siê w pisowsk± ³epetynê!

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-30 18:05:38
Autor: Obserwator
No i siê Czempiñski wymiga³
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):
Proponujê jebn±æ siê w pisowsk± ³epetynê!

sluchaj no stary durniu, wyrazaj sie kulturalnie i nie wciskaj mi kitu, bo
za cienki bolek jestes.

Data: 2011-12-30 19:10:25
Autor: Bogdan Idzikowski
No i siê Czempiñski wymiga³

U¿ytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jdkuhi$4aq$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):

Proponujê jebn±æ siê w pisowsk± ³epetynê!

sluchaj no stary durniu, wyrazaj sie kulturalnie i nie wciskaj mi kitu, bo
za cienki bolek jestes.

No to jebnij siê dwukrotnie!

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-30 21:22:44
Autor: pluton
No i siê Czempiñski wymiga³

> Proponujê jebn±æ siê w pisowsk± ³epetynê!

sluchaj no stary durniu, wyrazaj sie kulturalnie i nie wciskaj mi kitu, bo
za cienki bolek jestes.

On ci nie wciska kitu. On ci proponuje jebniecie sie w pisowska lepetyne.

Nullification

Data: 2011-12-30 20:33:48
Autor: Obserwator
No i siê Czempiñski wymiga³
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a):
On ci nie wciska kitu. On ci proponuje jebniecie sie w pisowska lepetyne.

 Ty nawet glowy nie masz, wiec o czym z takim bez glowy tulowiem rozmawiac?

Data: 2011-12-30 23:33:55
Autor: pluton
No i siê Czempiñski wymiga³

> On ci nie wciska kitu. On ci proponuje jebniecie sie w pisowska
lepetyne.

 Ty nawet glowy nie masz, wiec o czym z takim bez glowy tulowiem
rozmawiac?

A po co mialbym z toba rozmawiac ? Objasnilem ci tylko, bo nie zrozumiales,
ze zaproponowano ci jebniecie sie w pisowska lepetyne.

Nullification

Data: 2011-12-30 20:36:13
Autor: Obserwator
No i siê Czempiñski wymiga³
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³(a): loging masz nie calkiem odpowiedni bidny trollu, zmien go na czerwonadupa:)

Data: 2011-12-30 23:34:49
Autor: pluton
No i siê Czempiñski wymiga³

loging masz nie calkiem odpowiedni bidny trollu, zmien go na
czerwonadupa:)

za to klawiaturing mam niezly.

Nullification

Data: 2011-12-30 23:30:27
Autor: [He®Sk]
No i siê Czempiñski wymiga³

Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a): > Proponujê jebn±æ siê w pisowsk± ³epetynê!

a widzisz.... http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-31 05:52:32
Autor: stevep
No i siê Czempiñski wymiga³
Dnia 30-12-2011 o 19:05:38  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisa³(a):

Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisa³(a):

Proponujê jebn±æ siê w pisowsk± ³epetynê!

sluchaj no stary durniu, wyrazaj sie kulturalnie i nie wciskaj mi kitu,  bo
za cienki bolek jestes.

S³uchaj ¶winiopasie, r±czki po szwam chamie, jak ludzie kulturalni  dyskutuj±.

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-12-30 17:44:18
Autor: rAzor
No i się Czempiński wymigał
Użytkownik - rAzor napisał:
[...]

I wypada przypomnieć, że Czempiński uparł się (no świnia jedna!), ze był jednym z inicjatorów załozenia Platformy Obywatelskiej. ;-)

Data: 2011-12-30 21:58:57
Autor: u2
No i siê Czempiñski wymiga³
W dniu 2011-12-30 17:34, rAzor pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10892777,Umorzono_sprawe_lapowki_gen__Czempinskiego__Przedawnienie.html

Mo¿e teraz dotrze co do niektórych ³bów maksyma mówi±ca, ¿e "z lewic±
sie nie dyskutuje, do lewicy siê strzela w obronie w³asnej".
Wyborców SLD i wcze¶niejszych i pó¼niejszych emanacji tego bandyckiego
tworu nale¿a³oby uznaæ za niepe³nosprawnych umys³owo frajerów i pozbawiæ
praw wyborczych.

Wiarygodny nius jak cale to GWno :)

Data: 2011-12-30 22:11:52
Autor: Bogdan Idzikowski
No i siê Czempiñski wymiga³

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4efe2611$0$1229$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nie umorzono sprawy ³apówki Czempiñskiego? O! Sk±d masz takie informacje. Podziel siê swoj± wiedz±!

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-12-31 05:53:59
Autor: stevep
No i siê Czempiñski wymiga³
Dnia 30-12-2011 o 21:58:57 u2 <u_2@o2.pl> napisa³(a):

[...]