No i się Czempiński wymigał

Data: 2011-12-30 16:46:10
Autor: Obserwator
No i się Czempiński wymigał

wymiar sprawiedliwosci w Polsce jest upolityczniony, tak jak za komuny.

Umorzenie sprawy Czempinskiego, jest kolejnym dowodem na to, jakimi kryteriami
kieruje sie podtkomunityczne sadownictwo.

Data: 2011-12-30 18:15:29
Autor:
No i się Czempiński wymigał
On Fri, 30 Dec 2011 16:46:10 +0000 (UTC), " Obserwator"
<fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

wymiar sprawiedliwosci w Polsce jest upolityczniony, tak jak za komuny.

 od czasow rzadow kaczynskich wymieniono caly "wymiar"  na ten posluszny PO czy SLD?

Umorzenie sprawy Czempinskiego, jest kolejnym dowodem na to, jakimi kryteriami kieruje sie podtkomunityczne sadownictwo.

 najwyrazniej dowody byly slabe albo protektorzy mocni.
 na kogo stawiasz? tak przy okazji - c z e k a m. --

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-30 18:26:41
Autor: Bogdan Idzikowski
No i się Czempiński wymigał

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jdkpsi$k7r$1inews.gazeta.pl...

wymiar sprawiedliwosci w Polsce jest upolityczniony, tak jak za komuny.

Umorzenie sprawy Czempinskiego, jest kolejnym dowodem na to, jakimi kryteriami
kieruje sie podtkomunityczne sadownictwo.

Tutaj sąd też był stronniczy:
# "Super Express" ma przeprosić Jarosława Kaczyńskiego m.in. za sugerowanie jego "możliwych dysfunkcji psychicznych" i naruszenie prawa do prywatności - orzekł Sąd Okręgowy w Warszawie. #
http://niezalezna.pl/21047-"super-express"-ma-przeprosic-kaczynskiego

Proponuję jebnąć się w pisowską łepetynę!

Data: 2011-12-30 18:05:38
Autor: Obserwator
No i się Czempiński wymigał
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Proponuję jebnąć się w pisowską łepetynę!

sluchaj no stary durniu, wyrazaj sie kulturalnie i nie wciskaj mi kitu, bo
za cienki bolek jestes.

Data: 2011-12-30 19:10:25
Autor: Bogdan Idzikowski
No i się Czempiński wymigał

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jdkuhi$4aq$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Proponuję jebnąć się w pisowską łepetynę!

sluchaj no stary durniu, wyrazaj sie kulturalnie i nie wciskaj mi kitu, bo
za cienki bolek jestes.

No to jebnij się dwukrotnie!

Data: 2011-12-30 21:22:44
Autor: pluton
No i się Czempiński wymigał

> Proponuję jebnąć się w pisowską łepetynę!

sluchaj no stary durniu, wyrazaj sie kulturalnie i nie wciskaj mi kitu, bo
za cienki bolek jestes.

On ci nie wciska kitu. On ci proponuje jebniecie sie w pisowska lepetyne.

Nullification

Data: 2011-12-30 20:33:48
Autor: Obserwator
No i się Czempiński wymigał
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
On ci nie wciska kitu. On ci proponuje jebniecie sie w pisowska lepetyne.

 Ty nawet glowy nie masz, wiec o czym z takim bez glowy tulowiem rozmawiac?

Data: 2011-12-30 23:33:55
Autor: pluton
No i się Czempiński wymigał

> On ci nie wciska kitu. On ci proponuje jebniecie sie w pisowska
lepetyne.

 Ty nawet glowy nie masz, wiec o czym z takim bez glowy tulowiem
rozmawiac?

A po co mialbym z toba rozmawiac ? Objasnilem ci tylko, bo nie zrozumiales,
ze zaproponowano ci jebniecie sie w pisowska lepetyne.

Nullification

Data: 2011-12-30 20:36:13
Autor: Obserwator
No i się Czempiński wymigał
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a): loging masz nie calkiem odpowiedni bidny trollu, zmien go na czerwonadupa:)

Data: 2011-12-30 23:34:49
Autor: pluton
No i się Czempiński wymigał

loging masz nie calkiem odpowiedni bidny trollu, zmien go na
czerwonadupa:)

za to klawiaturing mam niezly.

Nullification

Data: 2011-12-30 23:30:27
Autor: [HeÂŽSk]
No i się Czempiński wymigał

Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a): > Proponuję jebnąć się w pisowską łepetynę!

a widzisz.... http://w807.wrzuta.pl/plik/3DdAoZLo3mx/obserwator

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-12-31 05:52:32
Autor: stevep
No i się Czempiński wymigał
Dnia 30-12-2011 o 19:05:38  Obserwator  <fajny.d.arzbor@gazeta.skasuj-to.pl> napisał(a):

Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Proponuję jebnąć się w pisowską łepetynę!

sluchaj no stary durniu, wyrazaj sie kulturalnie i nie wciskaj mi kitu,  bo
za cienki bolek jestes.

Słuchaj świniopasie, rączki po szwam chamie, jak ludzie kulturalni  dyskutują.

--
stevep

No i się Czempiński wymigał