No i się Klępa zbłaźniła.

Data: 2010-02-04 03:13:02
Autor: zbig
No i się Klępa zbłaźniła.
Ale ją Tusk załatwił. Brawo!

Data: 2010-02-04 12:28:50
Autor: awe
No i się Klępa zbłaźniła.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2bd24953-54cf-4b2b-93d8-c97852b6614eq16g2000yqq.googlegroups.com...
Ale ją Tusk załatwił. Brawo!
-- -- -- -- -- -- --
no faktycznie, jednak cos mu sie w zyciu udalo, a tak poza tym?
awe

Data: 2010-02-04 03:29:55
Autor: zbig
No i się Klępa zbłaźniła.
On 4 Lut, 12:28, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:2bd24953-54cf-4b2b-93d8-c97852b6614eq16g2000yqq.googlegroups.com...
Ale ją Tusk załatwił. Brawo!
-- -- -- -- -- -- --
no faktycznie, jednak cos mu sie w zyciu udalo, a tak poza tym?
awe

A choćby to:
http://forsal.pl/artykuly/395303,at_kearney_polska_awansowala_na_6_miejsce_w_rankingu_zaufania_inwestorow_zagranicznych.html

Data: 2010-02-04 14:09:03
Autor: cytryna
No i sięKlępazbłaźniła.
> [...]

http://forsal.pl/artykuly/395303,at_kearney_polska_awansowala_na_6_miejsce_w_ra
nkingu_zaufania_inwestorow_zagranicznych.html

Pozycja Polski w rankingach rzeczywiście jest imponująca. Miejsca Polski w poszczegolnych dzialach:

1. Latwosc prowadzenia biznesu 72
2. Latwosc "wystartowania" biznesu 117
3. Uzyskanie zezwolenia budowlanego 164
4. Zatrudnianie pracownikow 76
5. Obsluga hipoteczna 88
6. Wziecie kredytu 15
7. Ochrona inwestycji 41
8. Platnosc podatkow 151
9. Ulatwienia w handlu miedzynarodowym 42
10. Egzekwowanie umow 75
11. Zamkniecie biznesu 85

Data: 2010-02-04 14:14:06
Autor: ! heÂŽsk !
No i sięKlępazbłaĽniła.
On Thu, 04 Feb 2010 14:09:03 +0100, "cytryna"
<cytryna4@poczta.onet.eu> wrote:

Pozycja Polski w rankingach rzeczywiście jest imponująca. Miejsca Polski w poszczegolnych dzialach: [...]

 dobra, iles jest krajow na swiecie ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-04 14:24:24
Autor: awe
No i sięKlępazbłaĽniła.

Użytkownik "! heRsk !" <fuck?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:10ilm55anabc5jnmno8he8eav3r0jb4cnc4ax.com...
[...]

Ale wiesz Polska to podobno 18 gospodarka na swiecie. Za gierka bylismy 8 lub 9;-) Coraz gorzej, eh ci komunisci..
awe

Data: 2010-02-04 16:47:45
Autor: Tomek
No i się Klępa zbłaźniła.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ee346d74-3b06-4adb-b381-bab3c662c9b4b2g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

To takie UFO, co to lata nad ziemią i krzyczy - UFOjcie nam, UFOjcie...
Faktycznie najważniejsza sprawa...
Tomek

Data: 2010-02-05 11:10:12
Autor: !heÂŽsk!
No i się Klępa zbłaĽniła.
On Thu, 4 Feb 2010 16:47:45 +0100, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

To takie UFO, co to lata nad ziemiÂą i krzyczy - UFOjcie nam, UFOjcie...
Faktycznie najwaĹźniejsza sprawa...

 moze w takim razie prezes pis kupi takie ufo?
 --

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-04 13:59:34
Autor: ! heÂŽsk !
No i się Klępa zbłaźniła.
On Thu, 4 Feb 2010 03:13:02 -0800 (PST), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Ale ją Tusk załatwił. Brawo!

 caly pis lezy i kwiczy ;o)))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-04 14:24:40
Autor: awe
No i się Klępa zbłaźniła.

Użytkownik "! heRsk !" <fuck?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:blblm5t8p4lc79stb82bdejqrgrtttjp0s4ax.com...
On Thu, 4 Feb 2010 03:13:02 -0800 (PST), zbig <zbigniew_@gazeta.pl>
wrote:

Ale ją Tusk załatwił. Brawo!

 caly pis lezy i kwiczy ;o)))

--

 HeSk

-- -- -- -- -- -
ALE SIE NIE POCI;-))
awe

Data: 2010-02-04 14:17:23
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-04 12:13, zbig pisze:
Ale ją Tusk załatwił. Brawo!

O kim mówisz zbigu?  O posłance, pani Beacie Kempie czy o samicy łosia?

Data: 2010-02-04 15:09:03
Autor: cirrus
No i się Klępa zbłaźniła.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkehd2$b7e$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-04 12:13, zbig pisze:
Ale ją Tusk załatwił. Brawo!
O kim mówisz zbigu?  O posłance, pani Beacie Kempie czy o samicy łosia?

Nie jestem pewny, czyw zadawaniu pytań lepiej od Kępy wypadła by samica łosia, ale być moze to łosza, a nie klępa.

--
stevep

Data: 2010-02-04 06:21:08
Autor: zbig
No i się Klępa zbłaźniła.
On 4 Lut, 15:09, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:

Nie jestem pewny, czyw zadawaniu pytań lepiej od Kępy wypadła by samica
łosia, ale być moze to łosza, a nie klępa.
łosza i klępa to synonimy. Właściwie to niezbyt grzeczne , gdy się
przekręca czyjeś nazwisko, ale w jej przypadku to sie tak narzuca, ze
az trudno sie powstrzymać.
Na swoje usprawiedliwienie podam,że Antoni Słonimski mawiał, że bardzo
nieładne są kpiny z nazwisk, ale jakżeż trudno czasem nie ulec
pokusie...

Data: 2010-02-04 20:47:07
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-04 15:21, zbig pisze:
[...]

Niezbyt grzecznie? Czy przekręcający robi jakąś krzywdę innemu? - nie on robi z siebie idiotę.

Data: 2010-02-04 11:59:39
Autor: zbig
No i się Klępa zbłaźniła.
On 4 Lut, 20:47, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Niezbyt grzecznie? Czy przekręcający robi jakąś krzywdę innemu? - nie on
robi z siebie idiotę.

Ho, ho, aleśmy pryncypialni.
Kto jest bez grzechu , niechaj pierwszy rzuci kamieniem.
Chyba nie chcesz powiedzieć , że nigdy nie przekręciłeś złośliwie
czyjegoś nazwiska. Oj, bo włączymy szukacza.

Data: 2010-02-04 21:50:58
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-04 20:59, zbig pisze:
[...]

Nie, ja nigdy nie przekręcam nazwisk, ani na psp, ani w realu...

Data: 2010-02-04 13:48:54
Autor: zbig
No i się Klępa zbłaźniła.

Nie, ja nigdy nie przekręcam nazwisk, ani na psp, ani w realu...

Oj kłamczuszku , właśnie zrobiłeś z siebie idiotę

"On Thu, 09 Oct 2008 14:54:44 +0200, jadrys <...@op.pl

Kawał, a skąd wiesz? Dać kaczce wojsko i mandat ONZ. A za miesiąc po
ruskich w Gruzji pozostaną tylko wspomnienia i porzucone łupy
wojenne.."

Data: 2010-02-05 18:08:14
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-04 22:48, zbig pisze:

[...]

No wiesz zbigu, przypominać mi grzechy z przed lat :-[ ... Ale i tak ten jeden raz to nie reguła.

Data: 2010-02-06 20:03:32
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-05 20:00, zbig pisze:
On 5 Lut, 18:08, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

[...]

Ostrzegałem cie a ty nie dość ,ze posłuchałeś to jeszcze bardzo
nieładnie się zachowałeś sugerując, ze robię z siebie idiotę.
A tu się okazało że sam na niego wyszedłeś.

A skąd ty zbigu wiesz że moje słowa odnosiły się do p. Kaczyńskiego?  Są rownież ludzie o nazwisku Kaczka.
Ja nie pamiętam już o co chodziło w tamtym wątku, ale może chodziło o zwykłego ptaka..

Data: 2010-02-07 10:19:46
Autor: zbig
No i się Klępa zbłaźniła.
On 6 Lut, 20:03, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

A skąd ty zbigu wiesz że moje słowa odnosiły się do p. Kaczyńskiego?  Są
rownież ludzie o nazwisku Kaczka.
Ja nie pamiętam już o co chodziło w tamtym wątku, ale może chodziło o
zwykłego ptaka..

kombinuj, kombinuj...

Data: 2010-02-08 23:55:55
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-07 19:19, zbig pisze:
[...]

Wiesz są takie ptaki, Krzyżówki czy Cyranki sie nazywają..

Data: 2010-02-05 15:45:42
Autor: cirrus
No i się Klępa zbłaźniła.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8140604c-2781-4420-a097-2d3ed87eb2e8n7g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Jadrys nie przekręca, on najwyżej używa pieszczot w rodzaju "nienażarte kapitalistyczne ryje", a mnie się to kojarzy z "zaplutymi karlami reakcji".

--
stevep

Data: 2010-02-05 07:13:22
Autor: zbig
No i się Klępa zbłaźniła.
On 5 Lut, 15:45, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:8140604c-2781-4420-a097-2d3ed87eb2e8n7g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

kapitalistyczne ryje", a mnie się to kojarzy z "zaplutymi karlami reakcji".

Przytoczyłem fragment, gdzie nazywa prezydenta kaczką. Tak on chyba
nie ma na nazwisko?

Data: 2010-02-04 15:18:33
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-04 15:09, cirrus pisze:
[...]

Powtórzę jaszcze raz to co nie dawno napisałem: stare chińskie przysłowie mówi - "nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi"..

Data: 2010-02-04 17:54:00
Autor: cirrus
No i się Klępa zbłaźniła.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkekvo$mcj$3news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie to nieprawda, ale cóż ja nie znam języka włoskiego i nie miałem przyjemności spotkać się z Berlusconim.

--
stevep

Data: 2010-02-04 20:44:27
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-04 17:54, cirrus pisze:

[...]

Zdecydowanie to prawda.

Data: 2010-02-04 22:48:18
Autor: awe
No i się Klępa zbłaźniła.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hkehk8$53d$1news.vectranet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- a
a no i tyle twoje, jak to mowia glupiemu radosc:-)
awe

Data: 2010-02-04 14:19:32
Autor: Artur Borubar
No i się Klępa zbłaźniła.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

Ale ją Tusk załatwił. Brawo!

Jej zachowanie można wytłumaczyc na dwa sposoby. Pierwszy, prymitywny, ale do niej pasujący, to taki, że łudziła się, iż kłamstwo się uda. Drugi, polegający na tym, że nie słucha co mówi świadek. Pierwszy i drugi powód dyskwalifikuje ją jako śledczą. O "przesłyszeniu" się nie może byc mowy, bo premier w następnych zdaniach wyjaśniał dlaczego dokument nie był niejawny i kto go dostał. Klempa zachowuje pozory, przekłada dokumenty, ale jak coś powie, to można załamac ręce.

Przemek
 --   Z dokumentu wynika, że w CBA nie było jasnych
kryteriów, według których przyznawano nagrody i premie. Premiowymi
rekordzistami byli dwaj zastępcy Mariusza Kamińskiego, w ciągu trzech lat
jeden z nich dostał 63 100 zł premii, a drugi 64 100 zł.

Data: 2010-02-04 14:50:39
Autor: cyc
No i się Klępa zbłaźniła.

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2bd24953-54cf-4b2b-93d8-c97852b6614eq16g2000yqq.googlegroups.com...
Ale ją Tusk załatwił. Brawo!

Klempowej - "prawniczki" nie trzeba "zblazniac " ona  ma to w naturze a jesli zauwazymy a nie mozna tego nie zauwazyc , jaka jest bezczelna i prostacka , to bardziej pretenduje do roli klawna niz do blazna . Ci ostatni czasem miewaja piekna  historie wpisana w swoje zyciorysy , ze przypomne Stanczyka , klawn moze tylko smieszyc .

cyc

Data: 2010-02-04 15:06:26
Autor: cirrus
No i się Klępa zbłaźniła.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:2bd24953-54cf-4b2b-93d8-c97852b6614eq16g2000yqq.googlegroups.com...
Ale ją Tusk załatwił. Brawo!

Nic nowego, ona błaźni sie cały czas.

--
stevep

Data: 2010-02-04 18:03:37
Autor: Grzegorz \"chamidło\" Z.
No i się Klępa zbłaźniła.
Dnia Thu, 4 Feb 2010 03:13:02 -0800 (PST), zbig napisał(a):

Ale ją Tusk załatwił. Brawo!

A miało być tak pięknie - cały plan sprowadzał się do tego że [-- -- ] miał
wygrać wybory prezydenckie z Tuskiem w pierwszej turze.... W wyniku sprytnej decyzji Premiera nawet klempie wszystko się miesza!

Data: 2010-02-04 18:26:27
Autor: u2
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-04 18:03, Grzegorz "chamidło" Z. pisze:

W wyniku sprytnej decyzji Premiera nawet klempie wszystko się miesza!

Ktoś to oglądał ?

No i się Klępa zbłaźniła.