No i się Klępa zbłaźniła.

Data: 2010-02-04 14:17:23
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-04 12:13, zbig pisze:
Ale ją Tusk załatwił. Brawo!

O kim mówisz zbigu?  O posłance, pani Beacie Kempie czy o samicy łosia?

Data: 2010-02-04 15:09:03
Autor: cirrus
No i się Klępa zbłaźniła.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkehd2$b7e$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-04 12:13, zbig pisze:
Ale ją Tusk załatwił. Brawo!
O kim mówisz zbigu?  O posłance, pani Beacie Kempie czy o samicy łosia?

Nie jestem pewny, czyw zadawaniu pytań lepiej od Kępy wypadła by samica łosia, ale być moze to łosza, a nie klępa.

--
stevep

Data: 2010-02-04 06:21:08
Autor: zbig
No i się Klępa zbłaźniła.
On 4 Lut, 15:09, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:

Nie jestem pewny, czyw zadawaniu pytań lepiej od Kępy wypadła by samica
łosia, ale być moze to łosza, a nie klępa.
łosza i klępa to synonimy. Właściwie to niezbyt grzeczne , gdy się
przekręca czyjeś nazwisko, ale w jej przypadku to sie tak narzuca, ze
az trudno sie powstrzymać.
Na swoje usprawiedliwienie podam,że Antoni Słonimski mawiał, że bardzo
nieładne są kpiny z nazwisk, ale jakżeż trudno czasem nie ulec
pokusie...

Data: 2010-02-04 20:47:07
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-04 15:21, zbig pisze:
[...]

Niezbyt grzecznie? Czy przekręcający robi jakąś krzywdę innemu? - nie on robi z siebie idiotę.

Data: 2010-02-04 11:59:39
Autor: zbig
No i się Klępa zbłaźniła.
On 4 Lut, 20:47, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Niezbyt grzecznie? Czy przekręcający robi jakąś krzywdę innemu? - nie on
robi z siebie idiotę.

Ho, ho, aleśmy pryncypialni.
Kto jest bez grzechu , niechaj pierwszy rzuci kamieniem.
Chyba nie chcesz powiedzieć , że nigdy nie przekręciłeś złośliwie
czyjegoś nazwiska. Oj, bo włączymy szukacza.

Data: 2010-02-04 21:50:58
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-04 20:59, zbig pisze:
[...]

Nie, ja nigdy nie przekręcam nazwisk, ani na psp, ani w realu...

Data: 2010-02-04 13:48:54
Autor: zbig
No i się Klępa zbłaźniła.

Nie, ja nigdy nie przekręcam nazwisk, ani na psp, ani w realu...

Oj kłamczuszku , właśnie zrobiłeś z siebie idiotę

"On Thu, 09 Oct 2008 14:54:44 +0200, jadrys <...@op.pl

Kawał, a skąd wiesz? Dać kaczce wojsko i mandat ONZ. A za miesiąc po
ruskich w Gruzji pozostaną tylko wspomnienia i porzucone łupy
wojenne.."

Data: 2010-02-05 18:08:14
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-04 22:48, zbig pisze:

[...]

No wiesz zbigu, przypominać mi grzechy z przed lat :-[ ... Ale i tak ten jeden raz to nie reguła.

Data: 2010-02-06 20:03:32
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-05 20:00, zbig pisze:
On 5 Lut, 18:08, Jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:

[...]

Ostrzegałem cie a ty nie dość ,ze posłuchałeś to jeszcze bardzo
nieładnie się zachowałeś sugerując, ze robię z siebie idiotę.
A tu się okazało że sam na niego wyszedłeś.

A skąd ty zbigu wiesz że moje słowa odnosiły się do p. Kaczyńskiego?  Są rownież ludzie o nazwisku Kaczka.
Ja nie pamiętam już o co chodziło w tamtym wątku, ale może chodziło o zwykłego ptaka..

Data: 2010-02-07 10:19:46
Autor: zbig
No i się Klępa zbłaźniła.
On 6 Lut, 20:03, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

A skąd ty zbigu wiesz że moje słowa odnosiły się do p. Kaczyńskiego?  Są
rownież ludzie o nazwisku Kaczka.
Ja nie pamiętam już o co chodziło w tamtym wątku, ale może chodziło o
zwykłego ptaka..

kombinuj, kombinuj...

Data: 2010-02-08 23:55:55
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-07 19:19, zbig pisze:
[...]

Wiesz są takie ptaki, Krzyżówki czy Cyranki sie nazywają..

Data: 2010-02-05 15:45:42
Autor: cirrus
No i się Klępa zbłaźniła.
Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:8140604c-2781-4420-a097-2d3ed87eb2e8n7g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Jadrys nie przekręca, on najwyżej używa pieszczot w rodzaju "nienażarte kapitalistyczne ryje", a mnie się to kojarzy z "zaplutymi karlami reakcji".

--
stevep

Data: 2010-02-05 07:13:22
Autor: zbig
No i się Klępa zbłaźniła.
On 5 Lut, 15:45, "cirrus" <cir...@tinvalid.kdami.net> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:8140604c-2781-4420-a097-2d3ed87eb2e8n7g2000yqb.googlegroups.com...

> [...]

kapitalistyczne ryje", a mnie się to kojarzy z "zaplutymi karlami reakcji".

Przytoczyłem fragment, gdzie nazywa prezydenta kaczką. Tak on chyba
nie ma na nazwisko?

Data: 2010-02-04 15:18:33
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-04 15:09, cirrus pisze:
[...]

Powtórzę jaszcze raz to co nie dawno napisałem: stare chińskie przysłowie mówi - "nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi"..

Data: 2010-02-04 17:54:00
Autor: cirrus
No i się Klępa zbłaźniła.
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkekvo$mcj$3news.onet.pl...
[...]

Zdecydowanie to nieprawda, ale cóż ja nie znam języka włoskiego i nie miałem przyjemności spotkać się z Berlusconim.

--
stevep

Data: 2010-02-04 20:44:27
Autor: Jadrys
No i się Klępa zbłaźniła.
W dniu 2010-02-04 17:54, cirrus pisze:

[...]

Zdecydowanie to prawda.

Data: 2010-02-04 22:48:18
Autor: awe
No i się Klępa zbłaźniła.

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hkehk8$53d$1news.vectranet.pl...
[...]

a no i tyle twoje, jak to mowia glupiemu radosc:-)
awe

No i się Klępa zbłaźniła.