No i sie baba uparla :/

Data: 2012-06-24 22:02:37
Autor: Arbiter
No i sie baba uparla :/

Użytkownik "MarcinJM" <marcinjm70@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:js7jbu$9d5

Clio, 2010, egzemplarz wybrany.
Nie potrzebuje porad, potrzebuje odrobiny wspolczucia ;)

to jest bardzo fajny samochód. Dobrze się prowadzi, nie czuć że to segment B - odnosi się wrażenie że się jedzie większym samochodem. MIałem okazję jeździć około 1500km dieslem eco2 i mam bardzo dobre wrażenia(zasięg 1300km w trasie, jest oszczędny, nowoczesny)

Ma dobre reflektory, trochę jest problematyczna wymiana żarówki H7 ale mając przpis z internetu da sie to zrobić samemu

Data: 2012-06-26 09:57:55
Autor: BaX
No i sie baba uparla :/
Ma dobre reflektory, trochę jest problematyczna wymiana żarówki H7 ale mając przpis z internetu da sie to zrobić samemu

A może być gorzej niż wymiana żarówek w C3, po stronie kierowcy?

Data: 2012-07-04 13:04:57
Autor: Dman-666
No i sie baba uparla :/
Tak se patrze i patrze jak BaX nawija makaron na uszy:

> Ma dobre reflektory, trochę jest problematyczna wymiana żarówki H7 ale > mając przpis z internetu da sie to zrobić samemu

A może być gorzej niż wymiana żarówek w C3, po stronie kierowcy?

R. Modus? ;>

--
Dman-666
AUY ASB