No i się stało kupiłem saaba 9- 3 :)

Data: 2010-02-09 11:31:18
Autor: szymo
No i się stało kupiłem saaba 9- 3 :)
krzysiek82 pisze:
Auto bardzo fajne,

TY CHYBA CHŁOPIE NIE WIESZ CO MÓWISZ KPISZ CHYBA! -jasne jak ono jest bardzo fajne to chyba ślepy jesteś - ono jest zajebiste :) co do niego wsiądę to wpadam w kompleksy wracając do mojego opla :(

jak ktoś by się zastanawiał i wahał to szczerze polecam już chociaż dla samego wyglądu.

Moja małżonka się waha zupełnie nie wiem dlaczego chyba znowu chodzi o kasę :(

Data: 2010-02-09 11:39:35
Autor: krzysiek82
szymo pisze:
TY CHYBA CHŁOPIE NIE WIESZ CO MÓWISZ KPISZ CHYBA! -jasne jak ono jest bardzo fajne to chyba ślepy jesteś - ono jest zajebiste :)

Wczoraj sobie siedziałem w moim saabie bo małej awanturce z żoną i powiem szczerze mógłbym tam spać w nim nawet. Do tego stopnia mi się podoba, że będę go używał tylko na dalsze wyjazdy na dobrych drogach ;D
Już się nie mogę doczekać wiosny będzie cieplej to się przy aucie popracuje, teraz tylko formalności rejestracyjne :/

--
krzysiek82

Data: 2010-02-09 13:41:54
Autor: mleko
On 2010-02-09 11:39, krzysiek82 wrote:

Wczoraj sobie siedziałem w moim saabie bo małej awanturce z żoną

Jak widac, zona jeszcze rokuje. Kwestia czasu jest, jak sasiad, jej kolega z pracy, sie nia zaopiekuje. Co mnie cieszy, przynajmniej kobieta bedzie miala cos z zycia.

powiem szczerze mógłbym tam spać w nim nawet. Do tego stopnia mi się
 podoba, że będę go używał tylko na dalsze wyjazdy na dobrych drogach ;D

Kolderka przykryj, opony wypastuj, 12 warstw wosku naloz i obowiazkowo rejestrator.

PS. Nie zapomnij odsolic podwozia i o silniku na zapas pomysl :)

Data: 2010-02-09 14:34:43
Autor: krzysiek82
mleko pisze:
Jak widac, zona jeszcze rokuje. Kwestia czasu jest, jak sasiad, jej kolega z pracy, sie nia zaopiekuje. Co mnie cieszy, przynajmniej kobieta bedzie miala cos z zycia.

to się wysilił ;D

Kolderka przykryj, opony wypastuj, 12 warstw wosku naloz i obowiazkowo rejestrator.

Kołderkę to ma pies w budzie, opony z felgami do wymiany, wosk nie jest to zły pomysł ;d rejestrator zostanie w punto :)

PS. Nie zapomnij odsolic podwozia i o silniku na zapas pomysl :)

spokojnie, auto soli w tym roku nie widziało, przyjechało na lawecie.

--
krzysiek82

Data: 2010-02-09 12:21:05
Autor: WIHEDCNF
No i się stało kupiłem saaba 9-3 :)

Użytkownik "szymo"

TY CHYBA CHŁOPIE NIE WIESZ CO MÓWISZ KPISZ CHYBA! -jasne jak ono jest bardzo fajne to chyba ślepy jesteś - ono jest zajebiste :) co do niego wsiądę to wpadam w kompleksy wracając do mojego opla :(

A to dobre jest to co piszesz, bardzo dobre, zważywszy, że saab i vectra to to samo auto, a i jeszcze croma, no ale przecież czymś musisz wyleczyć kompleksy :)

Data: 2010-02-09 12:27:19
Autor: pIOTER
No i się stało kupiłem saaba 9-3 :)
jak widac nie to samo, wspolna jest tylko platforma

pIOTER

No i się stało kupiłem saaba 9- 3 :)