No i skończył się House

Data: 2011-05-30 20:15:06
Autor: Marcin N
No i skończył się House
Odszedł prawie na topie. Dowodem na to jest mój niedosyt.

Data: 2011-05-30 20:27:45
Autor: Qrczak
No i skończył się House
Dnia 2011-05-30 20:15, niebożę Marcin N wylazło do ludzi i marudzi:
Odszedł prawie na topie. Dowodem na to jest mój niedosyt.

Obawiam się, że się nie skończył. To znaczy sam House się skończył już jaki¶ czas temu, ale serial nadal wałkować będ±.

Qra

Data: 2011-05-30 20:52:52
Autor: Smok Eustachy
No i skończył się House
Dnia Mon, 30 May 2011 20:27:45 +0200, Qrczak napisał(a):

Dnia 2011-05-30 20:15, niebożę Marcin N wylazło do ludzi i marudzi:
Odszedł prawie na topie. Dowodem na to jest mój niedosyt.

Obawiam się, że się nie skończył. To znaczy sam House się skończył już
jakiś czas temu, ale serial nadal wałkować będą.

Ja miałem wrażenie że House+Cuddy to było jakieś zamierzenie autorów, ale jak to porobili to żenada. Mają taki zamysł, już nudny, ze na końcu serii wszystko się wali, potem początek następnej ok. Kiepskie

Data: 2011-05-31 09:00:01
Autor: Qrczak
No i skończył się House
Dnia dzisiejszego niebożę Smok Eustachy wylazło do ludzi i marudzi:

[...]

A ja zacznę oglądać 8 serię. Z jednego powodu: jak scenarzyści rozwiążą kwestię deklaracji Cuddy o bezwarunkowym niewpuszczaniu House'a do szpitala w sytuacji, kiedy Lisa Edelstein odchodzi z serialu... Czyżby House miał zostać derechtorem?

Qra

Data: 2011-05-31 21:51:56
Autor: Smok Eustachy
No i skończył się House
Dnia Tue, 31 May 2011 09:00:01 +0200, Qrczak napisał(a):
/.../

A ja zacznę oglądać 8 serię. Z jednego powodu: jak scenarzyści rozwiążą
kwestiÄ™ deklaracji Cuddy o bezwarunkowym niewpuszczaniu House'a do
szpitala w sytuacji, kiedy Lisa Edelstein odchodzi z serialu... CzyĹĽby
House miał zostać derechtorem?

Bez sensu ta cała Lisa. 7 sezon powinien być ostatnim, Powinni się psztykać i dopsztykać i finisz

Data: 2011-06-01 22:23:04
Autor: Qrczak
No i skończył się House
Dnia 2011-05-31 23:51, niebożę Smok Eustachy wylazło do ludzi i marudzi:

No jak to baba. Nie ogarniesz.

Qra, psztykania nie pokazali, ubolewam

Data: 2011-05-30 21:37:01
Autor: the_foe
No i skończył się House
W dniu 2011-05-30 20:27, Qrczak pisze:
[...]

Ida droga Lost, Dexter, Prison Break, czyli zarznac kobyle do konca, az najbardziej fanatyczni fani zaczna blagac pod stacja o zakonczenie serialu.
Dlatego wszyscy kochaja seriale HBO, tam, nie wiadomo co by sie dzialo max. 5 sezonow. Tylko przy Sopranos sie na kase polasili, no ale kazdy musi zrobic skok w bok by docenic to co sie ma ;)

--
the_foe

Data: 2011-05-31 02:52:57
Autor: Tiber
No i skończył się House
Silly, silly the_foe nabazgrału:

[...]

Plis, nie wzrzucaj do jednego wora np. Losta i gówna typu PB. Lost był
¶wietn±, klimatyczn± dram± przez większo¶ć sezonów nawet dla dużych
marud, a PB po pierwszym sezonie zaliczył z miejsca nieogarnialny dół.

az najbardziej fanatyczni fani zaczna blagac pod stacja o zakonczenie
serialu.

Trochę bzdura. Takie akcje maj± miejsce tylko w sytuacjach, gdy zabicie
serialu ma otworzyć drogę dla następnego tytułu we franczyzie - vide
akcja z Enterprise. Żaden z powyższych tytułów jak i House się do tego
przypadku nie łapi±. Natomiast ciekawym przypadkiem jest Nip/Tuck z
FX-a, który jest fajny i równy dokładnie do końca czwartego poziomu,
gdzie ma miejsce eleganckie jakby zakończenie wszystkich ważnych w±tków,
a potem pojawia się kilka zupełnie koszmarnych sezonów i tragiczne
odcinki finałowe. Każdy, który nie ogl±dał może spokojnie obejrzeć
pierwsz± połowę i będzie kontent (sprawdzić czy nie Robin of Sherwood
S1&2).

Dlatego wszyscy kochaja seriale HBO, tam, nie wiadomo co by
sie dzialo max. 5 sezonow. Tylko przy Sopranos sie na kase polasili,
no ale kazdy musi zrobic skok w bok by docenic to co sie ma ;)

Z driugiej strony HBO ma niechwalebn± historię zabijania seriali
przedwcze¶nie: Rzym, Deadwood, Carnivale...

PS SatC ma więcej niż pięć sezonów, ale zgadzam się z tym maksem, bo to
akurat trochę bardziej tasiemiec jest.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-05-31 12:02:42
Autor: Maciej Bojko
No i skończył się House
On Tue, 31 May 2011 02:52:57 +0200, "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl>
wrote:

[...]

YMMV. Lost po drugim sezonie był JESZCZE gorsz± kup±, niż Prison Break
po drugim sezonie.

--
Maciej Bójko

Data: 2011-05-31 23:00:00
Autor: Tiber
No i skończył się House
Silly, silly Maciej Bojko nabazgrału:

[...]

YMMV.

--
Tiber
judelawfan@gmail.com

Data: 2011-05-31 12:31:00
Autor: Shadowchaser
No i skończył się House
On 5/31/2011 2:52 AM, Tiber wrote:
Z driugiej strony HBO ma niechwalebn± historię zabijania seriali
przedwcze¶nie: Rzym, Deadwood, Carnivale...

Deadwood po pierwszym sezonie niestety nuzyl. Obejrzalem wszystko, ale musialem sie zmuszac. Jak Al zaczal sie robic miekki, a glownym zlym stal sie ten potentat kopalniany, to jakos czar prysl. Oceniam serial dobrze, ale podjeli sluszna decyzje, ze to ubili.

Data: 2011-05-31 12:48:06
Autor: DP
No i skończył się House
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl
Odszedł prawie na topie. Dowodem na to jest mój niedosyt.

a mnie zastanawia, dlaczego dyżurni Rambożercy i netykieciarze nie plonkuj±
i nie KFiluj± Marcina N za pisanie o jakim¶ tam serialu na grupie z "film" w
nazwie

normalnie to człowieka na innych grupach wytropi± i go od troli wyzywaj±- a teraz nagle o¶lepli

DP

Data: 2011-05-31 21:03:34
Autor: kajus44
No i skończył się House
Dnia Tue, 31 May 2011 12:48:06 +0200, DP napisał(a):

[...]

Bo serial to też film, tylko w odcinkach :)

Data: 2011-05-31 23:16:27
Autor: JRT
No i skończył się House

[...]

O, co¶ mi z KF wylazło.

Bo Marcin N nie "sra na grupie i nie ucieka" jak to ¶wiatle samookre¶liłe¶ się na zupełnie innej grupie?

Pełny cytat dla reszty:
"pl.rec.film to już prawie trup
można tam nasrać i nawet uciekać nie trzeba - Rambo to s± ostatnie przed¶miertne podrygi"
( https://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/msg/f1aff4a6120a3b52?hl=az&dmode=source )

Pogratulować idei.
Jak widać, każde g(...) zostaje w necie na zawsze. I zawsze da się powi±zać z autorem.
Zrozumiałe¶ co¶ wreszcie, obsrywaczu?

R.

Data: 2011-06-01 12:48:15
Autor: DP
No i skończył się House

DP napisał(a):
[...]

Użytkownik "JRT"
Bo Marcin N nie "sra na grupie i nie ucieka" jak to ¶wiatle samookre¶liłe¶ się na zupełnie innej grupie?

tak pamiętam, subiektywnie dobry text

[...]

dziękuję

ale to nie idea, lecz zaledwie konsatacja

Jak widać, każde g(...) zostaje w necie na zawsze. I zawsze da się powi±zać z autorem.

no i co z tego?

czy to zmienia fakt, że pl.rec.film umiera ale pewna grupa dinozaurów nie przyjmuje tego do wiadomo¶ci i zabrania reszcie bawienia się wyrafinowanymi żartami?

Zrozumiałe¶ co¶ wreszcie, obsrywaczu?

jak kto¶ nie pierdnie o Rambo, to poziom dyfuzji na pl.rc.film spada o połowę

DP

Data: 2011-06-01 13:34:44
Autor: Ghost
No i skończył się House

Użytkownik "DP" <dopodcierania@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:is563t$iu7$1inews.gazeta.pl...

wyrafinowanymi dyfuzji

Nie uzywaj slow, ktorych znaczenia nie rozumiesz.

Data: 2011-06-01 14:13:35
Autor: kajus44
No i skończył się House
Dnia Wed, 1 Jun 2011 12:48:15 +0200, DP napisał(a):

czy to zmienia fakt, że pl.rec.film umiera ale pewna grupa dinozaurów nie przyjmuje tego do wiadomo¶ci i zabrania reszcie bawienia się wyrafinowanymi żartami?

Wyrafinowane żarty to były na APD, Twoje wypociny nie dorastaj± do pięt
żartom tamtejszych pojawiaj±cych się co jaki¶ czas podkurwin.
A PRF ma się IMO dobrze, po prostu ilo¶ć dobrych filmów spada drastycznie
:)

Data: 2011-06-01 15:25:04
Autor: DP
No i skończył się House
DP napisał(a):
czy to zmienia fakt, że pl.rec.film umiera ale pewna grupa dinozaurów nie
przyjmuje tego do wiadomo¶ci i zabrania reszcie bawienia się wyrafinowanymi
żartami?

Użytkownik "kajus44"
Wyrafinowane żarty to były na APD, Twoje wypociny nie dorastaj± do pięt
żartom tamtejszych pojawiaj±cych się co jaki¶ czas podkurwin.

ja nie zaczalem tematu zastepczego pt. Rambo

A PRF ma się IMO dobrze, po prostu ilo¶ć dobrych filmów spada drastycznie

ah no tak... "teraz powstaje coraz mniej dobrych filmow" i "kiedys to byly dobre filmy" - czyli typowe objawy tetryczenia

[ale chyba nie powienienem uzywac takiego słowa, bo go Ghost nie zrozumie i odpisze, ze nie mam uzywac slow ktorych znaczenia nie rozumiem]

DP

Data: 2011-06-03 18:12:44
Autor: boxfish
No i sko�czy� si� House
W dniu 2011-06-01 15:25, DP pisze:
DP napisaďż˝(a):
czy to zmienia fakt, �e pl.rec.film umiera ale pewna grupa dinozaur�w nie
przyjmuje tego do wiadomo�ci i zabrania reszcie bawienia si�
wyrafinowanymi
�artami?

U�ytkownik "kajus44"
Wyrafinowane �arty to by�y na APD, Twoje wypociny nie dorastaj� do pi�t
�artom tamtejszych pojawiaj�cych si� co jaki� czas podkurwin.

ja nie zaczalem tematu zastepczego pt. Rambo

A PRF ma si� IMO dobrze, po prostu ilo�� dobrych film�w spada drastycznie

ah no tak... "teraz powstaje coraz mniej dobrych filmow" i "kiedys to byly
dobre filmy" - czyli typowe objawy tetryczenia

[ale chyba nie powienienem uzywac takiego s�owa, bo go Ghost nie zrozumie i
odpisze, ze nie mam uzywac slow ktorych znaczenia nie rozumiem]

Ty dalej jak malutkie dziecko, pisz tak dalej, pisz tylko siÄ™ nie dziw potem ĹĽe w razie potrzeby na innej grupie dostaniesz figÄ™

Data: 2011-06-03 21:01:36
Autor: DP
No i sko?czy? si? House
Użytkownik "kajus44"
A PRF ma si? IMO dobrze, po prostu ilo?? dobrych film?w spada drastycznie

DP napisa?(a):
[...]

Użytkownik "boxfish"
Ty dalej jak malutkie dziecko, pisz tak dalej, pisz tylko się nie dziw potem że w razie potrzeby na innej grupie dostaniesz figę

chyba dawno kupy nie robiles, bo ci najwyrazniej gowno mozg ugniata, skoro myslisz, ze odczuwam jakikolwiek dysonans poznawczy z takiego powodu

DP

Data: 2011-06-04 11:19:45
Autor: Ghost
No i sko?czy? si? House

Użytkownik "DP" <dopodcierania@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:isbbj1$ofm$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "kajus44"
[...]

No i znow Ci sie pierdzieli, tym razem znaczenie calych zwrotow.

Data: 2011-06-04 19:12:05
Autor: DP
No i sko?czy? si? House
Użytkownik "Ghost"
No i znow Ci sie pierdzieli, tym razem znaczenie calych zwrotow.

przyszedles tu zrobic kupe?

uwazaj zebys przy okazji mozgu nie wysral

DP

Data: 2011-06-04 19:27:42
Autor: Ghost
No i sko?czy? si? House

Użytkownik "DP" <dopodcierania@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:isdpia$r0j$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Ghost"
No i znow Ci sie pierdzieli, tym razem znaczenie calych zwrotow.

przyszedles tu zrobic kupe?

Z Twojego dotychczasowego zachownia wnosze, ze Cie zaskocze - synku, pl.rec.film nie jest miejscem do robienia kupy.

Data: 2011-06-04 12:40:55
Autor: boxfish
No i sko?czy? si? House
W dniu 2011-06-03 21:01, DP pisze:

chyba dawno kupy nie robiles, bo ci najwyrazniej gowno mozg ugniata,

Tobie się się przelało ...

  >skoro
myslisz, ze odczuwam jakikolwiek dysonans poznawczy z takiego powodu

"Dysonans poznawczy – stan nieprzyjemnego napięcia psychicznego, pojawiający się wtedy, gdy dana osoba posiada jednocześnie dwa elementy poznawcze (np. myśli lub sądy), które są niezgodne ze sobą. Dysonans może pojawić się także wtedy, gdy zachowania nie są zgodne z postawami. Stan dysonansu wywołuje napięcie motywacyjne i związane z nim zabiegi, mające na celu zredukowanie lub złagodzenie napięcia."

Wikipedia może nie jest zbyt dobrym źródłem ale co tam.

A wracając do tematu, nie myślę że masz jakikolwiek dysonans, to byłoby zbyt trudne, ty po prostu tępy jesteś.

eot

Data: 2011-06-04 19:10:16
Autor: DP
No i sko?czy? si? House
Użytkownik "boxfish" <
A wracaj±c do tematu, nie my¶lę że masz jakikolwiek dysonans, to byłoby zbyt trudne, ty po prostu tępy jeste¶.

dobrze tato- w przyszlsoci chce byc taki kutas jak ty

DP

Data: 2011-06-01 22:29:14
Autor: Qrczak
No i sko�czy� si� House
Dnia 2011-06-01 12:48, niebożę DP wylazło do ludzi i marudzi:
[ciach te wszystkie zbędne pierdy]

Konstatacja niestety zupełnie nieadekwatna. Ale gibaj się julian, gibaj śmiało.

Qra

Data: 2011-06-01 09:06:34
Autor: Arek
No i skończył się House
W dniu 2011-05-31 21:03, kajus44 pisze:

Bo serial to też film, tylko w odcinkach :)

Nie. Serial to nie film tylko wynaturzenie.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-06-01 22:30:35
Autor: Qrczak
No i skończył się House
Dnia 2011-06-01 09:06, niebożę Arek wylazło do ludzi i marudzi:
W dniu 2011-05-31 21:03, kajus44 pisze:

Bo serial to też film, tylko w odcinkach :)

Nie. Serial to nie film tylko wynaturzenie.

Twój żyć się skończył w pierwszym odcinku? A... to wiele tłumaczy...

Qra

Data: 2011-06-01 09:50:41
Autor: Rais
No i skończył się House
DP pisze:
[...]

Niektórzy pamiętaj± FAQ.

--
pzdr

Data: 2011-06-02 21:01:15
Autor: Bialy Murzyn
No i skończył się House

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:is0mqu$1b3$1news.onet.pl...
Odszedł prawie na topie. Dowodem na to jest mój niedosyt.

Tak to jest jak sie czynszu nie placi.

No i skończył się House