No i skończył się House

Data: 2011-05-31 12:48:06
Autor: DP
No i skończył się House
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl
Odszedł prawie na topie. Dowodem na to jest mój niedosyt.

a mnie zastanawia, dlaczego dyżurni Rambożercy i netykieciarze nie plonkuj±
i nie KFiluj± Marcina N za pisanie o jakim¶ tam serialu na grupie z "film" w
nazwie

normalnie to człowieka na innych grupach wytropi± i go od troli wyzywaj±- a teraz nagle o¶lepli

DP

Data: 2011-05-31 21:03:34
Autor: kajus44
No i skończył się House
Dnia Tue, 31 May 2011 12:48:06 +0200, DP napisał(a):

[...]

Bo serial to też film, tylko w odcinkach :)

Data: 2011-05-31 23:16:27
Autor: JRT
No i skończył się House

[...]

O, co¶ mi z KF wylazło.

Bo Marcin N nie "sra na grupie i nie ucieka" jak to ¶wiatle samookre¶liłe¶ się na zupełnie innej grupie?

Pełny cytat dla reszty:
"pl.rec.film to już prawie trup
można tam nasrać i nawet uciekać nie trzeba - Rambo to s± ostatnie przed¶miertne podrygi"
( https://groups.google.com/group/pl.rec.foto.cyfrowa/msg/f1aff4a6120a3b52?hl=az&dmode=source )

Pogratulować idei.
Jak widać, każde g(...) zostaje w necie na zawsze. I zawsze da się powi±zać z autorem.
Zrozumiałe¶ co¶ wreszcie, obsrywaczu?

R.

Data: 2011-06-01 12:48:15
Autor: DP
No i skończył się House

DP napisał(a):
[...]

Użytkownik "JRT"
Bo Marcin N nie "sra na grupie i nie ucieka" jak to ¶wiatle samookre¶liłe¶ się na zupełnie innej grupie?

tak pamiętam, subiektywnie dobry text

[...]

dziękuję

ale to nie idea, lecz zaledwie konsatacja

Jak widać, każde g(...) zostaje w necie na zawsze. I zawsze da się powi±zać z autorem.

no i co z tego?

czy to zmienia fakt, że pl.rec.film umiera ale pewna grupa dinozaurów nie przyjmuje tego do wiadomo¶ci i zabrania reszcie bawienia się wyrafinowanymi żartami?

Zrozumiałe¶ co¶ wreszcie, obsrywaczu?

jak kto¶ nie pierdnie o Rambo, to poziom dyfuzji na pl.rc.film spada o połowę

DP

Data: 2011-06-01 13:34:44
Autor: Ghost
No i skończył się House

Użytkownik "DP" <dopodcierania@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:is563t$iu7$1inews.gazeta.pl...

wyrafinowanymi dyfuzji

Nie uzywaj slow, ktorych znaczenia nie rozumiesz.

Data: 2011-06-01 14:13:35
Autor: kajus44
No i skończył się House
Dnia Wed, 1 Jun 2011 12:48:15 +0200, DP napisał(a):

czy to zmienia fakt, że pl.rec.film umiera ale pewna grupa dinozaurów nie przyjmuje tego do wiadomo¶ci i zabrania reszcie bawienia się wyrafinowanymi żartami?

Wyrafinowane żarty to były na APD, Twoje wypociny nie dorastaj± do pięt
żartom tamtejszych pojawiaj±cych się co jaki¶ czas podkurwin.
A PRF ma się IMO dobrze, po prostu ilo¶ć dobrych filmów spada drastycznie
:)

Data: 2011-06-01 15:25:04
Autor: DP
No i skończył się House
DP napisał(a):
czy to zmienia fakt, że pl.rec.film umiera ale pewna grupa dinozaurów nie
przyjmuje tego do wiadomo¶ci i zabrania reszcie bawienia się wyrafinowanymi
żartami?

Użytkownik "kajus44"
Wyrafinowane żarty to były na APD, Twoje wypociny nie dorastaj± do pięt
żartom tamtejszych pojawiaj±cych się co jaki¶ czas podkurwin.

ja nie zaczalem tematu zastepczego pt. Rambo

A PRF ma się IMO dobrze, po prostu ilo¶ć dobrych filmów spada drastycznie

ah no tak... "teraz powstaje coraz mniej dobrych filmow" i "kiedys to byly dobre filmy" - czyli typowe objawy tetryczenia

[ale chyba nie powienienem uzywac takiego słowa, bo go Ghost nie zrozumie i odpisze, ze nie mam uzywac slow ktorych znaczenia nie rozumiem]

DP

Data: 2011-06-03 18:12:44
Autor: boxfish
No i sko�czy� si� House
W dniu 2011-06-01 15:25, DP pisze:
DP napisaďż˝(a):
czy to zmienia fakt, �e pl.rec.film umiera ale pewna grupa dinozaur�w nie
przyjmuje tego do wiadomo�ci i zabrania reszcie bawienia si�
wyrafinowanymi
�artami?

U�ytkownik "kajus44"
Wyrafinowane �arty to by�y na APD, Twoje wypociny nie dorastaj� do pi�t
�artom tamtejszych pojawiaj�cych si� co jaki� czas podkurwin.

ja nie zaczalem tematu zastepczego pt. Rambo

A PRF ma si� IMO dobrze, po prostu ilo�� dobrych film�w spada drastycznie

ah no tak... "teraz powstaje coraz mniej dobrych filmow" i "kiedys to byly
dobre filmy" - czyli typowe objawy tetryczenia

[ale chyba nie powienienem uzywac takiego s�owa, bo go Ghost nie zrozumie i
odpisze, ze nie mam uzywac slow ktorych znaczenia nie rozumiem]

Ty dalej jak malutkie dziecko, pisz tak dalej, pisz tylko siÄ™ nie dziw potem ĹĽe w razie potrzeby na innej grupie dostaniesz figÄ™

Data: 2011-06-03 21:01:36
Autor: DP
No i sko?czy? si? House
Użytkownik "kajus44"
A PRF ma si? IMO dobrze, po prostu ilo?? dobrych film?w spada drastycznie

DP napisa?(a):
[...]

Użytkownik "boxfish"
Ty dalej jak malutkie dziecko, pisz tak dalej, pisz tylko się nie dziw potem że w razie potrzeby na innej grupie dostaniesz figę

chyba dawno kupy nie robiles, bo ci najwyrazniej gowno mozg ugniata, skoro myslisz, ze odczuwam jakikolwiek dysonans poznawczy z takiego powodu

DP

Data: 2011-06-04 11:19:45
Autor: Ghost
No i sko?czy? si? House

Użytkownik "DP" <dopodcierania@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:isbbj1$ofm$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "kajus44"
[...]

No i znow Ci sie pierdzieli, tym razem znaczenie calych zwrotow.

Data: 2011-06-04 19:12:05
Autor: DP
No i sko?czy? si? House
Użytkownik "Ghost"
No i znow Ci sie pierdzieli, tym razem znaczenie calych zwrotow.

przyszedles tu zrobic kupe?

uwazaj zebys przy okazji mozgu nie wysral

DP

Data: 2011-06-04 19:27:42
Autor: Ghost
No i sko?czy? si? House

Użytkownik "DP" <dopodcierania@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:isdpia$r0j$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Ghost"
No i znow Ci sie pierdzieli, tym razem znaczenie calych zwrotow.

przyszedles tu zrobic kupe?

Z Twojego dotychczasowego zachownia wnosze, ze Cie zaskocze - synku, pl.rec.film nie jest miejscem do robienia kupy.

Data: 2011-06-04 12:40:55
Autor: boxfish
No i sko?czy? si? House
W dniu 2011-06-03 21:01, DP pisze:

chyba dawno kupy nie robiles, bo ci najwyrazniej gowno mozg ugniata,

Tobie się się przelało ...

  >skoro
myslisz, ze odczuwam jakikolwiek dysonans poznawczy z takiego powodu

"Dysonans poznawczy – stan nieprzyjemnego napięcia psychicznego, pojawiający się wtedy, gdy dana osoba posiada jednocześnie dwa elementy poznawcze (np. myśli lub sądy), które są niezgodne ze sobą. Dysonans może pojawić się także wtedy, gdy zachowania nie są zgodne z postawami. Stan dysonansu wywołuje napięcie motywacyjne i związane z nim zabiegi, mające na celu zredukowanie lub złagodzenie napięcia."

Wikipedia może nie jest zbyt dobrym źródłem ale co tam.

A wracając do tematu, nie myślę że masz jakikolwiek dysonans, to byłoby zbyt trudne, ty po prostu tępy jesteś.

eot

Data: 2011-06-04 19:10:16
Autor: DP
No i sko?czy? si? House
Użytkownik "boxfish" <
A wracaj±c do tematu, nie my¶lę że masz jakikolwiek dysonans, to byłoby zbyt trudne, ty po prostu tępy jeste¶.

dobrze tato- w przyszlsoci chce byc taki kutas jak ty

DP

Data: 2011-06-01 22:29:14
Autor: Qrczak
No i sko�czy� si� House
Dnia 2011-06-01 12:48, niebożę DP wylazło do ludzi i marudzi:
[ciach te wszystkie zbędne pierdy]

Konstatacja niestety zupełnie nieadekwatna. Ale gibaj się julian, gibaj śmiało.

Qra

Data: 2011-06-01 09:06:34
Autor: Arek
No i skończył się House
W dniu 2011-05-31 21:03, kajus44 pisze:

Bo serial to też film, tylko w odcinkach :)

Nie. Serial to nie film tylko wynaturzenie.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-06-01 22:30:35
Autor: Qrczak
No i skończył się House
Dnia 2011-06-01 09:06, niebożę Arek wylazło do ludzi i marudzi:
W dniu 2011-05-31 21:03, kajus44 pisze:

Bo serial to też film, tylko w odcinkach :)

Nie. Serial to nie film tylko wynaturzenie.

Twój żyć się skończył w pierwszym odcinku? A... to wiele tłumaczy...

Qra

Data: 2011-06-01 09:50:41
Autor: Rais
No i skończył się House
[...]