No i sprawca uciekł...

Data: 2011-11-13 01:11:55
Autor: Friend
No i sprawca uciekł...
Użytkownik "Pa_blo" <inkoguto@MSWIA.PYLY> napisał w wiadomości news:4ebed2ce$0$2198$65785112news.neostrada.pl...

... wyjechał mi pod sam pysk z korka na prawym pasie.

Od razu widziałem, że nie ma zamiaru się zatrzymać. Przejechał przez skrzyżowanie (Polska/Bukowska) na czerwonym - no to ja za nim. Za Miodową na obu pasach korek więc skręcił w Miodową. Na Miodowej za Wiosenną korek wiec skręcił w Wiosenną a tam chyba coś mu zaszwankowało bo się zatrzymał.

Wyskakuje do pacjenta i wkur...ny za szmaty szczyla przez zbita szybę wyciągam. Trochę wystraszony zaczął przepraszać ale źrenice miał jakieś

Szkoda, że nie zostały wyprane te szmaty jak trzeba coby się nie ruszały.
Akcja lepsza jak odgrzewane kotlety w TV.

Ale kto jest gotowy się co najwyżej stuknąć bo z lewej nie ustąpił,
zawsze brak czasu na obsługę klienta.

Szacun za ściganie i dopadnięcie elementu.

Friend

No i sprawca uciekł...