No i stało się - utopiłem rower

Data: 2010-01-25 15:23:05
Autor: R.M.
No i stało się - utopiłem rower
Wojtas wrote:
Jak w temacie. Będąc wczoraj na wypadzie (planowane 40 km, wykonane 20), jadąc pewną pieprzoną zamarzniętą rzeczką, konkretnego dałem nura wraz z rowerem. Tj. wpadliśmy osobno, bo go prowadziłem, w zw. z próbą ominięcia konaru. Lód jak widać był tam cienki...
Pierwszy raz w życiu poczułem, że życie wisi me na włosku - w przypływie pierwszej chwili paniki ostro się szamotałem, po ochłonięciu znalazłem jakąś wystającą gałąź i wylazłem z wody, następnie z wąwozu. Ale w sumie nie o tym - będąc dzisiaj na miejscu, próbowałem odzyskać rower za pomocą bosaka. Niestety musiał prąd go znieść trochę pod grubsze warstwy lodu (stawiam, że nie więcej jak 1-2 m od szczeliny, generalnie ciężko to stwierdzić, bo równie dobrze może być 4 m dalej), ale prawdziwą problematyką jest głębokość. Woda sięga do jakiś 2.5 m, rzeka jest wąska, ma tam maks. 3 m szerokości, dalej może 4.
Ma ktoś w ogóle pomysł jak go można wyciągnąć? Czy też goodbye, i czekamy do wiosny - może się znajdzie (o ile wytrzymam).
Jedynym plusem zdarzenia jest to, że nikt nie zna dokładnej lokalizacji, więc póki jest wysoka woda to jest tam bezpieczny (stawiam, że jednak nawet silny prąd, nie będzie go w stanie przetransportować bardzo daleko, bo rzeka jest wąska i kręta a dno nie jest gładkie).

kup wykrywacz metali

Data: 2010-01-25 16:32:15
Autor: Wojtas
No i stało się - utopiłem rower
W dniu 2010-01-25 15:23, R.M. pisze:

kup wykrywacz metali

Mam, nie zaszkodzi spróbować.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

   My devotion has a definition
   Something in my mind kept me all the time
   If it rains, or if the sun shines
   Looking just for you baby, looking just for you baby

Data: 2010-01-25 07:34:51
Autor: Rowerex
No i sta³o siê - utopi³em rower
On 25 Sty, 16:32, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:
W dniu 2010-01-25 15:23, R.M. pisze:

> kup wykrywacz metali

Mam, nie zaszkodzi spróbowaæ.

Kurs nurkowania pod lodem te¿ nie zaszkodzi...

Pozdr-
-Rowerex

No i stało się - utopiłem rower