No i teraz mam problem..

Data: 2010-01-25 10:10:50
Autor: Woland
No i teraz mam problem..
Jak sobie obliczyłem, na taksówki musiałbym wydawać miesięcznie około
półtora tysiąca złotych po uwzględnieniu rabatu dla stałych klientów..
Na motor jest za zimno i za ślisko.. Zostaje tylko komunikacja
miejska.. Ja pierdolę, jak sobie pomyślę, że znowu będę musiał wdychać
smród ciał i znosić tłok to aż mnie skręca...

Data: 2010-01-25 12:27:12
Autor: Marek
No i teraz mam problem..
On 25 Sty, 19:10, Woland <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Zapomniales 5 tys. za goryla, ktory bedzie cie chronil przed tym
ruskim...

Data: 2010-01-25 19:42:58
Autor: 954
No i teraz mam problem..

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:298eaa51-cec9-4fdc-aef9-0111b8ee188bt1g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

Takis swiadomy a nie wiesz ze przysluguje Ci prawo wynajecia pojazdu zastepczego ?
A chwaliles sie pomoca prawna...

Pozdr.

Data: 2010-01-25 11:08:43
Autor: Woland
No i teraz mam problem..
954 napisał(a):

Takis swiadomy a nie wiesz ze przysluguje Ci prawo wynajecia pojazdu
zastepczego ?

Nie masz o tym pojęcia, a pieprzysz.. Po pierwsze nie przysługuje mi
prawo do wynajęcia pojazdu, tylko możliwość zwrotu kosztów takiego
wynajmu na podstawie OC... Wynajem musiałbym przeprowadzić na własną
rękę.. Zwrot kosztów następuje tylko za okres faktycznej naprawy,
tymczasem samo postępowanie w firmie ubezpieczeniowej potrafi trwać
ponad miesiąc.. Mój kolega ostatnio czekał na przybycie rzeczoznawcy z
Warty prawie dwa tygodnie.. Za okres wynajmowania samochodu poza
faktycznym okresem naprawy musiałbym zapłacić z własnej kieszeni.. Mój
pakiet AutoCasco był przyjęty w formie minimalnej, nie ma tam opcji
całkowitego pokrywania kosztów związanych z utratą mobilności...
Zresztą ta ewentualność i tak nie wchodzi w grę, bo będę dążył do
wyrównania szkody w gotówce... Samochodu naprawiać nie będę,
prawdopodobnie oddam go na części, albo sprzedam za półdarmo...

Data: 2010-01-25 20:29:37
Autor: 954
No i teraz mam problem..

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:a3fcb5ed-67aa-4d4a-870e-99320f23fb89m4g2000vbn.googlegroups.com...
954 napisał(a):

[...]

http://www.rzu.gov.pl/skargi/najczestsze-problemy/Pojazd_zastepczy_w_przypadku_korzystania_z_ubezpieczenia_OC_Posiadaczy_pojazdow_mechanicznych_sprawcy__47
Czytaj i ucz sie ...

Data: 2010-01-25 11:41:00
Autor: Woland
No i teraz mam problem..
954 napisał(a):

Czytaj i ucz sie ...

Facet, ty to sobie przeczytaj, wtedy będziesz wiedział, że to co ci
napisałem pokrywa się z tym, co jest tam napisane.. Otrzymałbym koszt
zwrotów jedyne za okres naprawy, której nie przewiduję.. Żeby otrzymać
całkowity zwrot kosztów wynajęcia pojazdu zastępczego (np. taksówki)
na okres od wypadku do wypłaty odszkodowania, musiałbym doznać szkody
całkowitej - samochód nie mógłby nadawać się do ruchu drogowego....
Tymczasem w moim przypadku jest jedynie spore wgniecenie z boku,
częściowo rozdarta karoseria, połamany przedni kołpak całkowicie
zniszczony lakier, rozdarte uszczelki, wybita szyba i boczny
kierunkowskaz... Policjanci uznali, że mogę się nim włączyć do ruchu
po kolizji... Po drugie, żeby otrzymać zwrot kosztów, musiałbym
dowieść, że brak samochodu naraził mnie na utratę dochodów.. A ja nie
jestem ani zawodowym kierowcą, ani handlowcem.. Pracuję na miejscu...
Dlatego w większości przypadków koszty wynajmu pojazdów zastępczych są
zwracane podmiotom gospodarczym dla których samochód to narzędzie
generowania przychodu, a nie zwykłym poszkodowanym..

Data: 2010-01-25 19:54:52
Autor: matador
No i teraz mam problem..
954 pisze:

Takis swiadomy a nie wiesz ze przysluguje Ci prawo wynajecia pojazdu zastepczego ?
A chwaliles sie pomoca prawna...

Przecież to kłamca, oszust i mitoman.

matador.

Data: 2010-01-25 20:05:42
[...]