No i w końcu mamy pomnik !!!

Data: 2012-06-26 23:28:57
Autor: MH
No i w końcu mamy pomnik !!!
Data: 2012-06-26 23:36:25
Autor:
No i w końcu mamy pomnik !!!
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
http://www.fakt.pl/Pomnik-tupolewa-odsloniety,artykuly,165314,1.html

Jestem wzruszony.....

A co dopiero powiesz kiedy ludzie sobie taki pomnik wystawia przy kazdym kosciele? ;P
Chyba sie zes.asz z radosci... ;)))

Data: 2012-06-26 23:40:41
Autor: MH
No i w końcu mamy pomnik !!!
  <kiepsk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > http://www.fakt.pl/Pomnik-tupolewa-odsloniety,artykuly,165314,1.html
> A co dopiero powiesz kiedy ludzie sobie taki pomnik wystawia przy kazdym kosciele?

Zaniemówię !!

MH

Data: 2012-06-26 23:50:52
Autor: namowa
No i w końcu mamy pomnik !!!
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
  <kiepsk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >  MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > http://www.fakt.pl/Pomnik-tupolewa-odsloniety,artykuly,165314,1.html
> [...]

zastosuj to lepiej prewencyjnie...

Data: 2012-06-26 23:58:04
Autor: MH
No i w końcu mamy pomnik !!!
namowa  <kiepsk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >   <kiepsk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > >  MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > > > http://www.fakt.pl/Pomnik-tupolewa-odsloniety,artykuly,165314,1.html
> [...]

=============

Dlaczego?? MH

Data: 2012-06-26 23:59:57
Autor: please
No i w końcu mamy pomnik !!!
namowa  <kiepsk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): >  MH <logiznam.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > >   <kiepsk.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > > >  MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > > > > > > http://www.fakt.pl/Pomnik-tupolewa-
Bo podsycasz tylko ich nastroje! ;P

Data: 2012-06-27 01:04:16
Autor: MH
Prawda zwyciężyla !
ipokrzyku <kiepsk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): >  .... <kiepsk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a): > > >  MH <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a): > > > > > A. Filip <anfi@xl.wp.pl> napisał(a): > > > > > > > " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> pisze:
> [...]
dat=20120626&typ=po&id=po31.txt
> ki

> rozpylony, była sztuczna mgła, były helikoptery przechwytuj±ce i wuj wie co
> jeszcze... No więc wręcz pierdylion racji maj±!! Amen!!
> Gdybys byl odrobine ... nie trzeba by ci bylo klarowac, ze jak degrengolada panstwa doprowadzila do takiej jatki a jego wysocy urzednicy zacierajac wlasna niekompetencje myla tropy to sam narod robi co moze (orze jak moze) by w zastepstwie umoczonych sluzb panstwowych samemu dociec prawdy. I ty zreszta to przeczuwasz kpiarsko dup..ko wypinajac do bicia...
Po tych wszystkich hipotezach sam uwazam ze detonacja zbiornikow paliwa w skrzydlach bylaby jednak najprostszym wyjasnieniem sprawy...ot taka samorobka: z samolotu bomby hiperbarycznej...nieprzymierzajac jak z WTC...

k nie dał samolota i bidula nie został dopuszczony do głosu w PE przez
Smarko================

Pewnie, zaczynaj od zmiany tytułu w±tka. Prawda zwycięży/zwyciężyła.. To nie
jest Kolego argument. Jeste¶ chyba NOWY na psp, postrzegam to po Twoim
kulturalnym podej¶ciu do dyskusji. Hmm, mamy zupełnie odmienny pogl±d na
Smoleńsk. Popatrz na to tak: 1. Gruzja - zgłoszenie do prokuratury przez szofera melexa
2. Brak prognozy pogody przed wylotem - TAAK , WINA TUSKA !!
3. A z innej beczki , też mu ten Tusezjiego (To ten francuz)
4. Potem za¶ była jaka¶ afera, że mu stołek odunęli i nie miał na czym se siędn±ć.
5. A jak Kondolencja Rajs przyjechała do nas , i Tusk po angielcku j±
przywitał , to szanowny poliglota rykn±ł ¶miechem.
6. A jak pojechał do Anieli, to mu do ucha wtykali słuchawkę...
7. A na koniec zawył Nasz Narodowy Hymn.. WOLSKI !!!!

Prezydent...  Wawel.....

WSTYD I PORUTA !!!

MH --

Data: 2012-06-27 08:30:38
Autor: zasada
Prawda zwyciężyla !
 MH <logiznam.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
> dat=20120626&typ=po&id=po31.txt
smol

> [...]

6. A jak pojechał do Anieli, to mu do ucha wtykali słuchawkę...
7. A na koniec zawył Nasz Narodowy Hymn.. WOLSKI !!!!

Piszesz skrotami myslowymi co nieuczytelnia odbiorcom twoich wywodow.
Nie nie jestem tu nowy -po prostu staram sie dyskutowac a nie pluc.
A ze w elytach same katabasy tak z tej jak i z drugiej strony to tylko sie prosi na wymiane...ale na co? Kiedy my (wy?) jeszcze gorsi...prostaczkowie.

Data: 2012-06-28 18:37:14
Autor: pluton
No i w końcu mamy pomnik !!!
http://www.fakt.pl/Pomnik-tupolewa-odsloniety,artykuly,165314,1.html

Taki pomnik kazdy peawdziwy Polak powinien
miec u siebie w ogrodku.

Nullification

No i w końcu mamy pomnik !!!