No i właśnie kurwiszcze straciły jednego klienta. ..

Data: 2010-01-14 11:03:41
Autor: Woland
No i właśnie kurwiszcze straciły jednego klienta. ..
Gwiazda Dawida i menora na ręczniku sprzedawanym w hipermarkecie Real.
- Nie wiem, kto wpadał na ten pomysł, ale to niedopuszczalne, by
żydowskie symbole religijne umieszczane były na ręczniku - mówi
Tadeusz Jakubowicz, przewodniczący Gminy Wyznaniowej Żydowskiej w
Krakowie.

Jak to się stało, że ręcznik znalazł się w sprzedaży? Na metce można
znaleźć kraj produkcji - to Turcja. Rzeczniczka sieci Real Agnieszka
Łukiewicz zapewnia, że sklep nie chciał obrażać uczuć religijnych
Żydów. - Zamówiliśmy kolorowe ręczniki na wagę. Nie miało być na nich
żadnych symboli. Jeśli znalazły się wśród nich ręczniki z żydowskimi
symbolami religijnymi, to stało się to bez naszej wiedzy - tłumaczy
Łukiewicz. Rzeczniczka dodaje, że nie wiadomo, skąd dostawca
sprowadził ręczniki. - Będziemy sprawę wyjaśniać. Na razie zaleciliśmy
sprawdzenie wszystkich sklepów i wycofanie ze sprzedaży tych
ręczników, na których znalazły się gwiazda Dawida i menora - zapewnia.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7455208,Gwiazda_Dawida_na_wage_w_hipermarkecie.html

Data: 2010-01-14 20:29:10
Autor: awe

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:9ddc4d90-7cef-4591-beee-8cebad0857efe37g2000yqn.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- --
fantastycznie cvel - bedziesz mogl se kupic i takim recznikiem sie wycierac. To prawie jak herb rodowy.
awe

Data: 2010-01-14 21:47:20
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Hmm, co to za Żyd, Żalek twierdzi w innym miejscu, że menora to żaden symbol religijny:

Panie Marku,
Menora nie jest zydowskim odpowiednikiem krzyza - Zydzi nie modla sie
do menory. W religii zydowskiej nie ma takiego symbolu jak krzyz ktory
symbolizuje Boga, przed ktorym ludzie klekaja i modla sie. Na pewno
Pan wie ze krzyz to wynalazek rzymski uzywany na dlugo przez p.
Yehoshua HaNotzri. Religia zydowska zabrania takich symboli.
Odpowiednikem menory jest raczej choinka - a
choinki mozna znalezc w synagogach, np tutaj:
http://www.myfoxdetroit.com/dpp/news/local/Synagogue-Helps-Homeless-Celebrate-Xmas

Dziwi mnie ze taki wybitny zydoznawca jak Pan popelnia tak kardynalne
bledy.
Prosze sie podciagnac, bo poziom zydoznawstwa Pan obniza, a przeciez
chcemy aby sciepa pozostala Najlepsza Polska Grupa o Zydach.

Zalek

Data: 2010-01-14 12:58:23
Autor: Woland
No i właśnie kurwiszcze straciły jednego klie nta...
boukun napisał(a):

Hmm, co to za �yd, �alek twierdzi w innym miejscu, �e menora to �aden symbol
religijny:

Mój przyjaciel rabin uczył mnie, że menora to symbol wzrastania
człowieka ponad poziom zwierzęcych instynktów..

Data: 2010-01-15 05:26:44
Autor: sofu

boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Powinienes klocek wytatułowac ja sobie na dupie, ale i tak niewiele ci to
pomoże.

sofu

Data: 2010-01-15 05:00:44
Autor: Marek
On 15 Sty, 05:26, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Użytkownik "Woland" <tzva.adon...@lycos.com> napisał w wiadomościnews:e840d45d-2d09-440b-bb5f-c1fe42a5cfd7u41g2000yqe.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

> [...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Powinienes klocek wytatułowac ja sobie na dupie, ale i tak niewiele ci to

Pomogloby, gdyby bylo na napletku...

Data: 2010-01-14 13:31:19
Autor: zbig
No i właśnie kurwiszcze straciły jednego klie nta...
On 14 Sty, 21:47, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Woland" <tzva.adon...@lycos.com> napisa w wiadomo cinews:9ddc4d90-7cef-4591-beee-8cebad0857efe37g2000yqn.googlegroups.com...

Hmm, co to za yd, alek twierdzi w innym miejscu, e menora to aden symbol
religijny:

Gwiazda dawida tym bardziej. To symbol świecki.

Data: 2010-01-15 05:23:33
Autor: sofu
[...]

Zaiste same śmieci w tym Realu sprzedają!

sofu

No i właśnie kurwiszcze straciły jednego klienta. ..