No i wróci³y karnety dzienne w pe wnym miejscu...

Data: 2009-03-16 15:06:12
Autor: Andrzej Ozieblo
No i wróci³y karnety dzienne w pe wnym miejscu...
Fafek pisze:

... czyli w koñcu kto¶ w tej uroczej organizacji
siê ockn±³, ¿e mocno przesadzili z cenami. Teraz og³osili
promocjê pt. karta dzienna za 90 w weekend i 70 w tygodniu.
Tak poza tym to ¶niegu w cholerê, ludzi w cholerê i stra¿y
parkowej w cholerê ;> Tyle, ¿e teraz ju¿ dozwolony jest freeride
w okolicach tras :)

Jak rozumiem deotyczy to samych wyciagow? Nie ma w tym jednbego wyjazdu kolejka?

Mimo wszystko dobre i to.

Andrzej

Data: 2009-03-17 01:10:47
Autor: vrinx
On 16 Mar, 15:06, Andrzej Ozieblo <ypozi...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
Fafek pisze:

> [...]
> w okolicach tras :)

Jak rozumiem deotyczy to samych wyciagow? Nie ma w tym jednbego wyjazdu

jak dla mnie to nie "dobre", co najwy¿ej odbili siê troche od dna...
uwielbiam Kasprowy, ale przy tych cenach i braku zni¿ek dla dzieci
d³ugo mnie nie zobacz±... i dobrze: dla mi³osników Kasprowego bedzie
pu¶ciej a dla PKL mniej kasy... teraz to juz nawet na 3 dni wole
jechac do Austrii ni¿ na Kasprowy

No i wróci³y karnety dzienne w pe wnym miejscu...