No i wróci³y karnety dzienne w pewnym miejscu...

Data: 2009-03-14 23:01:58
Autor: Fafek
No i wróci³y karnety dzienne w pewnym miejscu...
.... czyli w koñcu kto¶ w tej uroczej organizacji
siê ockn±³, ¿e mocno przesadzili z cenami. Teraz og³osili
promocjê pt. karta dzienna za 90 w weekend i 70 w tygodniu.
Tak poza tym to ¶niegu w cholerê, ludzi w cholerê i stra¿y
parkowej w cholerê ;> Tyle, ¿e teraz ju¿ dozwolony jest freeride
w okolicach tras :)

Maciek

Data: 2009-03-15 00:18:55
Autor: Titus Atomicus
In article <gph9gi$pba$1@news.onet.pl>, Fafek <fafeczek@ciacho2.pl> wrote:

... czyli w koñcu kto¶ w tej uroczej organizacji
siê ockn±³, ¿e mocno przesadzili z cenami. Teraz og³osili
promocjê pt. karta dzienna za 90 w weekend i 70 w tygodniu.
A poldzienne sa?

Tak poza tym to ¶niegu w cholerê, ludzi w cholerê i stra¿y
parkowej w cholerê ;> Tyle, ¿e teraz ju¿ dozwolony jest freeride
w okolicach tras :)

A ile tych ludzi? I cos straz robi w takim razie?

TA

Data: 2009-03-15 12:36:43
Autor: Fafek
[...]

Nie

Tak poza tym to ¶niegu w cholerê, ludzi w cholerê i stra¿y
parkowej w cholerê ;> Tyle, ¿e teraz ju¿ dozwolony jest freeride
w okolicach tras :)

A ile tych ludzi? I cos straz robi w takim razie?

Kolejki na Goryczkowej du¿e - 20-30 minut. Mnóstwo je¿d¿±cych po puchu,
tak¿e poza dozwolonym obszarem, ale wygl±da³o to jakby dzi¶ Stra¿ i Policja
chcia³a tylko sobie poje¼dziæ na nartach, bo polowania nie widzia³em.
Zreszt± wszyscy byli po stronie Goryczkowej, a na Beskidzie nie zosta³o
popo³udniu skrawka nieruszonego puchu.

Maciek

Data: 2009-03-15 12:41:22
Autor: Mirek
Fafek wrote:
Mnóstwo je¿d¿±cych po puchu,
tak¿e poza dozwolonym obszarem, ale wygl±da³o to jakby dzi¶ Stra¿ i Policja
chcia³a tylko sobie poje¼dziæ na nartach, bo polowania nie widzia³em.

No bo jak zwierzyna je¼dzi stadami to polowanie jest utrudnione... musz± sobie wypatrzyæ s³absz± sztukê ;)

Mirek.

Data: 2009-03-15 00:19:43
Autor: didi
No i wróci³y karnety dzienne w pewnym miejscu...

U¿ytkownik "Fafek" <fafeczek@ciacho2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci

Tak trudno napisac miejsce ?

Data: 2009-03-15 00:36:52
Autor: ADAM
No i wróci³y karnety dzienne w pewnym miejscu...
Tak trudno napisac miejsce ?
Fafek pewnie pomyslal, ze to oczywiste, ale niech sie sam produkuje teraz ;)

--
Adam
http://www.prsz.com/galeria/

Data: 2009-03-15 00:43:14
Autor: Mirek
ADAM wrote:

Fafek pewnie pomyslal, ze to oczywiste

He he m±drej g³owie do¶æ po s³owie ;)
pomy¶la³ raczej, ¿e szkoda rozpowiadaæ bo bêd± dzikie t³umy.

Mirek.

Data: 2009-03-15 12:24:49
Autor: Fafek
Mirek pisze:
ADAM wrote:

Fafek pewnie pomyslal, ze to oczywiste

He he m±drej g³owie do¶æ po s³owie ;)
pomy¶la³ raczej, ¿e szkoda rozpowiadaæ bo bêd± dzikie t³umy.

Mirek.

Co¶ w tym rodzaju ;)
Chocia¿ dzikie t³umy by³y ju¿ wczoraj, niezwi±zane na pewno
z t± "promocj±", tylko z pogod±. Tak ju¿ chyba by³o zawsze,
¿e w marcu Kasprowy przy s³onecznej pogodzie jest najbardziej
oblê¿ony. Nawiasem mówi±c dobrze, ¿e wcze¶niejsze weekendy by³y
brzydkie, bo inaczej mogliby nie wróciæ do kart dziennych
(ale to tylko moje spekulowanie)

Maciek

Data: 2009-03-15 11:27:46
Autor: Szymon Machel
No i wróci³y karnety dzienne w pewnym miejscu...

U¿ytkownik "didi" <andriu35@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci

Tak trudno napisac miejsce ?

No to mo¿e byc tylko ¦GNP :-)

Szymon

Data: 2009-03-15 12:27:26
Autor: Fafek
didi pisze:
[...]

Ostatnio to siê chyba dorobi³em tutaj opinii "Alpy be, Kasprowy cacy",
wiêc pewnych nazw lepiej nie u¿ywaæ, bo jeszcze kto¶ pomy¶li, ¿e
mam z PKL co¶ wspólnego ;)

Maciek

Data: 2009-03-15 14:32:31
Autor: didi
[...]

To po co ten post jak nikt nie wie o co chodzi  xD
Nie kumam ale trudno.

Data: 2009-03-15 15:22:06
Autor: Titus Atomicus
No i wróci³y karnety dzienne w pewnym miejscu...

E, ci co maja wiedziec to wiedza.

TA

Data: 2009-03-16 00:55:41
Autor: vrinx
On 15 Mar, 14:32, "didi" <andri...@gmail.com> wrote:
> [...]
> mam z PKL co¶ wspólnego ;)

> --

To po co ten post jak nikt nie wie o co chodzi  xD

raczej wszyscy wiedz± bo nie pytaj±.... podpowiem Ci KASPROWY

Data: 2009-03-16 05:41:53
Autor: Kobalt
No i wróci³y karnety dzienne w pewnym miejscu. ..
Tak, wróci³y karnety ca³odzienne (pó³dniowych brak) a wraz z nimi:
1. mafia kolejkowa przy dolnej stacji - 3 osoby "stoj±" w kolejce pod
schodami i za op³at± wpuszczaj± wszystkich chêtnych - ochrona nie
reaguje, bo mówi, ¿e maj± umowê tylko do schodów
2. kompletne lekcewa¿enie narciarzy przez PKL: ¿eby zwróciæ karnet
trzeba zjechaæ po zamkniêciu wyci±gu a¿ do Ku¼nic (kasa na Goryczkowej
ju¿ zamkniêta, a jak¿e), gdzie do JEDNEGO czynnego okienka t³oczy siê
kolejka ludzi, którzy... chc± odzyskaæ pieni±dze za kaucjê na karnet.
Kolejka ta skutecznie siê miesza z osobami, którym siê spieszy na
ostatnie wjazdy wagonikiem do góry...

Kto, kurczê, tym majdanem tak beznadziejnie zarz±dza?

Kobalt

Data: 2009-03-18 14:37:42
Autor: didi
No i wróci³y karnety dzienne w pewnym miejscu...

U¿ytkownik "vrinx" <arturs1974@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:a49a2241-1ed3-4213-
raczej wszyscy wiedz± bo nie pytaj±.... podpowiem Ci KASPROWY

No tak myslalem ze to kasprowy , ale wszedlem na strone kasprowego i nie widzialem tam zadnych karnetow dziennych :P

Data: 2009-03-16 15:06:12
Autor: Andrzej Ozieblo
Fafek pisze:

[...]

Jak rozumiem deotyczy to samych wyciagow? Nie ma w tym jednbego wyjazdu kolejka?

Mimo wszystko dobre i to.

Andrzej

Data: 2009-03-17 01:10:47
Autor: vrinx
On 16 Mar, 15:06, Andrzej Ozieblo <ypozi...@cyf-kr.edu.pl> wrote:
Fafek pisze:

> [...]
> w okolicach tras :)

Jak rozumiem deotyczy to samych wyciagow? Nie ma w tym jednbego wyjazdu

jak dla mnie to nie "dobre", co najwy¿ej odbili siê troche od dna...
uwielbiam Kasprowy, ale przy tych cenach i braku zni¿ek dla dzieci
d³ugo mnie nie zobacz±... i dobrze: dla mi³osników Kasprowego bedzie
pu¶ciej a dla PKL mniej kasy... teraz to juz nawet na 3 dni wole
jechac do Austrii ni¿ na Kasprowy

No i wróci³y karnety dzienne w pewnym miejscu...