No i wychodzi na moje Marta Kaczynska I DAMA

Data: 2010-04-30 13:51:27
Autor: awe
No i wychodzi na moje Marta Kaczynska I DAMA
Data: 2010-04-30 04:49:29
Autor: Leszczur
No i wychodzi na moje Marta Kaczynska I DAMA
On 30 Kwi, 13:51, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Sluszna decyzjahttp://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12220596,wiadomosc.html

Czyli Kot już na pewno odpada?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-30 13:53:53
Autor: awe

Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:e0fc2a82-226d-4204-b886-863d08ba2782k19g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
nie, kot bedzie ciebie posuwal na MosG
awe

Data: 2010-04-30 04:54:37
Autor: Leszczur
On 30 Kwi, 13:53, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
nie, kot bedzie ciebie posuwal na MosG

To opowiedz przynajmniej jak tobie tam bylo.

Data: 2010-04-30 14:34:47
Autor: awe
No i wychodzi na moje Marta Kaczynska I DAMA

Uzytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisal w wiadomosci news:e8c068d7-38b5-406b-bbe1-4720bec4d984p2g2000yqh.googlegroups.com...
On 30 Kwi, 13:53, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
nie, kot bedzie ciebie posuwal na MosG

To opowiedz przynajmniej jak tobie tam bylo.
-- -- -- -- -- -- -- --
gdyby cie kot nie posuwal na MosG to bys sie zorietnowal ze bredzisz
awe

Data: 2010-04-30 06:16:04
Autor: Leszczur
On 30 Kwi, 14:34, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Uzytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisal w wiadomoscinews:e8c068d7-38b5-406b-bbe1-4720bec4d984p2g2000yqh.googlegroups.com...> On 30 Kwi, 13:53, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:

> To opowiedz przynajmniej jak tobie tam bylo.

-- -- -- -- -- -- -- --
gdyby cie kot nie posuwal na MosG to bys sie zorietnowal ze bredzisz

Ty wiesz to najlepiej :-)

Data: 2010-04-30 15:46:14
Autor: cirrus
[...]

Ale to będzie pedofilia.

--
stevep

Data: 2010-04-30 15:51:58
Autor: raff
[...]

Ale Stefek, jak ty juz cos pierdolniesz.

Z kotem, czy z rozwodką, ktora ma juz pod trzydziestke ?

R.

Data: 2010-05-01 08:30:55
Autor: cirrus
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrena3$57l$2news.onet.pl...
[...]

No może dla ciebie siostrzeniojebcy to cos normalnego.

--
stevep

Data: 2010-04-30 13:49:34
Autor: PaPi
No i wychodzi na moje Marta Kaczynska I DAMA
Ale bedzie musial z Marta spolkowac czy to taka platoniczna dama bedzie ?
BTW, ta Marta to czasem nie jest juz czyjas pierwsza dama ? Jakiegos SLDowskiego przydupasa ?

Data: 2010-04-30 14:24:31
Autor: zenek
precz z PO pisze:
PaPi pisze:

Ale bedzie musial z Marta spolkowac czy to taka platoniczna dama bedzie ?

Ten worek na kartofle u boku Komorowskiego, to tak dla jajec
będą ustawiali czy aby udowodnić że wańka wstańka to też kobieta ?

Jarek nawet nie ma takiego worka kartofli .

Data: 2010-04-30 14:35:24
Autor: awe

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bdac3d1$1news.home.net.pl...
Ale bedzie musial z Marta spolkowac czy to taka platoniczna dama bedzie ?
BTW, ta Marta to czasem nie jest juz czyjas pierwsza dama ? Jakiegos SLDowskiego przydupasa ?
-- -- -- -- --
a ty wyborco PO to masz cos na poziomie do powiedzenia czy od razu chcesz dostac sztacheta przez ryja?
awe

Data: 2010-04-30 15:02:31
Autor: Polok_Prawdziwy
No i wychodzi na moje Marta Kaczynska I DAMA
Sluszna decyzja
http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,12220596,wiadomosc.html

Chemmm...!?

- to rozumim, ze teroski stryjek niebedzie roncki uzywać, ino jom popychać...?

Chmmm...,
- testak mozno, ino cy jej łobecny MONZ-LEWICOWIEC nato siem zgodzi...?

--

No i wychodzi na moje Marta Kaczynska I DAMA