No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)

Data: 2009-10-17 08:02:09
Autor: Budzik
No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
Osobnik posiadający mail piotrek@pisz.na.berdyczow.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Click ->
http://tinyurl.com/sam-uzyt-pryw

przychodzi mi na mysl jedna rzecz - rzad ktory z racji swoich pogladów miał ułatwiac prawo, w szczegolnosci podatkowe i miał ułatwiac prowadzenie DG, wprowadza kolejna zawiłosc - wlasnie stracił moj glos.
Koniec kropka.
Mi tam jakies dziwne rozmowy ie przeszkadzaja, czy walka na szczytach o wladze (patrz sprawa Kamińskiego) ale powyzsze dyskwalifikuje.

"To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu
1 godziny inaczej nie będziesz miał w nowym roku SEXU!!!"

Data: 2009-10-17 02:21:03
Autor: Jarek Andrzejewski
No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
On 17 Paź, 10:02, Budzik <budzi...@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
wrote:
Osobnik posiadający mail piot...@pisz.na.berdyczow.info napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]

ułatwiac prawo, w szczegolnosci podatkowe i miał ułatwiac prowadzenie DG,

nie wiem, ile masz lat, ale najwidoczniej nie znasz starego prawa:
"jak partia mówi, że nie da, to partia mówi, a jak partia mówi, że da,
to partia mówi".

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-10-17 11:24:59
Autor: Tomek
No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)

wrote:
> [...]

nie wiem, ile masz lat, ale najwidoczniej nie znasz starego prawa:
"jak partia mówi, że nie da, to partia mówi, a jak partia mówi, że da,

replace('to partia mówi', 'to nie da', 1)

--
Tomek

Data: 2009-10-17 03:58:39
Autor: Jarek Andrzejewski
No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
On 17 Paź, 11:24, Tomek <tomekz...@op.pl> wrote:
Dnia 17-10-2009 o 11:21:03 Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com>
napisał(a):

> nie wiem, ile masz lat, ale najwidoczniej nie znasz starego prawa:
> "jak partia mówi, że nie da, to partia mówi, a jak partia mówi, że da,
> to partia mówi".

replace('to partia mówi', 'to nie da', 1)

Oczywiście!
W wersji 1.0 SP1 to będzie  tak: "jak partia mówi, że nie da, to
partia nie da, a jak partia mówi, że da, to partia mówi" :-)

Data: 2009-10-17 11:33:24
Autor: Jacek_P
No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
Jarek Andrzejewski napisal:
W wersji 1.0 SP1 to będzie  tak: "jak partia mówi, że nie da, to
partia nie da, a jak partia mówi, że da, to partia mówi" :-)

Ehm, to bylo tak:

jak partia mowi, ze da, to tylko mowi,
jak mowi, ze wezmie, to wezmie
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-10-17 14:43:40
Autor: Krzysztof
No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)

Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości news:6ba4543b-44b9-427a-b8e9-b24bcd9a7ce9a21g2000yqc.googlegroups.com...

nie wiem, ile masz lat, ale najwidoczniej nie znasz starego prawa:
"jak partia mówi, że nie da, to partia mówi, a jak partia mówi, że da,
to partia mówi".

Pierwszy człon powinien brzmieć "jak partia mówi, że nie da, to nie da" :)
Pozdr

Data: 2009-10-17 17:18:59
Autor: Gotfryd Smolik news
No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
On Sat, 17 Oct 2009, Krzysztof wrote:

[...]

  Takie stare powiedzenie, a patchy do tego wydaliście
wiecej niż do MS Windows ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2009-10-17 19:42:35
Autor: Liwiusz
No i "wykrakałeś", Gotfryd ;- )
Gotfryd Smolik news pisze:
[...]

   W dodatku oryginał chyba brzmiał następująco:

"jak partia mówi, że weźmie, to weźmie. Jak partia mówi, że da, to mówi".

--
Liwiusz

Data: 2009-10-17 10:28:50
Autor: Krzysztof
No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał

przychodzi mi na mysl jedna rzecz - rzad ktory z racji swoich pogladów miał
ułatwiac prawo, w szczegolnosci podatkowe i miał ułatwiac prowadzenie DG,
wprowadza kolejna zawiłosc - wlasnie stracił moj glos.

Mój już dawno stracił. Przy pierwszych sygnałach, ze podwyższą VAT, składkę rentową i że nie popuszczą VAT od paliwa na samochody osobowe plus coś tam jeszcze. Nieważne, że się z części tych gróźb wycofali. Ważne, że w ogóle im to do głowy przychodzi.

Pozdr

No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)