No i wyruchali Cypr

Data: 2013-03-25 22:37:25
Autor: m4rkiz
No i wyruchali Cypr
"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote in message news:kiojsl$3kp$2dont-email.me...
Lokaty 100+ tys euro zostaly "oprocentowane" na  25% - 40%
Kto nastepny?
Grecja, Hiszpania, Portugalia, Włochy czy Polska.

jak ktos stwierdzil w artykule ktory czytalem zlecenie zablokowania kont
bylo w sumie bezprawne i przez tydzien nie udalo sie go zalegalizowac

(nie zebym sie upieral przy tej wersji jako ze nie rozumiem po
ichniemu wiec nie jestem w stanie zweryfikowac na jakiej podstawie
'rzad' zlecil blokade wszystkich rachunkow)

ciekawe 'co by bylo gdyby' rosja pociagnela ten temat :P

Data: 2013-03-27 02:10:12
Autor: Tomasz Chmielewski
No i wyruchali Cypr
On Mon, 25 Mar 2013 22:37:25 -0000
"m4rkiz" <m4rkiz@mail.od.wujka.na.g.com> wrote:

> [...]

jak ktos stwierdzil w artykule ktory czytalem zlecenie zablokowania
kont bylo w sumie bezprawne i przez tydzien nie udalo sie go

Jakiego tam zaraz zablokowania kont:

http://www.reuters.com/article/2013/03/25/eurozone-cyprus-muddle-idUSL5N0CG13920130325

The two banks at the centre of the crisis - Cyprus Popular
Bank, also known as Laiki, and Bank of Cyprus - have units in
London which remained open throughout the week and placed no
limits on withdrawals. Bank of Cyprus also owns 80 percent of
Russia's Uniastrum Bank, which put no restrictions on
withdrawals in Russia.

--
Tomasz Chmielewski
http://www.ptravaler.com