No i wysz³o jak zwykle :(

Data: 2011-07-29 14:27:27
Autor: Zennon
No i wysz³o jak zwykle :(
    Niekompetencja, g³upota, lekcewa¿enie przepisów i procedur, s³ynne polskie "jako¶ to bêdzie" :(  POLSCY PILOCI to brzmia³o dumnie w 1943, a teraz to s± niedouczoni faceci, kombinuj±cy jakby tu sobie dopisaæ do karty szkoleñ, ¿e potrafi l±dowaæ w trudnych warunkach, a potem spierdoliæ do cywilnych linii lotniczych. Wszyscy, wszyscy to spier*.*li. Ka¿dy po troszeczku. No i zsumowa³o siê w jednym tragicznym momencie. I morda w b³ocie jak powiedzia³ jaki¶ rosyjski pilot :(

Zennon

Data: 2011-07-29 14:34:27
Autor: raff
No i wysz³o jak zwykle :(

"Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote in message news:201107291227.UTC.j0u8vg$mmb$1tioat.net...
[...]

No i fajnie, a za ten caly bajzel odpowiada Klich. A za Klicha Tuskomatolek.

R.

Data: 2011-07-29 12:26:37
Autor: robertbig
No i wysz³o jak zwykle :(
Raz ci przyznam racje pusta pa³o.
masz.
Faktycznie . Burdel by³a zawsze , ale trafi³o na Tuska.
On zbierze na plecy. O lie w tym kraju to mozliwe.
Poza tym Klich ,ta ..... No ,jego wyczyny i numery jakie odstawia na sto³ku ministra to cos spektakularnego.
¯yd ,niemiec i amerykaniec razem ,nie dalai by rady go przebic w dzia³aniu na szkode polskiej armii i jej bud¿etu.
Mistrz.

Data: 2011-07-29 14:36:30
Autor: Zennon
No i wysz³o jak zwykle :(

U¿ytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j0u9co$q32$1news.onet.pl...

[...]

Tia... Poszukaj, kto odwo³a³, kursy na symulatorach.

Zennon

Data: 2011-07-29 14:41:55
Autor: raff
No i wysz³o jak zwykle :(
[...]

Misiu - Bryza, Miros³awiec, Smoleñsk. Stan polskiego lotnictwa to dno. Kielich sie zgadzal na coraz wieksze ciecia.

Za ten bajzel odpowiada Klich, a za Klicha Tusk.

R.

Data: 2011-07-29 09:26:17
Autor: narciasz
No i wysz³o jak zwykle :(

"raff"
Za ten bajzel odpowiada Klich, a za Klicha Tusk.

Tak samo odpowiada tfuj stary - za to - ze po pijanemu cie sklecil debilu.

Data: 2011-07-29 15:28:44
Autor: raff
No i wysz³o jak zwykle :(

"narciasz" <narciasz@o2.pl> wrote in message news:j0ucc3$l85$1speranza.aioe.org...

"raff"
Za ten bajzel odpowiada Klich, a za Klicha Tusk.

Tak samo odpowiada tfuj stary - za to - ze po pijanemu cie sklecil debilu.

Ciebie sklecil taki nastolatek, jak ten:
http://nasygnale.pl/kat,1025343,title,Szok-17-latek-zgwalcil-konia-naoczach-policjantow,wid,13636497,wiadomosc.html?ticaid=5cbf7

R.

Data: 2011-07-29 15:13:38
Autor: Marek Czaplicki
No i wysz³o jak zwykle :(
raff pisze w wiadomo¶ci j0u9qq$rs4$1@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 29 lipiec 2011 14:41:

Misiu - Bryza, Miros³awiec, Smoleñsk. Stan polskiego lotnictwa to dno.
Kielich sie zgadzal na coraz wieksze ciecia.

Za ten bajzel odpowiada Klich, a za Klicha Tusk.

Czy czyta³e¶ przypadkiem Raport komisji Millera, czy te¿ opierasz siê na komentarzach w ferowaniu winnych?

Data: 2011-07-29 15:16:05
Autor: raff
No i wysz³o jak zwykle :(

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> wrote in message news:j0ubm4$erb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Oczywiscie, ze czytalem. To ja jestem Miller. A teraz goñ sie.

R.

Data: 2011-07-29 15:24:22
Autor: Marek Czaplicki
No i wysz³o jak zwykle :(
raff pisze w wiadomo¶ci j0ubqs$3e6$1@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 29 lipiec 2011 15:16:

[...]

To przeczytaj sobie pierwsz± stronê. Nied¼wiadku. :-) Uwa¿nie.

Data: 2011-07-29 15:29:33
Autor: raff
No i wysz³o jak zwykle :(
[...]

Niedzwiadku to sobie mow do swojej mamy.

R.

Data: 2011-07-29 10:48:41
Autor: Antenka
No i wysz³o jak zwykle :(
On 29 Lip, 15:29, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

Niedzwiadku to sobie mow do swojej mamy.<

Raffek, no ja nic nie sugerujê, ale wyra¼nie widaæ, ¿e on na ciebie
leci. Za chwilê zostaniesz mianowany Misiu - Pysiu hihihi :-o))

Antenka

Data: 2011-07-29 19:53:01
Autor: raff
No i wysz³o jak zwykle :(

"Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote in message news:1dd1c0ea-1ceb-414c-b489-5159aa409dddr12g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

No, no, no, ty mi lepiej zdjecie pokaz :)

R.

Data: 2011-07-29 15:37:15
Autor: Marek Czaplicki
No i wysz³o jak zwykle :(
raff pisze w wiadomo¶ci j0uck4$5up$1@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 29 lipiec 2011 15:29:

[...]

Ty mówisz "misiu":-) . Wiesz co, to mo¿e zacytujê. Ca³± pierwsz± stronê, a dla zacietrzewionych podkre¶lê.
                    RAPORT KOÑCOWY z badania zdarzenia lotniczego nr 192/2010/11 samolotu Tu-154M nr 101 zaistnia³ego dnia 10 kwietnia 2010 r. w rejonie lotniska SMOLEÑSK PÓ£NOCNY Wypadek bada³a Komisja Badania Wypadków Lotnictwa Pañstwowego w celu ustalenia okoliczno¶ci i przyczyn oraz wydania zaleceñ profilaktycznych. Dzia³aj±c na podstawie ustawy z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze art. 140 i rozporz±dzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 26 maja 2004 r. w sprawie organizacji oraz zasad funkcjonowania Komisji Badania Wypadków Lotniczych Lotnictwa Pañstwowego, zgodnie z § 12: ?KOMISJA NIE ORZEKA CO DO WINY I ODPOWIEDZIALNO¦CI", W ZWI¡ZKU Z POWY¯SZYM WSZELKIE FORMY WYKORZYSTANIA RAPORTU DO CELÓW INNYCH NI¯ ZAPOBIEGANIE WYPADKOM I POWA¯NYM INCYDENTOM LOTNICZYM MOG¡ PROWADZIÆ DO B£ÊDNYCH WNIOSKÓW I INTERPRETACJI...

Data: 2011-07-29 15:41:01
Autor: raff
No i wysz³o jak zwykle :(
[...]

Cytuj sobie, cytuj, a jakze...

Klich juz polecial. Ten, kto trzymal tak dlugo tego nieudacznika tez powinien...

R.

Data: 2011-07-29 10:49:59
Autor: Antenka
No i wysz³o jak zwykle :(
On 29 Lip, 15:41, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

> [...]

Cytuj sobie, cytuj, a jakze...

Klich juz polecial. Ten, kto trzymal tak dlugo tego nieudacznika tez powinien...

Wyj±tkowa ciapa z tego Klicha he he he

Antenka

Data: 2011-07-29 19:53:35
Autor: u2
No i wysz³o jak zwykle :(
W dniu 2011-07-29 19:49, Antenka pisze:
Klich juz polecial. Ten, kto trzymal tak dlugo tego nieudacznika tez powinien...

> R.
Wyj±tkowa ciapa z tego Klicha

Jako psychiatra moze ma pewne kompetencje, ale nie na stolek ministra
wojny nie mial ich za grosz.

Zauwaz, ze takich osob bez odpowiednich kompetencji w nie-rzadzie Tuska
mnostwo. Praktycznie wszyscy. Moze tylko Zdrojewski by sie ostal. :)

Data: 2011-07-29 20:08:09
Autor: raff
No i wysz³o jak zwykle :(

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4e32f3a3$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

wojny nie mial ich za grosz.

Zauwaz, ze takich osob bez odpowiednich kompetencji w nie-rzadzie Tuska

Zaczynajac od Tuska. Jaki pan, taki kram.

R.

Data: 2011-07-29 21:44:13
Autor: u2
No i wysz³o jak zwykle :(
W dniu 2011-07-29 20:08, raff pisze:

Zauwaz, ze takich osob bez odpowiednich kompetencji w nie-rzadzie Tuska
mnostwo. Praktycznie wszyscy.

Zaczynajac od Tuska. Jaki pan, taki kram.

Dlatego tak ich poustawial, liczac na cuda, ale wyszly same plagi vel
"cuda" :)

Data: 2011-07-29 23:03:08
Autor: pluton
No i wysz³o jak zwykle :(
Zauwaz, ze takich osob bez odpowiednich kompetencji w nie-rzadzie Tuska
mnostwo. Praktycznie wszyscy.

Zaczynajac od Tuska. Jaki pan, taki kram.

Za to u wariata - sama smietanka.
Lepper - kompetencje do wysypywania zboza i posuwania pracownic
Giertych - jakies kompetencje mial, ale uj wie jakie,
Dorn - kompetencje do hodowli psow i popijania gorzaly
Gosiewski - kompetencje do budowy obiektow kolejowych
Kaczmarek - kompetencje do spania jako agent
Fotyga - kompetencje do rozmow ze zmarlymi
Lipiec - kompetencje do lapowek
Waserman - kompetencje do pod³±czania jacuzi do pr±du
Ziobro - kompetencje do nagrywania na dyktafon

itp.

Nullification

Data: 2011-07-29 15:44:42
Autor: Marek Czaplicki
No i wysz³o jak zwykle :(
raff pisze w wiadomo¶ci j0ud9i$8fe$1@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 29 lipiec 2011 15:41:

[...]

No i dobra. O tym "który trzyma³" zadecyduj± wyborcy. To ju¿ nied³ugo. Czeka nas teraz kampania na trumnach i dymisjach. Oczywi¶cie na razie bêdzie to "kampania informacyjna". :-)

Data: 2011-07-30 02:00:03
Autor: HaMMeR
No i wysz³o jak zwykle :(
On 29 Lip, 15:44, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
raff pisze w wiadomo¶ci j0ud9i$8f...@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu
pi±tek 29 lipiec 2011 15:41:

> [...]

nas teraz kampania na trumnach i dymisjach. Oczywi¶cie na razie bêdzie to

A co bys chcial? Klepanie sie po zadkach, gaworzenie o  tuskowej
milosci i wogole
sielanke nad urnami? To, co sie wydarzylo 10 kwietnia 2010r, to bedzie
'WAZYLO'
na cale lata i dziesieciolecia, bo jest to hanba Polakow, ze dopuscili
do takiej sytuacji,
ze wybrali rzad 'alienow' ktorym blizsze sa stosunki z Wanka, nizli
wlasny(?) Narod!
Czy potrafisz to jeden z drugim odpowiednio ocenic i nie prychac
goownem z lze mediow,
ze ten 'wypadek' to wlasciwie ma taka sama wage jak 'wyjac ptaka i go
schowac'!!!
Zauwazcie, jak dalece 'spsieliscie' dzieki zwyklej, ruskiego chowu,
propagandzie.., zal doopine
sciska...

Data: 2011-07-30 12:13:23
Autor: Marek Czaplicki
No i wysz³o jak zwykle :(
HaMMeR pisze w wiadomo¶ci 7ea94b59-b65c-416f-8db4-
d8f0cc48b9e9@j15g2000yqf.googlegroups.com na pl.soc.polityka w dniu sobota 30 lipiec 2011 11:00:

[...]

To mo¿e i oskar¿ysz wyborców i o zawalenie siê hali KTM, codzienne wypadki na drogach, itd... itp... A jak jest z tym podnoszonym zdaniem-oskar¿eniem: "Gdyby nie rozdzielenie wizyt to do tej katastrofy by nie dosz³o". To obrazuje styl my¶lenia prawej strony. Mo¿na z tego wysnuæ wniosek. Wizyty s± nie rozdzielone. Prezydent i premier 10 kwietnia lec± razem, nad miejscem l±dowania jest mg³a. Tylko jest jedna drobna ró¿nica, teraz na pok³adzie samolotu jest cz³owiek, który nie ba³by siê podj±æ jedynej s³usznej decyzji i nakaza³by skierowaæ samolot na jedno z lotnisk zapasowych, nie patrz±c ca³y czas na s³upki poparcia i swoj± wyduman± "godno¶æ i powagê". Tym kim¶ by³by premier. Mam kontynuowaæ dywagacje? Prawa strona naszej "sceny politycznej" celuje w tym, tylko jest ma³y problem. Jak siê formu³uje hipotezy to i inni mog± zacz±æ je wymy¶laæ.

Data: 2011-07-30 01:51:40
Autor: HaMMeR
No i wysz³o jak zwykle :(
On 29 Lip, 15:37, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
raff pisze w wiadomo¶ci j0uck4$5u...@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu
pi±tek 29 lipiec 2011 15:29:

> [...]

INCYDENTOM LOTNICZYM MOG¡ PROWADZIÆ DO B£ÊDNYCH WNIOSKÓW I INTERPRETACJI...

No to na CH...J ten caly raporcik?!!! To jest bicie piany i puszczanie
zaslony dymnej
przed wyborami.
Myslisz troche, czy juz wylacznie przyswajasz cudze..?

Data: 2011-07-29 15:43:30
Autor: A. Filip
No i wyszło jak zwykle :( [Gen. ukarany")->min. Klich (PO) -> premier Tusk (PO)]
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:
raff pisze w wiadomości j0u9qq$rs4$1@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu piątek 29 lipiec 2011 14:41:

Misiu - Bryza, Mirosławiec, Smoleńsk. Stan polskiego lotnictwa to dno.
Kielich sie zgadzal na coraz wieksze ciecia.

Za ten bajzel odpowiada Klich, a za Klicha Tusk.

Czy czytałeś przypadkiem Raport komisji Millera, czy też opierasz się na komentarzach w ferowaniu winnych?

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10028932.html
<cytat>
  Raport wskazuje też na dziesiÄ…tki zaniedbaÅ„, które rzutowaÅ‚y na
  współpracÄ™ zaÅ‚ogi w trakcie lotu oraz na bÅ‚Ä™dy w wyszkoleniu personelu
  technicznego. I krytykuje 36 puÅ‚k, którego "stan osobowy personelu
  latajÄ…cego byÅ‚ niewystarczajÄ…cy w stosunku do liczby i typów statków
  powietrznych oraz wykonywanych operacji lotniczych". A kontrole
  przeprowadzone w puÅ‚ku żadnych nieprawidÅ‚owoÅ›ci nie wykryÅ‚y.
</cytat>

Czy PO czymś takim ktoś normalny może twierdzić bez wstydu że
min. Klich (PO) sprawdził się w sprawowaniu nadzoru na ministerstwem powierzonym mu przez premiera Tuska (PO)?

Odpowiedzialność propaguje się w górę. Gen. Błasik zapewne był winny
bardziej niż jest winny min. Klich (PO) ale już otrzymał "karę śmierci
na miejscu", a Klich (PO) żyje i wypierał się za długo odpowiedzialności,
odpowiedzialności *przynajmniej* politycznej. Skoro min. Klich (PO) aż
tak długo pierdział w ten sam stołek *po* Smoleńsku to *wina* za brak
nadzoru przeniosła się automatycznie na jego zwierzchnika premiera Tuska (PO).

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Gdy nie możesz zostać królem, zostań lekarzem.

Data: 2011-07-29 15:57:01
Autor: Marek Czaplicki
No i wysz³o jak zwykle :( [Gen. B³asik ("samobójczo ukarany")->min. Klich (PO) -> premier Tusk (PO)]
A. Filip pisze w wiadomo¶ci ho7qz4907f+B7T@michelle.huge.strangled.net na pl.soc.polityka w dniu pi±tek 29 lipiec 2011 15:43:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,10028932.html
<cytat>
  Raport wskazuje te¿ na dziesi±tki zaniedbañ, które rzutowa³y na
  wspó³pracê za³ogi w trakcie lotu oraz na b³êdy w wyszkoleniu personelu
  technicznego. I krytykuje 36 pu³k, którego "stan osobowy personelu
  lataj±cego by³ niewystarczaj±cy w stosunku do liczby i typów statków
  powietrznych oraz wykonywanych operacji lotniczych". A kontrole
  przeprowadzone w pu³ku ¿adnych nieprawid³owo¶ci nie wykry³y.
</cytat>

Czy PO czym¶ takim kto¶ normalny mo¿e twierdziæ bez wstydu ¿e
min. Klich (PO) sprawdzi³ siê w sprawowaniu nadzoru na ministerstwem
powierzonym mu przez premiera Tuska (PO)?

Odpowiedzialno¶æ propaguje siê w górê. Gen. B³asik zapewne by³ winny
bardziej ni¿ jest winny min. Klich (PO) ale ju¿ otrzyma³ "karê ¶mierci
na miejscu", a Klich (PO) ¿yje i wypiera³ siê za d³ugo odpowiedzialno¶ci,
odpowiedzialno¶ci *przynajmniej* politycznej. Skoro min. Klich (PO) a¿
tak d³ugo pierdzia³ w ten sam sto³ek *po* Smoleñsku to *wina* za brak
nadzoru przenios³a siê automatycznie na jego zwierzchnika premiera Tuska
(PO).

To mo¿e jak jest w polskim wojsku powiem z autopsji . W polskim wojsku o problemach nie melduje siê, bo "obowi±zuje" stara barbarzyñska zasada, ¿e pos³añca przynosz±cego z³e wie¶ci "zabija siê". Dlatego w tym stanie wyrastaj± takie kwiatki jak:
Najbardziej wymownym przyk³adem jest tre¶æ
pisma169 dowódcy 36 splt do Dowódcy Si³ Powietrznych: ?pomimo wielu trudno¶ci i zagro¿eñ, którym w codziennej s³u¿bie stawia czo³o podleg³a mi kadra, nie przewidujê w najbli¿szym czasie zagro¿eñ w utrzymaniu wysokiego poziomu realizacji zadañ transportowych oraz innych wynikaj±cych z przeznaczenia pu³ku?.
Raport Komisji Millera str 317

Data: 2011-07-30 01:48:38
Autor: HaMMeR
No i wysz³o jak zwykle :(
On 29 Lip, 15:13, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
raff pisze w wiadomo¶ci j0u9qq$rs...@news.onet.pl na pl.soc.polityka w dniu
pi±tek 29 lipiec 2011 14:41:

> [...]

> Za ten bajzel odpowiada Klich, a za Klicha Tusk.

Czy czyta³e¶ przypadkiem Raport komisji Millera, czy te¿ opierasz siê na

A ty, intelektualizdo z kolkiem w nosie, co takiego 'wyczytales' z
tego pseudo raportu,
co by cie tak 'ubogacilo' w jakakolwiek wiedze, ze tak sie nim
zachwycasz??!!:))
Ten 'raport' nadaje sie jedynie do wygodki 'na gwozdz', oraz do pseudo-
intelektualnych
praktyk onanistycznych POspolstwa oraz wszelkiej masci ludzkiego
odpadu...

Data: 2011-07-30 11:09:38
Autor: stevep
No i wysz³o jak zwykle :(
Dnia 30-07-2011 o 10:48:38 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisa³(a):

> [...]

intelektualnych
praktyk onanistycznych POspolstwa oraz wszelkiej masci ludzkiego

A co ci w nim brakuje kanalio?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-07-30 11:50:39
Autor: Przemys³aw W
No i wysz³o jak zwykle :(
U¿ytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa³

, co takiego 'wyczytales' z tego pseudo raportu....

¿e banda nieodpowiedzialnych durnów zorganizowa³a sobie wycieczkê, bo zbli¿a³y siê wybory. Wcze¶niej nie odczuwali potrzeby odwiedzenia Katynia. Kumasz Hamek?

Przemek

--

"W bia³ej ksiêdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zosta³o nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mg³y.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-07-29 21:07:14
Autor: pluton
No i wysz³o jak zwykle :(

Za ten bajzel odpowiada Klich, a za Klicha Tusk.

A za Tuska Trupos³aw. Bo Trupos³aw odpowiada za wszystko.

Nullification

Data: 2011-07-29 17:52:37
Autor: [He®Sk]
No i wysz³o jak zwykle :(
On Fri, 29 Jul 2011 14:36:30 +0200, "Zennon"
[...]

 [...]

 idac taka metoda myslenia mozemy doszukiwac sie winy  w tych co wymyslili samolot. prawda niestety jest okrutna.  to zacietrzewienie, buta i zadzieranie nosa przez kaczynskich
 doprowadzily do tej tragedii. "bajzel" w wojsku nie powstal
 w ciagu 3 lat. to ciagnie sie od czasu wojny pomiedzy wezykami.
 skoro PiS tak chetnie zwala wine na tuska (komorowskiego juz nie?)
 pytam: obaj kaczynscy byli przy wladzy. mogli wszystko. mogli
 kupic dowolny samolot, ktory spelnialby ich oczekiwania.  co zrobili? nic. w bananowej koalicji prowadzili ciagla wojne
 podjazdowa pomiedzy soba. sasiedzi wokol nasmiewali sie z nich.
 10 kwietnia 2010 piloci bedac pod presja kaczynskich usilowali
 udawac bohaterow i ladowac na oslep. skonczylo sie wlasnie tak.
 zadne raporty nie zwroca zycia niewinnym ludziom.   --

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-29 14:58:17
Autor: Bogdan Idzikowski
No i wysz³o jak zwykle :(

[...]

A nie Lech Kaczyñski - to przecie¿ on by³ w owym czasie g³ow± pañstwai szefem si³ zbrojnych?

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-07-29 21:00:06
Autor: pluton
No i wysz³o jak zwykle :(

A nie Lech Kaczyñski - to przecie¿ on by³ w owym czasie g³ow± pañstwai
szefem si³ zbrojnych?

Buehehehe.

Podzielam to buhehe.

Nullification

Data: 2011-07-29 16:28:36
Autor: the_foe
No i wysz³o jak zwykle :(
W dniu 2011-07-29 14:34, raff pisze:
No i fajnie, a za ten caly bajzel odpowiada Klich. A za Klicha Tuskomatolek.

Rozumiem ze jak Klich przyszedl do ministerstwa to wszytko bylo jak w szwajcarskim zegarku i zaczal knuc i psuc...?

--
the_foe

Data: 2011-07-29 17:31:33
Autor: raff
No i wysz³o jak zwykle :(

"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:j0ug2k$u4e$4news.dialog.net.pl...
[...]

- Wiesz, Bogdan, musimy ciac.
- Tak jest, Panie Premierze !
- Tnij tu, tu i jeszcze tu.
- Tak jest, Panie Premierze !

R.

Data: 2011-07-29 17:52:37
Autor: [He®Sk]
No i wysz³o jak zwykle :(
On Fri, 29 Jul 2011 14:27:27 +0200, "Zennon"
[...]

 po drodze byl hel i 2 wstrzasy. ciekaw jestem co teraz wymysla.

Data: 2011-07-30 01:43:04
Autor: HaMMeR
No i wysz³o jak zwykle :(
On 29 Lip, 14:27, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
[...]

Nie chrzan glupot, ruski pacholku! Jestescie umurzani w polskiej krwi
po pachy,
lajdackie pomioty!

Data: 2011-07-30 11:08:54
Autor: stevep
No i wysz³o jak zwykle :(
Dnia 30-07-2011 o 10:43:04 HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisa³(a):

Address.invalid> wrote:
[...]

Eee, oni pij± posk± krew kretynie.  :p

Data: 2011-07-30 11:59:39
Autor: Przemys³aw W
No i wysz³o jak zwykle :(
U¿ytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa³

Jestescie umurzani w polskiej krwi....

Co ty Hamek wygadujesz?  "Umurza³e¶" siê w picowskim gównie po dziurki w nosie i za¶miecasz grupê.

Przemek

Data: 2011-07-30 13:00:14
Autor: [He®Sk]
No i wysz³o jak zwykle :(
On Sat, 30 Jul 2011 11:59:39 +0200, Przemys³aw W <Broñmy RP przed
pisem@...pl> wrote:

U¿ytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisa³

Jestescie umurzani w polskiej krwi....

Co ty Hamek wygadujesz?  "Umurza³e¶" siê w picowskim gównie po dziurki w nosie i za¶miecasz grupê.

 hammerowi utoczono nieco krwi w szwecji.  rodacy obili mu morduchne kiedy okazalo sie, ze to komuszy kapus.