No i wzbogaciłem się o 4 punkty i uszczupliłem p ortfel o 100zł :)

Data: 2009-08-01 12:21:19
Autor: neelix
No i wzbogaciłem się o 4 punkty i uszczupliłem p ortfel o 100zł :)

Użytkownik "krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> napisał w wiadomości news:h4rit1$3ff$1nemesis.news.neostrada.pl...
A wystarczyło jechać 26km/h wolniej, chociaż z drugiej strony znak koniec terenu zabudowanego na wylocie ze zgierza w stronę kutna postawiony jest bez sensu. Prosty odcinek, doskonała widoczność  i ograniczenie do 50km/h głupota moim zdaniem.

Koniec bez sensu? To ja już nic nie rozumiem.
neelix

No i wzbogaciłem się o 4 punkty i uszczupliłem p ortfel o 100zł :)