No i wzbogaciłem się o 4 punkty i uszczupliłem portfel o 100zł :)

Data: 2009-07-30 09:54:51
Autor: Grzenio
No i wzbogaciłem się o 4 punkty i uszczupliłem portfel o 100zł :)
głupota moim zdaniem.

-- krzysiek82

moze nie glupota. moze to ograniczenie jest celowo zrobine...
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,6874809,_Polska___Gminny_biznes_na_radarach.html
pozdrawiam
grzenio

Data: 2009-07-30 09:55:53
Autor: krzysiek82
Grzenio pisze:
  > moze nie glupota. moze to ograniczenie jest celowo zrobine...
> [...]

500m metrów dalej jest podjazd pod górkę, linia ciągła i przejście dla pieszych nagminnie debile tam wyprzedzają na pałę jednak tam nie stoją. Ile razy monitowałem, żeby właśnie tam stali i pilnowali, przecież zarobili by więcej, jeśli już o tym zarabianiu mowa.

--
krzysiek82

Data: 2009-07-30 18:06:25
Autor: Viking

"Grzenio" <grzegorz@ankar.pl> wrote in message

moze nie glupota. moze to ograniczenie jest celowo zrobine...
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,6874809,_Polska___Gminny_biznes_na_radarach.html

no i znowu polska cala geba, cos zrobic ale nie dokonca i niezbyt dobrze ale nazywa sie ze jest zrobione...
w angli zeby postawic fotoradar musza byc spelnione 2 warunki, przynjamniej tak mi mowiono na szkoleniu o tym kiedy ja sie zalapalem na fotke;)
1 to obowiazkowe 3 ofiary smiertelne w 3 roznych zdarzeniach drogowych
kiedy 1 jest spelniony wykonuje sie pomiar predkosci w danym miejscu, przez jakis czas na drodze leza 2 gumy przez cala szerokosc podlaczone do uzedzenia specjalnego ktore rejstruje predkosc z jaka sie przez nie przejezdza, teraz nie pamietam juz o ile musi to byc wiecej i jaki odsetek przejezdzajacych szybciej niz powinni trzeba zachowac ale dopiero po spelnieniu 2go warunku dostanie gmina czy policja czy kto tam wnioskowal pozwolenie na ustawienie radaru... taki radar mozna z duza doza pewnosci uznac za poprawiajacy bezpiecznestwo...
ale kto by tam sie w polsce przejmowal takimi drobiazgami jak porpawa bezpieczenstwa... wazna kasa, kasa...

V.I.K.I.N.G.: Vigilant Individual Keen on Infiltration
and Nocturnal Gratification
ICQ: 50985493 GG: 14408

Data: 2009-07-31 09:57:45
Autor: kamil

"Viking" <jonnyb@nospam.poczta.onet.pl> wrote in message news:h4sjt6$adj$1inews.gazeta.pl...

[...]

Viking, w pelni sie z toba zgadzam i dodam jeszcze, ze KAZDY fotoradar stacjonarny musi byc oznakowany i zaznaczony na ogolnie dostepnych mapach, a 95% z nich jest pomalowana w odblaskowe kolory. Bo mamy jechac wolno tam gdzie stoi z uwagi na niebezpieczne miejsce, a nie zapierdalac 150 zeby gmina mogla zarobic.

Tyle, ze mowimy o kraju, w ktorym ludzie nie lecza kompleksow scigajac sie 10-letnimi skodami spod swiatel ani nie wpychaja lokciami do autobusow... Dluga droga przed Polakami.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-07-31 16:21:03
Autor: Viking

"kamil" <kamil@spamwon.com> wrote in message

[...]

dokladnie, widzisz ja z odleglosci 500m, zwalniasz, w polsce nie wiem ile mandatow zalapalem bo kamery za chuja nie umialem dostrzec, zazwyczaj jak juz przez nie przejechalem ktos mnie szturhcal i mowil ze kamera tam stala... przeciez to kurestwo wyglada jak slop oswietleniowy, a jak jeszcze jest wmieszany miedzy inne slupy to juz kaplica, o kamerze na DTS sie dowiedzialem od ojca jak juz przynajmniej 5x przelecialem tamtedy z wieksza niz 100km/h predkoscia, potem zeby ja namierzyc musialem jej wypatrywac i dopiero zauwazylem za 2gim razem, debilizm kompletnie nie poprawiajacy bezpieczenstwa na drodze a tylko zarabiajacy kase

Tyle, ze mowimy o kraju, w ktorym ludzie nie lecza kompleksow scigajac sie 10-letnimi skodami spod swiatel ani nie wpychaja lokciami do autobusow... Dluga droga przed Polakami.

sciagaja sie tylko 2 letnimi porshe;)
ale z tymi autobusami, grzecznoscia ogolna to masz racje.. inny swiat:(