Data: 2011-05-04 05:25:40 | |
Autor: | |
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!! | |
Witam
Zakłądając dobre konto zastrzegłam od razu po kilka razy aby z karty wyłączyć wszystkie ubezpieczenia. No i jakiez jest moje zdziwienie po zalogowaniu - bank Millenium skroił mnie na 2,99 zł za ubezpieczenie karty. Nie podaruje dziadom - tym bardziej że zastrzegłam to przy zakładaniu - jak mają niekompetentnych pracowników to niech mają Czy można na to składać reklamację? -- |
|
Data: 2011-05-04 05:49:28 | |
Autor: jureq | |
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!! | |
Dnia Wed, 04 May 2011 05:25:40 +0000, napisaĹ(a):
Nie podaruje dziadom - tym bardziej Ĺźe zastrzegĹam to przy zakĹadaniu - SkĹadaÄ zawsze moĹźna. Wynik zaleĹźy od tego jakie masz dowody na piĹmie. |
|
Data: 2011-05-04 06:40:59 | |
Autor: xbartx | |
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!! | |
Dnia Wed, 04 May 2011 05:25:40 +0000, napisaĹ(a):
Witam U nich to chyba zawsze tak byĹo, Ĺźe przy skĹadaniu papierĂłw siÄ wyĹÄ czaĹo wszelakie ubezpieczenia i dobrÄ praktykÄ , po otrzymaniu karty, byĹo aby zadzwoniÄ jeszcze raz i je wyĹÄ czyÄ he he. -- xbartx |
|
Data: 2011-05-04 08:50:54 | |
Autor: MarekZ | |
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!! | |
Użytkownik <wiesian.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipqo0k$r01$1@inews.gazeta.pl...
Witam A tyle razy na grupie było pisane, że w Mille wyłączamy ubezpieczenie do karty telefonicznie lub w oddziale i że pracownik nie ma możliwości wyłączenia go przy otwieraniu karty. |
|
Data: 2011-05-04 09:11:13 | |
Autor: Jarek Andrzejewski | |
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!! | |
On Wed, 4 May 2011 08:50:54 +0200, "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote:
karty telefonicznie lub w oddziale i że pracownik nie ma możliwości wyłączenia go przy otwieraniu karty. ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia niechcianych "usług" i pracownik je przyjmuje, to chyba można oczekiwać, że je zrealizuje lub przekaże komuś, kto może je zrealizować? Natychmiast lub np. za 10 minut albo za 2 dni. Przecież nie mamy wpływu na "możliwości" pracownika i, prawdę mówiąc, mało nas one zajmują. -- pozdrawiam, Jarek Andrzejewski Uwaga, uwaga! Wyprzedaż szafkowo-garażowa: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=1496 |
|
Data: 2011-05-04 09:24:18 | |
Autor: MarekZ | |
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!! | |
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0su1s69j2m7mooh6c46ke1055losqpt444@4ax.com...
On Wed, 4 May 2011 08:50:54 +0200, "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote: ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia Zależy czy chodzi nam o "zasady" czy o "realia". Jeżeli ktoś woli wierzyć opinii przypadkowego pracownika banku niż pbb to jego sprawa. |
|
Data: 2011-05-04 07:53:04 | |
Autor: xbartx | |
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!! | |
Dnia Wed, 04 May 2011 09:24:18 +0200, MarekZ napisaĹ(a):
ZaleĹźy czy chodzi nam o "zasady" czy o "realia". JeĹźeli ktoĹ woli Dobre! -- xbartx |
|
Data: 2011-05-04 10:05:57 | |
Autor: brum | |
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!! | |
ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia jezeli skladasz na pismie i masz potwierdzenie, a cala sprawa jest zgodna z umowa, regulaminem, regulaminami promocji itp., to mozna oczekiwac co najwyzej uznania reklamacji (chociaz pewnosci nie ma) jezeli jest to sprzeczne z umowa, to mozna co najwyzej poskarzyc sie na pracownika, ale uznanie reklamacji bedzie problematyczne, zwlaszcza w millenium jezeli nie ma dowodow na pismie, to uznanie reklamacji mi sie nie zdarzylo (w tym banku) |
|
Data: 2011-05-04 15:08:43 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!! | |
"brum" ipr1cv$stf$1@news.onet.pl jezeli skladasz na pismie i masz potwierdzenie, a cala sprawa jest zgodna z umowa, regulaminem, regulaminami promocji itp., to mozna oczekiwac co najwyzej uznania reklamacji (chociaz pewnosci nie ma) jezeli jest to sprzeczne z umowa, to mozna co najwyzej poskarzyc sie na pracownika, ale uznanie reklamacji bedzie problematyczne, zwlaszcza w millenium jezeli nie ma dowodow na pismie, to uznanie reklamacji mi sie nie zdarzylo (w tym banku) Jak im nawymyślałem, nazywając ich gównami -- to mi wyłączyli niechciane ubezpieczenia Impresji i zwrócili składki (łącznie około pół stóweczki, bo późno się połapałem w tym, że mnie skubią) ale gdy próbowałem grzecznie wyłączyć niechciane ubezpieczenie debetówki z Dobrego Konta -- zaczęły się trudności... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-05-04 15:04:48 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!! | |
"Jarek Andrzejewski" 0su1s69j2m7mooh6c46ke1055losqpt444@4ax.com ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia Możesz oczekiwać nawet tego, że ja Ci wyłączę -- ale czy Twoje oczekiwanie zostanie nagrodzone spodziewanym sukcesem?... zrealizować? Natychmiast lub np. za 10 minut albo za 2 dni. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-05-04 15:10:51 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!! | |
<wiesian.SKASUJ@gazeta.pl> ipqo0k$r01$1@inews.gazeta.pl No i jakiez jest moje zdziwienie po zalogowaniu - bank Jeśli będziesz dla nich uprzejmy i dziś zlecisz zdjęcie tego ubezpieczenia -- zabiorą Ci raz jeszcze 2.99 złych za kolejny okres... -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |