Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!

No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!

Data: 2011-05-04 05:25:40
Autor:
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Witam

Zakłądając dobre konto zastrzegłam od razu po kilka razy aby z karty wyłączyć
wszystkie ubezpieczenia.

No i jakiez jest moje zdziwienie po zalogowaniu  - bank Millenium skroił mnie
na 2,99 zł za ubezpieczenie karty.

Nie podaruje dziadom - tym bardziej że zastrzegłam to przy zakładaniu - jak
mają niekompetentnych pracowników to niech mają

Czy można na to składać reklamację?

--


Data: 2011-05-04 05:49:28
Autor: jureq
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Dnia Wed, 04 May 2011 05:25:40 +0000,   napisał(a):

Nie podaruje dziadom - tym bardziej że zastrzegłam to przy zakładaniu -
jak mają niekompetentnych pracowników to niech mają

Czy można na to składać reklamację?

Składać zawsze można. Wynik zależy od tego jakie masz dowody na piśmie.

Data: 2011-05-04 06:40:59
Autor: xbartx
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Dnia Wed, 04 May 2011 05:25:40 +0000,   napisał(a):

Witam

Zakłądając dobre konto zastrzegłam od razu po kilka razy aby z karty
wyłączyć wszystkie ubezpieczenia.

No i jakiez jest moje zdziwienie po zalogowaniu  - bank Millenium skroił
mnie na 2,99 zł za ubezpieczenie karty.

Nie podaruje dziadom - tym bardziej że zastrzegłam to przy zakładaniu -
jak mają niekompetentnych pracowników to niech mają

Czy można na to składać reklamację?

U nich to chyba zawsze tak było, że przy składaniu papierów się wyłączało wszelakie ubezpieczenia i dobrą praktyką, po otrzymaniu karty, było aby zadzwonić jeszcze raz i je wyłączyć he he. --
xbartx

Data: 2011-05-04 08:50:54
Autor: MarekZ
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Użytkownik <wiesian.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ipqo0k$r01$1@inews.gazeta.pl...
Witam

Zakłądając dobre konto zastrzegłam od razu po kilka razy aby z karty wyłączyć
wszystkie ubezpieczenia.

A tyle razy na grupie było pisane, że w Mille wyłączamy ubezpieczenie do karty telefonicznie lub w oddziale i że pracownik nie ma możliwości wyłączenia go przy otwieraniu karty.

Data: 2011-05-04 09:11:13
Autor: Jarek Andrzejewski
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
On Wed, 4 May 2011 08:50:54 +0200, "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote:

karty telefonicznie lub w oddziale i że pracownik nie ma możliwości wyłączenia go przy otwieraniu karty.

ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia
niechcianych "usług" i pracownik je przyjmuje, to chyba można
oczekiwać, że je zrealizuje lub przekaże komuś, kto może je
zrealizować? Natychmiast lub np. za 10 minut albo za 2 dni. Przecież nie mamy wpływu na "możliwości" pracownika i, prawdę mówiąc,
mało nas one zajmują.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Uwaga, uwaga! Wyprzedaż szafkowo-garażowa: http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=1496

Data: 2011-05-04 09:24:18
Autor: MarekZ
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:0su1s69j2m7mooh6c46ke1055losqpt444@4ax.com...
On Wed, 4 May 2011 08:50:54 +0200, "MarekZ" <brak@adresu.w.pl> wrote:

ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia
niechcianych "usług" i pracownik je przyjmuje, to chyba można
oczekiwać, że je zrealizuje lub przekaże komuś, kto może je
zrealizować? Natychmiast lub np. za 10 minut albo za 2 dni.
Przecież nie mamy wpływu na "możliwości" pracownika i, prawdę mówiąc,
mało nas one zajmują.

Zależy czy chodzi nam o "zasady" czy o "realia". Jeżeli ktoś woli wierzyć opinii przypadkowego pracownika banku niż pbb to jego sprawa.

Data: 2011-05-04 07:53:04
Autor: xbartx
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
Dnia Wed, 04 May 2011 09:24:18 +0200, MarekZ napisał(a):

Zależy czy chodzi nam o "zasady" czy o "realia". Jeżeli ktoś woli
wierzyć opinii przypadkowego pracownika banku niż pbb to jego sprawa.

Dobre!



--
xbartx

Data: 2011-05-04 10:05:57
Autor: brum
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!
ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia
niechcianych "usług" i pracownik je przyjmuje, to chyba można
oczekiwać, że je zrealizuje lub przekaże komuś, kto może je
zrealizować?

jezeli skladasz na pismie i masz potwierdzenie, a cala sprawa jest zgodna z umowa, regulaminem, regulaminami promocji itp., to mozna oczekiwac co najwyzej uznania reklamacji (chociaz pewnosci nie ma)
jezeli jest to sprzeczne z umowa, to mozna co najwyzej poskarzyc sie na pracownika, ale uznanie reklamacji bedzie problematyczne, zwlaszcza w millenium
jezeli nie ma dowodow na pismie, to uznanie reklamacji mi sie nie zdarzylo (w tym banku)

Data: 2011-05-04 15:08:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!

"brum" ipr1cv$stf$1@news.onet.pl

jezeli skladasz na pismie i masz potwierdzenie, a cala sprawa jest zgodna z umowa, regulaminem, regulaminami promocji itp., to mozna oczekiwac co najwyzej uznania reklamacji (chociaz pewnosci nie ma) jezeli jest to sprzeczne z umowa, to mozna co najwyzej poskarzyc sie na pracownika, ale uznanie reklamacji bedzie problematyczne, zwlaszcza w millenium jezeli nie ma dowodow na pismie, to uznanie reklamacji mi sie nie zdarzylo (w tym banku)

Jak im nawymyślałem, nazywając ich gównami -- to mi wyłączyli niechciane
ubezpieczenia Impresji i zwrócili składki (łącznie około pół stóweczki,
bo późno się połapałem w tym, że mnie skubią) ale gdy próbowałem
grzecznie wyłączyć niechciane ubezpieczenie debetówki z Dobrego
Konta -- zaczęły się trudności...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-05-04 15:04:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!

"Jarek Andrzejewski" 0su1s69j2m7mooh6c46ke1055losqpt444@4ax.com

ale jeśli przy otwieraniu karty składam oświadczenie woli wyłączenia
niechcianych "usług" i pracownik je przyjmuje, to chyba można
oczekiwać, że je zrealizuje lub przekaże komuś, kto może je

Możesz oczekiwać nawet tego, że ja Ci wyłączę -- ale czy
Twoje oczekiwanie zostanie nagrodzone spodziewanym sukcesem?...

zrealizować? Natychmiast lub np. za 10 minut albo za 2 dni.
Przecież nie mamy wpływu na "możliwości" pracownika i, prawdę mówiąc,
mało nas one zajmują.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2011-05-04 15:10:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!

<wiesian.SKASUJ@gazeta.pl> ipqo0k$r01$1@inews.gazeta.pl

No i jakiez jest moje zdziwienie po zalogowaniu  - bank
Millenium skroił mnie na 2,99 zł za ubezpieczenie karty.

Jeśli będziesz dla nich uprzejmy i dziś zlecisz zdjęcie
tego ubezpieczenia -- zabiorą Ci raz jeszcze 2.99 złych
za kolejny okres...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

No i zaczyna się krojenie jeleni przez Mille w dobrym koncie!!!

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona