No i zrobili mnie w bambuko...

Data: 2016-09-08 12:55:12
Autor: Michał Jankowski
No i zrobili mnie w bambuko...
Przedłużałem abonament w plusie. Nawłączali mi jakichś pierduł typu
automat odbierający jak ja nie odbiorę i oferujący rozmówcy przysłanie
do mnie smsa (ciężko było wyłączyć, ale dało się) oraz idiotyczny
czasoumilacz.

Jak wyłączyć? Czytamy, czytamy. A, wysłać bezpłatny sms na 80333. No to
wysyłam.
Przychodzi odpowiedź "potwierdź jeszcze jednym smsem". Odruchowo
potwierdzam przez odpowiedź na ten sms, i to był błąd, bo sms przysłali
z 333, a odpowiedzieć trzeba było na 80333.

A clou programu jest takie, że ten pomyłkowy sms na 333 okazał się
płatny 2.52 zł...

Ch... połamane.

   MJ

Data: 2016-09-08 13:33:01
Autor: z
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu 2016-09-08 o 12:55, Michał Jankowski pisze:
Przedłużałem abonament w plusie. Nawłączali mi jakichś pierduł typu
automat odbierający jak ja nie odbiorę i oferujący rozmówcy przysłanie
do mnie smsa

W Pleju i UPC przy przedłużaniu umów dostawałem nawet listę co muszę wyłączyć i do kiedy. Nie musiałem specjalnie nalegać ale ładne panie już mnie chyba znają i nie chciały przykładać ręki do takiego wyłudzenia.
TAK Bo to jest oszustwo/wyłudzenie/złodziejstwo

UOKIK powinien przywalić wszystkim po kolei a nie tylko Erze :-)

Data: 2016-09-08 13:41:53
Autor: J.F.
No i zrobili mnie w bambuko...
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup
[...]

I co - Play przygotowal taka liste czy (zle) pracownice z wlasnej inicjatywy ?

TAK Bo to jest oszustwo/wyłudzenie/złodziejstwo

Promocja :-)

UOKIK powinien przywalić wszystkim po kolei a nie tylko Erze :-)

Jest to jakas mysl ... ale dobrze by bylo, aby oburzony klient do UOKiK napisal.

J.

Data: 2016-09-09 04:15:59
Autor: Kris
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu czwartek, 8 września 2016 13:33:06 UTC+2 użytkownik z napisał:

TAK Bo to jest oszustwo/wyłudzenie/złodziejstwo
Przedłużałem przez telefon umowę w TMobile.
Nauczony doświadczeniem z lat ubiegłych 3 razy powtórzyłem konsultantowi żeby mi nie włączali "granie na czekanie"(miesiąc darmowe, później kilka zł płatne miesięcznie)
Potwierdził ze nie włączy.
Kurier\, umowa, podpisałem, za kilka dni potwierdzenie że nowy abonament już aktywny.
Jak myślisz- "Granie na czekanie" włączone było czy nie?

Data: 2016-09-09 13:24:08
Autor: J.F.
No i zrobili mnie w bambuko...
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości
[...]

Mysle ze bylo.
Ale:
-stalo w regulaminie promocji ze wlacza ?
-stalo w umowie ze wlacza, czy tylko sie powolali na regulamin promocji ?

-konsultant pewnie nie ma zadnej mozliwosci sterowania. Wybiera typ taryfy/promocji, a reszta z automatu.
Innymi slowy - bezczelnie klamie, aby tylko klienta pozyskac i premie dostac ... ale to juz przestalo dziwic, wszedzie tak jest :-)

J.

Data: 2016-09-09 04:51:39
Autor: Kris
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu piątek, 9 września 2016 13:24:20 UTC+2 użytkownik J.F.. napisał:
> [...]
>Kurier\, umowa, podpisałem, za kilka dni potwierdzenie że nowy >abonament już aktywny.
>Jak myślisz- "Granie na czekanie" włączone było czy nie?

Zgadłeś. Wczasy w Ciechocinku wygrałeś*
Ale:
-stalo w regulaminie promocji ze wlacza ?
-stalo w umowie ze wlacza, czy tylko sie powolali na regulamin promocji ?
Nie wiem nie sprawdzałem. Po prostu wyłączyłem
 *zwycięzca zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty

Data: 2016-09-09 16:10:33
Autor: Liwiusz
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu 2016-09-09 o 13:51, Kris pisze:

*zwycięzca zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty

Ch. z kosztami, to kiedy mam przyjechać? :)

--
Liwiusz

Data: 2016-09-09 07:25:46
Autor: Kris
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu piątek, 9 września 2016 16:10:38 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2016-09-09 o 13:51, Kris pisze:

> *zwycięzca zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty

Ch. z kosztami, to kiedy mam przyjechać? :)
Nawet dzisiaj

Data: 2016-09-09 17:20:44
Autor: J.F.
No i zrobili mnie w bambuko...
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
> [...]

-stalo w umowie ze wlacza, czy tylko sie powolali na regulamin
promocji ?
Nie wiem nie sprawdzałem. Po prostu wyłączyłem

Eee ... trzeba bylo nie wylaczac, a za 2 miesiace reklamacje zlozyc, z powolaniem ustne ustalenia umowne i nagraniem postraszyc.
A tak to nadal nic nie wiesz :-P

Ja podtrzymuje swoje podejrzenia - konsultant nic nie moze, ma kilka wzorcow do wyboru i w tym sie porusza.
Owszem, jakbys po tygodniu zadzwonil, to bylby wladny wylaczyc.

Ale jak ma wylaczyc, jak umowy jeszcze nie ma w systemie ?

J.

Data: 2016-09-09 23:33:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zrobili mnie w bambuko...

"J.F." 57d29be3$0$15200$65785112@news.neostrada.pl

dostac ... ale to juz przestalo dziwic, wszedzie tak jest :-)

JF -- w Twojej głowie tak jest. Wszędzie tak nie jest.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-09 23:01:45
Autor: Animka
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu 2016-09-09 o 13:15, Kris pisze:
[...]

Pewnie włączone, ale wchodzisz na swoje konto (wpisujesz swój numer.tel. i dostajesz na telefon kod do zalogowania).
W usługach wyłączasz granie na czekanie i inne, których nie chcesz.

--
animka

Data: 2016-09-18 18:35:54
Autor: Irokez
No i zrobili mnie w bambuko...
[...]

T-Mobile mi samo od siebie włączyło na karcie 'angielski flirt' i żarło codziennie przez 13 miesięcy kasę (karta w centralce).
Zutylizowałem kartę po takim numerze. Nigdy więcej T-Mobile.

W Play poprosiłem przy przedłużaniu Panią o wyłączenie grania, roamingu (telefon "stacjonarny" blisko granicy z Czechami) i czegoś tam, i miałem wyłączone.

Także kultura sieci się kłania.

--
Irokez

Data: 2016-09-19 02:44:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zrobili mnie w bambuko...

"Irokez" 57dec26a$0$15198$65785112@news.neostrada.pl

codziennie przez 13 miesięcy kasę (karta w centralce).

Ja co jakiś czas podglądam występy ;) via WWW.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-19 03:31:06
Autor: 1634Racine
No i zrobili mnie w bambuko...
Irokez w news:57dec26a$0$15198$65785112news.neostrada.pl
[.........]
W Play poprosiłem przy przedłużaniu Panią o wyłączenie grania, roamingu (telefon "stacjonarny" blisko granicy z Czechami) i czegoś tam, i miałem wyłączone.
Także kultura sieci się kłania.

ale nie mozna przeciez zakladac, ze siec ma kulture, ze poprosi sie  pania i pani wylaczy, ze pan mowil przez tel, ze wylaczy, to wylaczy, ale dlaczego nie wylaczyl? itp itd.
to tak nie dziala.
dziala tak: prosze kwit/spis do reki kodow , ktore obowiazuja w waszej droga pani sieci i blokuja to i to, i to, i jeszcze to.  Sa takie oficjalne kody (ktore oczywiscie baaardzo chetnie udostepniacie :), ktore moge dostac i wyslac potem SAM z tel? No bo jesli nie dostane, to wysle je sobie z innej sieci, czuje pani. Nie moze pani mi ich dac? to pomoge, mail wysle do sekret. prezesa tego cyrku, moze on mi podesle.
Tak sie zalatwia ("w *tym* kraju"). Tak zawsze zalatwiam sprawe, gdy wchodze do nowej sieci. I *nigdy* nie dostaje *zadnych* szmelcow,smieci, jakiegos grania, reklam. Pustynia.

Data: 2016-09-08 13:42:49
Autor: J.F.
No i zrobili mnie w bambuko...
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqrg2g$e34$1@news.agh.edu.pl...
[...]

A wylaczyles ?
Bo skoro trzeba bylo potwierdzic na 80333, a Ty wyslales na 333, to chyba nie :-)

J.

Data: 2016-09-08 13:48:35
Autor: Michał Jankowski
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu 08.09.2016 13:42, J.F. pisze:
[...]

No w drugim ruchu wysłałem na 80333 i zadziałało.
Ale kasowanie 2.52 za wysłanie komunikatu "polecenie zostało wysłane na
nieprawidłowy numer", który to numer sami podłożyli, to jednak jest skandal.

   MJ

Data: 2016-09-08 15:02:52
Autor: J.F.
No i zrobili mnie w bambuko...
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqrj6j$gto$1@news.agh.edu.pl...
[...]

A zglos reklamacje.
I nie zaslaniaj sie "za 2.50 to mi sie nie oplaca", tylko pomysl ile ich bedzie kosztowalo odkrecanie :-)

J.

Data: 2016-09-08 18:44:57
Autor: Michał Jankowski
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu 2016-09-08 o 15:02, J.F. pisze:

A zglos reklamacje.

Ale na podstawie, że?

   MJ

Data: 2016-09-08 20:01:57
Autor: J.F.
No i zrobili mnie w bambuko...
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqs4id$1kd$1@news.agh.edu.pl...
W dniu 2016-09-08 o 15:02, J.F. pisze:
A zglos reklamacje.
Ale na podstawie, że?

Na podstawie, ze zle wyslali SMS.

Uwzglednia czy nie uwzglednia - nic nie tracisz.
Dowiesz sie za to, jak traktuja klienta.

Za to oni straca na wyjasnianiu.
Milion takich oburzonych klientow i im glupie pomysly wyparuja z glowy :-)

J.

Data: 2016-09-08 21:14:07
Autor: Michał Jankowski
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu 2016-09-08 o 20:01, J.F. pisze:
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomości grup
W dniu 2016-09-08 o 15:02, J.F. pisze:
A zglos reklamacje.
Ale na podstawie, że?

Na podstawie, ze zle wyslali SMS.

Dlaczego źle? Przysłali z 333, w treści napisali, żeby odpisać na 80333. Dałem się nabrać... Uważam to za złośliwe chamstwo, ale wątpię, by było nielegalne.

   MJ

Data: 2016-09-08 21:23:16
Autor: m4rkiz
No i zrobili mnie w bambuko...
On 2016-09-08 21:14, Michał Jankowski wrote:
A zglos reklamacje.
[...]

mozna sie klocic czy wyczerpuje znamiona art 286 § 1 KK ale lepiej poprostu przyjac ze chamom czy glupkom sie nie ustepuje bo robia sie coraz bardziej bezczelni

bo przeciez jako operator mogli wyslac z 'numeru' B0333 czy 8O333
albo od razu isc do komornika z 'dlugami' co to je pan bedziesz mial w przyslosci...

Data: 2016-09-08 21:54:00
Autor: J.F.
No i zrobili mnie w bambuko...
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqsda3$9ul$1@news.agh.edu.pl...
[...]

A kto tu mowi o legalnosci ?
Opis sytuacje, juz zreszta opisales, wystarczy copy&paste, napisz w tytule reklamacja i niech oni sie dalej martwia.

A jak odpowiedza, ze nie widza tu nic niewlasciwego, to mozesz wyslac do UKE lub UOKiK.
Zobaczymy, czy i on nie bedzie widzial :)

J.

Data: 2016-09-09 01:35:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zrobili mnie w bambuko...

"J.F." 57d1a79e$0$12549$65785112@news.neostrada.pl

Dowiesz sie za to, jak traktuja klienta.

Solorz bardzo źle  traktuje klienta.

Za to oni straca na wyjasnianiu.
Milion takich oburzonych klientow i im glupie pomysly wyparuja z glowy

Raczej nie -- znając bezczelność Solorza.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-16 05:56:31
Autor: Andrzej
No i zrobili mnie w bambuko...
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote:
W dniu 2016-09-08 o 15:02, J.F. pisze:

A zglos reklamacje.
Ale na podstawie, że?

Na podstawie takiej, że reklamację możesz składać na cokolwiek, łącznie z
nieodpowiadającą ci fazą Księżyca, a decyzję podejmuje operator.

Akurat jestem po podobnej sprawie - przedłużałem umowę z Plusem,
przedwczoraj przyszła druga faktura, a na niej, zamiast spodziewanego 9,99
za 20 GB, prawie trzy dychy, bo Plus radośnie włączył Ochronę Internetu
(przede mną go ochraniają?). OK - w umowie jest o tym informacja i nawet o
tym przeczytałem - zwyczajnie wyleciało mi ze łba, gdy ktoś z rodziny
wylądował w szpitalu.

Napisałem reklamację. Że wiem, że rozumiem, że regulamin, ale jednak usługi
nie zamawiałem i byłoby miło, gdyby oddali w ramach dobrych stosunków.

Wczoraj rano, po kilkunastu godzinach od złożenia, dostałem odpowiedź na
reklamację - pozytywną, mam dostać korektę.

Data: 2016-09-16 08:47:55
Autor: z
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu 2016-09-16 o 05:56, Andrzej pisze:
Wczoraj rano, po kilkunastu godzinach od złożenia, dostałem odpowiedź na
reklamację - pozytywną, mam dostać korektę.

ja cie

Dobry pan. Mógł zabić a tylko pobił :-)

Data: 2016-09-08 21:37:32
Autor: re
No i zrobili mnie w bambuko...

[...]

-- -
Kiedy przenosiłem numer Plusa do innej sieci, Plus odmówił z powodu zerowych środków i musiałem 5-taka wpłacić. Pewnie ciągle kombinują jak tu kogoś naciągnąć na kasę.

Data: 2016-09-09 01:32:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zrobili mnie w bambuko...

"re" nqselu$3kg$1@mx1.internetia.pl

Kiedy przenosiłem numer Plusa do innej sieci, Plus odmówił z powodu
zerowych środków i musiałem 5-taka wpłacić. Pewnie ciągle kombinują
jak tu kogoś naciągnąć na kasę.

Czy jakieś zewnętrzne (państwowe) regulatory zabraniają przeniesienia
takiego numeru? Wewnętrzne (opowe) regulatory tu na nic.

-=-

Ja tak przeniosłem numer z mBanku do Virgin -- był problem techniczny,
gdyż należało wysłać SMS z tego numeru, a środków brakowało, ale numer
przeniosłem.

Teraz ten numer przenoszę do Orange -- też z zerowym saldem, ale tym
razem nie ma ww. problemu technicznego.

Mam nadzieję, że Virgin numer odda -- w tej sprawie (pytam, czy numer
mogę przenieść bez ustawowej rejestracji i podaję na żądanie: numer
telefonu, PUK, dane osobowe) m@ilujemy od paru dni i nie mam do tej
pory słowa sprzeciwu czy choćby wątpliwości...

-=-

Na wszelki wypadek -- gdyby Virgin stawiała opór [dziewiczy?] to
mam u niej kilka ;) jej numerków ze złotówką na koncie, które mogę
przepchnąć do Orange w ramach... Hm... Tego, no... Wyrównania... ;)

Matka ma numer w Virgin i kredytówkę w TN, więc chyba można z tego
uczynić jakiś pożytek... (chyba bezpłatne rozmowy w zamian za
używanie kredytówki)

Ojciec też chce przenieść się (na razie jest na randce, czyli na
umowie, z Play) do Virgin -- dziewice dają nieźle, i całkiem tanio... ;)

-=-

Po co bawić się w złośliwości?!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-09 01:55:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zrobili mnie w bambuko...

"Eneuel Leszek Ciszewski" nqssfd$fbe$2@node2.news.atman.pl

[...]

Aby było jasne -- numer jest na tyle aktywny, że poprawnie odbiera SMSy
i rozmowy, ale nie można z niego dzwonić czy SMSować. Kodowanie USSD
funkcjonuje poprawnie, zaś próba uruchomienia #F powiodła się ;) połowicznie,
to znaczy 2012 została pożegnana bezproblemowo, ale #F nie dał się uruchomić.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-09 13:54:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zrobili mnie w bambuko...

"Eneuel Leszek Ciszewski" nqstq3$gl8$2@node2.news.atman.pl

[...]

Mam SMS z ,,Dobrą wiadomością'' od Orange -- data przenosin to 10 września.
Brak SMSa o dziewiczej zgodzie. (może nie jest wysyłany ,,co do zasady'')

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-10 14:55:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zrobili mnie w bambuko...

"Eneuel Leszek Ciszewski" nqu7ub$oe6$1@node2.news.atman.pl

Mam SMS z ,,Dobrą wiadomością'' od Orange -- data przenosin to 10 września.
Brak SMSa o dziewiczej zgodzie. (może nie jest wysyłany ,,co do zasady'')

Kolejny SMS (z Orange) poinformował mnie o aktywacji xxxxxxxxx numeru w Orange,
ale numer nadal był w Virgin. Mogłem włożyć SIMkę Orange i mieć naraz dwie
(Virgin -- starą i Orange -- nową) w telefonach, aby sprawdzać, jak jest
naprawdę, ale wolałem zasnąć... Gdy przebudziłem się, nie było już numeru
w Virgin, więc wymieniłem SIMki i mam numer w Orange.

-=-

Przenoszony (z Virgin do Orange) numer jest zgłoszony do banku,
z którym łączą mnie aktywne ;) interesy.

-=-

Przygotowałem też numer w Play (trochę szkoda -- konto ważne aż
do kwietnia i mam tam całe 100 groszy) na przenosiny do Orange...

Mam jeszcze dwie dziewicze?... W tym kontekście brzmi niejasno...
Mam jeszcze dwie nieruszane/nierozpakowane SIMki Play, które mogę
(mam nadzieję, że mogę) zainicjować i zarejestrować w Play, aby
przenieść je do Orange i zgarnąć bonusy...

Obecnie mam aktywne: 3 w Virgin, 2 w Orange i 1 w Play.
Wszystkie zdatne do przenoszenia a 2 zarejestrowane wg
ustawy [dotyczącej mielenia wody młynkiem do kawy].

I mam kilka nieaktywnych: 4 w Virgin, 2 w Play i 1 w TeMobile...

-=-

Z Virgin nie miałem ostrzeżenia o zbliżającym się przeterminowaniu.
(może słali SMSem, gdy telefon był wyłączony, ale mogli wysłać m@ilem)
Mam ostrzeżenie sprzed 2 lat o takim zbliżaniu się przeterminowania.

-=-

Tak więc zero na koncie, a nawet przeterminowanie konta nie jest
przeszkodą do wypuszczenia numeru.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-12 00:46:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zrobili mnie w bambuko...

"Eneuel Leszek Ciszewski" nr0vs9$e6k$1@node2.news.atman.pl

Przygotowałem też numer w Play (trochę szkoda -- konto ważne aż
do kwietnia i mam tam całe 100 groszy) na przenosiny do Orange...

Zleciłem przeniesienie tegoż numerka z Play do Orange.
Termin -- 12 września.

BTW -- nie umiem ani zdjąć PINu, ani zmienić PINu na Pomarańczowych SIMkach.
Teraz trzeba zdezaktywować #F u matki, pobrać bonus z Orange i dać matce
komórkę z bonusem kilominut, aby miała miesiąc za prawdziwe free -- prawie
miesiąc, ale obsługantka w Orange powiedziała, że  być może bonus będzie
trwał dłużej niż tylko do 15 września. :)

Jeśli po tym czasie nadal Virgin będzie dawał bonus połówkowy -- matka
zaoszczędzi kolejne 19 plnów...

Wkrótce odpalę jedną bądź dwie SIMki z Play i zarejes_trfuję. :)
Mogą nie dąć się odpalić -- nie mają na sobie widocznego terminu
przydatności do spożycia. ;)

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-19 03:02:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zrobili mnie w bambuko...

"Eneuel Leszek Ciszewski" nr4mt2$16o$1@node2.news.atman.pl

BTW -- nie umiem ani zdjąć PINu, ani zmienić PINu na Pomarańczowych SIMkach.

Zmieniłem. Na trzech telefonach nie udało się, ale na Asusie -- udało.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-09 15:00:08
Autor: re
No i zrobili mnie w bambuko...

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski"

[...]

Chyba jasne jest, że nie, ale Plus uważał inaczej. A to był zdaje się o tyle konkret, że przyszła odmowa od drugiego operatora. No ale ... to nadal nie wskazuje by miał do tego prawo. Po prostu lepiej Plus omijać.

Data: 2016-09-09 23:21:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zrobili mnie w bambuko...

"re" nqubor$mha$1@mx1.internetia.pl

[...]

Tyle to już chyba cały świat wie. :)

BTW -- mam dwie SIMki Aero2 i chyba czas najwyższy na rozstanie się z nimi.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-11 00:12:30
Autor: re
No i zrobili mnie w bambuko...

[...]

No właśnie nie. Ale jeszcze trochę popracuję nad tym :-)

BTW -- mam dwie SIMki Aero2 i chyba czas najwyższy na rozstanie się z nimi.
-- -
Zarejestrowane to daj je komuś :-)

Data: 2016-09-11 00:43:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zrobili mnie w bambuko...

"re" nr20gi$d6l$1@mx1.internetia.pl

BTW -- mam dwie SIMki Aero2 i chyba
czas najwyższy na rozstanie się z nimi.
-- -
Zarejestrowane to daj je komuś :-)

Chyba -- sprzedaj?!

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

Data: 2016-09-11 13:06:12
Autor: Poldek
No i zrobili mnie w bambuko...
[...]

Dzwoniący słyszy komunikat "Możesz wysłać bezpłatną wiadomość", a w tym czasie za słuchanie tego komunikatu i ew. nagrywanie wiadomości bije licznik za połączenie. Wyjątkowo perfidna "usługa". Nadaje się do UKE i/lub UOKiK.

No i zrobili mnie w bambuko...