No i zrobili mnie w bambuko...

Data: 2016-09-08 13:33:01
Autor: z
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu 2016-09-08 o 12:55, Michał Jankowski pisze:
Przedłużałem abonament w plusie. Nawłączali mi jakichś pierduł typu
automat odbierający jak ja nie odbiorę i oferujący rozmówcy przysłanie
do mnie smsa

W Pleju i UPC przy przedłużaniu umów dostawałem nawet listę co muszę wyłączyć i do kiedy. Nie musiałem specjalnie nalegać ale ładne panie już mnie chyba znają i nie chciały przykładać ręki do takiego wyłudzenia.
TAK Bo to jest oszustwo/wyłudzenie/złodziejstwo

UOKIK powinien przywalić wszystkim po kolei a nie tylko Erze :-)

Data: 2016-09-08 13:41:53
Autor: J.F.
No i zrobili mnie w bambuko...
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup
[...]

I co - Play przygotowal taka liste czy (zle) pracownice z wlasnej inicjatywy ?

TAK Bo to jest oszustwo/wyłudzenie/złodziejstwo

Promocja :-)

UOKIK powinien przywalić wszystkim po kolei a nie tylko Erze :-)

Jest to jakas mysl ... ale dobrze by bylo, aby oburzony klient do UOKiK napisal.

J.

Data: 2016-09-09 04:15:59
Autor: Kris
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu czwartek, 8 września 2016 13:33:06 UTC+2 użytkownik z napisał:

TAK Bo to jest oszustwo/wyłudzenie/złodziejstwo
Przedłużałem przez telefon umowę w TMobile.
Nauczony doświadczeniem z lat ubiegłych 3 razy powtórzyłem konsultantowi żeby mi nie włączali "granie na czekanie"(miesiąc darmowe, później kilka zł płatne miesięcznie)
Potwierdził ze nie włączy.
Kurier\, umowa, podpisałem, za kilka dni potwierdzenie że nowy abonament już aktywny.
Jak myślisz- "Granie na czekanie" włączone było czy nie?

Data: 2016-09-09 13:24:08
Autor: J.F.
No i zrobili mnie w bambuko...
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości
[...]

Mysle ze bylo.
Ale:
-stalo w regulaminie promocji ze wlacza ?
-stalo w umowie ze wlacza, czy tylko sie powolali na regulamin promocji ?

-konsultant pewnie nie ma zadnej mozliwosci sterowania. Wybiera typ taryfy/promocji, a reszta z automatu.
Innymi slowy - bezczelnie klamie, aby tylko klienta pozyskac i premie dostac ... ale to juz przestalo dziwic, wszedzie tak jest :-)

J.

Data: 2016-09-09 04:51:39
Autor: Kris
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu piątek, 9 września 2016 13:24:20 UTC+2 użytkownik J.F.. napisał:
> [...]
>Kurier\, umowa, podpisałem, za kilka dni potwierdzenie że nowy >abonament już aktywny.
>Jak myślisz- "Granie na czekanie" włączone było czy nie?

Zgadłeś. Wczasy w Ciechocinku wygrałeś*
Ale:
-stalo w regulaminie promocji ze wlacza ?
-stalo w umowie ze wlacza, czy tylko sie powolali na regulamin promocji ?
Nie wiem nie sprawdzałem. Po prostu wyłączyłem
 *zwycięzca zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty

Data: 2016-09-09 16:10:33
Autor: Liwiusz
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu 2016-09-09 o 13:51, Kris pisze:

*zwycięzca zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty

Ch. z kosztami, to kiedy mam przyjechać? :)

--
Liwiusz

Data: 2016-09-09 07:25:46
Autor: Kris
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu piątek, 9 września 2016 16:10:38 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
W dniu 2016-09-09 o 13:51, Kris pisze:

> *zwycięzca zobowiązany jest pokryć wszelkie koszty

Ch. z kosztami, to kiedy mam przyjechać? :)
Nawet dzisiaj

Data: 2016-09-09 17:20:44
Autor: J.F.
No i zrobili mnie w bambuko...
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
> [...]

-stalo w umowie ze wlacza, czy tylko sie powolali na regulamin
promocji ?
Nie wiem nie sprawdzałem. Po prostu wyłączyłem

Eee ... trzeba bylo nie wylaczac, a za 2 miesiace reklamacje zlozyc, z powolaniem ustne ustalenia umowne i nagraniem postraszyc.
A tak to nadal nic nie wiesz :-P

Ja podtrzymuje swoje podejrzenia - konsultant nic nie moze, ma kilka wzorcow do wyboru i w tym sie porusza.
Owszem, jakbys po tygodniu zadzwonil, to bylby wladny wylaczyc.

Ale jak ma wylaczyc, jak umowy jeszcze nie ma w systemie ?

J.

Data: 2016-09-09 23:33:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zrobili mnie w bambuko...

"J.F." 57d29be3$0$15200$65785112@news.neostrada.pl

dostac ... ale to juz przestalo dziwic, wszedzie tak jest :-)

JF -- w Twojej głowie tak jest. Wszędzie tak nie jest.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-09 23:01:45
Autor: Animka
No i zrobili mnie w bambuko...
W dniu 2016-09-09 o 13:15, Kris pisze:
[...]

Pewnie włączone, ale wchodzisz na swoje konto (wpisujesz swój numer.tel. i dostajesz na telefon kod do zalogowania).
W usługach wyłączasz granie na czekanie i inne, których nie chcesz.

--
animka

Data: 2016-09-18 18:35:54
Autor: Irokez
No i zrobili mnie w bambuko...
[...]

T-Mobile mi samo od siebie włączyło na karcie 'angielski flirt' i żarło codziennie przez 13 miesięcy kasę (karta w centralce).
Zutylizowałem kartę po takim numerze. Nigdy więcej T-Mobile.

W Play poprosiłem przy przedłużaniu Panią o wyłączenie grania, roamingu (telefon "stacjonarny" blisko granicy z Czechami) i czegoś tam, i miałem wyłączone.

Także kultura sieci się kłania.

--
Irokez

Data: 2016-09-19 02:44:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
No i zrobili mnie w bambuko...

"Irokez" 57dec26a$0$15198$65785112@news.neostrada.pl

codziennie przez 13 miesięcy kasę (karta w centralce).

Ja co jakiś czas podglądam występy ;) via WWW.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-09-19 03:31:06
Autor: 1634Racine
No i zrobili mnie w bambuko...
Irokez w news:57dec26a$0$15198$65785112news.neostrada.pl
W Play poprosiłem przy przedłużaniu Panią o wyłączenie grania, roamingu (telefon "stacjonarny" blisko granicy z Czechami) i czegoś tam, i miałem wyłączone.
Także kultura sieci się kłania.

ale nie mozna przeciez zakladac, ze siec ma kulture, ze poprosi sie  pania i pani wylaczy, ze pan mowil przez tel, ze wylaczy, to wylaczy, ale dlaczego nie wylaczyl? itp itd.
to tak nie dziala.
dziala tak: prosze kwit/spis do reki kodow , ktore obowiazuja w waszej droga pani sieci i blokuja to i to, i to, i jeszcze to.  Sa takie oficjalne kody (ktore oczywiscie baaardzo chetnie udostepniacie :), ktore moge dostac i wyslac potem SAM z tel? No bo jesli nie dostane, to wysle je sobie z innej sieci, czuje pani. Nie moze pani mi ich dac? to pomoge, mail wysle do sekret. prezesa tego cyrku, moze on mi podesle.
Tak sie zalatwia ("w *tym* kraju"). Tak zawsze zalatwiam sprawe, gdy wchodze do nowej sieci. I *nigdy* nie dostaje *zadnych* szmelcow,smieci, jakiegos grania, reklam. Pustynia.

No i zrobili mnie w bambuko...