Data: 2016-09-08 13:42:49 | |
Autor: J.F. | |
No i zrobili mnie w bambuko... | |
Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqrg2g$e34$1@news.agh.edu.pl...
Jak wyłączyć? Czytamy, czytamy. A, wysłać bezpłatny sms na 80333. No to A wylaczyles ? Bo skoro trzeba bylo potwierdzic na 80333, a Ty wyslales na 333, to chyba nie :-) J. |
|
Data: 2016-09-08 13:48:35 | |
Autor: MichaĹ Jankowski | |
No i zrobili mnie w bambuko... | |
W dniu 08.09.2016 13:42, J.F. pisze:
Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup No w drugim ruchu wysłałem na 80333 i zadziałało. Ale kasowanie 2.52 za wysłanie komunikatu "polecenie zostało wysłane na nieprawidłowy numer", który to numer sami podłożyli, to jednak jest skandal. MJ |
|
Data: 2016-09-08 15:02:52 | |
Autor: J.F. | |
No i zrobili mnie w bambuko... | |
Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqrj6j$gto$1@news.agh.edu.pl...
W dniu 08.09.2016 13:42, J.F. pisze: Jak wyłączyć? Czytamy, czytamy. A, wysłać bezpłatny sms na 80333. No w drugim ruchu wysłałem na 80333 i zadziałało. A zglos reklamacje. I nie zaslaniaj sie "za 2.50 to mi sie nie oplaca", tylko pomysl ile ich bedzie kosztowalo odkrecanie :-) J. |
|
Data: 2016-09-08 18:44:57 | |
Autor: Michał Jankowski | |
No i zrobili mnie w bambuko... | |
W dniu 2016-09-08 o 15:02, J.F. pisze:
Ale na podstawie, że? MJ |
|
Data: 2016-09-08 20:01:57 | |
Autor: J.F. | |
No i zrobili mnie w bambuko... | |
Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqs4id$1kd$1@news.agh.edu.pl...
W dniu 2016-09-08 o 15:02, J.F. pisze: A zglos reklamacje.Ale na podstawie, że? Na podstawie, ze zle wyslali SMS. Uwzglednia czy nie uwzglednia - nic nie tracisz. Dowiesz sie za to, jak traktuja klienta. Za to oni straca na wyjasnianiu. Milion takich oburzonych klientow i im glupie pomysly wyparuja z glowy :-) J. |
|
Data: 2016-09-08 21:14:07 | |
Autor: Michał Jankowski | |
No i zrobili mnie w bambuko... | |
W dniu 2016-09-08 o 20:01, J.F. pisze:
Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup Dlaczego źle? Przysłali z 333, w treści napisali, żeby odpisać na 80333. Dałem się nabrać... Uważam to za złośliwe chamstwo, ale wątpię, by było nielegalne. MJ |
|
Data: 2016-09-08 21:23:16 | |
Autor: m4rkiz | |
No i zrobili mnie w bambuko... | |
On 2016-09-08 21:14, Michał Jankowski wrote:
A zglos reklamacje.Ale na podstawie, że? mozna sie klocic czy wyczerpuje znamiona art 286 § 1 KK ale lepiej poprostu przyjac ze chamom czy glupkom sie nie ustepuje bo robia sie coraz bardziej bezczelni bo przeciez jako operator mogli wyslac z 'numeru' B0333 czy 8O333 albo od razu isc do komornika z 'dlugami' co to je pan bedziesz mial w przyslosci... |
|
Data: 2016-09-08 21:54:00 | |
Autor: J.F. | |
No i zrobili mnie w bambuko... | |
Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nqsda3$9ul$1@news.agh.edu.pl...
W dniu 2016-09-08 o 20:01, J.F. pisze: Na podstawie, ze zle wyslali SMS.A zglos reklamacje.Ale na podstawie, że? Dlaczego źle? Przysłali z 333, w treści napisali, żeby odpisać na 80333. Dałem się nabrać... Uważam to za złośliwe chamstwo, ale wątpię, by było nielegalne. A kto tu mowi o legalnosci ? Opis sytuacje, juz zreszta opisales, wystarczy copy&paste, napisz w tytule reklamacja i niech oni sie dalej martwia. A jak odpowiedza, ze nie widza tu nic niewlasciwego, to mozesz wyslac do UKE lub UOKiK. Zobaczymy, czy i on nie bedzie widzial :) J. |
|
Data: 2016-09-09 01:35:15 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
No i zrobili mnie w bambuko... | |
"J.F." 57d1a79e$0$12549$65785112@news.neostrada.pl Dowiesz sie za to, jak traktuja klienta. Solorz bardzo źle traktuje klienta. Za to oni straca na wyjasnianiu. Raczej nie -- znając bezczelność Solorza. -- _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/...... |
|
Data: 2016-09-16 05:56:31 | |
Autor: Andrzej | |
No i zrobili mnie w bambuko... | |
Michał Jankowski <michalj@fuw.edu.pl> wrote:
W dniu 2016-09-08 o 15:02, J.F. pisze: A zglos reklamacje.Ale na podstawie, że? Na podstawie takiej, że reklamację możesz składać na cokolwiek, łącznie z nieodpowiadającą ci fazą Księżyca, a decyzję podejmuje operator. Akurat jestem po podobnej sprawie - przedłużałem umowę z Plusem, przedwczoraj przyszła druga faktura, a na niej, zamiast spodziewanego 9,99 za 20 GB, prawie trzy dychy, bo Plus radośnie włączył Ochronę Internetu (przede mną go ochraniają?). OK - w umowie jest o tym informacja i nawet o tym przeczytałem - zwyczajnie wyleciało mi ze łba, gdy ktoś z rodziny wylądował w szpitalu. Napisałem reklamację. Że wiem, że rozumiem, że regulamin, ale jednak usługi nie zamawiałem i byłoby miło, gdyby oddali w ramach dobrych stosunków. Wczoraj rano, po kilkunastu godzinach od złożenia, dostałem odpowiedź na reklamację - pozytywną, mam dostać korektę. |
|
Data: 2016-09-16 08:47:55 | |
Autor: z | |
No i zrobili mnie w bambuko... | |
W dniu 2016-09-16 o 05:56, Andrzej pisze:
Wczoraj rano, po kilkunastu godzinach od złożenia, dostałem odpowiedź na ja cie Dobry pan. Mógł zabić a tylko pobił :-) z |
|