No lemingi idziemy po was!

Data: 2013-07-15 13:21:41
Autor: koealski
No lemingi idziemy po was!
Sprawiedliwość i was dosięgnie! Za te wszystkie oszczerstwa, pomyje, pomówienia, za obrażanie, kłamstwa, manipulacje, wyśmiewanie Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, Premiera Jarosława Kaczyńskiego, Minister Annę Fotygę, posłów Prawa i Sprawiedliwości i wyborców PIS zostaniecie przykładnie ukarani!!! Czas dobroci i tolerowania waszego skandalicznego zachowania już mija. Z tym trzeba skończyć raz na zawsze. Mam na myśli oczywiście legalne i demokratyczne metody, żeby nikt nie zarzucił mi zapędów autorytarnych.

Data: 2013-07-15 13:39:11
Autor: koealski
No lemingi idziemy po was!
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2013 22:21:41 UTC+2 użytkownik koealski napisał:
[...]

Tuskobus, nic nie zgodnego z prawem nie będzie się działo. Po prostu odpowiecie za swoje postępowanie, a niekiedy i słowa, jeśli były niezgodne z prawem.

Data: 2013-07-15 22:42:27
Autor: Tuskobus
No lemingi idziemy po was!
W dniu 2013-07-15 22:39, koealski pisze:

Tuskobus, nic nie zgodnego z prawem nie będzie się działo. Po prostu odpowiecie za swoje postępowanie, a niekiedy i słowa, jeśli były niezgodne z prawem.

Przeżyliśmy POtop szwedzki, przeżyjemy i PiSowski...
Tylko narodowcy mogą nas od syjonistów z POPiSu wyzwolić

Data: 2013-07-15 13:51:41
Autor: koealski
No lemingi idziemy po was!
[...]

Tuskobus, jakiej ty jesteś orientacji politycznej? My wygramy w wyborach demokratycznych i będziemy rządzić demokratycznie, w przeciwieństwie do platformy, więc żadnego potopu nie będzie. Nie powtarzaj tych bzdur, mediów mętnego nurtu, że jeśli PIS wygra to nie będzie demokracji, wolności, że będzie wojna z Rosją. To jest nie prawda. Oczywiście mają się czego bać złodzieje, łapówkarze i cały układ, dla nich pobłażliwości nie będzie!

Data: 2013-07-15 22:54:38
Autor: u2
No lemingi idziemy po was!
W dniu 2013-07-15 22:51, koealski pisze:
Tuskobus, jakiej ty jesteś orientacji politycznej?

to sowiecki zydek wyslugujacy sie sowietom. marzacy o kolejnej rewolucji, w ktorej bedzie rzezac Slowian. rzeznik z wyksztalcenia i z zamilowania.

--
Bronisław Komorowski:
  „Kaczyński to przypadek psychiatryczny. Chciałbym skrĂłcić zły okres prezydentury Lecha Kaczyńskiego”

Data: 2013-07-15 23:15:43
Autor: Tuskobus
No lemingi idziemy po was!
[...]

Republikę okrągłego stołu trzeba obalić, bo to post ubeckie nasienia wszystko. Tak możne pokoleniom życie zjebać...
Od przekrętu okrągłego stołu rządzi kiszczakowska koalicja i od tej bandy ludziom nie będzie się żyło lepiej...

Kaczyński stoi tam, gdzie stał Geremek... UWola teraz chciał na prezydenta...

Data: 2013-07-15 23:22:20
Autor: u2
No lemingi idziemy po was!
W dniu 2013-07-15 23:15, Tuskobus pisze:
że jeśli PIS wygra to nie będzie demokracji, wolności, że będzie wojna z
Rosją. To jest nie prawda. Oczywiście mają się czego bać złodzieje,

widzisz kowalski, ten szpicel niedzwiecki na uslugach panny stasi ciagle szczuje na peace, to sowiecki zydek chcacy zrobic kolejna rewolucje ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=iWJgJkVL0xM

Data: 2013-07-15 23:27:48
Autor: Tuskobus
No lemingi idziemy po was!
W dniu 2013-07-15 23:22, u2 pisze:
[...]

Ale to już było..., i nie wróci więcej...

Data: 2013-07-15 14:02:35
Autor: koealski
No lemingi idziemy po was!
[...]

Lemin, pusty gar, kończące się jedzenie i woda jest za rządów PO-PSL. Więc chyba opisujesz swoją władzę.

Data: 2013-07-15 14:54:35
Autor: koealski
No lemingi idziemy po was!
[...]

Tuskobus, takimi wypowiedziami wzmacniasz Tuska. Mój drogi, kultura wymaga, że jeśli piszesz o starszej osobie i w tym przypadku o byłym premierze to trzeba dodawać zawsze Pan Premier . Jeśli piszesz, że Pan Premier Jarosław Kaczyński stoi tam, gdzie Pan Minister Geremek to dajesz dowód, iż kompletnie nie odróżniasz tych dwóch postaci i występuje u ciebie deficyt elementarnej wiedzy historycznej, więc na te tematy lepiej nie pisz, gdyż nie będę uczyć ciebie historii. Jeśli masz jakieś wątpliwości, to kup biografie na temat tych dwóch osobowości i  wtedy nie będziesz popełniać tak rażących błędów. Przypominam ci,że Pan Premier Jarosław Kaczyński zawsze występował przeciwko temu układowi po 89 r. To za rządów Prawa i Sprawiedliwości rozwiązano WSI i przygotowano ustawę lustracyjną, a dowodem na to, iż Pan Premier Jarosław Kaczyński nie należy do koalicji kiszczakowskiej niech będą te ciągłe ataki, pomówienia, właśnie z tamtej strony, kierowane pod Jego adresem. Radzę nie jątrzyć, tylko się łączyć.

Data: 2013-07-15 22:24:32
Autor: Tuskobus
No lemingi idziemy po was!
W dniu 2013-07-15 22:21, koealski pisze:
[...]

Oj będzie się działo, jak syjoniści z PiSu dojdą do władzy...

Data: 2013-07-15 13:56:32
Autor: leming.show
No lemingi idziemy po was!
Oj będzie się działo, jak syjoniści z PiSu dojdą do władzy...

To chyba Kaczor rozwiazal wsi? Przyjdzie Breivik i pozamiata:) Kryzys w USA to troche co innego niz w Polsce. Roznice sa takie ze tam kryzysem nazywaja brak paliwa do 5 litrowego Voyagera, tu jest pusty gar. Ludzie daruja wszystko, ale jesli konczys sie woda i jedzenie, wstaja wkurwieni i nie patrza na wymierzone w nich karabiny.

Data: 2013-07-16 19:17:24
Autor: Proletariusz
No lemingi idziemy po was!
Użytkownik "koealski" <jawtoszuk@gmail.com> napisał w wiadomości news:b35e6bcd-3b1c-49e1-89d4-39b0ca8c15e1googlegroups.com...
[...]

Gdybys w latach 1945-1956 miał 18-19 lat byłbyś idealnym kandydatem na UB-eka.

MW

Data: 2013-07-16 15:26:58
Autor: koealski
No lemingi idziemy po was!
W dniu wtorek, 16 lipca 2013 19:17:24 UTC+2 użytkownik Proletariusz napisał:
U�ytkownik "koealski" <jawtoszuk@gmail.com> napisa� w wiadomo�ci news:b35e6bcd-3b1c-49e1-89d4-39b0ca8c15e1googlegroups.com...

>Sprawiedliwo�� i was dosi�gnie! Za te wszystkie oszczerstwa, pomyje, >pom�wienia, za obra�anie, k�amstwa, manipulacje, wy�miewanie Prezydenta > >Lecha Kaczy�skiego, Premiera Jaros�awa Kaczy�skiego, Minister Ann� Fotyg�, >pos��w Prawa i Sprawiedliwo�ci i wyborc�w PIS zostaniecie przyk�adnie > >ukarani!!! Czas dobroci i tolerowania waszego skandalicznego zachowania >ju� mija. Z tym trzeba sko�czy� raz na zawsze. Mam na my�li oczywi�cie > >legalne i demokratyczne metody, �eby nikt nie zarzuci� mi zap�d�w >autorytarnych.

Gdybys w latach 1945-1956 mia� 18-19 lat by�by� idealnym kandydatem na UB-eka.

MW

Proletariusz, ty już teraz jesteś platformianym sługusem, UB-ekiem.

Data: 2013-07-19 20:36:09
Autor: pluton_
No lemingi idziemy po was!
[...]

A jakie kary przewiduje kodeks karny na nazwanie hooja hoojem,
a glupiej pizdy glupiom pizdom ?

Nullification

No lemingi idziemy po was!