No lemingi idziemy po was!

Data: 2013-07-15 14:02:35
Autor: koealski
No lemingi idziemy po was!
W dniu poniedziałek, 15 lipca 2013 22:21:41 UTC+2 użytkownik koealski napisał:
Sprawiedliwość i was dosięgnie! Za te wszystkie oszczerstwa, pomyje, pomówienia, za obrażanie, kłamstwa, manipulacje, wyśmiewanie Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, Premiera Jarosława Kaczyńskiego, Minister Annę Fotygę, posłów Prawa i Sprawiedliwości i wyborców PIS zostaniecie przykładnie ukarani!!! Czas dobroci i tolerowania waszego skandalicznego zachowania już mija. Z tym trzeba skończyć raz na zawsze. Mam na myśli oczywiście legalne i demokratyczne metody, żeby nikt nie zarzucił mi zapędów autorytarnych.

Lemin, pusty gar, kończące się jedzenie i woda jest za rządów PO-PSL. Więc chyba opisujesz swoją władzę.

No lemingi idziemy po was!