No limit w prepaid od DZIŚ!

Data: 2012-10-13 18:00:40
Autor: JoteR
No limit w prepaid od DZIŚ!
"Piotr M" napisał:

Taka rewelacja, a tu nic się nie mówi??

Ale w czym taka rewelacja? Że operator pozwala jeleniom robić z telefonu świnkę-skarbonkę w zamian za umożliwienie im przez kilka dni zawracania innym ludziom dupy, bo można "za darmo"?

JoteR

Data: 2012-10-13 19:21:43
Autor: W
No limit w prepaid od DZIŚ!
JoteR wystukał, co następuje:

"Piotr M" napisał:

[...]

Ale wytłumaczysz mi niby jak tą skarbonkę? W PnK i tak masz krótsze okresy ważności więc tak czy siak co jakiś czas musisz doładować (z mojego punktu widzenia byłoby to 50pln - 100dni / 100pln - 150dni), wot - po prostu dostajesz jeszcze na kilka dni nielimitowane sms/rozmowy... Jedyne ale to to 'zawracanie', ale jeżeli ludzie zawracają Ci dupę to może po prostu zrezygnuj z telefonu <eyeroll>

Data: 2012-10-13 21:30:55
Autor: dizel
No limit w prepaid od DZIŚ!
On Sat, 13 Oct 2012 19:21:43 +0000 (UTC), W <wu@wu.pl> wrote:

W PnK i tak masz krótsze okresy ważności więc tak czy siak co jakiś czas musisz doładować

Krótsze od czego? Bo w Plusie akytwując promocję no limit rezygnujesz
z rocznej ważności konta. Coś za coś.

Pozdrawiam

Data: 2012-10-13 22:00:08
Autor: W
No limit w prepaid od DZIŚ!
dizel wystukał, co następuje:

[...]

Krótsze niż roczna ważność. Masz PnK z roczną ważnością i PnK z nielimitowanymi rozmowami i sms w sieci (i teraz jeszcze przez kilka dni do innych), więc w przypadku Play różnica żadna właściwie.

Data: 2012-10-13 23:26:57
Autor: JoteR
No limit w prepaid od DZIŚ!
"W" napisał:

Taka rewelacja, a tu nic się nie mówi??

Ale w czym taka rewelacja?

wot - po prostu  dostajesz jeszcze na kilka dni nielimitowane sms/rozmowy...

I to jest naprawdę aż taka rewelacja, jak ogłosił to wątkopodawca?

Jedyne ale to to 'zawracanie', ale jeżeli ludzie zawracają Ci dupę
to może po prostu zrezygnuj z telefonu <eyeroll>

Dlaczego mam rezygnować z telefonu, w którym mogę zdefiniować "blacklistę"?

JoteR

Data: 2012-10-13 22:00:09
Autor: W
No limit w prepaid od DZIŚ!
[...]

Biorąc marazm na rynku - jest to conajmniej spora ciekawostka. No ale równie dobrze można mówić, że wiosenne abonamenty no-limit to też w sumie przecież guano, bo i tak nikt tego nie potrzebuje...

Jedyne ale to to 'zawracanie', ale jeżeli ludzie zawracają Ci dupę to
może po prostu zrezygnuj z telefonu <eyeroll>

Dlaczego mam rezygnować z telefonu, w którym mogę zdefiniować "blacklistę"?

Twoja wiadomość implikowała, że ludzie dwoniąc do Ciebie zawracaja Ci dupę - więc sugestia rozwiązania problemu...

Data: 2012-10-14 00:21:26
Autor: JoteR
No limit w prepaid od DZIŚ!
"W" napisał:

[...]

No właśnie - miły dodatek na kilka dni. A wątkopodawca tak się tym podniecił, że zarzucił grupie, iż nikt tu nie pieje z zachwytu. Znaj proporcyum, mociumpanie.

Twoja wiadomość implikowała, że ludzie dwoniąc do Ciebie zawracaja Ci dupę -
więc sugestia rozwiązania problemu...

Zawsze gdy ktoś się podnieca, że operator daje mu "za darmo" tysioncpińcet minut, zwłaszcza na czas mocno ograniczony, przypomina mi się ten skecz:
http://www.youtube.com/watch?v=lLKaNQyySY8

JoteR

Data: 2012-10-14 10:16:43
Autor: Piotr M
No limit w prepaid od DZIŚ!
W dniu 13.10.2012 o 23:26 JoteR <joter@pf.pl> pisze:

"W" napisał:

[...]

Oczywiście, pierwszy no limit do wszystkich, IMO taka sama rewelacja i  przełom jak jak pierwsze obniżenie stawek w prepaid (Heyah), pierwsze w  prepaid no limit sms i voice w sieci (Play), pierwsza ważność konta no  limit (praktycznie) (Play).

Chcesz o tym porozmawiać, czy dalej będziesz twierdzić, że te wszystkie  usługi są po to, aby jedna osoba zawracała doope drugiej :)

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-14 11:23:04
Autor: JoteR
No limit w prepaid od DZIŚ!
"Piotr M" napisał:

[...]

Ale za jaką cenę? 50-99 zł na całe 10 dni? Litości...

IMO taka sama rewelacja i przełom jak [...] pierwsza ważność konta
no  limit (praktycznie) (Play).

Ale w tym tytułowym "no limit" masz ściśle oktreślony limit czasowy na ważność połączeń wychodzących i znacznie krótszy czas na owe nielimitowane połączenia do wszystkich. Żenująco krótki.

Chcesz o tym porozmawiać, czy dalej będziesz twierdzić, że te wszystkie  usługi są po to, aby jedna osoba zawracała doope drugiej :)

Gimnazjalista ładujący po 25 zł odłożonych z kieszonkowego będzie starał się wykorzystać owe aż 5 dni na obdzwonienie wszystkich z listy kontaktów, mając w perspektywie wielotygodniowy post. Człowiek dużo i regularnie dzwoniący "po wsiech" będzie wolał wziąć "Formula 4.0" w abonamencie za 8 dych miesięcznie, niż dokarmiać skarbonkę kwotą 5 dych co 10 dni (150 zł/miesiąc). Dla kogo zatem jest ta "rewelacja"?

JoteR

Data: 2012-10-14 12:40:10
Autor: Maciej Bebenek
No limit w prepaid od DZIŚ!
"JoteR" <joter@pf.pl> wrote:

Ale w czym taka rewelacja?

[...]

Gdzie Ty tam widzisz CENĘ? Ja widzę "po doładowaniu za kwotę X dostaniesz Y
dni no limit".

[...]

KaĹźdy lubi to, co lubi. JeĹźeli w abo za 80 (w najbardziej korzystnym
przypadku) lub za 90 zł dostajesz miesiąc bezpłatnych połączeń, tu (również
w najkorzystniejszym przypadku) dostajesz to za 120 zł. I potem te 120 zł
możesz wydać.
To tak samo, jak w Play pojawił się najpierw pakiet danych, a potem
bezpłatne połączenia w sieci po doładowaniu. Każdy krzyczał, że drogo,
zapominając, że to nie jest CENA, a warunek uzyskania bonusa.

[...]

Dla tych, którzy tego potrzebują. Albo dla tych, którzy zaczną sobie robić
skarbonki. I dla operatorów, kórzy zyskają więcej kasy. No i reklamy może będą ciekawsze :-P

Data: 2012-10-14 19:10:02
Autor: Michal Jankowski
No limit w prepaid od DZIŚ!
Maciej Bebenek <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> writes:

Każdy lubi to, co lubi. Jeżeli w abo za 80 (w najbardziej korzystnym
przypadku) lub za 90 zł dostajesz miesiąc bezpłatnych połączeń, tu (również

Wliczonych w abonament/opłaconych w abonamencie, nie BEZPŁATNYCH, na miły Bóg!

  MJ

Data: 2012-10-14 19:43:24
Autor: Piotr M
No limit w prepaid od DZIŚ!
W dniu 14.10.2012 o 11:23 JoteR <joter@pf.pl> pisze:

"Piotr M" napisał:

[...]

Spokojnie, jest to przełom, ważne, że w ogóle woda zaczęła przeciekać, do  tej pory było 100% szczelnie, zgadza się? Nie zauważyłeś pewnych  szczelności u opow, od zawsze? A nieraz, od czasu do czasu, coś trachnie i  każdy inny musi szybko zareagować bo inaczej wypada z gry, a każdy dzień  bez strategii jest startą  ..

[...]

Dokładnie, ale mają jeszcze inne dziwactwa i jeszcze inaczej są podatni na  marketing, ale przecież wiesz również, iż nie tylko gimnazjaliści używają  prepaid, np ja stary koń również.

[...]

Dla mnie! 8 dych miesięcznie to dla mnie za dużo (zużywam połowę tyle), a  z wywieszonym jęzorem nie będę siedzieć bite 5 dni na słuchawce bo czasu  nie mam :) a i ze służbowego jestem zmuszony przez pół dnia korzystać..
Chociaż zastanawiam się nad abonamentem, mimo że nie cierpię abonamentu,  bo nie cierpię jakichkolwiek faktur do opłacania, a tez dlatego że nie  wiadomo jaka będzie cyfra, ale chciałbym spróbować jak smakuje "no limit",  bo wiem ile zapłacę a i jakaś może taka wolność, z drugiej strony może mi  brakować kombinowania z pakietami ;)

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-14 22:14:36
Autor: JoteR